Gå til innhold

Sommerkroppen 2014


Anbefalte innlegg

Gjest Chubbchubb

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

14.08.13: 68,4 kg - 75 cm i midjen

21.08.13: 67.4 kg - 74,5 cm i midjen

29.08.13: 66.9 kg - 74 cm i midjen

20.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

27.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

04.10.13: 68.4 kg - 75,5 cm i midjen

 

**.**.13:

Mål 01.12.13: 64.0 kg

 

HERREGUD, det går sakte, og JA, det er velfortjent. Fokus? Hvor? Hvor?

Hjølp!

 

Se det på den lyse siden, du går ned i cm, og ikke opp i vekt! Syns du er flink, jeg :) kommer til å gå opp 2. uken på rad, inkl cm vedder jeg på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Jeg lurer litt på om jeg får lov til å være med dere her?

Jeg og Twisted og et par andre (for lenge siden) har en tråd her inne, og har holdt på i ett års tid. Men nå er Twisted på tur, og jeg sitter alene igjen innpå den tråden ;) Så leste jeg litt hos der, og fant ut at vi har ganske like mål :) Og siden Twisted er her fra før, tenkte jeg kanskje dere hadde plass til meg og? :)

 

Litt om meg: jente (ehhh.... kvinne??) på 35 år, to barn og pr i dag ca 65-66 kg... Var ende på 63,7 her i vår, og målet er å stabilisere på 62-64 kg. Holdt koken lenge, men etter jeg var en uke i Spania (for to uker siden) har jeg ikke klart å gå ned igjen, og har heller fortsatt å spise litt mer enn jeg bør. Forrige uke viste vekta 65,8.... :(

 

Vil gjenre ha et mål om 62 kg til advent (så har jeg litt å gå på), men trenger bøtter med motivasjon! :rolleyes: Har tidligere vært ganske mye større, og merker at når en nærmer seg målet så slapper en mer av liksom... Jeg gjørt hvertfall det ;)

 

Mine største laster er god mat og sjokolade! (Mest det siste kanskje....) Jeg trener en god del, så om jeg bare hadde klart å holde matinntaket nede hadde noke dette gått mye bedre.... :P

 

Ja det var litt (eller mye??) om meg... Håper det er plass til meg her inne.... :) Jeg heier hvertfall på dere, og syns det ser ut som dere har gode og realistiske mål!

 

Hilsen fra Linnis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg lurer litt på om jeg får lov til å være med dere her?

Jeg og Twisted og et par andre (for lenge siden) har en tråd her inne, og har holdt på i ett års tid. Men nå er Twisted på tur, og jeg sitter alene igjen innpå den tråden ;)/> Så leste jeg litt hos der, og fant ut at vi har ganske like mål :)/> Og siden Twisted er her fra før, tenkte jeg kanskje dere hadde plass til meg og? :)/>

 

Litt om meg: jente (ehhh.... kvinne??) på 35 år, to barn og pr i dag ca 65-66 kg... Var ende på 63,7 her i vår, og målet er å stabilisere på 62-64 kg. Holdt koken lenge, men etter jeg var en uke i Spania (for to uker siden) har jeg ikke klart å gå ned igjen, og har heller fortsatt å spise litt mer enn jeg bør. Forrige uke viste vekta 65,8.... :(/>

 

Vil gjenre ha et mål om 62 kg til advent (så har jeg litt å gå på), men trenger bøtter med motivasjon! :rolleyes:/> Har tidligere vært ganske mye større, og merker at når en nærmer seg målet så slapper en mer av liksom... Jeg gjørt hvertfall det ;)/>

 

Mine største laster er god mat og sjokolade! (Mest det siste kanskje....) Jeg trener en god del, så om jeg bare hadde klart å holde matinntaket nede hadde noke dette gått mye bedre.... :P/>

 

Ja det var litt (eller mye??) om meg... Håper det er plass til meg her inne.... :)/> Jeg heier hvertfall på dere, og syns det ser ut som dere har gode og realistiske mål!

