Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

Ikke gi opp Topsi! Snart er denne hersens vinteren over, og jeg har inntrykk av at du som meg har slitt mye med syke unger. Det tærer skikkelig på kreftene og du har mest lyst til å bare slenge deg ned i en stol når de sover. Men snart er det vår og da blir blir alt bedre. Helt sikkert! Det blir det. Vår og sommer synes jeg det er lettere å holde den slanke linje. Vi er mer ute i aktivitet og det er mer fristende sunn mat. Jeg har planer om å så forskjellige typer salat for på den måten alltid å ha tilgang til ferske råvarer. Salaten i butikkene er altfor ofte rett og slett råtten. Fysj!

 

Og ikke glem at du allerede har gjort en kjempeinnsats og gått ned mye! Det ville være fryktelig leit dersom du gir opp nå og vekten begynne å gå opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Hva, er det mulig??? Opp 0,5 kg. Så utrolig teit! Jeg fikk mensen i går da, men det har ikke egentlig gjort noe utslag før. Hadde 17 trimpoeng denne uken, og trodde jeg var flink med å veie og måle maten. Skriver dagbok hver dag, nei, det må være mensen??!

 

Jeg gikk ned 4 centimeter, da.

 

Start 100,6

Nå 91 (blæ)

 

Og jeg som trodde jeg skulle komme under 90 denne uken. Nei, nå er det FULL skjerpings! :mad:

 

Ha en fin uke, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp Topsi! Snart er denne hersens vinteren over' date=' og jeg har inntrykk av at du som meg har slitt mye med syke unger. Det tærer skikkelig på kreftene og du har mest lyst til å bare slenge deg ned i en stol når de sover. Men snart er det vår og da blir blir alt bedre. Helt sikkert! Det blir det. Vår og sommer synes jeg det er lettere å holde den slanke linje. Vi er mer ute i aktivitet og det er mer fristende sunn mat. Jeg har planer om å så forskjellige typer salat for på den måten alltid å ha tilgang til ferske råvarer. Salaten i butikkene er altfor ofte rett og slett råtten. Fysj!

 

Og ikke glem at du allerede har gjort en kjempeinnsats og gått ned mye! Det ville være fryktelig leit dersom du gir opp nå og vekten begynne å gå opp igjen.[/quote']

 

Takk Piggen :)

Ja veldig mye syke unger...ennå. Har vært våken i nesten hele natt og nå skal jeg på vekten og gleder meg ikke til det, nei :(

Trodde våren var kommet jeg også våkner vi idag med SNØ???!!!???

Nei nå er det bare å vente på solen igjen og begynne å glede seg til ferien i mai. Også skal jeg holde meg selv i tøylene framover, er skikkelig fornøyd med det jeg har klart hittil.

Skulle ned 25, skal bare veie meg så får vi se hvor mye jeg har igjen til målet.

Da var jeg tilbake. Opp 0,6kg :( og 89cm opp litt der også, men er ikke sikker på hvor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start:1/1-06 84kg / 106cm

Uke 1 - 82,5kg / 105 cm (-1cm)

Uke 2 - 81kg (-1,5kg) / 101,5 cm (-3,5cm)

Uke 3 - 80,3kg (-0,7kg) / 97cm (-4,5cm)

Uke 4 - 79kg (-1,3kg) / 97cm (0cm)

Uke 5 - 78,5 (-0,5kg) / 97 (0cm)

Uke 6 - 78,5 (0kg) / 94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

Uke 7 - 77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra / 88,7cm (-5,8cm)

Uke 8 - 77,3kg (-0,5) / 91cm (+2,3cm)

Uke 9 - 76,8kg (-0,5) / 90cm (-1cm)

Uke 10 - 76,1kg (-0,7kg) / 88cm (-2cm)

Uke 11 - 75,9kg (-0,1kg) / 87,5cm (-0,5cm)

 

Uke 12 - 76,5kg (+0,6kg :( ) / 89cm (+1,5cm :( )

 

Dette var dårlige greier gitt, det er kun min egen feil altså, men ikke noe gøy likevel. Nå er det full skjerpings her også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 tulle-uker hvor jeg har spist det meste, var heldig som ikke gikk opp. Var så lei av å telle alt jeg putta i munnen at jeg måtte ha en pause. Det er utrolig fort å falle tilbake til gamle synder. Jeg måtte ta meg i skinnet, brukte bl.a tid inne på disse sidere for å hente tilbake motivasjonen. Og tenk,- et kilo ned på ei uke,- det var lønn for strevet. Tror at forbrenninga pirres litt av ei uke med loff og potetgull...? I dag fikk jeg på meg i bukse som har lagt i skapet ei stund, litt trang,- men det gikk!

