Gå til innhold

Sommerkroppen 2014


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg kjenner til det med å slutte å registrere hvis jeg vet det blir for deprimerende fordi det har vært mye godsaker... ;) Men det ser jo virkelig ut som du er back on track, gratulerer med dagens resultat!

 

Jeg er som vanlig spent på morgendagen. Venter mensen de nærmeste dagene, så har ikke så store forhåpninger denne gangen. Men har jobbet godt, og jeg vant over sofa-og-snop-monsteret i går, og dro rett fra jobb på trening. Jeg føler meg jo så mye bedre ved å velge sånn, men i går satt det langt inne! Jeg trøster meg med et sitat ei venninne av meg brukte på sin daværende treningsblogg: "We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for rapport for min del også! I går ettermiddag hadde vi kickoff med prosjektet på jobben og tapas som servering. Vanligvis er jeg ikke så stor fan av tapas, men denne gangen var det veldig mye godt! Jeg holdt meg unna de største kalorifellene, men spiste godt og mye, så veldig fornøyd med gårsdagen! :) Litt mer fett og salt enn vanlig blir det nok, og med hormoner i kroppen i tillegg er jeg veldig fornøyd med dagens vekt, 59,2 kg og ned 0,1 fra forrige uke. Midjemålet har også krympet med en halv cm, så trenden er god :D

 

Sår hals i dag, og må derfor sannsynligvis droppe den planlagte treningsøkta. Med fullstappet program fram til vi reiser på tur er det ikke rom for å bli syk, så i dag blir det nok sofa og hvile for å forhåpentligvis rette litt på formen.

 

Ha en fin dag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Da var det tid for rapport for min del også! I går ettermiddag hadde vi kickoff med prosjektet på jobben og tapas som servering. Vanligvis er jeg ikke så stor fan av tapas, men denne gangen var det veldig mye godt! Jeg holdt meg unna de største kalorifellene, men spiste godt og mye, så veldig fornøyd med gårsdagen! :)/> Litt mer fett og salt enn vanlig blir det nok, og med hormoner i kroppen i tillegg er jeg veldig fornøyd med dagens vekt, 59,2 kg og ned 0,1 fra forrige uke. Midjemålet har også krympet med en halv cm, så trenden er god :D/>

 

Sår hals i dag, og må derfor sannsynligvis droppe den planlagte treningsøkta. Med fullstappet program fram til vi reiser på tur er det ikke rom for å bli syk, så i dag blir det nok sofa og hvile for å forhåpentligvis rette litt på formen.

 

Ha en fin dag jenter! :)/>

 

Du gjør nok klokt i å velge sofaen i dag :) Jeg må annbefale å lage te av ingefær, sitron og en skje honning - det gjør susen for helsa :) Flink er du også som har gått ned i magemål! Må selv hugse å måle dette nesteuke.

 

Hadde store planer om å gå på treningssenteret i dag, men det må vike for en fjelltur - noe som i og for seg er 10x bedre! Må nyte finværet mens det ennå er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et godt bytte, plutselig er ikke været like tiltalende lenger, og da er det sikkert greit å trene inne istedenfor! :) Håper du fikk en bra tur!

 

For meg ble det hvile i går, og formen er ihvertfall ikke verre. Fortsatt sår i halsen i dag morges, men synes det er bedre utover dagen. Håper fortsatt å unngå å bli ordentlig dårlig! Etter jobb i dag skal jeg ut og spise med ei venninne, jeg gleder meg stort og skal koooooose meg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag damer! :)

Etter en helg som ikke har gått helt etter planen, altfor mange fristelser har funnet veien ned i magen, og jeg var skikkelig deppa i går formiddag, så er jeg klar for ny mandag og ny giv. Jeg har ikke tatt helt av i matveien, men for mye kcal både lørdag og søndag gjorde at jeg tenkte at mine to måneders innsats nå var helt forgjeves. Jeg skjønner jo nå at det ikke er sånn, men hjernen har sin egen logikk noen ganger. Derfor var det ekstra festlig å finne denne artikkelen i dag... Jeg tror jeg skal minne meg på det ved neste korsvei også. Enn så lenge er jeg fornøyd med gårsdagens styrkeøkt, jeg har lagt et bra matløp for mandagen, og det er ingen grunn til å legge seg ned og gi opp. Quitters never win...!

