Gå til innhold

Sommerkroppen 2014


Anbefalte innlegg

Tullete, i dag sneik jeg meg på vekta for "morroskyld" siden jeg synes jeg har vært flink til å trene. Den viste 70,7 må være noe rart om jeg når 60-tallet på mandag..

 

Å, men det er da fullt mulig! Jeg har snikveid selv, - jeg godtar ikke at det skal være stillstand første uka, men etter tre nye dager er det fremdeles INGEN SOM HELST NEDGANG! Det er et under at jeg ikke ligger og velter meg i softis. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Uff uff! Veide meg i dag... Vekta sa 70,5 så helt stille står det jo ikke. Om jeg ikke går ned mer denne uken blir det skjerpings! Selv om en halv kilo i bunn og grunn burde være ok, jeg SKAL være på 60-tallet neste mandag!

 

Skal på besøk 3-4 dager så da må jeg trene mer de andre dagene. Starter i dag med en liten fjelltur jeg tenker havner på 3-4 trimpoeng. Vil ligge på rundt 10-14 trimpoeng i uka.

 

Litt stillestand er jo vanlig, tyr lett til fristelser der selv, men til slutt løsner det og da fortjener man en klapp på skulderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff! Veide meg i dag... Vekta sa 70,5 så helt stille står det jo ikke. Om jeg ikke går ned mer denne uken blir det skjerpings! Selv om en halv kilo i bunn og grunn burde være ok, jeg SKAL være på 60-tallet neste mandag!

 

Skal på besøk 3-4 dager så da må jeg trene mer de andre dagene. Starter i dag med en liten fjelltur jeg tenker havner på 3-4 trimpoeng. Vil ligge på rundt 10-14 trimpoeng i uka.

 

Litt stillestand er jo vanlig, tyr lett til fristelser der selv, men til slutt løsner det og da fortjener man en klapp på skulderen :)/>

 

Sakte, men sikkert, og SÅ løsner det! Lykke til, og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Cm teller definitivt mest, du er flink :-)

 

Tror jeg gleder meg til mandag, for denne uken har jeg sagt neitakk til brownies, vært i aktivitet til tross for dårlig tid, samt at jeg er på besøk!

Nå har jeg akkuratt hatt en liten halvtimes økt mens hun jeg besøker er på jobb! Nå slikker jeg sol og bader :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Tror ikke jeg gledet meg så mye allikavel. Før jentekvelden jeg var på på fredag med ost og vin - aka fyyyyyyymat , tok jeg en tur på vekta med klær og hele pakka. Den viste da 69,8... Nå viser den 70,3!

 

Siden jeg begynte på denne tråden har jeg da gått fra 70,9 - 70,3 ... Neste uke MÅ jeg se 6tallet ellers så ruller jeg meg i is.

Det positive er at jeg har gått ned 1cm rundt midja - 3 til sammen, og 4 rundt magen der jeg er størst :)

 

Hvordan ligger dere ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Circeline!! :D

 

Og Chubbchubb: Nedgang er nedgang, selv om det bare er litt, men skjønner godt utålmodigheten din, jeg føler på den selv, vil så gjerne se 5-tallet først! Jeg har hatt ferie en uke, så har ikke vært mye på nett, men har vært flink til å registrere maten min likevel. Har fått trent godt (fordelen med en ukes ferie uten så mange planer!) men snikveiing viser ikke så stor forskjell. Offisiell veiedag er onsdag, er spent på om jeg ser noen resultater da. Jeg tar også med meg alle cm som går i min favør, og der er det faktisk forskjell siden jeg startet opp for tre uker siden. Etter en uke i kun shorts merket jeg at det var større plass i buksa når den skulle på i dag tidlig. Sånt er veldig deilig å ha med seg! Og så prøver jeg i all min utålmodighet å tenke at innsatsen uansett er verdt det. Resultatene kommer, selv om det kan ta litt tid.... :)

 

Ha en fin dag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Jeg er spent på å høre hvordan det går Twisted! :)

 

Nå skal jeg herved bytte veiedag til tirsdag, da er etterdønningene fra helgen så godt som borte. Jeg følte for å stelle meg på vekta i dag også, den viste 69,8!!! Jeg er i EKSTASE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Chubbchubb! :D Det må være en god følelse å starte dagen med!! :) Og litt ekstra motivasjon til å fortsette den gode jobben!!