 

Hilsen fra Linnis

Velkommen, velkommen, fantastisk hyggelig med flere her. Ja visst er det plass til deg. Vi er sårbare når vi er så få, supert med flere til å heie.

 

Jeg ser at du har vært en del kilo tyngre. Så flink du er som har klart å riste av deg så pass mange kilo. Godt jobba. Og "aldri mer" er en god påminning.

 

Nå prøver jeg å ta meg sammen, ikke bare fordi det er mandag. Heia meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Velkommen, velkommen, fantastisk hyggelig med flere her. Ja visst er det plass til deg. Vi er sårbare når vi er så få, supert med flere til å heie.

 

Jeg ser at du har vært en del kilo tyngre. Så flink du er som har klart å riste av deg så pass mange kilo. Godt jobba. Og "aldri mer" er en god påminning.

 

Nå prøver jeg å ta meg sammen, ikke bare fordi det er mandag. Heia meg!

 

Takk for det! :) Kjekt å få være her!

 

Ja jeg har vært veldig tung for mine små 160 cm, men det er heldigvis 13 år siden... Så de siste 10-12 kg er nå de siste årene jeg har jobbet av meg. Mest med roede metoden (uten kurs, bare ett nettkurs ekspress i vår), og litt lavkarbo... Men mest trening og sunn god mat. Og "aldri mer" er faktisk veldig viktig for meg å huske på, for det er veldig mye lettere å "spise seg opp igjen" enn å gå ned! :huh:

 

Lykke til med å ta deg sammen! Jeg heier!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

God morgen!

 

Jeg vil i grunnen bare si at jeg sitter her og tar meg sammen! :P/>

Det må da være en alldeles strålende start på en tirsdag.

Ha en fin dag, alle sammen.

 

Flink du er!!

Hvilken dag har dere veiing?? Jeg har onsdagene, så i morgne er det rapportering på vekta for min del. Ha en flott kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Her melder jeg at jeg er tilbake, om enn ihvertfall fysisk. Psykisk har jetlagen lagt en tykk tåke over hele meg og jeg kommer nok til å bruke noen dager på å komme i gjenge igjen. Vi landet tirsdag kveld, hadde fri i går og er på jobb igjen i dag. Faktisk var jeg på jobb kl kvart på seks, for jeg ga til slutt opp å ligge og ikke få sove. Vekta har naturlig nok gått opp på ferie, etter skikkelig strengt regime før turen, men to kilo lever jeg godt med. Vekta viste 59,7 i går, over all forventning. Men jeg er litt redd den går litt mer opp før jeg klarer å komme til meg selv, en del av jetlagen er nemlig at jeg er sulten HELE tida, og søtsuget henger med. Så alle kroppens systemer er nok nede for telling akkurat nå. Men jeg er klar for ny innsats når døgnrytmen er på plass, og heier på dere også på vei mot advent! Stas at dere har satt nye mål mens jeg var borte! :)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Åheioghei! Her har det skjedd en del ser jeg! :)

Velkommen Linnis78, gøy med flere! :))

 

Circline, den kanelbollen vant du :) Jeg gikk opp mye! Med besøk fra torsdag kveld til mandag ble det mye god mat og lite trening, endte med at jeg ventet til onsdag med å veie meg, vekta viste 69.5 - det er opp en hel kg! Jeg skammer meg nesten litt...

Denne uken er jeg fit for fight, har store gode planer om hvertfall 5 treningsøkter, og satser på å beholde det slik nå som ting går mot rutine igjen :) Nå fokuserer jeg alt jeg kan på at jeg i hvertfall skal nå 68 kg, det SKAL jeg klare en dag :P

Problemet mitt ligger mest i det at jeg har et relativt bra kosthold, med lite godterier så jeg vet ikke helt hva jeg skal ta av..

 

Må si jeg er imponert over deg Twisted, bare to kg på tre uker i usa, og her er jeg med en hel på en uke i Norge! Creds til deg! :)

 

Nå må vi bare stå på og ikke slippe taket om det går bra en uke (det har jeg en altforstor tendens til å gjøre). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!!

