Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Start:1/1-06 84kg / 106cm

Uke 1 - 82,5kg / 105 cm (-1cm)

Uke 2 - 81kg (-1,5kg) / 101,5 cm (-3,5cm)

Uke 3 - 80,3kg (-0,7kg) / 97cm (-4,5cm)

Uke 4 - 79kg (-1,3kg) / 97cm (0cm)

Uke 5 - 78,5 (-0,5kg) / 97 (0cm)

Uke 6 - 78,5 (0kg) / 94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

Uke 7 - 77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra / 88,7cm (-5,8cm)

Uke 8 - 77,3kg (-0,5) / 91cm (+2,3cm)

Uke 9 - 76,8kg (-0,5) / 90cm (-1cm)

Uke 10 - 76,1kg (-0,7kg) / 88cm (-2cm)

Uke 11 - 75,9kg (-0,1kg) / 87,5cm (-0,5cm)

Uke 12 - 76,5kg (+0,6kg) / 89cm (+1,5cm)

 

Uke 13 - 75,5kg (-1kg) / 88cm (-1cm)

 

Er faktisk veldig fornøyd denne uken også sjekket jeg BMIen min og den har altså gått fra FEDME til OVERVEKT og det er jeg veldig fornøyd med. har til nå gått ned 8,5kg og 18cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Hei igjen!

Dette er min første veiing. Sa jeg skulle ha torsdager som veiedag, men så at jeg faktisk hadde veid meg på mandager tidligere sa da blir det det fremover :-)

 

Min vekt og mål foreløpig:

 

Uke 1:

Vekt: 82,8

Midje: 95

 

Uke 2:

Vekt: 82, 3

Mije: 93

 

Kan vel ikke akkurat være misfornøyd så lenge det går rette veien. Denne uken sjanser jeg på å komme meg litt ut og gått litt. Småtten er nå 4 uker gammel, hittil har det vært litt surt og kaldt så har ikke villet ta han så mye ut. Regner med at litt trimpoeng setter fart i kiloene....håper jeg...

 

Topsi!! Så utroooolig bra resultater du har!! GRATULERER!!!

Du er kjempeflink! Gleder meg til jeg har kommet så langt som du har kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Topsi!! Så utroooolig bra resultater du har!! GRATULERER!!!

Du er kjempeflink! Gleder meg til jeg har kommet så langt som du har kommet

 

Hei.

Ja er faktisk fornøyd med resultatene mine, må si at jeg syns faktisk selv jeg har vært flink :( (ikke ofte jeg sier sånt om meg selv...hehe)

Syns forresten du har god grunn til å være fornøyd du også.

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater. Så motiverende :cool:

 

Utgangspunktet mitt 10. januar:

100,6 kg

midje 108

 

Nå:

90,3

midje 91

 

Ned 1,9 kg siden forrige mandag. VELDIG fornøyd :(

 

og se der Topsi, så fikk du gode resultater igjen, da. Som jeg har sagt før, jevnt og trutt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Topsy!For tiden er mitt mål også å komme i kategorien "overvekt"....

i første omgang selvfølgelig:)

Legger inn nye mål:

Start 81kg/92.5cm

 

uke 5 78.6kg/87cm =mikroskopiske 0.2kg ned /0 cm

Totalt - 2.4kg/-5.5cm!

 

Må vel se det positive , det går iallefall ned!

 

Ha en fin dag alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går ikke riktige veien. Var på vekta i går, den viste +1kg. Første økning siden jeg startet, det var ikke gøy. Vet nok hvorfor det ble slik, - men likevel :-(

Måtte snike meg på på vekta i dag, da var det "bare" +0,5,- jeg satser holder derfor på dagens vekt. Det går veldig i bølger: fra supermotivert til "gi blaffen". I går fikk jeg vite at en venn av meg var begynt på et slankeopplegg via treningsstudio. Dette gav meg ny motivasjon,- får lyst å henge på. Har det veldig travelt for tiden, vanskelig å få trent hver dag,- det gir desverre øyeblikkelige negative resultater. Blir nesten litt nedstemt når jeg ser at andre RASER ned i vekt og at jeg må SLITE av hvert gram. Det føles som om et enkelt vaffelhjerte legger seg rett utenpå! Det er vel et "gammelkjerring-syndrom" som jeg har hørt andre her i klubben har nevnt.

OK,- nå skal jeg slutte og syte,- og hente meg ei stor, kald og deilig flaske vann!

