Gå til innhold

2014 skal bli mitt år!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har endelig bestemt meg. I år skal bli mitt år :)/>/> jeg skal jobbe hardt og målrettet for å gå ned 25 kg - som lenge har plaget meg. De har kommet sigende på og jeg har sakte vendt meg til å bære mer og mer. Men i jula passerte vekta for første gang 100 kg:( det var ett sjokk og da var grensa nåddd. Etter å ha tygd litt på det har jeg nå lagt en plan. Og bestemt meg. Mange av de overflødige kiloene skal bort!!!! Jeg startet 2 januar. Jeg er 43 år. Veier 100 kg og målet er 75. Første delmål er 92 kg innen 1 april. Jeg skal bruke mitt medlemskap på treningssenter to-tre ganger i uka. og gå tur. Har en travel hverdag med my jobb både sent og tidlig så mat / middag regelmessig spising er en utfordring men med litt planlegging skal jeg få det til! Andre her som skal ned mye i år og som vil kjempe mot de usunne kiloene sammen med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg blir gjerne med deg på turen.

Jeg skal ned ca 25 kg som deg. Min plan er at det skal være gjort innen 31.12.2014.

Jeg er 45 år, jeg trener ca 3 ganger +/- i uken på treningsenter.

Jeg startet vektreduksjonen i slutten av september 2013 og gikk ned 9,1 kg før jul, gikk opp noen kilo iløpet av julen men jeg tror det snart er tatt av igjen :)/>

Jeg kan reglene men har alltid slitt med å følge de, derfor bestemte jeg meg for å gå nett kurs denne gangen og det fungerer fint, jeg har noen uker igjen av kurs 2. Jeg veier ca 84kg og skal ned til 60kg.

 

Jeg ser positivt på månedene fremover og er svært optimistisk på at dette skal gå veien, det er kun et tidsspørsmål :)/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil også veldig gjerne være med her!

Jeg er 51 år, gift, 2 barn, en tenåring som bor hjemme. Jeg har gått på kurs tidligere, og gått ned, men dessverre har vekta gått opp igjen hver gang. Nå er jeg faktisk 99,3 kg, og det er vel det meste jeg har veid. Ikke noe greit, jeg er så lei nå, og har som deg bestemt meg for at dette må bli mitt år! Jeg skal ned til 75 kg, har jeg tenkt, og planlegger å greie dette i løpet av 2014. Sammen skal vi få til dette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, da er tredje dag unnagjort, og det går så langt ganske greit. For lite trim så langt, men har gått en tur i dag, og planlegger en spinningtime torsdag morgen. Mannen og jeg skal gjøre dette sammen, han har like mye å ta av som meg, og er veldig fornøyd med at jeg har dratt ham med på dette. Han er imidlertid mye flinkere med trening enn meg, var på treningssenteret både i går og i dag.... Maten går det rimelig greit med. Elghakk til middag både i går og oppvarma rester i dag. I morgen blir det ovnsbakt laks. Egentlig har det aldri vært noe stort problem med kostholdet vårt som sådan, vi lever i grunnen sunt, og spiser mye frukt og grønt. Mitt problem er imidlertid at jeg overspiser, og lever i den troen at jeg trenger mye større porsjoner enn hva jeg gjør. Spiser for fort gjør jeg også. Så nå blir det viktig for meg å veie maten, slik at jeg ser at det blir riktig mengde, i tillegg til at jeg må jobbe med å spise saktere og være mer oppmerksom mens jeg spiser, slik at jeg kjenner at jeg blir mett.