 

Ha en flott og sunn mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, er det noe liv her inne..?? :unsure:

 

Onsdag og veiedag, jeg var forberedt på oppgang grunnet flere forskjellige faktorer, men det fantastiske 58-tallet viste seg endelig på vekta!! :blink::lol: :lol: :lol: Riktignok 58,7 men det teller! Minus 0,5kg siden forrige uke. Det ble en god onsdag morgen for Twisted dette!

 

Håper dere andre også har en fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle to (er det flere? :-)) Så flinke dere er som holder liv i tråden, backer opp og heier. Dere er flinke, har mange interessante betraktninger, og jeg ønsker dere alt godt.

 

Jeg har falt av lasset, den var den ferien som ble litt vel lang... Jeg kjenner på godbuksa at dette ikke har gjort meg godt når det gjelder vekta. Ja, ja, hva gjør jeg da? Jo, gir meg selv en re-start! For hva er alternativet? Å gi opp? Det er ikke noe som heter det. Så jeg biter i meg skuffelsen, men nå ser jeg ingen lignende utfordringer før det nærmer seg jul. En og annen konferanse, en og annen fest, men det er livet, det. Slike dager og netter må også takles mht fornuftig fordeling på mat og trim.

 

Jeg rapporterer ikke i morgen, vet dere, jeg orker ikke, for jeg må hente meg inn igjen. Forstår dere? Men jeg begynner å veie igjen, og skal være back on track. Om en uke skal jeg oppå vekta igjen, og da håper jeg at jeg er tilbake der jeg var sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle to (er det flere? :-)) Så flinke dere er som holder liv i tråden, backer opp og heier. Dere er flinke, har mange interessante betraktninger, og jeg ønsker dere alt godt.

 

Jeg har falt av lasset, den var den ferien som ble litt vel lang... Jeg kjenner på godbuksa at dette ikke har gjort meg godt når det gjelder vekta. Ja, ja, hva gjør jeg da? Jo, gir meg selv en re-start! For hva er alternativet? Å gi opp? Det er ikke noe som heter det. Så jeg biter i meg skuffelsen, men nå ser jeg ingen lignende utfordringer før det nærmer seg jul. En og annen konferanse, en og annen fest, men det er livet, det. Slike dager og netter må også takles mht fornuftig fordeling på mat og trim.

 

Jeg rapporterer ikke i morgen, vet dere, jeg orker ikke, for jeg må hente meg inn igjen. Forstår dere? Men jeg begynner å veie igjen, og skal være back on track. Om en uke skal jeg oppå vekta igjen, og da håper jeg at jeg er tilbake der jeg var sist.

 

Hei Circeline! :)

Så bra du tok turen innom igjen, selv om det har vært litt tyngre enn du hadde ønsket deg! Jeg skjønner deg godt og kjenner meg også igjen. Noen ganger er det godt å bare ta noen dager å komme inn i gode rutiner igjen på før man klatrer opp på vekta igjen. Jeg heier på at du kommer inn i gode rutiner igjen og fortsetter det gode arbeidet! :D

 

Fra min side blir det ingen rapporter før onsdag 9 oktober nå!! :blink: Ferien nærmer seg med stormskritt, og tidlig tirsdag morgen er jeg på tur til sørstatene. Det blir nok en gedigen utfordring i seg selv, men jeg har bestemt meg for å nyte ferie og mat, men være flink med porsjonsstørrelsene. Litt trening skal det også gjøres plass til. Uansett er jeg forberedt på å gjøre den jobben jeg har gjort de siste ti ukene enda en gang når jeg kommer hjem :P

 

Vi snakkes om en snau måned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Ser det ikke bare er meg som har skeiet litt ut her! Jeg veide meg på tirdag etter en laaang helg med masse god mat hjemme og ikke allverdens med aktivitet som egentlig var planen. Ble rett og slett superdeppa da jeg så 69,5 så har ikke registrert det :/ satser på å ta meg inn denne uken med trening og sunt kosthold. Får ikke helgebesøk så nå har jeg ingen unnskyldning til å skeie ut.