 

Håper dere alle har hatt en flott helg, og tatt sunnere valg enn meg.... :blink:

 

Jeg er litt ute av takt for tiden, og sliter med matinntak med mye tid på hotell.... Hotell nesten hver uke frem mot jul... Jeg får alltid lagt inn trening, med det blir for mye mat.... Veide i dag tidlig (en dag fortidlig pga hotelltur), og det var 300g opp.... (tror kanskje mensen er på vei men likevel....)

 

Gi meg styrke!!! :o

 

Har ikke fått med meg når dere har veiedager, men heier uansett på dere!!!

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyperbola

Hei!

Lurer på om jeg kan være med her?:)

Er ei jente på 21 år som skal ned ca 6 kg. Har allerede gått ned 14, men sliter litt med fokuset for tiden.

Jeg trener mye men synes det med mat er litt vanskelig...

 

Håper det er i orden å henge seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Hei!

Lurer på om jeg kan være med her?:)/>

Er ei jente på 21 år som skal ned ca 6 kg. Har allerede gått ned 14, men sliter litt med fokuset for tiden.

Jeg trener mye men synes det med mat er litt vanskelig...

 

Håper det er i orden å henge seg på :)/>

 

Så hyggelig! Bare å slenge seg på :) er 20 selv så det er gøy med noen på min egen alder :) Student? Må si jeg er mektig imponert over at du har gått ned 14 kg :) Sliter selv veldig med fokus om dagen, går opp og ned annenhver uke, så det lover ikke så godt med å nå målet mitt frem til jul. Men da trøster jeg med med at det viktigste er å være fornøyd når våren kommer :)

Jeg veier meg egentlig tirsdager, men lurer på om jeg skal bytte til onsdager. Når har du veiedag?

 

 

Denne uken har jeg gått ned igjen til 68,9 fra forrige ukes 69,5... det er virkelig mye vanskeligere å gå ned de siste hundre grammene til 68, blank.. lurer virkelig på hvordan det skal være mulig å nå 65kg til jul.. Skal prøve å holde meg like bra i fletta denne uken som forrige, om ikke bedre, så får vi se hvor det bærer! JEG MÅ HA SPOTIFY SNART!!

Ett av problemene mine er lesingen, har jeg en bra lesedag og ikke er gira på å trene sier jeg at det er en godkjent unnskyldning.. noe det egentlig innerst inne ikke er, i hvertfall ikke for kroppen min. Men nå har jeg fått en relativt bra rutine med to-tre gruppetimer jeg må melde meg på to dager før (noe som gjør meg presset til å reise) i tillegg til minst to timer jeg trener på mølla, det er bra! :)

 

Spent på hvordan det går med dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Her sliter jeg litt med å komme i gjenge igjen etter ferien, det er vanskelig å gå rett tilbake til alle de gode vanene tydeligvis... :rolleyes: I tillegg har jeg slitt litt med søvnmangel og andre helserelaterte ting den siste uka, så det har ikke akkurat hjulpet. Jeg fikk ikke veid meg i går, så jeg hoppet på vekta i dag morges istedenfor, den viste 59,9kg og +0,2 siden forrige uke. Syntes faktisk ikke det var så aller verst, jeg hadde fryktet at det sto verre til med tanke på hva jeg har spist og null trening... Uansett, jeg må tilbake til de gode vanene igjen, helst så fort som mulig!

 

Jeg har kjøpt meg Newbie-treningsprogram som kom i posten på lørdag, og jeg har som mål å få kommet i gang med det fra mandag av. Det blir litt annerledes enn den vanlige Grete Roede-fremgangsmåten min, så er spent på hvordan det blir og hvilke resultater jeg kan forvente. Får håpe det blir helt strålende! :)

 

Ha en fin torsdag alle sammen, vær flinkere enn meg, og velkommen til hyperbola! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyperbola

Så hyggelig! Bare å slenge seg på :)/> er 20 selv så det er gøy med noen på min egen alder :)/> Student? Må si jeg er mektig imponert over at du har gått ned 14 kg :)/> Sliter selv veldig med fokus om dagen, går opp og ned annenhver uke, så det lover ikke så godt med å nå målet mitt frem til jul. Men da trøster jeg med med at det viktigste er å være fornøyd når våren kommer :)/>

Jeg veier meg egentlig tirsdager, men lurer på om jeg skal bytte til onsdager. Når har du veiedag?

