Gå til innhold

#69kgprosjektet


Gjest Vinegar
 Share

Anbefalte innlegg

God helg dere ;)/>

 

Har ikke de store forhåpningene for veiing i morgen, men føler meg uansett MYE bedre enn på lenge. Har plutselig litt andre valgmuligheter i klesskapet og får kommentarer på at folk ser endring! Gøy :D/>

 

Uansett, i dag stresser jeg over arbeidskrav som skal leveres inn vedr. videreutdanningen. Jeg må le av meg selv innimellom for jeg blir jo ALDRI fornøyd! Og jeg forsøker å si til meg selv at det er sikkert greit nok... men jeg hører liksom ikke etter.. huff og huff... Målet med videreutdanningen var ikke å sitte igjen med en karakter A, men å stå... Men uansett så holder dette på å slite meg helt ut nå :lol:/>

 

Sitter forann pcèn og drømmer om en skikkelig treningsøkt.. så noe positivt medfører det jo.

 

Ha en flott helg til dere.. Så får jeg stresse med mitt :blink:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Hope76, sitter med akkurat det samme :rolleyes: Så flinke vi er - klapp på skuldra! Forskjeller på oss er at jeg overhodet ikke heller ønsker meg en treningsøkt, men noen timer i sofaen, hehe.....har fortsatt en "pause" fra trening, nå MÅ jeg snart ta meg i nakkeskinnet....eller kanskje jeg bare skal la det være slik det er nå så lenge matveien funker og hverdagen ser ut slik som han gjør? Dårlig samvittighet gjør meg i alle fall ikke godt :P

 

Så fint at du hadde en flott tur til London Cosinus, er påfyll i hverdagen det :D

 

 

Fortsatt god helg fine damer, i dag har jeg vært med og støttet rosa sløyfe aksjonen og tenker på hvor utroooolig heldig jeg egentlig er og at alt jeg har i livet mitt har jeg valgt inn selv. Jovisst er det oppturer og nedturer, men prøver å se på livet som en litt for trang bh - dytter man litt ett sted, så tyter det ut et annet sted. Det betyr at prioriterer vi inn en ting eller får opplevelser som er av det vanskelige slaget, så MÅ vi slække på andre ting - ellers blir vi utslitt - og det tjener ingen på B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har hatt en flott helg ;)/>

 

Vektreduksjonen denne uken har vært beskjeden for min del. Ned 0,1... Men har hatt noen flotte styrkeøkter denne uken, så håper noe er blitt til muskler. Uansett skal jeg ha ny bodyskanning med PT onsdag så da får vi se.

 

I dag har vi hatt veldig variabelt vær på vestlandet. Det startet med regn i store mengder.. men plutselig ble det blå himmel og SOL! Deilig. Fikk meg en god økt på "fjelltur" med 3-åringen. Skrive i parantes for vi kom oss jo aldri opp på fjellet, men vi var ute i flere timer og fikk virkelig brukt kroppen. Tok med bæremeis i tilfelle hun ikke orket å gå helt hjem, og heldigvis for det. Du kan si det slik at å ha 20 kg på ryggen merkes. Måtte i mitt stille sinn tenke på at dette kunne vært 20 egne kilo, og huff og huff... det er jammen tungt å bære på noe ekstra :P/> Motivasjon i seg selv å tenke på at mine ekstra kilo er på vei til å forsvinne!

 

Ønsker dere en flott ny veiie uke! Nyt høsten :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Ikke noen resultater å vise til denne uken, annet enn at midjemålet er på 80 blank, så det er jo på rett vei! Andre cm er litt opp og litt stillstand, akkurat som vekta :P

Men jeg har mensen med den ekstrakiloen det medfører (så den er trukket fra her) og jeg har kroppen full av vann etter litt for mye salt i går kveld. Uka ble ikke som håpet, jeg fikk hornhinnebetennelse og ble satt litt ut av drift med den, holdt i massevis med de daglige gjøremålene så jeg har ikke fått trent i det hele tatt. Men i dag skal jeg ta meg en tur. Blir opphold litt ut på dagen så da er det klart ;)

 

Jeg begynner å jobbe på onsdag så da blir det litt mer rutine på ting, det skal bli bra :)

 

Finfin ukestart til dere B)

 