Hvordan går det med dere andre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest evergreen

Hei

Jeg blir gjerne med!!! Er også 43 år og veier 98 kg... Har klart å holde meg under 100 kg lenge, for jeg har vært oppe i 106 og da fikk jeg sjokk! Jeg har valgt å prøve min egen greie, men syns det er greit å ha et sted å kunne finne støtte, inspirasjon og ikke minst tips og hjelp! Jeg håper å komme ned i 75 kg etter hvert - vil gjerne finne igjen den veldreide jenta som er inni der et sted og som gråter hver gang hun går forbi et speil eller skal kjøpe seg nye klær... Vil gjerne finne henne igjen for min egen del - for helse, velvære, selvfølelse og selvtillit - og vil gjerne finne henne igjen for mannen min ;-)

 

Jeg danser linedance. Er dårlig på å trene, men går tur med hunden hver kveld (må sparkes igang da...) og så danser jeg altså linedance sammen med en gjeng andre damer en kveld i uka - i 2-3 timer i strekk! Burde jo telle litt ;-)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass til en til? Skal også ned ca. 25 kilo, ligger vel å duver i underkant av 100... 44 år og 1.77 høy. Har en travel hverdag som småbarnsmor og med krevende jobb. Vanskelig å få prioritert trening, og innser at jeg må satse på trening som kan utføres i hjemmet. Har en flott tredemølle som jeg har brukt bare en gang, skal se om vi kan bli venner tredemølla og jeg:-) Skal også ha som mål å få strukket ut kontorkroppen med yoga et par ganger i uka. Har som delmål at jeg skal under 90 til påske.

 

Blir spennende å følge dere i 2014!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bliny2017

Det ser ut som om dette er riktig tråd for meg :-)

Startet på 98,5 kg 1. januar, og er 1,67 cm høy. Sier seg selv at det var på tide. Har vært overvektig i mange år og klarer ikke å venne meg til det. Etter en fem dagers pulverkur og to dager på Grete Roede kost er jeg nå nede i 95,7 etter en uke. Helt feil måte å gjøre det på selvfølgelig, men trengte en kickstart. Starter på Grete Roede kurs i neste uke. Er 46 år, jobber mye og har hatt lite struktur på måltidene mine så langt. Er i gang med trening, og trener 2-3 ganger pr uke på helsestudio. Nå gleder jeg meg til å komme meg ned dit hvor jeg kan kjøpe vanlige klær på vanlige butikker, og hvor jeg kan trives med meg selv igjen. Første delmål er 88,5 kg, og jeg håper å gå ned 7 kg til 15. mars. Har et mål om å gå ned 25 kg i løpet av 2014, men 10 kg hjelper mye det også. Føler at jeg er godt i gang, og skal nå mål denne gangen her. Fra tidligere erfaringer vet jeg at jeg må gå på Hold vekten kurs når jeg er ferdig, for en ting er å slanke seg men en annen ting er å bli der. Kan jeg få slå følge med dere? Hadde vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

 

Her vil jeg gjerne være med! Her var det mye erfaring og mye motivasjon!!

 

Lurte litt på om jeg skulle droppe å bli med i en tråd - og heller gjøre det alene. Grunnen til det er at jeg for 1 år siden startet Biggest Loser-konkurranse i familien (med mann, svoger og svigerinne), men så etter hvert som tiden gikk at jeg ble påvirket av manglende motivasjon fra de andre. Men jeg ser at hvis man gjør det sammen med noen som er like motivert, så er det veldig verdifullt.

 

Jeg er 40 år, gift og et barn. Har en krevende jobb, som jeg hver gang - for jeg har jo gjort dette noen ganger før :P - har brukt som unnskyldning for hvorfor jeg ikke greier å holde fokus - og sklir ut.

 

Jeg har forsøkt ulike strategier før - bruke kort tid og lang tid. Denne gangen har jeg tenkt masse og er supermotivert for å bruke "kort" tid. Jeg ser at jeg ikke har tålmodighet til å holde fokus i et helt år.

 

Så min målsetting er å "guffe på" ut april. Den 01.01.14 veide jeg 95,6 kg. Målsettingen min er 65 kg. Motivasjonen min er at jeg skal komme inn i bunaden på 17. mai (og kunne puste :D) som jeg ikke har brukt på 14 år!!!

 

Jeg har veiedag på onsdager. Resultat i dag etter første uken er -2,5 kg.

 

Det er en ting som ikke er helt som planlagt. Formen er ikke god pga veldig lav blodprosent. Jeg får derfor ikke trent på en stund enda, før den er blitt litt bedre. Det betyr at jeg kun kan fokusere på kosten i starten.