Jeg er frisk, formen er rimelig god og mitt største problem er at jeg er for tjukk,- og det kan og skal jeg gjøre noe med,- nemlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillette

Det er ikke så ofte jeg får logget meg inn og skrevet noe her, med full jobb og 3 barn. Men det er gøy å lese alle innleggene likevel og se at det går så bra for de fleste her!

 

Jeg har nå holdt på i 2,5 uker ca. og det går veldig bra! Jeg er såååå fornøyd med meg selv! ( og det har vi lov til å si! :-) Jeg hadde utgangspunkt i 113 kg og 124 cm rundt livet. 2 uker etterpå veier jeg 110 kg og har 120,5 cm rundt livet! JIPPI!! Har også gått ned 2,5 cm rundt hofta. Jeg går ikke på GR-kurs. Jeg prøver selv i første omgang, og foreløpig går det kjempebra. Jeg er kjempegira på dette!

 

Jeg trener 3 ganger i uka, styrketrening og forbrenning på treningsstudio. Det er kjempegøy! Begynte for snart 2 måneder siden, og motivasjonen er på topp!! Særlig når det går rette veien.

 

Jaja, jeg er på jobb nå og må nok jobbe videre før noen "tar" meg ! :-o

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går ikke riktige veien. Var på vekta i går' date=' den viste +1kg. Første økning siden jeg startet, det var ikke gøy. Vet nok hvorfor det ble slik, - men likevel :-(

Måtte snike meg på på vekta i dag, da var det "bare" +0,5,- jeg satser holder derfor på dagens vekt. Det går veldig i bølger: fra supermotivert til "gi blaffen". I går fikk jeg vite at en venn av meg var begynt på et slankeopplegg via treningsstudio. Dette gav meg ny motivasjon,- får lyst å henge på. Har det veldig travelt for tiden, vanskelig å få trent hver dag,- det gir desverre øyeblikkelige negative resultater. Blir nesten litt nedstemt når jeg ser at andre RASER ned i vekt og at jeg må SLITE av hvert gram. Det føles som om et enkelt vaffelhjerte legger seg rett utenpå! Det er vel et "gammelkjerring-syndrom" som jeg har hørt andre her i klubben har nevnt.

OK,- nå skal jeg slutte og syte,- og hente meg ei stor, kald og deilig flaske vann!

Jeg er frisk, formen er rimelig god og mitt største problem er at jeg er for tjukk,- og det kan og skal jeg gjøre noe med,- nemlig!!![/quote']

 

Hei Jess...

Vet akkurat hvordan du føler deg. Alle andre har tid til trening, slanker de seg fyker kiloene av mens om du ser i retningen av en sjokolade så BANG så har du lagt på deg 2kg :) føler det sånn selv. Jeg har heller ikke tid til noe treningsstudio (ikke råd heller), har veldig lyst. Men innimellom barn, hus, litt jobb(nettopp begynt pga.fødselsperm.) og i tillegg skulle ha litt tid til å pleie kjærligheten ser jeg bare ikke muligheten.

Jeg har vært flink, må si det, men det har ikke vært lett. Har kjempet hardt for hvert kg som har sneglet seg av. Og jeg har brukt årevis på det. Først nå det faktisk har begynt å skje noe :D

Tror ikke det er et "gammel kjerring-syndrom" for jeg er bare 24, tror det er bare kroppen som skal venne seg til hvordan vi endrer oss. Det må jo ha vært en omveltning å bli overvektig også. Og jeg prøver å si til meg selv at kroppen forandrer seg med både årene og ved graviditeter. Jeg syns vi er flinke jeg, om vi ikke går ned noe hver uke så gjør vi jo vårt beste :D og det er jo det viktigste. Har hatt flere uker nå som jeg nesten bare har gitt blaffen, gikk litt opp men har kjempet meg ned igjen. Så nå gjennstår det å se hva vekten forteller meg på mandag.

Vet ikke hvor mye dette trøstet deg, men syns du skal være fornøyd med deg selv og den innsatsen du gjør. Noen tar aldri dette steget å legger om på livstilen. Ha en fin kveld Jess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått ned 5,1 kilo. Kjempeførnøyd. Har byttet veiedag til mandag, fordi det kom på den datoen i arbeidsboka uansett.