Uke 41:

Vekt: 72,2 kg

Hals: 31,0 cm

Bryst: 93,6 cm

"Midje": 80 cm

Rumpe: 98,5 cm

Lår: 61,7 cm

Legg: 37,2 cm

Arm: 30,6 cm

 

Vektmål til uke 42 er: 71,8 (_igjen_)

 

 

Uke 40:

Vekt: 72,2 kg

Hals: 31,8 cm

Bryst: 93,6 cm

"Midje": 81,3 cm

Rumpe: 98,0 cm

Lår: 60,7 cm

Legg: 35,9 cm

Arm: 30,6 cm

 

Vektmål til uke 41 er: 71,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke forsvunnet, jeg har bare ikke mulighet for veiing og måling et par uker. Satser på at jeg klarer å holde vekta på stedet hvil til neste uke når jeg er tilbake igjen.

 

Så flinke dere er! Gøy å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Mye livsvisdom her og kloke tanker - dere er en flott gjeng! Klart det er slik at man ikke kan klare å fokusere på alt på en gang. Får man nye utfordringer på en front, er det noe annet som må vike. Og i perioder drukner man i noe og klarer ikke følge planene helt, slik er nå livet.

 

Indigo - veldig hyggelig du stikker innom og hilser på selv om du er langt borte fra vekta!

 

smom - Du fikk en annerledes uke, jammen høres det fælt ut med den horninnebetennelsen! Håper den er over nå. Neste uke ser du nok mer resultater! Greit å stå stille når uka har vært så unormal, for da har man jo en forklaring som hjelper på tålmodigheten.

 

hope76 - -0.1 er jo minus, og minus er alltid bra :-) Min erfaring er at når jeg har trent hardt styrke, så får jeg ekstra vann i kroppen/musklene og holder på vekta. Når jeg tar noen treningsfrier dager så forsvinner det igjen.

Moro at du skriver at du er glad for at det ikke var dine egne 20kg ekstra du bar på på turen! Slik tenker jeg også når jeg trener med tunge manualer - tenk så fint at jeg ikke drasser rundt på disse kiloene til hverdags ;)

 

Ukesrapport: -0.5kg til 76.5, -2cm i midja og tilsvarende i hofta.

Dette er jeg godt fornøyd med i en uke der jeg har nikost meg i London i tre dager. Men siden midja plutselig gjorde et hopp så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et par bukser i en størrelse mindre også, for jeg kjøpte to utrolig behagelige bukser i London, men de kan jo bli for store om noen uker ;) Jeg får spare til en ny London-tur :P

 

Ønsker alle en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Da var Amsterdam fortært :rolleyes: Jeg har spist indisk, thaimat, irsk pubmat, pizza tonno og drukket mye vin. Ingen tanker for diett på miniferien. Vi fikk strålende sommervær med et yrende liv i kanalene. Gjorde godt.

 

Ukens rapport: Stillstans både i vekt og midjemål. Det er jeg glad for, jeg trenger å bli vant til denne vekten før jeg går ned de siste tre kiloene.

 

Gratulerer til dere alle, selv om vektnedgangen ikke har vært den største denne uken. Det viktigste er at vi beholder fokus.

 

Kjekt du likte burgeren på Patty & Bun, Cosinus :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere :)/>

 

Tenkte å spørre dere hvilke belønning dere har lovet dere selv når dere kommer i mål?

 

For min egen del så har jeg satt som belønning å dra på en jentetur, kombinert med trening, shopping og god vin :D/>

 

Ser at Grete Roede har kick off weekend på Geilo i april. Noen som har vært med på noe slikt tidligere? Eller har lyst å bli med neste gang?

 

Nå er jeg nesten i mål med første arbeidskrav. Blir jo aldri helt fornøyd, men nå "gidder" jeg ikke mere. Det får bære eller briste! Ny oppgave er snart på vei, så nå er det på ann med nytt pensum :P/>

 

Ønsker dere en fin tirsdagskveld :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES YES YES !!!

 

69,8 kg her i dag . Såå fornøyd med å se 69 tallet . Mange år siden sist !

På 10 uker er det forsvunnet 5,7 kg og -13cm rundt midjen, -6cm brystet, -4,5cm rumpa , -3 cm lår, -2cm hals og -2cm arm :D/>/>/>/>

Synes det er mye mere inspirerende å følge denne tråden enn et ordinært GR kurs !

