Gå til innhold

2014 skal bli mitt år!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker også å følge dere på veien ned. Jeg skal ned ca 28 kg har jeg tenktog har gått ned 3 kg hittil. Jeg er 46 år med voksne barn og 2 barnebarn . I tillegg har jeg lupus og har lagt på megmye av kortison men nå ser det ut som jeg klarer å holde vektoppgangen i sjakk og da er det på tide med vektnedgang :-) trener fast styrke 2 ganger i uken og går turer 1-2 ganger og prøver å beholde den rytmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkT så bra, det er motiverende når man ser det på ansikt og kropp og ikke bare kg.

 

Veidag i dag men det ble noe utskeielser i helgen og det ble 0,5 kg opp. Sliter med mye vann i kroppen etter annnen mat og alkohol i helgene så jeg flytter veiedag til fredag. Tror det vil føles litt bedre selv om den totale vektnedgangen vil være det samme :-)på mandagsmorgene var jeg 2,5 kg tyngre enn forrige uke så det har forsvunnet 2 kg på to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en periode der jeg ikke har klart å holde fokus på meg selv i det hele tatt, fordi det har skjedd andre ting i livet som har vært mye viktigere, prøver jeg å komme tilbake på riktig spor igjen. :)/>

 

Usikker på hvordan jeg egentlig ligger an med vekta. Den har variert ganske mye de siste dagene. Har veiedag fredager så fører opp det jeg veier i morgen. Håper på roligere tider framover slik at jeg får litt overskudd til å tenke på vektnedgangen. Har veldig lyst til å veie noen kilo mindre før det blir sommer. :D/>

 

Inspirerende å lese om dere som får det til, og koselig med nye i tråden!

 

Håper på mye aktivitet her inne nå. :)/> Vet med meg selv at jeg klarer å holde meg mye mer på matta om jeg er her inne ofte og leser og oppdaterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta. 98,4 var dagens vekt, så litt oppgang siden sist. Men føler jeg holder på å komme tilbake på rett spor igjen nå. :)

 

Om å gjøre å klare å bli kvitt søtsuget, ellers blir det farlig å ha noe med sjokolade i nærheten av meg. :P Klarer godt å la være å kjøpe, men har to tenåringer, og det hender de har sjokolade eller kjeks liggende etter helga eller har kjøpt seg utenom, og da er det fristende for mamsen å snike seg en bit eller 10. ;)

 

Men skal prøve å være flink i helga. Håper på sol og at formen er såpass bra at det blir en liten trimtur iallefall.

 

Og, nå når jeg har skrevet alt dette går det jo opp for meg at det jo slett ikke er fredag og veiedag i dag! :lol: Jaja, så fjern går det ann å bli når en er sykemeldt og går hjemme og surrer! :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta. 98,4 var dagens vekt, så litt oppgang siden sist. Men føler jeg holder på å komme tilbake på rett spor igjen nå. :)/>/>

 

Om å gjøre å klare å bli kvitt søtsuget, ellers blir det farlig å ha noe med sjokolade i nærheten av meg. :P/>/> Klarer godt å la være å kjøpe, men har to tenåringer, og det hender de har sjokolade eller kjeks liggende etter helga eller har kjøpt seg utenom, og da er det fristende for mamsen å snike seg en bit eller 10. ;)/>/>

 

Men skal prøve å være flink i helga. Håper på sol og at formen er såpass bra at det blir en liten trimtur iallefall.

 

Og, nå når jeg har skrevet alt dette går det jo opp for meg at det jo slett ikke er fredag og veiedag i dag! :lol:/>/> Jaja, så fjern går det ann å bli når en er sykemeldt og går hjemme og surrer! :wacko:/>/>

,

JA ikke alltid lett dette med å holde redepå dagene når man går hjemme .

Jeg synes det høres ut som du har en fin plan framover. Et lite skritt tilbake er ikke så farlig bare man ikke lar hodet si at det er den veien man skal gå vidre :-)

Nå har du vært i en tøff periode og da er det ikke alltid lett eller at man har energi til å holde fokus men lykke til med neste uke

OG be barna om å spise opp all sjokoladen sin eller gjømme restene under madrassen i senga si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag 0kg, totalt 14,9 kg og veier fortsatt 77,6 kg <_<

 

Æsj, en ny stillestans, selv om jeg ikke har gjort noe galt matmessig.