 

Vanligvis ville dette gitt redusert motivasjon og en "unskyldning" for at da "venter jeg til jeg er i form".

 

Men det er en ting jeg skal gjøre annerledes denne gangen - og det er den mentale treningen. Holder nå på å lese "Bli best med mental trening" av Erik Bertrand Larssen. Den er fantastisk! Har også lest "Helvetesuka" av han - og den skal jeg gjennomføre når jeg er i form - forhåpentligvis i februar.

 

Tanken er at livet byr på oppturer og nedturer og ikke alt går som planlagt. Hvor "sterk" er jeg da mentalt når det IKKE går som planlagt eller når resultatene ikke er så gode som jeg hadde ønsket? Hva gjør jeg da? Hva tenker jeg da? Uten det mentale har jeg jo ikke noen mulighet. Det er jo de valgene vi gjør hver dag, som gjør at vi er her...

 

Så jeg tror at vi som er på denne tråden ikke bare har mulighet for å lykkes - for det har alle - men vi SKAL lykkes!!! Og der kan vi hjelpe hverandre.

 

Min erfaring med slike tråder er at det i vanskelige perioder blir liten aktivitet. Min anbefaling er at vi opprettholder aktiviteten og deltar, selv om det skulle gå litt trått. Da kan vi hjelpe hverandre. Forsvinner vi ut, når vi ikke hverandre. Dette er det eneste treffpunktet vi har.

 

Bliny2014 - du skrev at det ikke var så riktig å drikke/spise pulver. Men du fikk en kickstart!! Slike opplevelser tror jeg er kjempeviktig. Det å ha en dag eller uke hvor vi virkelig gjør det bra, gjør at vi i tunge/travle perioder vil kunne trekke det frem og minne oss selv på hva vi faktisk er god for. Og på denne tråden er det jo flere som har gått ned masse tidligere. Ikke tenk på at dere har gått det opp igjen. Tenk på at dere har greid det før og vil greie det igjen!!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er i ferd med å bli mange her!

Bliny2014: Det at du kom godt i gang ved bruk av pulverkur først er jo flott, og må vel bare være positivt, så lenge du ikke lever på pulver videre! :-)

FrkT: Så morsomt at du også har tro på mental trening! Jeg har bøkene til Beck-programmet, som også går ut på mental trening og kognitiv terapi. Jeg leste litt i dem den gangen for noen år siden da jeg kjøpte programmet, men det ble liksom ikke mer for meg den gangen. Men nå har jeg plukka det fram igjen, og tror bestemt at jeg kommer til å ha hjelp av verktøyene programmet inneholder. Det var blant annet ved hjelp av det jeg har lest her at jeg nå ser at noe av problemet mitt ligger i overspising, og at jeg spiser alt for fort uten å egentlig registrere fullt ut hva jeg spiser. Jeg spiser som om mattilgangen kommer til å ta slutt nærmest umiddelbart, noe som jo naturligvis er det rene skjære vås så lenge kjøleskapet er fullt av mat og jeg har tre matbutikker i gangavstand...

Ellers var jeg og prøvde kjole i ettermiddag, siden jeg skal på fest i helga, og det var jo en mildt sagt nedstemmende opplevelse! Å se seg sjøl i helfigur i speilet i prøverommet var intet mindre enn pyton. Men nå er det jammen slutt! I morgen skal jeg på spinning! Nå har jeg funnet fram pulsklokka og oppdatert innstillingene, bagen er pakka, så nå er det bare å sette på vekkeklokka slik at jeg rekker timen kl 06.30. Ikke helt lystbetont, men jeg vet jo fra før at det å ha gjort unna en sånn økt på morgenen er en fantastisk måte å starte arbeidsdagen på!

Dette skal vi klare sammen! Jeg gleder meg til å følge med dere alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult irdle, at du har funnet frem bøkene! Trening på morgenen er fantastisk deilig. Veldig bra at du har gjort deg klar i kveld. Forberedelser er halve jobben. Kos deg på trening!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har meldt meg på kurs idag!!!