Takk alle fiiiine damer her inne .

Mulig jeg slipper bittelitt opp på regime. Redd for rynker ..ser på ansikt og hals at jeg er blitt mere markert.. fett jevner jo så fint ut rynker

 

Gratulere til dere alle som stadig fortsetter mine fine resultater , spesielt byturistene som klarer seg så bra og allikevel koser seg.

Ny Londontur må det snart bli ,når buksene blir for store, Cosinus

 

Belønning Hope76 ? For meg er belønningen å komme inn i klærne mine igjen. Og så har det blitt endel nytt treningstøy de siste ukene..

 

Her blir det jenteklubb i morgen. Vi er 6 stk som drar til Cinque Terre om 1,5 uke, så litt planlegging før selve turen.

Noen som har vært på tur dit - så mottas gjerne tips ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort grattis til deg Søtsug - jevn og god jobbing lønner seg, å se 6 tallet er ubeskrivelig deilig - nå puster du meg ikke lenger i nakken, nå er du der :rolleyes:

 

Heia heia til dere andre også, er imponert over der som går ned eller har stillstand mens dere er ute og reiser.

 

Ja, Hope 76 - et sted må man sette streken for hvor bra produkt man skal levere. Blir det altfor mye stress rundt studiet så kan det merkes negativt på vekt også, så heia til deg - det er sikkert mer enn godt nok B) Og belønning - hiver meg på det søtsug sier: belønning mer enn godt nok at nye klær må kjøper og andre kastes. Men - jeg har sagt at når jeg når målet mitt om 65 kg, så skal jeg belønne meg sjøl med å stumpe røyken :o :o :o grugleder meg, hehe. Aldri vært med på det du nevner, høres jo veldig artig ut!

 

Ukesvekt herfra er + 0.3.....men klamrer meg fortsatt til 6 tallet og det er betryggende. Tar det litt roligere nå kjenner jeg, er igrunnen godt fornøyd der jeg er nå. Skal ned til 65 kg innen jul altså, men foruten magen som fortsatt er dvask og trengs å strammes, så kjenner jeg meg fin, frisk og glad og da vil jeg ikke stresse. Å gå opp var kanskje ikke helt innafor, men håper det ikke skyldes annet enn det måndtlige som er her. For jeg skal ikke opp igjen - never!!!

 

Ha en glad dag dere fine damer, godt å være en del av denne tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Gratulerer så mye Søtsug:)

 

Jeg kjenner jeg er for opphengt i vekta, er inne i en skikkelig ond sirkel så neste kurskveld så kommer jeg til å si at jeg må ha vektstopp et par uker. Det er virkelig ikek sunt for meg å ikek spise noe i det hele tatt på kursdagen og i tillegg gå å veie meg hjemme på vekta flere ganger før jeg skal på kurs.

 

jeg må rett og slett kutte ut vekta en periode kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer søtsug :D/> Jippi!!!

Enig, det er veldig motiverende å følge dette forumet. I tillegg så fungerer det nesten som et nettkurs for meg, for jeg "må" jo innom og rapportere innimellom :P/>

 

Er litt misunnelig på dere som har vært ute og reist, men min tid kommer vel.. Nå er et jobb, studier og trening som gjelder her i heimen. Men har heldigvis noen planer senere i mnd. Da skal jeg blant annet til Tigerstaden på kurs og bo på plaza.. tihi.. Kjekt for meg!

 

Er selvsagt enig med dere i at det er belønning i seg selv bare å se at man kommer i andre klær o.l. Men jeg har en plan om å rydde grundig i garderoben til våren: les KASTE!!! Da skal det handles inn en del nye basis klær!!! Jippi :D/> Og selvsagt andre klær..

 

I dag har jeg hatt ny time med PT. Deilig og motiverende at noen pusher deg til å yte litt mere. Anbefaler dette til de som skulle ha behov! Formen har vært litt tufs siste dagene og dersom jeg ikke hadde hatt en avtale med henne i dag, da vet jeg 99 % sikkert at jeg ikke hadde trent etter jobb, men gått rett hjem, landet på sofaen og syns synd i meg selv! Men til motsetning så sitter jeg her godt trent, og føler meg ikke tufs i det hele tatt B)/>

 

Ønsker dere alle en fortsatt god uke, snart helg :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Søtsug!