Begynte med intervalltrening i går, satser på litt "rolig" styrketrening i dag. Har vært altfor dårlig til å trene styrke i det siste, grunnet mye fint vær og da nyter jeg heller dagene ute :)/>

 

Har merket at når jeg har satt opp belønninger til meg selv har det ikke vært helt heldig. Eller, jeg har ikke gjennomført det fordi jeg heller vil spare pengene eller ikke har stort behov for hva jeg har satt opp. Nå har jeg funnet noe jeg trenger, sårt.. Spotify premium, kan ikke lenger bruke andres, så nå skal jeg skaffe meg det i det jeg når 68kg! :)/>

 

Gratulerer med 58-tallet Twisted! Du er superflink :)

Du må kose deg mye på ferie, noen uker fri gjør ikke stor langvarig skade, har jo over et halvt år på å "fikse" den evt. skaden :P

 

Helt greit å vente til neste uke Circeline, jeg skjønner deg veldig godt! Lykke til med å kome back on track :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Circeline! :)/>

Så bra du tok turen innom igjen, selv om det har vært litt tyngre enn du hadde ønsket deg! Jeg skjønner deg godt og kjenner meg også igjen. Noen ganger er det godt å bare ta noen dager å komme inn i gode rutiner igjen på før man klatrer opp på vekta igjen. Jeg heier på at du kommer inn i gode rutiner igjen og fortsetter det gode arbeidet! :D/>

 

Fra min side blir det ingen rapporter før onsdag 9 oktober nå!! :blink:/> Ferien nærmer seg med stormskritt, og tidlig tirsdag morgen er jeg på tur til sørstatene. Det blir nok en gedigen utfordring i seg selv, men jeg har bestemt meg for å nyte ferie og mat, men være flink med porsjonsstørrelsene. Litt trening skal det også gjøres plass til. Uansett er jeg forberedt på å gjøre den jobben jeg har gjort de siste ti ukene enda en gang når jeg kommer hjem :P/>

 

Vi snakkes om en snau måned! :)/>

 

Riktig god ferie til deg. Pass deg for de enorme porsjonene over there. Og husk at om du skeier litt ut, så kan du hente deg inn igjen litt raskere enn jeg har gjort de siste par ukene. Det sklir fort ut, men jeg vil anbefale at du koser deg saaakte, med måååte, og det vil bli like bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ikke bare er meg som har skeiet litt ut her! Jeg veide meg på tirdag etter en laaang helg med masse god mat hjemme og ikke allverdens med aktivitet som egentlig var planen. Ble rett og slett superdeppa da jeg så 69,5 så har ikke registrert det :/ satser på å ta meg inn denne uken med trening og sunt kosthold. Får ikke helgebesøk så nå har jeg ingen unnskyldning til å skeie ut.

Begynte med intervalltrening i går, satser på litt "rolig" styrketrening i dag. Har vært altfor dårlig til å trene styrke i det siste, grunnet mye fint vær og da nyter jeg heller dagene ute :)/>/>

 

Har merket at når jeg har satt opp belønninger til meg selv har det ikke vært helt heldig. Eller, jeg har ikke gjennomført det fordi jeg heller vil spare pengene eller ikke har stort behov for hva jeg har satt opp. Nå har jeg funnet noe jeg trenger, sårt.. Spotify premium, kan ikke lenger bruke andres, så nå skal jeg skaffe meg det i det jeg når 68kg! :)/>/>