Dette går ikke lenger så nå er har bestemt meg - jeg er med. Har akkurat passert 105 kg så nå skal nåla snu :-)

Jeg er 46 år og trener egentlig regelmessig. Spiser sundt , men for mye og veldig glad i søtt og salt. Håper jeg får være med å motivere dere og bli motivert selv også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hyggelig lesning at så mange har kommet til :)/>/>

Jeg har veiedag i dag torsdag. Det er 3 uker siden sist jeg rapporterte til min kursleder (nettkurs)

Jeg har gått ned 0,6 kg. Lite i løpet av 3 uker, men mellom julaften og 1. Januar hadde jeg fullstendig frislipp og gikk opp 3 kg, dvs at jeg iløpet av den siste uken har gått ned 3,6kg.

 

Jeg er totatsett veldig fornøyd. Det er tro det eller ei motiverende å se at jeg kan kose meg en uke, og ta det inn igjen iløpet av en uke. Men det mest motiverende er at jeg er på rett kurs igjen, det har jeg aldri greid tidligere etter en sånn sprekk.

 

Totalt har jeg nå gått ned 10,2kg siden slutten av september 2013.

Det er fortsatt langt frem men dette går veien.

 

Jeg er enig i at det mentale er avgjørende for en vellykket vektreduksjon og ikke minst for å holde vekten når målet er nådd. Jeg prøver selv å fokusere på det positive og børste bort alle negative tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Er i samme båt som de fleste.

Veier 107,5 og er 175 cm høy.

Midjen er alt for stor....

 

Har trent hardt et år, sluttet å røyke og nå må jeg gjøre noe med kostholdet!

 

Blitt Gull medlem og følger Meny 3 - 1900 kalorier.

 

Begynte på mandag og lærer noe hele tide.

 

Var på 2 kurs for 10 år siden. Gikk da ned 15 kg. Gått opp de og 15 til over lang tid med usunn livstil, svangerskap, jobb, tid.....

 

Nå skal det bli andre boller!

 

Er super motivert og ser frem mot resultater! Lykke til, til alle sammen. Kommer til å ha mye glede av dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg blir gjerne med deg på turen.

Jeg skal ned ca 25 kg som deg. Min plan er at det skal være gjort innen 31.12.2014.

Jeg er 45 år, jeg trener ca 3 ganger +/- i uken på treningsenter.

Jeg startet vektreduksjonen i slutten av september 2013 og gikk ned 9,1 kg før jul, gikk opp noen kilo iløpet av julen men jeg tror det snart er tatt av igjen :)/>/>

Jeg kan reglene men har alltid slitt med å følge de, derfor bestemte jeg meg for å gå nett kurs denne gangen og det fungerer fint, jeg har noen uker igjen av kurs 2. Jeg veier ca 84kg og skal ned til 60kg.

 

Jeg ser positivt på månedene fremover og er svært optimistisk på at dette skal gå veien, det er kun et tidsspørsmål :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folken!! Så flott at vi er blitt så mange:) hatt sykt hektisk uke på jobb med jobbehelg og det hele så ikke hatt tid å være innom på tråden men nå er jeg er:) første uke unna og jammen meg 1 kg ned også veldig fornøyd med det! Har vært litt vanskelig å få spist regelmessig men med litt planlegging har det faktisk fått ganske bra. Kjøpt god plasboks så jeg kan ha ned salater på jobb, og suppe i termos of matpakker veid hjemme - så har det gått bra:) godt igang med treningen også og blitt flink å gå en vei til eller fra jobb!! Var supermotivert når jeg startet og fortsatt med godt mot. Men flott her er mange med tilnærmet samme mål så bankane holde motivasjon og humør oppe:) stå på folkens! Nå skal jeg komme meg påmtrening klokka fem:) snakkes snart!!!! Ha en fin sunn kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så inspirerende og morsomt å lese om dere alle sammen! Det blir kjempespennende å følge med utviklingen her framover! Ingen tvil om at det er godt å ha likesinnede og støtte seg på i en slik prosess.

ChristineH: Det må være utrolig godt å ha gått ned såpass mye! Du har vært flink!

taos: God start, da! Dette går fint, stå på videre!