 

Jeg er spent på morgendagen jeg også, akkurat nå er jeg litt (veldig) pessimistisk... :( Egentlig har jeg ikke noen god grunn til å være det altså, har ikke gått på noen smell, men det er liksom en sånn dag. Er litt nede i dumpa i dag, kroppen er støl og sliten, motivasjonen mangler og jeg synes litt synd på meg selv... ;) Jeg mistenker at dette er hormonelt styrt, det lukter PMS lang vei.... <_< Jeg har ihvertfall funnet ut at jeg skal belønne meg selv med en hjemmelaget smoothie av ananas, bringebær og pasjonsfrukt til kveldsmaten når jeg kommer hjem fra trening i kveld, og håper det kan gjøre susen. Og så blir det spennende å gå på vekta i morgen tidlig, håper den og målebåndet gir meg en ekstra push!

 

...enn så lenge gleder jeg meg til lunch... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Vekta viste 60,1kg i dag morges, det betyr ned 0,6 siden forrige onsdag. Så min pessimisme var heldigvis ikke reell! :D Har også minket litt mer i cm rundt midje og hofter (måler bare de to) så i dag er jeg storfornøyd! :lol:

 

Fikk lagt inn en god treningsøkt i går, smoothie var supergodt (men det ble grapefrukt istedenfor bringebær grunnet manglende tilgang på bringebær) og jeg har allerede vært på trening i dag! Skal ut og spise med ei venninne etter jobb, så måtte pent legge inn treningsinnsatsen fra morgenen av.

 

Håper dere andre også har en fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Gratulerer twisted! Jeg er sikker på at du kommer til å se 5tallet i morgen! :-D

circeline, spent på hvordan det går :)/>

 

Denne uken er jeg nede på 69,5, ned 0,3 Til tross for 15,8 trimpoeng. Kan kanskje skyldes bollene jeg bakte her om dagen :-P. Men de sier jo at det er best med en treig nedgang!

 

Håper på å se 68,x neste uke, men tviler sterkt fordi disse dagene kommer til å være slappe + at det snart er tid for fadderuke. Ser at jeg neppe går ned noe særlig de neste to ukene, men et godt grunnlag syns jeg at jeg har nå :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Det går litt i perioder Circeline, så godt du er tilbake! :) Jeg veier fast på onsdager, så da blir det rapport fra oss begge i morgen :)

 

Og gratulerer med nedgang Chubbchubb! :D Det må være litt før det kan bli mer, så vær fornøyd med resultatet! Lykke til med veien mot 68,x neste tirsdag!

 

Her er jeg spent på morgendagens veiing. Kroppen er dessverre full av hormoner, så det kan gi et lite tilbakeslag, men håper jo i det lengste å kunne se 5-tallet først! Skal på kino i kveld, og da skal jeg unne meg litt snop, det må være lov med litt! Var så sjokoladesugen i går at jeg ikke visste min arme råd, men jeg klarte faktisk å motstå! Det er ikke verst synes jeg! Hvis ikke hadde det jo blitt to dager på rad, og da hadde det vært lett å starte en dårligere trend... ;)

 

"Snakkes" i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det må være litt av en følelse for dere som har gått fra 7-tall til 6-tall og fra 6-tall til 5, kanske snart? Det er en egen terskel, og verdt å glede seg over.