Jeg håpet å runde 15kg denne uken, men den gang ei. Uansett jeg har gjort jobben min enda en uke og er fortsatt på vei mot målet så da runder jeg forhåpentligvis 15kg neste uke :)

 

Jeg er klar for ny uke og jeg tror uka bør gå greit.

 

Jeg ser frem til å høre hvordan det går med dere. Det er godt å se at den positive innstillingen er her selv om noen har hatt noen mindre feilkjøringer på veien. Klart vi får til dette her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag 0kg, totalt 14,9 kg og veier fortsatt 77,6 kg <_</>

 

Æsj, en ny stillestans, selv om jeg ikke har gjort noe galt matmessig.

Jeg håpet å runde 15kg denne uken, men den gang ei. Uansett jeg har gjort jobben min enda en uke og er fortsatt på vei mot målet så da runder jeg forhåpentligvis 15kg neste uke :)/>

 

Jeg er klar for ny uke og jeg tror uka bør gå greit.

 

Jeg ser frem til å høre hvordan det går med dere. Det er godt å se at den positive innstillingen er her selv om noen har hatt noen mindre feilkjøringer på veien. Klart vi får til dette her :D/>

Kan det være at du skal øke matinntaket litt for å få en endring til kroppen. Hvis du har gått på samme kcal lenge kan det være noe der. Ellers lykke til med neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer,

 

Jeg er nå halvveis i Helvetesuka til Erik Bertrand Larsen. Det er torsdag og dagens tema er "utenfor komfortsonen". Så jeg måtte tenke ut hva er det verste jeg kan gjøre, uten at jeg dør av det? Ganske tidlig i forberedelsesfasen dukket det opp at isbading må være det verste. Som sagt så gjort - ihvertfall planlagt :D For å si det sånn - jeg bader aldri i sjøen hvis det er under 22 grader.

 

Planen var å først kjøre 4-5 drag i en motbakke og så bade.

 

I går snødde det. Jeg tenkte: "Yes!! Det gjør jo at bading nå blir enda mer rått å gjennomføre!" I dag var det fem grader i lufta, men det blåste skikkelig, så reell temperatur var langt lavere.

 

Da jeg var ferdig med motbakkeløpet hadde jeg blodsmak i munnen og var gele i beina. I tillegg var jeg iskald pga temperaturen og vinden.

 

Men jeg hadde bestemt meg. Jeg hadde også bestemt meg og sett for meg at jeg ikke skulle nøle - men gå rett uti.

 

Da jeg googlet litt på isbading i dag leste jeg at de fleste starter å hyperventilere når vannet når rumpa og at man kan besvime hvis kroppen får for mye sjokk. Så jeg besluttet å ikke hoppe uti, men gå uti - og ikke for langt, i tillfelle mannen måtte fiske meg opp.

 

Av med klærne, besluttsomme skritt og så ut. Gikk til ca midjen, dukket og så opp igjen.

 

Det var en helt syk opplevelse. Jeg fikk så kick. Og jeg fikk en kjempe boost mentalt sett. Hva var det jeg fryktet? Dette gikk jo greit! Hva annet kan jeg frykte? Hva annet kan jeg overvinne?

 

Jeg anbefaler bøkene til Erik Bertrand Larsen på det sterkeste. Les den første "Bli best med mental trening" først og så "Helvetesuka".

 

I natt skal jeg "døgne". Stod opp kl 0500 (noe jeg må gjøre hele uka), trente en time, dusjet/spiste frokost og så jobbet jeg fra 0830 til ca 1600. Etter trening, bading og middag, starter nå jobbøkt nr 2. Jeg skal jobbe hele natta frem til kl 0500. Da starter ny dag, ny time med trening og så skal jeg gjennomføre tre møter i morgen.

 

Helvetesuka er ferdig søndag kl 2200.

 

Man skal være begrenset aktiv på sosiale medier - derfor har jeg ikke skrevet så mye her denne uken.

 

Men dette er noe av det kuleste jeg har gjort! Og jeg er veldig overbevist om at jeg denne gangen faktisk kommer i mål ift vekta mi. Jeg har jo bevist for meg selv at jeg har viljestyrke så det holder - hvis jeg bare vil!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet, FrkT! FOR en prestasjon! :D/> Begynte å bli bekymret for om du skulle bade alene, så var glad når jeg leste at du hadde mannen med deg...hehe. Skjønner godt at du fikk et boost og føler at du kan klare alt nå! (Det er jo de som driver fast med isbading hele vinteren, så man må jo virkelig få noe igjen for det, tenker jeg ). Iallefall er det vel ingen tvil om at du klarer å gå så mye ned i vekt som du vil, så mye guts og viljestyrke som du har!