Ikke gi dere selv om noen dager og uker er triste. Jeg får av og til litt oppgitthet fordi det er så langt fram. 25 kg - 6,5 = 18,5 igjen....høres helt forferdelig ut. Jeg skal sette meg korte mål, påskemål, 17mai... Tenk fram mot sommeren, friskere unger, sol og uglatte veier. Jeg skal til syden i juli, det kan være en god inspirasjon.(selv om jeg på dårlige dager gir blaffen i det også)

Jeg lager salat til middag nesten hver dag, ungene er blitt noen storspisere,- og så er det godt til det meste. Salat og pannekaker, noen som har prøvd det? Ble inspirert av tanken om å så frø....-takk for tipset

 

IKKE slipp taket, jeg trenger dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg vil gjerne være med, beg i går med en vekt på 97,4 så det er nok og ta av.

Første mål er og veie 90 kg til 17 mai. Og så videre ned over. Jeg trenger hjelp........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start 81kg/92,5

Uke 1

79,9kg/91cm=-1,1kg/-1,5cm

 

Uke2

78,8kg/89cm=-1,1kg/-2cm

 

Uke3

79.2kg/87cm=+0,4kg/-2cm

 

Uke4

78,8kg/87cm=-0,4kg/0cm

 

Aldri kjekt å ta av de samme kiloene , men jeg er iallefall kvitt det jeg gikk opp sist.

Har sett på kalori inntaket de 2 siste ukene , og har (utrolig nok) spist jevnt over litt for lite.Skal prøve å holde meg på 1600 kcal, så får vi se neste uke.

Men en god nyhet er at jeg bare har spist sjokolade 1 gang de siste 2 ukene:)Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jess! Selv mangler jeg 1' date='6 kg før jeg kommer til overvekt....brukte litt tid på å regne det ut ja...

Du har vært flink:)[/quote']

Kanskje de 1,6 kan være ditt neste mål? Ikke det at det er så kult å være overvektig, likevel bedre enn fedme... Viktig å ha noe å strekke seg etter, jeg leter etter ALT jeg kan bruke. Du er SNART DER ! Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Trenger virkelig alt jeg kan få av motivasjon, derfor slenger jeg meg på med dere jeg:-)

Kan være greit å ha noen å "stå til rette for". Jeg har akkurat født en nydelig sønn, er 3 uker gammel. La på meg godt over 20 kilo i svangerskapet og hadde litt fra før av også :-P Siden fødselen har jeg mistet ca. 10 kilo, men har mange igjen.

 

Begynte så smått for 1 uke siden, har veid meg på torsdager...Så foreløpig ser det sånn ut for meg...Skal veie meg i morgen tenkte jeg, så da får vi se om det har skjedd noen forandringer...

 

Høyde: 168 cm

Utgangsvekt: 82, 8

Midjemål: 95 cm

 

Syns dere er utroooolig flinke! Er kjempeimponert over dere!!! Får håpe det kan smitte litt over på meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Snowflake

Gratulerer med liten gutt, og lykke til både med babyen og med vektreduksjon. Det er nok lurt å starte så snart som mulig.

Hilsen Bibine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillette

Startet å trene i midten av februar. Har aldri trent før, så det var en stooor overgang! Begynte sammen med moder'n, så vi kunne hjelpe hverandre. Var ikke flink med maten, men forrige uke - mandagen - begynte jeg. Jeg har ei god venninne som nettopp har gått på GR-kurs, og jeg har fått masse gode tips og ideer av henne som hjelper meg. Jeg har vært kjempeflink med maten og trent 3 ganger i uka, så da jeg veide meg sist nå, hadde jeg gått ned 2 kg!!! Jippi!! Jeg er kjempefornøyd og veldig gira på å klare dette! Har massevis av kilo som skal av, så jeg har en kjempelang vei å gå. Men første målet mitt er 5 kg av, så får jeg ta det videre derfra.

 

13.03.06:

Høyde: 174 cm

Vekt: 113 kg

Midjemål: 124 cm

 

20.03.06:

vekt: 111 kg

Midjemål: ikke målt

 

Jeg stikker innom her av og til. Er inne på vektklubben daglig og plotter inn det jeg har spist og trent.

 

Det treet som står på den siden - er det et trimtre? Syns jeg leste det en plass. Hva er det med det??

 

Ha en fin dag alle sammen - og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny i dag i vektklubben!