 

Bare noen hekto nå til jeg er der jeg var når jeg var ferdig med GR-kurset i fjor vår. Gleder meg til jeg kommer forbi det tallet, for som noen andre her inne sa: Det er ikke så moro å gå ned de samme kiloene på nytt og på nytt.

 

Min høyde: 168 cm

Vekt: 88.5

Jeg ønsker å gå ned til ca 65 kilo, det vil si 23 kilo ned.

 

Start: Vekt 7.3.: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03. Vekt: 87.4 (-1,1)Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

 

Midjen vil ikke henge med, men det går greit. Den kommer vel etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start:1/1-06 84kg / 106cm

Uke 1 - 82,5kg / 105 cm (-1cm)

Uke 2 - 81kg (-1,5kg) / 101,5 cm (-3,5cm)

Uke 3 - 80,3kg (-0,7kg) / 97cm (-4,5cm)

Uke 4 - 79kg (-1,3kg) / 97cm (0cm)

Uke 5 - 78,5 (-0,5kg) / 97 (0cm)

Uke 6 - 78,5 (0kg) / 94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

Uke 7 - 77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra / 88,7cm (-5,8cm)

Uke 8 - 77,3kg (-0,5) / 91cm (+2,3cm)

Uke 9 - 76,8kg (-0,5) / 90cm (-1cm)

Uke 10 - 76,1kg (-0,7kg) / 88cm (-2cm)

Uke 11 - 75,9kg (-0,1kg) / 87,5cm (-0,5cm)

Uke 12 - 76,5kg (+0,6kg) / 89cm (+1,5cm)

Uke 13 - 75,5kg (-1kg) / 88cm (-1cm)

 

Uke 14 - 75kg (-0,5kg) / 87cm (-1cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,hva skal man si

startvekt 81kg/92,5cm

 

Uke 6 78.6/86cm = okg/-1cm -ikke så mye å skryte av akkurat....men jeg overlevde mensen uten å gå opp.Bare det er en seier, har nemlig spist utrolig mye godt.Hele uka har bare vært kosemerker , men nå er jeg "back on track":)

Tror jeg berget meg på mange trimpoeng....

Ha en fin dag allesammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn sist. Har gått ned igjen det kiloet jeg gikk opp forrige uke, har holdt på med dette samme kiloet i ukesvis. Nå skal jeg videre ned, om jeg så skal sulte ihjel og trene meg til døde.

Jeg vet det er viktig å holde forbrenningen oppe, fristes likevel veldig av en uke med knall-kur, bare for å få litt resultater, -for ikke helt å miste motivasjonen.

Jeg "gruer" meg litt til påske i forhold til slankeplanen. Skal på hyttetur i lag med mange andre i familien, har ikke akkurat lyst til å ta med badevekta i bagasjen. Det blir gjerne litt rødvin også tenker jeg. Får håpe det blir en del skiturer slik at jeg kan svette ut noe.

Jeg er kanonimponert over Cathrine/nett-slanker`n som ikke har gitt opp etter alt strevet. Det hadde ikke jeg taklet altså.

Jeg kommer muligens ikke innom her mer før påske, vil ønske dere alle ei riktig god påske. Mitt private mål er å IKKE SPISE KJEKS OG SJOKOLADE på skitur og ikke gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

ER DET FYSISK MULIG???? ;)

 

Har nå stått stille både i vekt og cm i 3 uker, kjenner at motivasjoen begynner å dale kraftig. Føler det som om jeg skal møte helt veggen her nå, men jeg prøver å holde meg. Skjønner ikke hvorfor det skal stå stille så lenge heller, jeg spiser ikke noe mer enn før og jeg spiser også det samme som tidligere, men uansett så går jeg ikke ned om dagen. Utrolig deprimerende.

Så resultatet mitt er likt som 13.03.06

 

Vekt: 77,5 kg ( minus 8,5kg totalt)

Cm(midje): 89 cm (minus 10 cm total)

 

Gratulerer til alle dere andre som har vært så flinke, ha en flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Rockebolla!

Skjønner godt at du er fortvilet....er i den samme situasjonoen selv.

Jeg skal prøve å variere kaloriinntaket litt , så kanskje det blir litt fart på sakene.

Kanskje du har nådd et vektplatå?Prøv å variere litt du også så kommer det nok.

Du må iallefall ikke gi deg du som har vært så flink:D

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla
Kjære Rockebolla!

Skjønner godt at du er fortvilet....er i den samme situasjonoen selv.