 

Så bra:-) Jeg er også student, og det er litt vanskelig med mat når det er lange dager på lesesal... Jeg prøver å bare veie meg en gang i uka, på onsdager, for å ikke bli altfor opphengt i det :-) Jeg har ikke noen tidsplan, annet enn at det helst skulle vært i går ;)

Jeg ser jo at jeg har blitt mye mindre, men at jeg fortsatt har litt igjen og det er så vanskelig å være så nøye som jeg har vært over lengre tid...

Jeg merker at de dagene jeg trener er det enklere å spise sunt også, for å ikke "ødelegge" treninga, hehe. Så det er jo et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Wow! Jeg er spent på treningsprogrammet ditt Twisted! :) Jeg har troa på at du kommer igang med de gode vanene ganske så fort, stå på!

 

Ja, jeg har til en viss grad gitt opp lesesaler, jobber relativt bra hjemme også, og merkelig nok synes jeg det er lettere å spise sunt da. En av grunnene tror jeg er at jeg får spist middag tidligere (noe jeg er fan av), de dagene jeg har sene forelesninger blir det mat i 7-8tiden noe som er litt sent, men det må jo bare gå.

 

Forrige uke gikk det så fint, og denne uken har jeg trent og spist sånn nogenlunde det samme, men det er ikke noe vekten min vil skrive under på, for å si det sånn.. (ja jeg smugveier om dagen.. neste uke skal jeg ikke gjøre det.. da putter jeg vekta inn i skapet!) Virkelig spent på hvordan ting går, skal ut i kveld, men er ikke gira på å drikke mye, da blir jeg så svak på søppelmat alla sjokolade og potetgull, det hjelper jo lite på vekta :P

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Så flinke dere er som står på, og hyggelig med enda flere i tråden! Jeg har vært så sløv, på alle måter, men nå er jeg tilbake igjen.

I morgen skal jeg gå på vekta også, so watch me! :P/>

 

 

Im Watcin' ya, Circeline! :)

 

Jeg gikk på vekta i går, den viste 69kg.. litt nedtur med tanke på at jeg synes jeg har vært overmåte flink, men jeg prøver en uke til og håper på knallresultater nesteuke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

14.08.13: 68,4 kg - 75 cm i midjen

21.08.13: 67.4 kg - 74,5 cm i midjen

29.08.13: 66.9 kg - 74 cm i midjen

20.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

27.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

04.10.13: 68.4 kg - 75,5 cm i midjen

RESTART!

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

 

Jeg har begynt på kurs, nesten fram til jul, for dette går ikke lengre. Nå skal dere se ei som får nedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

 

Så flinke dere er her inne, blir motivert av dere jeg! :)

Lykke til med kurs Cirkeline, og stå på Chubbchubb, så kommer nok resultatene! Hvordan går det med treningsproigrammet Twisted??

 

Vekten i går viste 65,4, og med mensen som kom dagen før er det helt ok.... HÅPER jeg klarer å holde meg unna de store mengdene sjokolade i helga, så håper jeg på nedgang til uka. Drar på jobbtur på mandag, så det blir ikke veiing før torsdag den uka heller.... Og da etter tre dager på det flotteste hotellet, så er det ikke sikkert det blir noe fint tall! :huh:

 

Ellers har jeg prøvd noe som heter Tabata på treningssenteret her, og jeg er så STIV i dag!!! Jøje meg!! Klarer nesten ikke gå! Men det var både hardt og gøy, så det vil jeg prøve flere ganger! :D

 

Håper dere får en super helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

 

Så flinke dere er her inne, blir motivert av dere jeg! :)/>

Lykke til med kurs Cirkeline, og stå på Chubbchubb, så kommer nok resultatene! Hvordan går det med treningsproigrammet Twisted??