 

Fantastisk moro at du også er kommet ned på 60-tallet :rolleyes:/> Og veldig fortjent. Tenk deg ti uker tilbake i tid og hvor du da var ...

 

Belønning, Hope 76? Ikke kake i alle fall ... Jeg har ikke tenkt på det, men kanskje jeg burde. Kickoff-en du nevnte vet jeg ikke noe om, men gi beskjed hvis du skal. Jeg har hytte på Geilo og drar gjerne en tur til fjells :)/>

 

Engeljenta: Det høres ut som om det er lurt å glemme (gjemme) vekten for en tid. Jeg håper du klarer å senke skuldrene. Konsentrer deg om å holde et variert, men sunt kosthold. Gå tur. Gå på treningsstudio. Men prøv også å kose deg.

 

Ha en fortreffelig uke, alle sammen! Husk at det kommer sjeldent noe godt av å ligge på sofaen og spise småkaker :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

tusen takk for svar vinegar, men jeg er redd kurslederen ikke skal godta det.

men jeg skal ta en sånn bodyanalysepå treningssenteret i morgen så får jeg se hvordan ståa er der, også ta en ny om 3 uker igjen ca.

 

ja belønning ja hope 76, belønningen min er londontur i mars, for til da skal jeg ha nådd målet mitt som er ca 22 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vinegar. Dropp vekten for en periode Engeljenta28 ;)Prøv å ta en dag om gangen og gjør bevisste og kloke valg. Det er tøft til tider, og det er lov å feile. Utfordringen blir å ikke la disse periodene bli for lange. For min egen del var jeg på vekten i dag tidlig (har veiedag søndager)... og det skulle jeg ikke ha gjort. Siden søndag viste vekten + 0,8 hm... og jeg kjenner at det påvirker meg umiddelbart. Jeg blir lei meg, får en følelse av at det ikke virker og har lyst til å gi opp innimellom. Jeg har vært flink å trene denne uken, men spiste noe godteri i helgen :o/> MEN det jeg ønsker å formidle, er at jeg rett og slett må være litt streng med meg selv når det gjelder denne vekten. Jeg vet at negative svingninger i vekten påvirker humøret mitt og ståpåviljen, og derfor har jeg lovet meg selv å bare vege meg 1 gang i uken!!! (For min egen del)...

 

Vinegar: Jeg har drøftet kick off weekend på Geilo med noen kollegaer som også går på GR kurs, og vi kommer forhåpentligvis til å melde oss på. Jeg har undersøkt prisen dersom man ikke vil bo på Vestlia, vi har hytte på Geilo også.. og da er prisen bare 990,- Absolutt noe å ha som belønning :D/>/> Kast dere med folkens.. det hadde vært morro å møtes på Geilo i april, sunne og slanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten Engeljenta28, jeg har også tatt en bodyskann.. (se tidligere innlegg) Gøy å ha som utgangspunkt. For vi vet alle at når vi begynner å trene og bygge muskler så kan vektreduksjonen stanse opp. For muskler veiier mer en fett :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg føler meg som en dust i dag: ser endelig 69 tallet og ødelegger det hele med en skikkelig godterismell! Onsdag spiste jeg opp alt smågodte etter klubbvenninnene mine, torsdag kom min studentdatter hjem for to dager og vi kjøpte hver vår smågodtpose. Jeg en liten og hun en stor. Hun spiste bare opp halvparten og la igjen posen på stuebordet da hun gikk å la seg...så da spiste jeg jo opp hennes også. Akkurat som da barna var små og jeg spiste opp barnetimegodte deres ;)/>

I dag hadde jeg fri og startet dagen på Elixia. Da jeg kom hjem holdt datteren på å lage cookies av en sånn ferdigpose. Ingen kaker ble stekt. Vi satte oss ned med hver vår spiseskje og spiste opp deigen med sjokoladebitene.

Nå har jeg kjørt datteren på flytoget , og gubben og jeg spiste torsk med rotgrønnsaker til kvelds.

