Gå til innhold

Juleslank


Gjest Gressenka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Gressenka

Dag 25 av 100

En fjerdedel av tiden er allerede gått, og jeg har trent de 10 min styrke pr dag. Har jeg ikke hatt anledning en dag så har jeg tatt dobbel økt dagen etter. Jeg kjenner at jeg blir sterkere og mer utholdende. Godt:)

Frukt og grøntdagene gikk nesten bra, det ble middag og vin i går kveld da vi fikk planlagt besøk, meen, okei det;)

 

Veiing og måling i morge, håper det blir stillstand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan gikk det?

 

I min "gård" ble det stillstand, 80,2 på vekta idag morges, 100 gram reduksjon fra 2 uker tilbake.

Lurer på å ha en lang pause fra vekta rett og slett, kjøre en lavkaloridag eller to i uka, og så ikke veie meg eller måle annet før om en måned eller tre.

 

Ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 33 av 100, en tredjedel av tiden er gått;)

 

Forrige uke var jeg 69,6 og hadde gått inn 2cm. Denne uka er jeg 70,8 og samme mål. Det har vært heftig siste uka, masse besøk, festligheter, møtevirksomhet, dermed uregelmessigheter i matveien. Klubb i går kveld med mye godt.. Men har planlagt treninga godt, trent hver dag. Trent 3 dager på rad med morgentrening, og har tatt inn de 10 minutterstreningene jeg gikk glipp av forrige helg:)))

 

Kommende uke blir også en utfordring, mye sosiale greier og ut på reise.. Må planlegge godt:))

 

Snart30, det kan være greit å få fokuset bort fra vekta visst den stresser deg:) personlig må jeg sjekke ofte for å holde motivasjon og fokus på hva jeg putter i munnen;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Gressenka

Oisann, over en måned siden jeg var inne her sist. Jobbreiser, andre reiser og flere dødsfall har preget de siste ukene, mat og trening har komme i siste rekke. Jeg vet ikke hva jeg veier eller måler, men kjenner på buksene at jeg har gått opp:(

Jeg har trent i uka men ikke i helgene slik planen var, og styrketrening har helt utgått i det siste.

 

Jeg kjenner at formen daler, vondt i kroppen og lite energi, det er nok både på grunn av alle hendelsene men også på grunn av for mye usunt inntak:(

 

I dag har jeg spist sukker og fettfritt, en liten diett frem til torsdag for å kvitte meg med søtsuget. Da skal jeg på jobbreise i flere dager, hotellmat...

Jeg har trent kondis og styrke i dag, 1t og 20 min, det er bra, må forsette slik:)

 

Veiedag fredag, det blir jo spennende å se hva resultatet blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 2 uten sukker og fett gikk dårlig, altfor mye godt på seminaret i dag, men overgikk ikke kcalorigrensa ihvertfall:) hvetebakst og dessert:( trening 1 t og 20 min, vondt i kroppen av gangsperre, godt:))

 

Har ikke inntatt noe etter kl 15 i dag, så er i siget igjen, etpar dager til så burde det værste suget forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 3 uten sukker og fett har gått kjempebra, men suget er der. Har trent 1 time kondis og 15 min styrke:) har gangsperre og det er deilig;)) nå er det kveld, og jeg kan klappe meg selv på skulderen å si godt jobba:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 4 uten sukker gikk greit. En time rask gange og 15 min styrke. I dag har jeg spist normalt, er på jobbreise og håper dette går bra. 20 min rask sykling og 10 effektive minutter styrke ala 30 day shred. Vekta viste 72,4, målebåndet viste 10 cm ut, fordelt jevnt over kroppen. Alt man greier å ødelegge på 4-5 uker, Jau Jau, det ble litt av en holdevektaperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gjest Gressenka

Jada, neida, har ikke tenkt å gå på vekta, ei heller måle meg. Buksene sier sitt:(

Spist er spist og alt det der.

Dag 2 av ny runde uten sukker. Denne gangen har jeg veddet med en venn, så nå blir jeg nøye fulgt opp, ingen sukkerinntak før 17.mai. Ei heller chips. Deretter sukkerstopp til jeg kan gå i butikken uten å ville kjøpe hele sjokolade og potetgullhylla;)) det sies at 3 uker er det som skal til for å fjerne søtsuget, jeg håper og tror at det går bedre om ei lita uke, for nå er det ille:(

 

Jeg har vært flink å trene, så den sitter godt inne nå, og det er bra. Har fått skryt for det av bekjente som ser meg i springing, og det motiverer jo til å forsette:)

 

Men påska ble fråtsing fra ende til annen.

 

Veiing og måling på 16.mai, bare sånn for å vite i hvilken hylle jeg skal finne klær til 17.mai, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 3 av 12 uten sukker, og uten for for mye fett. Det har gått helt fint, har vært så opptatt hele dagen både på jobb og fritid at sult og søtsug har vært minimalt. Det har dog vært bydd meg sjokolade flere ganger i dag, min yndlingssjokoladeblanding faktisk. Heldigvis har jeg sagt høyt at det er stopp på søtt fremover, så da må jeg holde det:))

Har ikke trent i dag, men har vært i aktivitet det meste av dagen så har god samvittighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 4 av 12 uten sukker og uten for mye fett har gått bra, hææærrrlig:) trent har jeg også gjort. Det er nesten sånn at jeg får lyst å veie meg, ser på ansiktet at jeg har mistet endel vann, men jeg skal holde meg. Blir så lei meg hvis vekta viser mere opp enn jeg har trodd, og vil føle meg så elendig, så jeg lar vær. Går på vekta 16.mai som planlagt;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 5 av 12 uten sukker og uten for mye fett har gått bra:) 1,5 t rask gange i solskinn:) tacosalat er verdens beste alternativ til fredagskos. Masse sunn salat, med litt digg på er nydelig og mettede. Og godt med iskaldt vann til:) ikke overmett slik jeg har vært de siste fredagene, og gooood samvittighet.