 

Gratulerer med 58-tallet Twisted! Du er superflink :)/>

Du må kose deg mye på ferie, noen uker fri gjør ikke stor langvarig skade, har jo over et halvt år på å "fikse" den evt. skaden :P/>

 

Helt greit å vente til neste uke Circeline, jeg skjønner deg veldig godt! Lykke til med å kome back on track :)/>/>

 

Takk for omtanke. :-) Jeg må smile litt, vi er like når vi ikke vil registrere dårlige resultater. Men det er kanskje da vi virkelig burde? VEL. Her er vi. Jeg tror nok at jeg må holde fokus hele tida, og heller skeie ut ett måltid av gangen - ikke tenke at en hel ferie eller en hel langhelg er en eneste lang utskeielse.

 

Er det flere som vil joine oss, så tar vi gledelig i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

I dag sto det 69,1 på vekta.. ikke veldig fornøyd! Neste uke må bli bedre, da skal jeg også hugse på å måle midjen :) Har hatt to dager med bra dokumentering av maten, satser på å være flink denne uken åkke som, så får jeg sett hvor problemet de siste ukene ligger.

Spent på å høre fra deg Circeline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAHHHHHHH! Det går ikke bra i det hele tatt. Det ble brått en uplanlagt reise i jobben, og da sliter jeg noe så inn i gamperæva, fysj for en språkbruk! Jeg har ikke lyst til å veie meg i morgen heller.

Men nå lurer jeg på om jeg skal legge en plan, sette meg et mål. Ja, så gjør det her og nå!

 

Og der er målet satt. Det er ti uker til advent. Jeg sier høyt og tydelig at målet mitt skal være 64 kg når november er over. Det virker ikke så ambisiøst, men her går det i sneglefart, kan jeg love dere. Jeg frykter at jeg har lagt på meg de par kiloene jeg har strevd med. Da er det i såfall rundt et halvkilo i uka som skal bort. Det klarer jeg jo!

 

Hvor er heiagjengen min? Der har jeg sannelig klart å motivere meg selv, ørlitegrann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Heiagjengen din er her! :) Tror det er viktig med et mål, jeg har vært litt slapp på det i det siste, og det har jo vist seg.. 64kg det klarer du :) Registrerer du matinntak? Jeg merker at med en gang jeg har begynt å gjøre det igjen er det lettere å holde meg i skinnet og ikke skeie ut (verfall i ukedagene, er alltid litt vanskeligere å registrere i helgen).

 

Personlig vil jeg ned til 65kg før jul.. må ærlig talt si at jeg ikke ser at det skjer, tror det ligger i det faktum at jeg ikke ha vært under 68 på 2-3 år nå. Må i gjennomsnitt miste 0,5 i uken for å klare det innen advent, virker lett, men jeg bare vet at det ikke er så enkelt!

 

Siden vi begge har ganske like mål vektmessig kan vi ha et "race", det kunne vært gøy! Førstemann til å nå målet (på en sunn måte). Hvor mye i gjennomsnitt må du miste hver uke? Er du med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

14.08.13: 68,4 kg - 75 cm i midjen

21.08.13: 67.4 kg - 74,5 cm i midjen

29.08.13: 66.9 kg - 74 cm i midjen

20.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

**.**.13:

**.**.13:

Mål 01.12.13: 64.0 kg

 

Ja, da turte jeg å veie meg før helga likevel. Og jeg ble nesten glad for at jeg hadde rett i mine antakelser - det var ikke verre, i alle fall. Men nå snur jeg: 64 kg innen 1. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiagjengen din er her! :)/> Tror det er viktig med et mål, jeg har vært litt slapp på det i det siste, og det har jo vist seg.. 64kg det klarer du :)/> Registrerer du matinntak? Jeg merker at med en gang jeg har begynt å gjøre det igjen er det lettere å holde meg i skinnet og ikke skeie ut (verfall i ukedagene, er alltid litt vanskeligere å registrere i helgen).

