Gå til innhold

Juleslank


Gjest Gressenka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Gressenka

Dag 21 av 30

Få kalorier er inntattðŸ‘

15 min styrke før frokost, 30 min rask gange på ettermiddagen, 30 min og 1,2 mil på trimsykkelen i kveld💪💪

Har tatt sol, vært barnevakt og vært i møte i ettermiddag, veldig klar for senga nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Gressenka

Dag 22 av 30

 

Bra kaloridag, 15 min styrke, 1time rask gange og 30 min(1,1mil)på trimsykkelen. Gikk tregt på sykkelen i dag kjente jeg.. Gjort lett husarbeid halvannen timeðŸ‘

 

Sitter her med en liten utskeielse, en bitteliten skvett baylis med masse is, det er jo helg😅

 

Veie og måledag i morgen🙈🙈

 

Planer for 3 dager fri:

Styrke

Lange turer med rask gange (hvis været er bra)

Rydde og vaske soverom og loftstuen

Noen forberedelser til konfirmasjon

Bli kvitt alle skitne klær

Pusse bunadsølv

Og sikkert noe mer. Viktig å holde seg i aktivitet, da glemmer man at det er helg og lysten til å spise usunt fortrenges😅😅

God 1.mai helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 23 av 30

 

Ned 2 kg denne uka, og inn 9,5 cm💪💪💪💪 nå fikk jeg betalt for forrige ukes innsats også, hurrra🎉🎉🎉 jeg tror oppstart av styrketrening gav fart på cm💪 jeg føler meg ganske vel nå, men med samme fokuset og litt mer nedgang ei uke til så kan jeg hoppe i bunaden og invitere til fest uten å irritere meg over at det strammer og buler...

 

Ha trent mine 15 min på morgenen, og gått 1,1mil rask gange i nydelig vær😊

 

"Innetjeneste" i dag, mye som skal gjøres før neste helg, bare å sette på musikk å få det gjort😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 24 av 30

 

15 min styrke og 1,5 t rask gange ble gjennomført før frokost.

I går styrte jeg i mange timer med diverse, satte meg ikke ned før kl 21:30, da spiste jeg litt og gikk til sengs.

Har vært en noe dårlig matdag, kanskje derfor jeg har vært litt uvel i dag, men mulig jeg er litt overarbeidet. Har ikke gjort så mye i dag, tar livet med ro og henter krefter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 25 av 30

Bedre form i dag😊

Kaloriunderskudd til tusen, 15 min styrke, 1,5 t rask gange og 25 min på trimsykkelen. I tillegg til mange timer lett husarbeid.

Ser på kroppen og klærne at det er resultater her, er mye hyggeligere å kle på seg nå enn for 3 uker siden😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 26 av 30

 

Lite trim og flere kalorier i dag. Styrke, og litt kaloriunderskudd. Lar kroppen ha en hviledag, er usannsynlig trøtt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellena

Inspirerende lesing!!! :D

Smart å dele opp målene ved å rapportere daglig... Holder fast i fokuset på en helt annen måte da. Tommel opp! Og lykke til med de siste dagene i innspurten her, heia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 27 av 30

 

Bra med kaloriunderskudd, gått 50 min veldig rask gange 😊ðŸ‘💪

Ingen styrke, ville hvile kroppen et døgn pga av jeg følte meg uggen, det hjalp😊😊

Ellers vært i ok aktivitet, har ikke ligget på sofaen et sekund, hatt små gjøremål gjennom hele dagen😊👠få dager til konfirmasjon, jeg ser frem til det😊

 

Takk for gode ord Ellena😊

Jeg liker denne nedtellinga, det er jo et delmål, men det er liksom overkommelig med 30 dager, så blir det 30 nye etterpå😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 28 av 30(onsdag)

 

Bra kaloridag, styrke og 1,5 rask gange gjennomført.

 

Jeg har samlet mye vann de siste dagene, kan ikke skjønne hva som gjør det. Ikke for mye salt, drikker mye vann og kaffe og det fordrive vann. Lenge til den måntlige.. Irriterende når en er så flink med trim og inntak🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 29 av 30

 

Har bakt, men ikke smakt😄😄

Bra kaloridag, bra aktivitetsdag. Har trent 13 min styrke, gjort husarbeid og bakt i maaaange timer.

Fikk kompliment i dag, en venn så at jeg hadde gått ned i vekt, herlig😘

 

Veiing og måling i morgen 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 30 av 30😊😄😊

13 min styrke og 1,5 t rask gange er gjennomført.