 

Jeg regner med at slapp innstilling et par uker vil straffe seg. Eller, det vet jeg selvsagt allerede, for jeg veide meg i morges, første gang siden 25. juli. Note to self: ikke slurv med fokus. Men offisielle tall kommer ikke før i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Circeline, enhver sånn terskel er viktig. Nå er det forsåvidt lenge siden jeg så 7-tallet først (men jeg har ikke glemt det!!) og jeg kommer til å være stolt hvis jeg klarer å stabilisere meg med 5-tallet først på vekta!! :lol:

 

Her ble det betraktelig mer popcorn på kino i går enn jeg egentlig hadde planlagt. Det var så godt!! :P Men jeg klarte faktisk å sette en grense for meg selv, og da jeg bestemte meg, lot jeg bøtta være, selv om min kjære fortsatte å spise. Fornøyd med det, selv om grensa i utgangspunktet ble litt mer tøyelig enn jeg hadde tenkt. Litt ekstra salt fra popcornet i tillegg til hormonene gjør sitt til at jeg ikke ser 5-tallet først i dag. 60,3 sa vekta, og opp 0,2 siden forrige uke. Midjemålet er derimot uendret, så alt i alt er jeg ikke så aller verst fornøyd likevel. Jeg vet at når hormonstyret er over for denne gang, vil det sannsynligvis være der! :D

 

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med deg Circeline!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Neste onsdag blir nok super om du holder fokus twisted! 0,2 er jo ikke all verden.

Spent på deg jeg også circeline :-)

 

I dag må jeg bare skryte litt av meg selv. Gikk en etterlengtet fjelltur før jobb. Kl er 12 og jeg har fått typ 11 trimpoeng! Det trengs med tanke på at det blir lite trening frem til vertfall neste søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste onsdag blir nok super om du holder fokus twisted! 0,2 er jo ikke all verden.

Spent på deg jeg også circeline :-)

 

I dag må jeg bare skryte litt av meg selv. Gikk en etterlengtet fjelltur før jobb. Kl er 12 og jeg har fått typ 11 trimpoeng! Det trengs med tanke på at det blir lite trening frem til vertfall neste søndag!

 

 

11 trimpoeng på én dag?? :blink: Jeg bøyer meg i støvet for deg, du har vært superflink!! :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

11 trimpoeng på én dag?? :blink:/>/> Jeg bøyer meg i støvet for deg, du har vært superflink!! :lol:/>/> :lol:/>/> :lol:/>/>

 

 

Fjelletur vettu! 4timer med fin utsikt gjør susen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

 

Jeg må le. Et halvt kilo på en måned. Ingen skal si at jeg overdriver, iallefall! Men jeg går ned. Sakte, men sikkert. Og tre centimeter i livet er deilig.

 

Det er livet i seg selv også - deilig. Snart kan vi si god helg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Circeline, cm snakker høyere enn kg, det synes ihvertfall jeg. Det er veldig deilig å merke at klærne sitter littegrann løsere, det gir meg en bedre følelse enn tallet på vekta. Så fortsett med den gode jobben du gjør, så minsker du sakte men sikkert! :)

 

Her er det siste innsats på jobb før en helg med litt fler utfordringer enn vanlig. Skal til svigers, og det er markedsdager der de bor, og det kan by på noen fristelser sånn generelt, i tillegg til at det skal feires bursdag for svigerfar. Får bare ta det som det kommer, og prøve å ta gode valg hva gjelder moderasjon.

 

Ha en riktig god helg begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Circeline, det er jo i bunn og grunn ikke vekta som er problemet, men centimeterne. Det kan komme av at du muligens er i mer aktivitet nå (?) og har bygd muskler - og de veier 5x mer en fett!! men ser jo også så mye bedre ut! :)

 

Twisted, jeg mener det bør gå an å ofre litt for høfligheten og ikke minst kosen sin skyld på slike spesielle selskap. Litt må man jo kunne unne seg, ellers sprekker man jo før man vet ordet av det.

 

Jeg veide meg i dag, og siden jeg ikke har hatt andre snikveininger lar jeg dette være ukens offisielle. Det viste 68,8 :) og -1 cm. Men nå kommer fadderuka snart, kan ikke si jeg har så store forventninger til neste mandag/tirsdag :P

 

15.07.13 - 70,9 kg

22.07.13 - 70,5 kg

29.07.13 - 69,8 kg

05.08.13 - 69,5 kg

12.08.13 - 68,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig Chubbchubb, det er lov å kose seg litt i sånne anledninger. Det skal jo være mulig å leve med denne livsstilsendringen også! :) Så jeg har spist kake og kost meg, unngått stykke nr to bare fordi jeg har lyst på litt mer, og fått plass til litt sjokolade i går kveld også! Så jeg er ikke helt avholds altså! Den største utfordringen er egentlig det å ikke slippe opp helt når man unner seg noe godt, det er så lett å bare fortsette da...!