 

Personlig vil jeg ned til 65kg før jul.. må ærlig talt si at jeg ikke ser at det skjer, tror det ligger i det faktum at jeg ikke ha vært under 68 på 2-3 år nå. Må i gjennomsnitt miste 0,5 i uken for å klare det innen advent, virker lett, men jeg bare vet at det ikke er så enkelt!

 

Siden vi begge har ganske like mål vektmessig kan vi ha et "race", det kunne vært gøy! Førstemann til å nå målet (på en sunn måte). Hvor mye i gjennomsnitt må du miste hver uke? Er du med? :)/>

 

Heia, heia!

Jeg ser også at det helt klart blir lettere (i dobbelt betydning, minst!) når jeg veier maten. Som du ser av forrige post, så har jeg trådt oppå vekta igjen. Operasjon: 64 kg innen advent (1. desember) er i gang. Det er omtrent et halvkilo i uka.

 

Et halvt kilo i uka er en sunn nedgang. Det skal du også klare. Eller skal du gi opp? Hvordan skal det gå da? Nei, min dame, nå har vi en gylden mulighet til å følge hverandre til målet. Jeg tror bare du må kjenne at du setter et mål som er realistisk, og at det er det du virkelig ønsker og tror du kan klare å holde deg på.

 

Vi tar gjerne i mot andre som forbereder seg til advent, jul, eller sommerkroppen 2014. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Jada, klart jeg er med! Kan ikke gi opp nå, selv om det er 3 år siden sist jeg veide 65kg. Har ca 2 ukers "ekstratid" viss det skal skjære seg litt frem til advendt om jeg går ned 0,5 i uken. :)

 

Begynte greit denne uken, har gått ned 0.7 denne uken og ligger nå på 68,4 (tilbake der jeg var før jeg hadde litt oppgang). Har også mensen denne uken, så er spent på neste uke om jeg kommer til å få en enda bedre nedgang da! :) Må bare holde meg litt i nakkeskinnet - gidder ikke registrere mat denne uken, fordi jeg har funnet ut at jeg kan spise relativt normalt så lenge jeg tar meg tid til å trene! :)

 

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg denne uken! HeiaHeia! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

14.08.13: 68,4 kg - 75 cm i midjen

21.08.13: 67.4 kg - 74,5 cm i midjen

29.08.13: 66.9 kg - 74 cm i midjen

20.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

27.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

 

**.**.13:

Mål 01.12.13: 64.0 kg

 

Javel, ja. Men jeg veier ikke maten, jeg heller. Dette går trådt. Jeg vurderer seriøst å melde meg på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Merker jeg begynner å få et mønster.. to uker med nedgang og en uke opp el. Skulle ikke forundret meg om jeg går opp på tirsdag, får toppen 3 treningsøkter denne uken. Planen var intervall i går - men prioriterte studier og taco med samboerne. I dag er jeg for støl til noe som helst (var på kettlebells for første gang torsdag, skal gjenntas). Føler meg litt "dritt" for å si det sånn.. Skal på ost, kjeks og vin kveld i kveld såee.. vi får se på tirsdag..

 

15.07.13 - 70,9

22.07.13 - 70,5 -0,4

29.07.13 - 69,8 -0,7

06.08.13 - 69,5 -0,3

12.08.13 - 68,8 -0,7

19.08.13 - 68,5 -0,3

26.08.13 - 69,1 +0,6

02.09.13 - 68,4 -0,7

10.09.13 - 69,5 +0,9

17.09.13 - 69,1 -0,4

24.09.13 - 68,4 -0,7

 

Har funnet ut at jeg har målt litt feil med målebåndet.. så ligger vel på en rundt 73cm med rett måling.