Er det med å døgne noe som også hører med til helvetesuka?

 

Bht; jeg visste jo egentlig at det bare var torsdag i dag, men var så ivrig med å komme igang igjen med veiing og fokus på slanking, at jeg var overbevist om at det var veiedag i dag! :P/> Bra at du også har veiedag på fredager!

 

ChristineH; du imponerer virkelig! Så ukuelig optimistisk selv om det ikke går den veien du ønsker, og 15 kg er jo utrolig bra! :)/> Tviler ikke på at vekta snart går den veien du ønsker så standfast som du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og vekta var 98,4 idag også, så er vel ganske stabil der nå. Håper jeg klarer å være flink og se 97-tallet neste uke, det hadde vært deilig! Men går inn i pms-uka nå, så vet det kan bli en liten utfordring. Men har laget meg smoothie de siste dagene, og det er god erstatning for snop. :)/> Bakte epler med bittelitt sukker og masse kanel og en liten kremdæsj er også nydelig.

 

Noen som har forslag til en god helgekos-middag/kvelds med litt mye smak som det ikke er så mye kalorier i?

 

Ha en fin fredag så lenge alle sammen! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkT så bra, det er motiverende når man ser det på ansikt og kropp og ikke bare kg.

 

Veidag i dag men det ble noe utskeielser i helgen og det ble 0,5 kg opp. Sliter med mye vann i kroppen etter annnen mat og alkohol i helgene så jeg flytter veiedag til fredag. Tror det vil føles litt bedre selv om den totale vektnedgangen vil være det samme :-)på mandagsmorgene var jeg 2,5 kg tyngre enn forrige uke så det har forsvunnet 2 kg på to dager.

 

Hurra . flyttet jo veiedag til fredag og siden onsdagen har jeg gått ned 1,1 kg så totalt siden forrige uke ble 0,6 kg. og jeg har ligge på 0,7 kg ned hver uke så det er fint.

denne nedgangen skyldes helt sikkert vann i kroppen etter helga, jeg er krim til å binde vann og holder meg derfor til saltfri kost men alkohol ble litt vanskeligere å bytte ut

 

Så tøft av deg FrkT - Isbading og helvestesuke... go girl , go girl

lykke til med resten av uken

 

Tupp1 hva med thaimarinert biffsalat , Må ha noen indigrenser men kjempegodt og jeg brukte av de sausene til rocka fiskekaker som også var et godt alternativ til hverdagsmidag (Bare google etter oppskrift) Jeg har laget det med ytrefilet og entrecote og synes det siste ble mest saftig- skjærte bort det utvendige flesket før marinering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med flott nedgang, Bht! :D

Jeg skjønner ikke helt hvilken oppskrift jeg skal bruke til thaimarinert biffsalat. Prøvde å se på rocka fiskekaker, men det var vel ikke en egen saus der? Sikkert jeg som ikke har hodet helt med meg, trenger det nok mere inn med teskje! :P

Det blir iallefall biff i kveld, med ovnsstekte søtpoteter, broccoli, cherrytomater, champinion og kryddersmør.

 

Men hadde meg en skikkelig nedtur i dag :( Jeg var usikker på om jeg skulle fare i ett selskap i dag av flere grunner. Men var litt gira på å fare, men tenkte jeg måtte prøve om jeg hadde noen klær å ha på meg som jeg følte meg OK i. Prøvde og prøvde ( ikke det at jeg har så veldig mye å velge i akkurat, er ikke noe morsomt å kjøpe seg klær nå for tida synes jeg), men synes jeg så enorm ut uansett. Mest i overkroppen og over magen, det er der jeg får det. Beina og rumpa er ikke så ille i forhold. Iallefall fikk jeg mannen til å ta bilde av meg med mobilen for at jeg skulle få ett bedre inntrykk av hvordan jeg så ut. Og jeg syns jeg så forferdelig trasig ut. Altfor rund i ansiktet, dobbelhake og mer til. :o v :mellow: Jeg kjente all lyst til å dra i selskapet formelig rant ut av kroppen min, og humøret sank helt til bunnen. :(

 

MÅ, MÅ, MÅ bare klare å skjerpe meg og klare å gå ned endel kilo, for dette er IKKE meg, jeg trives ikke i det hele tatt med hvordan jeg ser ut! Husker jeg en lang periode lå på 87 kilo før jeg gikk mye opp, og selv om det også er alt for mye til meg, husker jeg at jeg var mye mer fornøyd da, iallefall mer tilfreds med meg selv enn det jeg er nå.