 

Vekten i går viste 65,4, og med mensen som kom dagen før er det helt ok.... HÅPER jeg klarer å holde meg unna de store mengdene sjokolade i helga, så håper jeg på nedgang til uka. Drar på jobbtur på mandag, så det blir ikke veiing før torsdag den uka heller.... Og da etter tre dager på det flotteste hotellet, så er det ikke sikkert det blir noe fint tall! :huh:/>

 

Ellers har jeg prøvd noe som heter Tabata på treningssenteret her, og jeg er så STIV i dag!!! Jøje meg!! Klarer nesten ikke gå! Men det var både hardt og gøy, så det vil jeg prøve flere ganger! :D/>

 

Håper dere får en super helg!! :)/>

 

Flotte hotell har også mye mat - og dermed muligheter for sunnere valg. Jeg har samme utfordring i min jobb, men det er i grunnen ikke så vanskelig. Når de som bestiller møte/kurs lærer seg at det ikke nødvendigvis må være WIENERBRØD i pausene, så blir det bedre. Og så WIENERBRØD, da. Det er jo ikke godt. Derfor spiser jeg det så fort jeg kan! Hahahahahaha! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.07.13: 69,1 kg - 78 cm i midjen

17.07.13: 69,1 kg - 76 cm i midjen

25.07.13: 68,8 kg - 75,5 cm i midjen

07.08.13: 68,6 kg - 75 cm i midjen

14.08.13: 68,4 kg - 75 cm i midjen

21.08.13: 67.4 kg - 74,5 cm i midjen

29.08.13: 66.9 kg - 74 cm i midjen

20.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

27.09.13: 68.5 kg - 76 cm i midjen

04.10.13: 68.4 kg - 75,5 cm i midjen

RESTART!

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

 

Oh, yeeees. Ned 1,1 kg og halvannen cm inn i livet. Jeg merker at det ble helt rett for meg å starte på kurs. Nå ser jeg hvor mye jeg slurver med det meste. Jeg håper at ukene hjelper meg til å gjøre varige endringer. Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

WOW!!! Gratulerer Circeline, dette er supert! Stå på så når du målet til advent! :)

 

Jeg står stabil på 69,1, synes egentlig det er helt greit merker jeg, nå har jeg klart å ikke gå mer opp enn det på noen uker, har et relativt bra kosthold vil jeg si.

Vi lagde kake på mandag, noe som var på sin plass, det var så lenge siden nå så dette dekte et behov!

 

Jeg gir opp 65 kg til jul.. satser kanskje mer på 68, men mest på å holde meg stabil på 69, trenger litt pause for å fokusere mer på studiene nå i eksamensperioden. Jeg er ikke personen som spiser mye dritt i slike perioder, blir faktisk mer fokusert på å spise sunt, så da tenker jeg det går bra så lenge jeg klarer å moderere meg.

Jeg må bare slutte med å si at jeg IKKE har gitt opp,bare tar en mnd "pause" og jeg kommer til å registrere hver uke :)

 

Nå er jeg veldig spent på hvordan det går med dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! Gratulerer Circeline, dette er supert! Stå på så når du målet til advent! :)/>

 

Jeg står stabil på 69,1, synes egentlig det er helt greit merker jeg, nå har jeg klart å ikke gå mer opp enn det på noen uker, har et relativt bra kosthold vil jeg si.

Vi lagde kake på mandag, noe som var på sin plass, det var så lenge siden nå så dette dekte et behov!

 

Jeg gir opp 65 kg til jul.. satser kanskje mer på 68, men mest på å holde meg stabil på 69, trenger litt pause for å fokusere mer på studiene nå i eksamensperioden. Jeg er ikke personen som spiser mye dritt i slike perioder, blir faktisk mer fokusert på å spise sunt, så da tenker jeg det går bra så lenge jeg klarer å moderere meg.