 

Nå må vi bare stå på, og ikke gi opp håpet! Merker det bare blir vanskeligere og vanskeligere... Må bare holde ut, det er snakk om 3 måneder, merker det er litt lettere å fokusere med en bestemt dato! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg begynner å få et mønster.. to uker med nedgang og en uke opp el. Skulle ikke forundret meg om jeg går opp på tirsdag, får toppen 3 treningsøkter denne uken. Planen var intervall i går - men prioriterte studier og taco med samboerne. I dag er jeg for støl til noe som helst (var på kettlebells for første gang torsdag, skal gjenntas). Føler meg litt "dritt" for å si det sånn.. Skal på ost, kjeks og vin kveld i kveld såee.. vi får se på tirsdag..

 

15.07.13 - 70,9

22.07.13 - 70,5 -0,4

29.07.13 - 69,8 -0,7

06.08.13 - 69,5 -0,3

12.08.13 - 68,8 -0,7

19.08.13 - 68,5 -0,3

26.08.13 - 69,1 +0,6

02.09.13 - 68,4 -0,7

10.09.13 - 69,5 +0,9

17.09.13 - 69,1 -0,4

24.09.13 - 68,4 -0,7

 

Har funnet ut at jeg har målt litt feil med målebåndet.. så ligger vel på en rundt 73cm med rett måling.

 

Nå må vi bare stå på, og ikke gi opp håpet! Merker det bare blir vanskeligere og vanskeligere... Må bare holde ut, det er snakk om 3 måneder, merker det er litt lettere å fokusere med en bestemt dato! :)/>

 

Tre måneder til jul, ja? :-) Jeg har fremdeles mål om å være på 64 når adventen starter. Ni uker dit i dag. Fremdeles fullt oppnåelig.

 

Har du gått kurs før? Jeg teller på knappene, for jeg kan boka, men det er vanskelig å holde meg selv i ørene. Heldigvis har jeg deg da, så det ikke sklir helt ut, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Skjønner veldig godt at du blir utolmodig, men du har ikke stagnert enda, en uke med stillestand er jo vanlig. Det at du har vært lenger nede (på vekta) i nyere tid er jo et tegn på at det ikke er umulig at det løsner snart. Jeg har ikke gått på kurs, tror ikke jeg kommer til å gjøre det med mindre jeg blir overvektig heller.. Ser ikke helt behovet, jeg kan jo viss jeg vil :P Det er bare noen uker som starter helt feil og da blir ingenting bra.. men nå skal jeg planlegge trening og middager utover uken, slik at jeg har en plan å følge :)

 

Var ute i går, da gjorde jeg noe som kommer til å få meg opp av godstolen i dag. Jeg meldte meg på spinningtime. Jeg liker ikke spinning. Får vel bare bite tennene sammen og gi det en ny sjanse, trening er det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Wehoo! Jeg gleder meg faktisk litt over oppgangen min i dag.. Det var ikke mer enn 0,1, så ligger på 68,5 :) Hadde forventet meg 69, minst! Dette har gitt meg ny motivasjon til å klare 68 til neste uke, trenger sårt spotify nå :)

 

Ill stay tuned for dine resultater Circeline! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wehoo! Jeg gleder meg faktisk litt over oppgangen min i dag.. Det var ikke mer enn 0,1, så ligger på 68,5 :)/> Hadde forventet meg 69, minst! Dette har gitt meg ny motivasjon til å klare 68 til neste uke, trenger sårt spotify nå :)/>

 

Ill stay tuned for dine resultater Circeline! :)/>

 

Goodie! Morsomt når man kan glede over at en oppgang ikke er større enn den er. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

14.08.13: 68,4 kg - 75 cm i midjen

21.08.13: 67.4 kg - 74,5 cm i midjen

29.08.13: 66.9 kg - 74 cm i midjen

20.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

27.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

04.10.13: 68.4 kg - 75,5 cm i midjen

 

**.**.13:

Mål 01.12.13: 64.0 kg

 

HERREGUD, det går sakte, og JA, det er velfortjent. Fokus? Hvor? Hvor?

Hjølp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...