 

Mye syt på en fredagskveld, men måtte bare lufte meg litt...

 

God fredagskveld til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med flott nedgang, Bht! :D/>

Jeg skjønner ikke helt hvilken oppskrift jeg skal bruke til thaimarinert biffsalat. Prøvde å se på rocka fiskekaker, men det var vel ikke en egen saus der? Sikkert jeg som ikke har hodet helt med meg, trenger det nok mere inn med teskje! :P/>

Det blir iallefall biff i kveld, med ovnsstekte søtpoteter, broccoli, cherrytomater, champinion og kryddersmør.

 

Men hadde meg en skikkelig nedtur i dag :(/> Jeg var usikker på om jeg skulle fare i ett selskap i dag av flere grunner. Men var litt gira på å fare, men tenkte jeg måtte prøve om jeg hadde noen klær å ha på meg som jeg følte meg OK i. Prøvde og prøvde ( ikke det at jeg har så veldig mye å velge i akkurat, er ikke noe morsomt å kjøpe seg klær nå for tida synes jeg), men synes jeg så enorm ut uansett. Mest i overkroppen og over magen, det er der jeg får det. Beina og rumpa er ikke så ille i forhold. Iallefall fikk jeg mannen til å ta bilde av meg med mobilen for at jeg skulle få ett bedre inntrykk av hvordan jeg så ut. Og jeg syns jeg så forferdelig trasig ut. Altfor rund i ansiktet, dobbelhake og mer til. :o/> v :mellow:/> Jeg kjente all lyst til å dra i selskapet formelig rant ut av kroppen min, og humøret sank helt til bunnen. :(/>

 

MÅ, MÅ, MÅ bare klare å skjerpe meg og klare å gå ned endel kilo, for dette er IKKE meg, jeg trives ikke i det hele tatt med hvordan jeg ser ut! Husker jeg en lang periode lå på 87 kilo før jeg gikk mye opp, og selv om det også er alt for mye til meg, husker jeg at jeg var mye mer fornøyd da, iallefall mer tilfreds med meg selv enn det jeg er nå.

 

Mye syt på en fredagskveld, men måtte bare lufte meg litt...

 

God fredagskveld til alle sammen! :)/>

Nå håper jeg du hadde en trivelig fredagskveld og klarte å slippe fokuset og bare kose deg.. Til meg virker det ikke med å ta bilde for jeg ser bare utilpass ut og det hjelper ialle fall ikke på å få et bra bilde :-)

Det jeg mente med thaisalat var: salat, marinert biff thaidressing. Men man må kjøpe både fiskesaus, sesamolje, østerssaus lime ingefær og chilli.

Detteblir en nydelig dressing . Og så mente jeg at disse kunne brukes i den rockafiskekake wooken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bht; nei, jeg gjorde nok ikke akkurat mitt beste for at det skulle bli ett bra bilde. :lol: Jeg var allerede i dårlig humør etter å prøvd klær jeg ikke følte meg bra i og var sliten, så jeg stilte meg bare rett opp og ned og sa han måtte ta bilde av meg, jeg ville ha den nakne sannheten! :P Resultatet ble selvfølgelig deretter. :blink: Men det er jo ikke til å legge skjul på at jeg er rund, mye rundere enn jeg trives med. Synes mange andre som er rund kler det godt, jeg synes ikke jeg selv gjør det. Jeg er egentlig ganske smalt bygd, har slanke legger, er smal over hofta, men ganske bred over skuldrene. For bare noen få år siden var jeg ikke bare fornøyd med kroppen min, jeg var stolt av den! Men nå skjemmes jeg av den. Skjemmes av meg selv. Redd for å møte folk som ikke har sett meg på en ett par år og at de skal se meg så tjukk. Det er jo forferdelig egentlig, men det er sånn det er for meg. Så egentlig burde jeg jo gjøre alt jeg kan for å gå ned i vekt, men gjør jeg det? Nei. :( I helga spiste jeg snop. Idag bakte jeg boller og kanelsnurrer, noe som er kjempelenge siden jeg har gjort nå. Tenker aldri på å bake slikt for min del, men de andre hadde så lyst på. Vi hadde utsatt middagen til kvelden, så alle var kjempesultne og spiste masse, jeg også. Blir jo ikke akkurat slank av sånn mat, nei. I tillegg ble det til at jeg bakte pizzasnurrer til kvelds, for yngste ønsket å ha det med i matpakken i morgen. Det ble middag/kvelds. Den var av grovt mel, og jeg spiste bare en, men ingen god start på uka med all denne gjærbaksten. Nå er det full skerpings resten av uka om jeg skal ha sjangs for nedgang til fredag.