Selv kom jeg meg på spinning i dag tidlig. Merket godt at det var lenge siden sist, og at jeg er totalt amøbe og dekondisjonert, men nå er jeg i gang, og det var godt etterpå.

I helga skal jeg på hotellweekend med jobben til mannen min. Det blir utfordrende, men buffeter har også mange sunne alternativer, det er bare å bestemme seg for å velge riktig! :-)Så blir det selvsagt sikkert litt av det usunne også, har bestemt meg for å bruke frimerkene på litt rødvin.

Jeg går ikke på kurs denne gangen, men har jo gjort det før (3 ganger, faktisk, grrrr), og har meldt meg inn i "gullklubben", i tillegg til at jeg vil gjøre dette sammen med alle dere flinke her inne! :-)Så da tror jeg at det skal fungere. Når det er sagt, er det ingen tvil om at det er fint å gå på kurs. Ha en flott kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bliny2017

Nå er det fjerde dagen min på vanlig mat etter fem dager med pulver, og likevel har jeg beholdt mye av vektnedgangen fra de første fem dagene. Er faktisk hele 3,1 kg lettere i dag enn når jeg begynte for ni dager siden. Er ved overraskende godt mot. Holder meg mellom 1500 og 1600 kalorier om dagen, og det fungerer fint. Denne gangen er motivasjonen på topp, og jeg ser frem til å dele erfaringer med dere i månedene som kommer. Kjole til 17 mai er et fint delmål, som jeg også deler, men det er nok nyttårsaften som er det endelige målet for meg :-) Er jeg ferdig før så er det bonus. Har lest ett sted at det å gå ned raskt er positivt i forhold til å holde vekten senere. Det beste slanketipset jeg har sett er å spise slik som en slank person spiser, og dermed komme ned i riktig størrelse. Det er fremgangsmåten min denne gangen. Det er ikke tvil om at jeg har slanke venner som drikker lightbrus, velger is istedenfor sjokoladefondant til dessert og som dropper sauser. For meg har det imidlertid vært full pakke :-)Jeg har forresten veiedag tirsdager fra neste uke, så jeg regner med at jeg begynner på null igjen fra da.. Håper det går bra med dere alle og at motivasjonen er på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bra lesing! Mange bra resultater her. ChristineH; din erfaring er kjempeviktig! Det er ikke mellom jul og nyttår man legger på seg, men mellom nyttår og jul... så det går an å kose seg litt ekstra, hvis man bare kommer tilbake til ordinære rutiner igjen ganske fort.

 

Jeg er med årene blitt ganske bevisst på at jula er i jula og iike hele desember... Det hjelper ganske mye.

 

Har også erfart i det siste at jeg har to energikilder og ikke bare en!!!! En mental og en fysisk. Disse kan påvirke hverandre. Det som er fantastisk er at jeg bestemmer jo selv over den ene - den mentale. For tiden er den mentale energien på plass. Begynner i jobb igjen grader neste uke, så da får jeg testet den fysiske energien. Det blir spennende. Begynner å bli utålmodig og gleder meg til å komme i gang med treningen.

 

Dette bør jo kunne bety at når jeg er frisk igjen fysisk, bær den mentale energien kunne overstyre den fysiske energien, feks når jeg er slit og tror at jeg ikke orker å trene.

 

Motivasjonen er på topp!!

 

Velkommen til L1 også!

 

Taos, takk for at du inspirer ift det å forberde seg - det er så viktig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen!

 

Håper jeg kan bli med her,synes det så innterresant ut,akkurat slik jeg ønsker for 2014.

Går på nettkurs (roede maxi) no for tiden,men er ferdig sist i januar. Har gått ned 8 kilo på nesten 3 kurs.

Tenkte etter endt kurs så skulle jeg melde meg inn som gullmedlem og være med her i forumet.