Jeg skal prøve å variere kaloriinntaket litt ' date=' så kanskje det blir litt fart på sakene.

Kanskje du har nådd et vektplatå?Prøv å variere litt du også så kommer det nok.

Du må iallefall ikke gi deg du som har vært så flink:D

Klem:)[/quote']

 

Hei lompi.

Takk for oppmuntring. Jeg har prøvd dette også, men det er vel alltid slike platåer.....det er bare det at jeg hadde det slik for noen få uker tilbake også og da føler jeg vel kanskje at denne kom litt fort.

Men jeg må nok bare fortsette, har enda en lang vei å gå før jeg når målet.

Så idag er det på med joggeskoene og fram med stavene igjen og ut bærer det. ;)

 

Håpe det løsner litt for deg etterhvert da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET FYSISK MULIG???? ;)

 

Har nå stått stille både i vekt og cm i 3 uker.......

 

Jeg vet veldig godt hva du plages med, har ofte hatt det slik i løpet av mine utallige slankeperioder. Har ikke noe veldig godt svar, da hadde jeg ikke vært medlem av vektklubben.

Jeg har hatt noen posive erfaringer med å variere litt på inntaket, spise litt mer en dag og en god del mindre neste dag. Har også sett at det kan hjelpe å forandre litt på treningen, f.eks å bytte ut spinning med en skikkelig lang gå-tur.

Jeg har selv fryktelig behov for et lite RYKK for tiden. Har stått helt i stampe med det 7 kiloet, det vil likesom ikke bort...

Vi får holde sammen, på sikt så skal kiloene av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på meg ei dongeribukse (UTEN stretch) som jeg ikke har passet på nesten 4 ÅR...den er faktisk behagelig og løs om baken! Har ikke gått ned så mye men det viser jo at cm forsvinner:D

Har fått blod på tann og tok faktisk en joggetur på 30 min i går kveld.Er utrolig nok ikke handikappet av gangsperre i dag.Føler meg utrolig positiv i dag og tenkte det var greit og spre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men det spørs hvor flink en klarer å være i påsken. Er nå innstilt på å være det, og tror det skal gå bra!

Et kilo ned denne uken så nå er resultatet mitt slik så langt:

Jeg startet mandag 6.mars.

 

Dag 1 - 07.03 Vekt: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03 Vekt: 87.4 (-1,1) Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

Uke 6 - 10.04 Vekt: 82.4 (-1.0) Midjemål ikke målt

 

Til sammen 6.1 på litt over en måned. Jeg er kjempefornøyd, men det er kanskje i meste laget? Jaja, luksusproblem. ;) Har de siste dagene fått minst en time mosjon pr. dag, og det har nok gjort susen.

 

Ha en fin påske alle sammen, og kos dere med masse god og sunn mat og lange turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det begynt å røre på seg!Ned 0.5 denne uka , ingen cm men jeg fornøyd:)

Altså

Start 81kg/92.5cm

Nå 78.1/86cm = - 2.9kg/- 6.5cm Det går sakte men sikkert nedover , mangler 0.8kg før jeg er nede på overvekt;)Greit med realistiske mål.Blir vel ikke den helt store nedgangen i påsken , men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Håper bare ungene blir friske snart , har oppkast og diare`...føler det stinker i hele huset :eek:

 

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK...jeg sliter...klarer ikke holde meg i skinnet lenger. Er sååå vanvittig sjokoladesyk hele tiden og jeg har tilfredsstilt lysten. Men vil så gjerne klare meg videre. Vil ikke stoppe nå når jeg så det gikk nedover.

Skulle ønske her var ett sånt "spy av meg selv"-tegn her...hehe..

 

Jaja sånn er altså påsken min. Har vært en stund vekke herfra, dårlig samvittighet tror jeg og idag har både meg og eldste jenten vår fått påskeegg av pappaen i huset her og det er ikke lite fristende da...huff og huff......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene!Jeg gikk inn i høytiden med godt mot, men skal si det dalte i samme fart som sjokoladepapiret kom av.

Kan egentlig ikke skjønne hvorfor jeg ikke klarte å stå i mot...har strevd vettet av meg for å kvitte meg med noen kilo også hopper jeg på sjokkokarusellen bare fordi det er påske:(

Tør ikke tenke på veiedagen...

Vi får stå sammen å komme oss tilbake på den smale sti, nå er det heldigvis hverdag snart...

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...