 

Hvordan går det med alle dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bht; nei, jeg gjorde nok ikke akkurat mitt beste for at det skulle bli ett bra bilde. :lol:/> Jeg var allerede i dårlig humør etter å prøvd klær jeg ikke følte meg bra i og var sliten, så jeg stilte meg bare rett opp og ned og sa han måtte ta bilde av meg, jeg ville ha den nakne sannheten! :P/> Resultatet ble selvfølgelig deretter. :blink:/> Men det er jo ikke til å legge skjul på at jeg er rund, mye rundere enn jeg trives med. Synes mange andre som er rund kler det godt, jeg synes ikke jeg selv gjør det. Jeg er egentlig ganske smalt bygd, har slanke legger, er smal over hofta, men ganske bred over skuldrene. For bare noen få år siden var jeg ikke bare fornøyd med kroppen min, jeg var stolt av den! Men nå skjemmes jeg av den. Skjemmes av meg selv. Redd for å møte folk som ikke har sett meg på en ett par år og at de skal se meg så tjukk. Det er jo forferdelig egentlig, men det er sånn det er for meg. Så egentlig burde jeg jo gjøre alt jeg kan for å gå ned i vekt, men gjør jeg det? Nei. :(/> I helga spiste jeg snop. Idag bakte jeg boller og kanelsnurrer, noe som er kjempelenge siden jeg har gjort nå. Tenker aldri på å bake slikt for min del, men de andre hadde så lyst på. Vi hadde utsatt middagen til kvelden, så alle var kjempesultne og spiste masse, jeg også. Blir jo ikke akkurat slank av sånn mat, nei. I tillegg ble det til at jeg bakte pizzasnurrer til kvelds, for yngste ønsket å ha det med i matpakken i morgen. Det ble middag/kvelds. Den var av grovt mel, og jeg spiste bare en, men ingen god start på uka med all denne gjærbaksten. Nå er det full skerpings resten av uka om jeg skal ha sjangs for nedgang til fredag.

 

Hvordan går det med alle dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alt for rund og det værste hos meg er at det sitter på maven og jeg har også veldig høy mave ... ser jo høygravid ut .. Jeg bruker klær som jeg sikkert ikke skulle brukt enkelte ganger men så lenge de føles godt på kroppen gir jeg blanke i det. Har faktisk opplevd å få kompliment for at jeg kler meg kvinnelig selv om jeg syntes at alt de m

åtte se var magen ..og det av både mann og dame. Men tror nok det at mitt gode humør og ranke rygg hadde noe å si også :rolleyes:

Men jeg tror ikke at man kan slanke seg bare pga klærne. Må være motivert for det.

Jeg tenker sånn at når det blir mye baking så bestem deg på forhånd hvor mye du skal spise. Og dwr værste er når midagen utsettes, er man sulten så spiser man for mye. På slike dager kan det derfor være lurt å legge inn noe grønnsaksuppe eller noe sånt med liksom null kalorier men metter godt.

Og viktig å skille mellom helg og ukedager.

Jeg har også utskeielser i helgen men sier til meg selv .. ok det var det men i dag fortsetter jeg i det vanlige sporet.

Denne helgen var jeg eksepsjonell flink ..synes jeg... fikk til og med mannen min til å ta potetgullposen i sofaen bort fra meg istedenfor i en skål...null potetgull på meg... og detvar ikke lett.og så var bi på en kort skitur med barnebarna og en lang gåtur i finværet på søndagen.

Spent på om det har noen effekt på veiingen denne uken iforhold til de andre ukene

Lykke til med resten av uken B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i alt du sier Bht, og jeg er ikke så langt ute på viddene som det kanskje høres ut som. :lol:/> Det er egentlig veldig sjelden jeg baker nå for tiden, det gjelder både sunt og usunt. Er syk, så har rett og slett lite energi til sånt. Så igår når jeg plutselig følte ett "glimt" av energi fikk jeg lyst å glede familien med mors hjemmebakte, og lagde det på impuls. :)/>

Har tidligere slanket meg mens jeg var frisk, men da var det bare 9-10 kilo som skulle av, og da trimmet/trente jeg iherdig for meg selv og var veldig streng både med kosten og med snop. Da spiste jeg faktisk ikke noe snop i hele tatt flere måneder. Så jeg vet at jeg kan. :D/> Og jeg vet hva som skal til også. Men situasjonen er ganske annerledes nå når jeg ikke kan trene noe i det hele tatt nesten. Føler trim/trening regulerer matlysten mye og når man har trent føler jeg at det blir bortkasta om jeg spiser usunt etterpå. Men lett å spise galt for å kose seg litt når man ikke er i form og hjemme om dagene. :(/> Men jeg er tilbake på "den smale sti" idag igjen. Har iallefall gått bra så langt idag, men er full av pms (stakkars mannen..hehe) og søtsug.