Har ikke tilgang på treningssenter så jeg trener hjemme og går lange turer. Bor på en liten plass som jeg ikke har andre muligheter enn min fantasi. Spiser sundt ,men har lett for og legge på meg og veldig vanskelig og gå ned. Jeg er 61 år og i aktiv jobb og har meny 2 etter roedemetoden.Veier no 92 kilo og har veiedag mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bra lesing! Mange bra resultater her. ChristineH; din erfaring er kjempeviktig! Det er ikke mellom jul og nyttår man legger på seg, men mellom nyttår og jul... så det går an å kose seg litt ekstra, hvis man bare kommer tilbake til ordinære rutiner igjen ganske fort.

 

Jeg er med årene blitt ganske bevisst på at jula er i jula og iike hele desember... Det hjelper ganske mye.

 

Har også erfart i det siste at jeg har to energikilder og ikke bare en!!!! En mental og en fysisk. Disse kan påvirke hverandre. Det som er fantastisk er at jeg bestemmer jo selv over den ene - den mentale. For tiden er den mentale energien på plass. Begynner i jobb igjen grader neste uke, så da får jeg testet den fysiske energien. Det blir spennende. Begynner å bli utålmodig og gleder meg til å komme i gang med treningen.

 

Dette bør jo kunne bety at når jeg er frisk igjen fysisk, bær den mentale energien kunne overstyre den fysiske energien, feks når jeg er slit og tror at jeg ikke orker å trene.

 

Motivasjonen er på topp!!

 

Velkommen til L1 også!

 

Taos, takk for at du inspirer ift det å forberde seg - det er så viktig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anemone123

Her var det mange som virker å være i samme båt som meg. 2014 skal bli mitt år også så jeg hiver meg med her hvis det er greit. :)/>

 

Er 45 år, 175 høy og har ei vekt som 2. januar dessverre viste 97,5 kilo. :angry:/>

2. januar var også dagen da jeg sa takk og farvel til en overvekt som gir helseplager som jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil slite med i årene som kommer. I tillegg hadde det jo vært hyggelig å passe noen av klærne som henger i skapet.. :rolleyes:/> Har meldt meg på nettkurs som starter i neste uke, og målet er å kvitte meg med 22,5 kg til 1. august.

 

Siden 2. januar har jeg fulgt et kosthold tilsvarende meny 1. Ut fra det jeg leser her på forumet kan det kanskje være litt lite, men jeg spiser variert kost, blir god og mett og føler meg i fin form, så inntil videre kjører jeg på med det. (gj.snitt til nå er drøyt 1100 så jeg får jobbe med å komme meg litt opp)

 

Trening har jeg et mer moderat mål på med 3 ganger i uka, men satser på å øke dette etterhvert. Har noen gamle idrettsskader som gjør at jeg er litt forsiktig nå i starten.

 

Har veiedag på onsdager, og 1. uke var veldig motiverende med - 3,7 kilo. Tydeligvis mye vann i kroppen..

 

En ting jeg har endret på (og som jeg tror er ganske lurt å gjøre ) er at jeg setter opp middagsmeny for en hel uke. Så handler jeg inn alt jeg trenger, og supplerer kun med melk og småting i uka. Da både unngår jeg fristelser, og sørger for at kosten er sunn og variert for hele familien.

 

Gleder meg til å følge dere her inne. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen etter ei helg på hotell med mange fristelse! Tross alt gikk det ganske bra, selv om jeg spiste dessert i går kveld, og det ble litt mye rødvin både fredag og i går. Jeg startet veiingen forrige søndag, så da måtte jeg jo veie meg i dag. Hadde ikke gått ned mer enn 900 g, og det er nok delvis takket være helgeutskeielsen, men det er greit, jeg er ikke på hotell hver helg. Det gjelder å komme seg tilbake på rett spor, så går det seg nok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er helga over. Den gikk ikke fullt så bra kalorimessig som tenkt.... Etter å ha vært flink hele uka. Ble for mye vin fredag og i kveld sjokolade.... Pms delux og jeg var sjanseløs... Prøvde først med gullerøtter, pære og sunne ting men - til slutt MÅTTE jeg ha sjokolade...men kom meg iallefall på trening en time - så litt fornøyd med det iallefall! I morgen er det skjerpings! God ukestart folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...