 

Jeg er glad for det veddemålet jeg har inngått, hvis ikke hadde jeg kjøpt hele sjokoladehylla på joker i dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 6 av 12 ar gått flott til nå. Lite fett og null søtt, 1,5 timers tur:)) skal på byen i kveld, det blitt etpar glass vin, mulig noen nøtter. Men det tåles:))

 

Ferdig på fest, hele denne dagen har vært veldig koselig:) ble noen kalorier mer enn beregnet, men helt greit allikevel :)/>

Endret av Gressenka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 7 av 12 har gått bra, uten sukker og lite fett:) Har i tillegg vært veldig aktiv i dag så det ble mange trimpoeng:) Jeg grugleder meg til å gå på vekta på fredag, håper på 72 og er så redd det er mer:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 9 av 12 uten sukker og med lite fett er godt gjennomført, en time rask gange er det også blitt. Bare 3 dager igjen, kjenner ennå endel søtsug, spsiellt når sjokoladen ligger rett foran meg som da jeg var på besøk i dag. Men jeg holdt meg på grunn av veddemålet. Det sies at etter 21 dager blir man kvitt suget, det kan kanskje stemme, så jeg bør jo forsette etter 17. Mai da. Jeg har jo gått ned i vekt noen ganger, og hver 10-12 dag har jeg gjerne merket nedgang på klærne, det er akkurat som om vann og flesk gir etter og forsvinner. Nå synes jeg allerede at sideflesket har gått tilbake, og har tro på at med 3 standhaftig dager til så vil jeg merke mer forskjell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 10 av 12 uten sukker og lite fett og med en time rask gange er snart over. Istedenfor å kvitte meg med søtsuget blir det nesten værre. Sitter og leser kakeoppskrifter til 17.mai og kjenner at det river i kroppen av søtsug:(( fredag og bakedag kommer til å bli en prøvelse. Men et veddemål er et veddemål så jeg klarer meg. Håper bare at søtsuget forsvinner og fornuften ankommer hjernebarken min når jeg har spist litt is og litt kake på 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 11 av 12 har gått flott, ingen trening, men har vasket hus kontinuerlig fra jeg kom fra jobb i ettermiddag. Hadde bestemt meg for å gå på vekta i morgen, og å måle meg. Men er litt redd for resultatet og vurderer å gi meg selv en dag til. Vi får se hvordan jeg føler meg i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 12 av 12 har gått sånn noenlunde. Jeg smakte på baksten, men holdt meg langt under kalorigrensa allikevel. Jeg veide 73 kg, hadde håpet på 72, men men, er må det jobbes frem til juli starter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg hadde laget meg en ny juletråd, men kjenner at jeg vil tilbake til denne😄

Synes det er motiverende å leste første del av tråden, og interessant å lese siste delen, lurer på om en psykolog kan si meg hva som skjer med meg😂😂😂 tenk å ta av så mye og å være så fornøyd, å så bare spise seg opp igjen, hvordan skru av de mekanismene som klikker innðŸ˜ðŸ˜³ðŸ˜œ

 

Så, dag 9 av 100 har gått bra. Life is good😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 10 av 100, en tiende del på vei😄

Fin dag i matveien, ikke trening men aktiv både på jobb og hjemme😊

For etpar uker siden var det et ork å starte på huslige sysler, nå er det helt greit. Har bare sovet middag 1 ettermiddag de siste 10 dagene, det betyr mer aktivitet og fler kalorier forbrent😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11 av 100

Det har vært en flott dag, sunn og aktiv:)

Veiing og måling i morgen, jeg må fremskynde en dag både denne og neste uke på grunn av at jeg skal ut på tur😊 denne helgen styrer jeg imidlertid matlagingen selv, det skal være kos men måtehold. Forhåpentligvis blir det fint vær slik at det kan bli turer ut, og kanskje finner jeg tyttebær😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12 av 100

Ned denne uken:

1,2 kg, nå veier jeg 73,8, herlig.

Inn 7,5 cm. Blant annet 1cm i midjen og 2 cm av sideflesket. Merker at klærne sitter penere på, føler meg mer velâ¤ï¸

I kveld ble det biff med godt tilbehør, og litt sjokolade til dessert. Er veldig mett, men havna på 1600kalorier og det er flott. Har trent i dag også, så fornøyd med dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der så jeg plutselig din tråd! ;) Gratulerer med flott nedgang! Enda mer imponerende når enn har mindre å ta av!

👠:)

 

Dag 12 av 100

Ned denne uken:

1,2 kg, nå veier jeg 73,8, herlig.

Inn 7,5 cm. Blant annet 1cm i midjen og 2 cm av sideflesket. Merker at klærne sitter penere på, føler meg mer velâ¤ï¸

I kveld ble det biff med godt tilbehør, og litt sjokolade til dessert. Er veldig mett, men havna på 1600kalorier og det er flott. Har trent i dag også, så fornøyd med dagen ������

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der så jeg plutselig din tråd! ;)/> Gratulerer med flott nedgang! Enda mer imponerende når enn har mindre å ta av!

👠:)/>

 

 

Takk jojomamma, det går fort fordi jeg har mye vann og slagg i kroppen, har vært utrolig usunn de siste månedeneðŸ˜

 

Dag 13 og 14 har gått bra. Det har vært ei flott og aktiv helg, hetlig😊Håper på å se 72 tallet på fredag, det hadde gitt god motivasjon til å gjøre de rette valgene på restaurantene jeg skal spise på neste helg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...