Gå til innhold

Nok er nok


Gjest snart snuppe
 Share

Anbefalte innlegg

70,7 kg i morges...og det er et aldri så lite U N D E R at jeg har gått ned i det hele tatt! Jeg har slitt veldig med motivasjonen denne uka, -rett og slett veldig lei... Jeg er så glad i å lage mat, og har for eksempel savnet å bake kake. Denne uka har det blitt både kake og is og gode middager ute. Jeg håper at det at jeg ikke har gått opp i vekt til tross for dette kanskje kan bety at jeg uten at jeg tenker over det tar mindre porsjoner og velger mindre usunt?

 

Neste veiing blir allerede lørdag morgen; så drar jeg på ferie, endelig! Pakker løpesko i bagasjen og krysser fingrene for at jeg kaaanskje ser 6-tallet først når jeg er tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest travel83

Hei alle sammen! Beklager at jeg ikke har vært så aktiv her inne - ferietid og dagene flyr!!:-) Men jeg henger fortsatt med;-)

 

Ser det er flere som sliter med å holde fokus i ferien, og må innrømme at det gjelder meg også.... Har hatt en uke på hytta og spist ALT jeg har hatt lyst på! Men veldig fornøyd med at hodet virker til å ha fått en restart: for selv om jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på, spiser jeg mindre enngjeg ville gjort før;-) Såå kjedelig å spolere all jobbingen for 2 minutters glede av en sjokolade:-( Har fått trent endel og er nok takket være det at ikke vekta viste mer enn +0, 4 kg siden forrige uke. Måtte snikveie i dag og allerede nå viser vekta -0, 2 kg på et par dager. Satser på ny veiedag på tirsdag og at jeg da er nede i 68, 9 kg som før ferien:-)

 

Ønsker alle god eller fortsatt god ferie, og husk: vi skal nyte ferien og kose oss! Tar det fort igjen,!?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest travel83

JIPPI!! Rakk å veie meg i dag og har fått uttelling for strevet, vekta viste 68, 7 kg og jeg er storfornøyd med å ha gått ned feriegrammene og litt til :P Kontroll på maten og trening gir resultater, nå har jeg hatt to økter per dag da... ikke alltid jeg får til det.

 

Hvordan har det gått med dere andre? Veiedag i morgen på flere kanskje. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen.

Her er det veldig stille... Er dere på ferie, dere andre? Håper dere snart er tilbake, det er i overkant kjedelig å rapportere til seg selv...

 

Veide meg idag, og resultatet ble 69,2 kg. :D Det er 1,4 kg ned, eller kanskje jeg skal si 1400 g, det virker myyye mer, siden sist onsdag. Det er jeg strålende fornøyd med, det er så utrolig deilig å ha nådd første delmål på 70, og til og med hoppet ned til neste ti-kilo.

 

Driver å tenker på om hovedmålet er 62, og at neste delmål er 65. Men klarer ikke helt å bestemme meg. Neste delmål er 65, det er sikkert, men det jeg mener er at det kan jo hende at jeg er fornøyd med meg selv da. ;) Uansett er det tid for å krype inn på forumet "ned under ti kilo", driver og manner meg opp til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest travel83

Hei! Jeg henger fortsatt med, bare litt travle dager:-) Vekt på onsdag viste 67, 8 kg så godt fornøyd med det:-)

 

Mitt neste delmål er 67 kg innen 21/9 så ligger godt an til det... endelig mål er 62 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake!!!

Så flinke dere andre har vært! Jeg har ikke turt å gå på vekta enda etter at vi kom hjem i går, men "følelsen" er 1 kg opp i løpet av ferien, dessverre... Siste veiing den dagen vi dro var 70,2 kg.

Har fundert på dette med å sette meg et nytt vektmål for høsten og vinteren: Er HELT klar for å prøve meg på 65 kg.

Vi skal altså alle ned mindre enn 10 kg, (og ikke minst holde oss der!), -er vi klare for en ny tråd? Hva skal vi kalle den?

Min veiedag i høst (altså den offisielle...) blir tirsdager.

Er dere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Velkommen tilbake Friskogfin. :D

 

Jeg er klar for ny tråd på under 10 kilo. Har bestemt meg for at målet er 62, med delmål 65. Siden vekten på onsdag viste 69, 2 har jeg altså drøye 7 kilo igjen. Faktisk er jeg akkurat halvveis. :huh: Tenkte at onsdag før julaften er målet.

 

Hva vi kaller tråden? Hmmmm. Hva med "Årets julepresang?" Kom gjerne med forslag dere også da. Er visst ikke så kreativ jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Velkommen tilbake Friskogfin. :D/>

 

Jeg er klar for ny tråd på under 10 kilo. Har bestemt meg for at målet er 62, med delmål 65. Siden vekten på onsdag viste 69, 2 har jeg altså drøye 7 kilo igjen. Faktisk er jeg akkurat halvveis. :huh:/> Tenkte at onsdag før julaften er målet.

 

Hva vi kaller tråden? Hmmmm. Hva med "Årets julepresang?" Kom gjerne med forslag dere også da. Er visst ikke så kreativ jeg....

 

Enig Krepsen 76; noe med "jul" kan tråden godt hete. Til jul skal jeg være stabil på 65. Nemlig!!

Hva med "Årets julepresang til meg selv" ? For dette handler jo litt om å gjøre noe bra for egen helse, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Men da gjør vi det da? Oppretter "Årets julepresang til meg selv" på under 10 kilo. Vi snakket tidligere om 19., skal vi opprette den imorgen, så kanskje Travel83 rekker å svare først også?

 

Så kan vi gå til hold vekten i januar 2014, hihi. ;)/>

 

Jepp! Vi burde jo få med Snart Snuppe også, det var hun som startet den nåværende tråden...

Jeg er i hvertfall helt klar for ny innsats, har endret delmål til 69 og endelig mål til 65 i profilen min. Lager ny signatur når vi starter ny tråd.

Og en Hold-vekten-tråd i 2014; selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...