Jeg må bare slutte med å si at jeg IKKE har gitt opp,bare tar en mnd "pause" og jeg kommer til å registrere hver uke :)/>

 

Nå er jeg veldig spent på hvordan det går med dere andre! :)/>

 

Fint at du ikke gir opp. Du må huske hjerneføde. Noen er litt vel "flinke" når de går ned, og du kan ikke ha noen dager med for lite energi. Lykke til med eksamensforberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte hotell har også mye mat - og dermed muligheter for sunnere valg. Jeg har samme utfordring i min jobb, men det er i grunnen ikke så vanskelig. Når de som bestiller møte/kurs lærer seg at det ikke nødvendigvis må være WIENERBRØD i pausene, så blir det bedre. Og så WIENERBRØD, da. Det er jo ikke godt. Derfor spiser jeg det så fort jeg kan! Hahahahahaha! God helg!

 

Hehe, lo høyt når jeg leste svaret ditt! ;)

Nå var det jeg som arrangerte denne gangen da, så da var det grove rundstykker og frukt som ble servert i pausene :) Og så bad jeg om å få bytte lunsjen med en salat, så kunne jeg unne meg litt mer på middagen om kvelden. To treningsøkter ble det også tid til, så alt i alt ikke så værst. :)

 

65,7 i dag, og selv om det var opp og jeg ikke liker det, var det bedre enn fryktet! Jeg har funnet ut at så lenge jeg holder meg under 66 kg så skal jeg være fornøyd, nå så lenge....MEN det vil jo si at jeg MÅ gå ned litt for å klare det i jula! For da blir det dagevis med mye godt, og usunt, og sikkert ikke nok trening....

 

Dere er kjemple flinke alle sammen! Jeg holder med deg chubbchubb, stabilietet nå før jul er sikker tlike greit! Og CIrkeline, du er rå!! Skulle gjerne vært i dine sko når det gjelder nedgang!! Velkommen hyperbola, kjekt med flere, er selv ganke så "nyinnflyttet" her. :D

 

Hvordan går det med deg Twisted, begynner du å komme inn i gode rutiner igjen eller? Skjønner godt det er vanskelig!

 

Ha en god dag alle sammen, her blir det tabata trening i kveld!! JUHU!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lo høyt når jeg leste svaret ditt! ;)/>

Nå var det jeg som arrangerte denne gangen da, så da var det grove rundstykker og frukt som ble servert i pausene :)/> Og så bad jeg om å få bytte lunsjen med en salat, så kunne jeg unne meg litt mer på middagen om kvelden. To treningsøkter ble det også tid til, så alt i alt ikke så værst. :)/>

 

65,7 i dag, og selv om det var opp og jeg ikke liker det, var det bedre enn fryktet! Jeg har funnet ut at så lenge jeg holder meg under 66 kg så skal jeg være fornøyd, nå så lenge....MEN det vil jo si at jeg MÅ gå ned litt for å klare det i jula! For da blir det dagevis med mye godt, og usunt, og sikkert ikke nok trening....

 

Dere er kjemple flinke alle sammen! Jeg holder med deg chubbchubb, stabilietet nå før jul er sikker tlike greit! Og CIrkeline, du er rå!! Skulle gjerne vært i dine sko når det gjelder nedgang!! Velkommen hyperbola, kjekt med flere, er selv ganke så "nyinnflyttet" her. :D/>

 

Hvordan går det med deg Twisted, begynner du å komme inn i gode rutiner igjen eller? Skjønner godt det er vanskelig!

 

Ha en god dag alle sammen, her blir det tabata trening i kveld!! JUHU!! :lol:/>

 

Hihi! Skal si du tok grep på det flotte hotellet! Det er veldig godt gjort. Og da slapp du å spise wienerbrød med lynets hastighet. Tror du at kaloriene rekker å feste seg når de inntas så fort? Hohoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...