Har slanket meg siden okt. i fjor. Har gått på et grete roede kurs og et Bailine kurs. godt resultat på begge - ned 15 kg. totalt. Kjempefornøyd !

Men har 15 igjen og begynner å gå opp igjen så jeg trenger litt støtte !

Veide meg på tirsdag - 91,3 kg og 99 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piruett

Hei

Denne uken var det ned 1 kg igjen. Går den samme kiloen opp og ned som en jojo. Hadde startvekt på 99kg og er nå nede på 90,3. Vil så gjerne se 8 tallet først, men det har visst ikke særlig lyst til å vise seg. :(

Neste uke skal jeg og min mann på ferie til Venezia :) så da blir det nok noen utskeielser men til gjengjeld blir det nok mye gåing. Håper å komme ned til 85 kg til 14 mai for da har eldste datter konfirmasjon.

Lykke til videre å stå på alle sammen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle "gamle" i klubben og hei til alle nye :(

 

Har ikke blitt så mye skriving på meg på en stund...er så sliten orker nesten ikke sitte her...men er innom nesten hver dag å ser hva dere andre skriver :(

Takk for alle gode ord og oppmuntring nå når jeg har vært inne i en litt dårlig periode. Har vært flink denne uken :) tok en burger på MC Donalds idag med familien men tok bare burger med vann til. Ikke ofte jeg gjør sånt lenger. Nå begynner jeg å bli syk igjen kjennes det ut som og det gjør ikke lysten til å gjøre noe særlig større. Men jeg har ikke mistet motet når det gjelder dette...heldigvis :)

Syns det har gått i syke unger og meg selv siden nyttår og lørdag skal jeg begynne i ny jobb. Vet ikke helt om jeg gleder meg eller kvir meg. Kjøre om natten. Helt nytt så det er litt skummelt.

Men jeg kan jo ikke sitte hjemme å få barn resten av livet...hehe...

 

Ha en kjempe fin kveld alle sammen, så håper jeg på å kunne stille sterkt med masse å bidra med snart. Til da nøyer jeg meg med å lese hva dere skriver.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sivathal
Så hei igjen alle sammen da fortsetter vi her da' date=' for de som fortsatt vil være med selvfølgelig :( men alle er hjertelig velkommen. Jeg for min del legger inn ny vekt og nytt mål imorgen tidlig.[/quote']

 

Hei! Jeg vil være med! skal ned 20 - 22 kg og vil gjerne gjøre det i sammen med noen!

 

Hilsen Andrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat det andre innlegget ditt.....

Gratulerer med avgjørelsen , og velkommen i gjengen!:(

Håper du finner støtte og motivasjon her inne til å komme igang.

Selv er jeg avhengig av min "dose" vektklubb hver dag(flere ganger om dagen faktisk...) Føler det er litt lettere å stå imot både søtsug og andre rare lyster når jeg tar meg en titt på alle de flotte innleggene her inne.

Har vært litt slow i det siste , tror mensen er på vei...våkna opp med vann i kroppen , og uhyre humørsyk:(. stakkars mann og barn!

Føler meg oppblåst og ulekker...sorry ! De premenstruelle tvangstankene mine tok litt overhånd( he he ) Så med slike festlige utsikter så forventer jeg heller ikke den store vektnedgangen på tirsdag , men det ordner seg vel!

God natt alle sammen:)

Ps!Hvordan gikk det i den nye jobben, Topsy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps!Hvordan gikk det i den nye jobben' date=' Topsy?[/quote']

 

Hei og takk for at du spør :( det gikk faktisk ganske fint. Slitsomt å jobbe om natten men ellers var det greit. Har bare jobbet en dag så det kan jo selvfølgelig være det forandrer seg, men ble faktisk positivt overrasket.

 

Veiedag imorgen...huff og huff...må ta meg sammen nå!! Har ikke vært så flink i slutten av uken som i begynnelsen så vi får se. Krysser fingrene for at jeg ikke har gått mer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Er helt ny her, og skal ned maaange kilo.

Starter på 96,3kg og 110 midje.

Veier meg på torsdager, målet mitt er jeg ikke helt sikker på, få en normal BMI og komme ned til en vekt på 70 tallet. Få orden på kosten min, og holde meg i aktivitet!

Tar en dag om gangen så får vi se hvor jeg ender!

 

Syns dere har gjort en kjempejobb jenter, og dere er FLINKE!! Håper jeg klarer å være like flink!

 

Har vært og lekt litt med registreningen, men skjønner ikke hva alt betyr. Hva betyr det når det kommer opp et hjerte foreksempel? Kan dere svare eller fortelle hvor jeg kan finne svarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...