 

Jeg kom ikke helt i mål med treninga forrige uke, jeg ble dårlig fredag og måtte gå hjem fra jobb, så den planlagte treningsøkta utgikk den dagen. Fikk ikke tatt det igjen lørdag heller, prioriterte å treffe kusinene mine som jeg ser så altfor sjelden, og var fornøyd med det. Fikk lagt inn en styrkeøkt i går der jeg følte meg veldig pigg, så selv om antallet trimpoeng ikke står i stil med målet, så er jeg likevel fornøyd med treningsuka. I dag er jeg påmeldt en spinningtime etter jobb, har litt startvansker, men vet det går bedre når jeg først kommer i gang!

 

Gratulerer med nedgang Chubbchubb, det går riktig vei for deg også! :) Og skulle det ikke gjøre det neste uke, så vet du ihvertfall at du har det i deg å snu trenden når fadderuka er over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Circeline, det er jo i bunn og grunn ikke vekta som er problemet, men centimeterne. Det kan komme av at du muligens er i mer aktivitet nå (?) og har bygd muskler - og de veier 5x mer en fett!! men ser jo også så mye bedre ut! :)/>

 

Twisted, jeg mener det bør gå an å ofre litt for høfligheten og ikke minst kosen sin skyld på slike spesielle selskap. Litt må man jo kunne unne seg, ellers sprekker man jo før man vet ordet av det.

 

Jeg veide meg i dag, og siden jeg ikke har hatt andre snikveininger lar jeg dette være ukens offisielle. Det viste 68,8 :)/> og -1 cm. Men nå kommer fadderuka snart, kan ikke si jeg har så store forventninger til neste mandag/tirsdag :P/>

 

15.07.13 - 70,9 kg

22.07.13 - 70,5 kg

29.07.13 - 69,8 kg

05.08.13 - 69,5 kg

12.08.13 - 68,8 kg

 

Du er superflink! Stå på!

Nei, jeg kan nok ikke skylde på at jeg bygger muskler. Det er nok heller det at jeg lar dette gå veldig, veldig rolig for seg. Men jeg prøver å holde fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig Chubbchubb, det er lov å kose seg litt i sånne anledninger. Det skal jo være mulig å leve med denne livsstilsendringen også! :)/> Så jeg har spist kake og kost meg, unngått stykke nr to bare fordi jeg har lyst på litt mer, og fått plass til litt sjokolade i går kveld også! Så jeg er ikke helt avholds altså! Den største utfordringen er egentlig det å ikke slippe opp helt når man unner seg noe godt, det er så lett å bare fortsette da...!

 

Jeg kom ikke helt i mål med treninga forrige uke, jeg ble dårlig fredag og måtte gå hjem fra jobb, så den planlagte treningsøkta utgikk den dagen. Fikk ikke tatt det igjen lørdag heller, prioriterte å treffe kusinene mine som jeg ser så altfor sjelden, og var fornøyd med det. Fikk lagt inn en styrkeøkt i går der jeg følte meg veldig pigg, så selv om antallet trimpoeng ikke står i stil med målet, så er jeg likevel fornøyd med treningsuka. I dag er jeg påmeldt en spinningtime etter jobb, har litt startvansker, men vet det går bedre når jeg først kommer i gang!

 

Gratulerer med nedgang Chubbchubb, det går riktig vei for deg også! :)/> Og skulle det ikke gjøre det neste uke, så vet du ihvertfall at du har det i deg å snu trenden når fadderuka er over! :)/>

 

Jeg tror det er klokt å kose seg, med måte. Unngå stykke nummer to. Smarte valg, hele veien. Være sammen med kusinene sine, enda et godt valg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...