 

Hva er oppnådd på 30 dager?

Jeg veier 72,8 i dag. Jeg veide meg etpar dager etter at jeg startet de 30 dagene, da veide jeg 77,4 - så jeg har nok gått ned 5 kgðŸ‘ðŸ‘👠jeg hadde som mål å se 73 tallet til i dag, men ser alltså 72 tallet - alltså er jeg i god rute💪💪💪👌

 

Har gått inn:

- 1,5 cm rundt hals

- 2,5 cm rundt overarmen

- 5 cm rundt rygg

- 6 cm i midjen

- 7 cm rundt sideflesket

- 4 cm rundt magen

- 3,5 cm rundt rumpa

- 2,5 cm rundt låret

- 0,5 cm rundt leggen

Det som er irriterende er at puppene forsvinner...

Ingen problem å komme inn i bunaden.

Blir nok ikke trening i morgen, men det er vel greit😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Ny runde, nye delmål😊 det blir 28 nye dager nå, skal i selskap da...

 

 

Jeg var 72,8 på fredag, tenker at jeg går litt opp etter konfirmasjonshelga men satser på 72,4 til helga. Og håper å se 70 tallet innen 28 dager😊

 

Jeg skal fortsette å trene 13 min styrke 5-7 dager pr uke, merker av kroppen har godt av det.

Jeg satser på å gå hver dag, evt sykle, evt annen fysisk aktivitet.

 

 

Dag 1 av 28(i går)

Rask gange i ca 45 min, et stykke over kalorigrensa, men ok på grunn av konfirmasjon😄

 

Dag 2 av 28:

Rask gange 120 min😄 måtte gå av meg noen kaker, mulig rett på kalorigrensa i dag, men fortsatt feiring, men føler meg altfor mettðŸ˜

 

Ser frem til roligere dager og bedre søvn nå som vi har konfirmasjon overstått 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 3 av 28: 13 min styrke, 1,5 t rask gange og bra kaloridag

 

Dag 4 av 28: 30 min rask gange, 30 rask sykling og 10 min styrke, grei kaloridag

 

Sliten i kroppen etter konf enda, søt/spisesuget sniker seg tilbake etter dager med kaker. Klarer meg bra, men må nok lete etter besluttsomheten igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 5 gikk bra med trening og mat.

Dag 6 gikk bra med trening og mat.

 

Dag 7 av 28 startet bra med 7,5 km veldig rask gange😊

 

Søt/spisesuget har tatt seg opp etter forrige helg. Jeg er rimelig sliten psykisk, og nå som jeg ikke har så mye å konsentrere meg om så er lysten til å ligge i sofaen og trøstespise storðŸ˜

Så her gjelder det å hente motivasjon til den sunne linje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelmaP

Gratulerer med fantastiske resultater etter 30-dagers runden! Er imponert over hvordan du går løs på en ny, det er jo virkelig smart å dele det opp sånn. Du inspirerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 8 av 28

 

De to forrige dagene var det rask gange, men ikke styrke.

I dag startet jeg dagen med 1 time rask gange og 13 min styrke.

 

Jeg veide 71,8 i går, så ned 1kg denne uka, hurra😊

 

Inn 3,5 cm.

- 0,5 rundt overarmen

- 1,5 rundt magen

- 0,5 rundt sideflesket

- 0,5 rundt rumpa

- 0,5 rundt låret

 

Takk selmap, det er godt å kunne motivere, og godt å være motivert og å se resultater. Mitt problem er å holde meg når jeg er ferdigslanka😩

 

Jeg liker de kortsiktige målene mine, de handler som regel om en fest jeg skal på og et mål om å komme meg inn i fine klær😄😄 til sommeren skal jeg til syden, det blir kanskje neste delmål😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 9 av 28

Gratulerer med dagen🇳🇴🇳🇴🇳🇴

 

1 time rask gange og 13 min styrke i morges👌💪 i aktivitet i mange timer, ikke noe søndagssofakos før nå i kveld😊

 

 

Spist 2 kakestykker og drukket en baylis, men kaloriunderskudd allikevell😊

 

Har satt meg mål for vekt og mål. Ønsker å nå machvekt innen 19.juni, og starte stabilisering da. Tenker at 68 kg er ok. Det er 5 uker til. Det blir 0,75kg pr uke.

 

Det er jo mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 10 av 28

 

Trodde jeg skulle omkomme av energiløshet på jobb i dag, tenkte ikke på annet enn sofaen og pleddet.