 

Høres ut som vi har akkurat samme problemområde Bht! Jeg har også gravidemage! Bukser finner jeg fremdeles som sitter bra og som jeg føler meg fin i (selv om det ikke blir det samme som når jeg er mange kilo lettere), det er overdelene som er problemet. Har noen hverdagstopper som jeg synes jeg ser bra ut i, men lite penklær. Tenker jo hele tiden at det er bortkastet å kjøpe, for jeg skal jo bli mye slankere snart. :wacko:/> Så står jeg der da når jeg trenger å kle meg litt fint, og har ingenting å ha på meg. Jeg klarer ikke ha klær som sitter helt inntil magen, men kler meg heller ikke i klær slik at det ser ut som jeg har på meg en sekk. :lol:/> Det er forresten helt klart at selv om det er gøy å kunne kle seg i det man synes er fint og i den stilen du liker, så er det jo bare en av grunnene til at jeg vil ned i vekt.

 

Bare våren kunne komme hit også snart, så blir alt mye lettere! Gleder meg til det!

 

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag : 0,4 ned og ned ca 1 cm i midje. ;)

Tror jeg kanskje har vært litt for flink denne uken, tidligere spiste jeg alt for lite oc det var når jeg økte matinntaket tilca 1600 kcal at jeg begynte å gå ned . Denne uken har det blitt litt i underkant og ukegjenomsnittet havnet på litt over 1500 kcal så det spørs om det er i minste laget for meg.... eller så var det bare en rolig uke Det går ko litt opp og ned dette med vektnedgang

Ønsker dere alle en fin helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag -1,3kg, totalt 16,2kg og veier nå 76,3 kg

 

Jeg er veldig fornøyd, det var jo langt mere enn jeg forventet :)

 

Bht, det er riktig at jeg må øke matinntaket litt innimellom og for meg gjelder det spesielt de ukene jeg har hatt tid til å trene ekstra mye. Men det sitter langt inne, jeg synes det er vanskelig å spise mere enn 1600 kcal per dag, jeg tror liksom at da går jeg ikke ned, men erfaringen har vist meg det motsatte ;)

 

FrkT, så flott med -0,9kg ned. Det er bare supert å høre at det går så bra :D

 

Selv surret jeg det til i forrige uke. Jeg var så innmari fysen på noe godt og det endte med et par dager med diverse nei-mat og en vekt økning på 1,4kg. Jeg trodde jeg skulle bruke denne uken på å bli kvitt det igjen, men at jeg skulle gå ned 2,7kg og 1,3kg mere en vektøkningen, ja det var helt utenfor min fantasi :D

 

Jeg er klar for ny uke og heldigvis er jeg ikke fysen på mere snop for denne gang. Det er 3 måneder siden sist utskeielse, så holder den erfaringen seg, bør jeg ikke ha noen ny snopfest før i begynnelsen av juli ;)

 

Ønsker dere alle en ny fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra ChristineH du skal se at den ekstra matinntaket satte fart på forbrenningen igjen :D

 

jeg har gått ned 0,5 denne uken og totalt 4,2 på ca 1,5 mnd så selv om det går seint så begynner jeg å se resultater på at det faktisk blir noen kg tilsammen.

ser denne nedgangen på ansiktet og det er bra for det har blitt litt kortisonrundt ..

 

I helgen skal vi på hytta og det blir vasking og ordne gjesterom til påsken så dette blir en arbeidshelg og det kan jo være godt for det har ikke vært tid for trim etter mandagen oog det blir det ikke neste uke heller . Men da er det jo påske B)

Vi er iallefall veldig mye ute i påsken . Rart dette i påsken koser vi oss med å være ute og slikt mens i jula er dagene fylt av mat og besøk hit og dit og enda mere mat.. jaja sånn er det no bare da og jula vare heldigvis ikke til påske ;)

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...