Gå til innhold

Ikke ny, men starter på nytt og for siste gang


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Heisann, og god mandagmorgen!

 

Jeg er litt sur på meg selv etter dagens veiing. Har gått ned bare 200 gr denne uken også. Jeg syns det er i minste laget, men jeg vet hvorfor. Det har blitt litt for mye litt. Bursdag, sa ikke nei til kake på fredag... Og da blir det ikke de store resultatene!!

Men; jeg har nådd høstferiemålet mitt, som var 92blank🎉🎊 og det noen dager før høstferien min begynner, som er fredag!!! Det er deilig!!

Neste uke er jeg bortreist, så neste ukes registrering kommer noen dager før, den kommer førstkommende fredag!! Selv om høstferiemålet er nådd hviler jeg ikke på laurbærene disse dagene, da blir det et ekstramål istede: å gå ned enda noen hundra gram til fredag😌

 

Jeg er veldig tilfreds med fire treningsøkter denne uken, pluss en fjelltur!! Syns det er knallbra jobba!!!

Målet til fredag er å klare trimtur hver dag, dvs fire på fire dager. Grunnen til at jeg ønsker så mange er at kommende ferieuke ikke kommer til å by på mange treningsøktene!

Derfor sette inn et ekstra støt disse siste dagene før ferien!!

 

Hvordan går det med dere andre?

 

jeg er litt i tvil med denne tråden, det har falt av så mange, så den er liksom litt annerledes enn da vi startet. Mange har vært innom, og mange har falt av. Inkludert meg selv. Jeg er nå tilbake, og håper dere andre også glytter innom!!

Alternativet er å begynne en ny tråd, så får heller de som vil være med dit. Ny tråd, ny start??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 529
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med nådd mål, nueva vida! Bra jobba. Her er jeg veldig fornøyd med ukas resultat-9.9 trimpoeng og ned 1,9 kg! Endelig er jeg nede på et tosifret tall. Denne uka må jeg bare fortsette med 10 trimpoeng, for i helga skal jeg på hyttetur med gode venninner og da har jeg lyst til å kose meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Takk for gode ord og klemmer :rolleyes:

Gratulerer med fine resultater denne uka dere!1.9 kilo*frksnupp*helt fantastisk!!

Her ble det stille denne uka,men venter på tante rød så mulig det er det..

 

På fredag var jeg på trening med personlig trener.det var spennende :) Varmet opp litt først før vi gikk løs på apparatene.. ble litt kartlegging i forhold til hvor mye vekt jeg skulle ha på osv.hun la på på første 4 ganger før det ble tungt nok.Du er jammen sterk sa hun :P det var jo litt moro når jeg ikke har trent før.Synes det gikk veldig greit.Men derimot på lørdag..gud så støl jeg var i arma!!klarte nesten ikke vri på rattet i bilen.Hehe.. glad jeg hadde noen dagers pause før jeg skulle tilbake..(skal i morgen)

 

Ellers har vi holdt på ute i gården i helga.I går bærte jeg 4.5 tonn beleggningsstein til sammen.Blir deilig og få stein foran inngangspartiet igjen..

 

Ha en super mandag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så flott, solstråle, du er skikkelig igang med treninga💪

Det var jo enormt til steinbæring😆 fy flate, så imponerende!!

 

Så kjedelig at det ikke ble noe resultat på vekta, men det kan plutselig komme. Disse tante-rød-ukene spiller ikke alltid på lag! De er faktsik skikkelig kjipe og ødeleggende!!

 

Masse lykke til videre!!

 

Jeg har hatt en flott fjelltur i dag! Ble svett og sliten, og beina va veldig stive etter gårsdagens intervall. Men en nydelig treningsøkt helt alene i fjellheimen. På toppen blåste det skikkelig, så det var ikke lenge jeg orket nyte utsikten. En hod start på ukaðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Jeg har bestemt meg for å starte en ny tråd, og 'avvikle' denne. Det går jo ikke å slette, men jeg kommer ikke til å bruke den mer. Det er mest fordi jeg syns den har blitt litt gammel, og siden jeg er på samme sted nå som i nov-13 da jeg startet den syns jeg det er litt feil. Pluss at mange har falt av. Dessuten blir det en ny motivasjon med ny tråd. Kanskje kommer det flere til på en ny, enn en gammel ;) Men jeg håper dere som fortsatt er med her inne hopper over sammen med meg :)

 

Dette blir min siste oppdatering her, men blir å finne på min nye tråd:

"Jeg vil, jeg kan, jeg SKAL"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...