 

Etter ti minutters hvile måtte jeg få kroppen i turklær å komme meg ut, jeg hadde vært lur nok å avtale tur med en venn.

 

13 min styrke i morges, det gikk kunn på viljen...

80 min tur i terreng, herlig😊

 

Okei kaloridag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 11 og 12 av 28

 

Har så lyst å spise masse og usunt, har lyst på masse sjokolade og potetgull.

Jeg har spist nøtter, for mye nøtter..

 

Har trent mine 13 min styrke i går og i dag

 

80 min svettende tur i fjell i går.

 

30 min rask gange i dag, samt 30 min rask sykling på trimsykkelen.

 

Skal ha den måntlige i slutten av uka, er redd resultatet av denne ukas innsats ikke vil vises før neste uke😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 13 og 14 av 28

 

Halvveis mot andre delmål😊

 

I går trente jeg ikke og spiste et ukjent antall kalorier.

I dag har jeg trent 13 min styrke og gått i fjellet i 100 minutter💪💪

 

I tillegg har jeg vært ute og gått en kosetur i finværet samt vasket og ommøbelert/skiftet gardiner på soverommet.

 

Måle og veie i morgen, har dårlig tro😓😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 15 av 28

 

Jeg må være inne i en stim, man skulle ikke tro det, men for tredje uken på rad har jeg gått ned nøyaktig 1 kg. Det vil si at jeg har hatt veiedager på fredager men veide meg lørdag denne uka, så vekta kunne ha vist noe annet i går...

Jippi, 70,8 i dag morges og inn 5 cmðŸ‘ðŸ»ðŸ‘ðŸ»ðŸ‘ðŸ»ðŸ‘ðŸ»

Jeg skal ha den måntlige iløpet av helga, var derfor sikker på masse vann i kroppen og dårlig resultat, men nei, ei særdeles bra uke💪💪💪

 

Har trent styrke og gått halvannen times rask gange på morgenen. Har lest at det er godt for fettforbrenninga å trene på tom mage, det motiverer meg til å hoppe opp på morgenen å trene. I tillegg er det en herlig start på dagen😎☀ï¸

 

Skal fortsette å vaske hus i dag, god lørdag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 16 av 28

 

Har trent styrke og syklet 2,5 mil på trimsykkel, og spist noenlunde bra.

Hadde tenkt å være i mer akrivitet med diverse gjøremål, men har ikke kommet meg til å gjøre så mye, litt lat dag. Sikkert godt for kroppen det og😄

 

Jeg føler meg ganske bra nå, passer det meste av klærne mine igjen og kjenner på at de siste 3 kiloene er innen rekkevidde og da skal jeg være klar til å føle meg vel i bikini ogðŸŠðŸ»ðŸ’ƒ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelmaP

Dag 16 av 28

 

Har trent styrke og syklet 2,5 mil på trimsykkel, og spist noenlunde bra.

Hadde tenkt å være i mer akrivitet med diverse gjøremål, men har ikke kommet meg til å gjøre så mye, litt lat dag. Sikkert godt for kroppen det og😄

 

Jeg føler meg ganske bra nå, passer det meste av klærne mine igjen og kjenner på at de siste 3 kiloene er innen rekkevidde og da skal jeg være klar til å føle meg vel i bikini ogðŸŠðŸ»ðŸ’ƒ

Fantastisk, Gressenka! Snart under 70, jo! Så utrolig flink du er til å trene også, og med kontroll på matinntaket så må jo dette bli bra! Omtrent hvor mange kalorier spiser du pr dag, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 19 av 28

 

13 min styrke, 80 min tur i fjellet😊

Ellers vært i bevegelse, har faktisk ikke ligget i sofaen i dag🙈😅

 

Takk selmaP😊

 

Jeg ligger nok på ca 1200 kal i gjennomsnitt. Spiser mer i helgene, og har etpar dager med ca 500 kalorier ala 5:2 dietten. Jeg har tro på variasjon i kaloriinntaket, tror ikke kroppen går så fort i sparebluss/vektplatå da.

Jeg har godt med energi og er ikke sulten.

 

De 13 min før frokost går rett på fettforbrenning, samme med morgenturene i helgene, tror det har noe å si på vektnedgangen😊 i tillegg unngår jeg sofaen frem til kvelden kommer😅 prøver å holde meg i aktivitet på ettermiddagen, alltids noe som bør gjøres i eller utenfor huset😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...