Da er det bare å komme seg tilbake der jeg var så godt i gang.Jeg innser at jeg på ingen måte er kvitt søtsuget men jeg begynner på blanke ark igjen i morgen. Det er jo det som er så bra med GR metoden . :P/>

Ønsker dere en fin helg.

Håper dere er mere skjerpa enn meg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, beklager Søtsug, men jeg må le litt :P Er det ikke nettopp her utfordringen ligger for oss alle? Vi ramler utpå noen sprekker og må hente oss inn igjen. Er det jeg har drevet med de siste ukene også, etter at jeg så 69 tallet....er liksom som om det blir en psykologisk feiring i hodet og da er det fort gjort å tillate seg det man vet man bør holde unna. Det skjedde i alle fall meg. Men - det viktigste er å ta seg sammen og gjøre det man vet er riktig igjen, En slik uke ødelegger ingenting :lol: Men 2-3 slike er verre, for da snakker vi fort at man er i ferd med å endre til usunne vaner igjen, men putter i seg det man lyster på uten å tenke....og det er jo sunne vi vil være, ikke sant?

 

JEG har i alle fall et grep jeg må gjøre nå for å snu. Når jeg ser tilbake på de siste 3 ukene, så ser jeg at jeg automatisk tillater meg mer og mer. Er jo greit fornøyd nå, men har dessverre langt igjen før jeg mentalt er der hvor jeg bør være. Og da er det fort gjort at 10 kg sniker seg på. Vil jeg ned mer, må jeg fortsette med de gode vanene mine, det er de som har gjort at 14 kg nå er borte og det er de som skal bringe meg til topps på det fjellet jeg ikke har vært før :D

 

Ha en glad dag, snart ny uke med veiing fine damer, heier på oss alle B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange kloke ord! Jeg har begynt å kjenne litt på det samme, selv om jeg ikke er imål. Når man har klart noe kan man liksom tillate seg å skeie ut litt. Det kan man sikkert også iblant, så lenge iblant ikke er så ofte.

 

Jeg hadde en slik dag på fredag da jeg var på jobbreise og fikk servert mat hele dagen. Da hadde jeg liksom ingen kontroll likevel, så da kunne jeg likegodt spise sjokolade når jeg kom hjem. Så lenge det er enkelte dager og vi kommer tilbake til normal gjenge etterpå, går det nok bra. Det er vel farligere hvis man har skikkelig søthunger (det er jeg så heldig at jeg ikke har).

 

Ha en fin søndag! Jeg frykter veiedagen imorgen sin den månedlige har gjort sitt inntog idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger Lucky43 og Cosinus :)/>

Helt enig i at det ikke gjør så mye om en skeier ut litt. Det som er viktig er å komme seg kjapt tilbake til de gode vaner og rutiner ;)/>

Jeg tror det hjalp å "skrive det av meg " her på fredag, for på lørdag var jeg "back on track". Startet med zumba på morgenen før jeg fant frem en gammel GR

kokebok, planla middager for kommende uke, skrev handleliste før jeg dro i butikken og gikk så en lang tur med hunden.

Må være skjerpet kommende uke siden jeg drar til Italia lørdag og da blir det garantert mye vin og pizza/pasta.

Skal kjempe for å holde meg unna 70-tallet :P/>

 

Engeljenta28 : fikk du egentlig noen hjelp fra GR angående din insulinintoleranse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med vin og pasta og Italia, Søtsug :) Krysser fingrene for at du holder deg unna 70-tallet. Utskeielser skjer. Det viktige er at du begrenset det til noen dager! Når det er sagt så hørtes det ikke godt ut å spise cookie-miks med skje :D

 

Min ukerapport:

 

Vekt: 70,8 (ned 1,2). Midjemål: 88 (ned 2)

 

Jeg har hatt fokus på å holde vekten, ikke gå ned. Det vil si at jeg har spist rimelig normalt, og på lørdag kveld hadde vi venner på ost og vin, som jo ikke er direkte slankende. Denne uken begynner jeg å føre opp alt jeg spiser, for å sjekke ut hvor jeg ligger.

 

Jeg har godt ned over ti kilo, og er selvsagt veldig fornøyd med det, men kroppen er noe dvask. Spesielt muffinmagen. Den må trenes :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!

 

Søtsug: det hjalp nok å skrive det ned her. For å skrive det ned måtte du jo være klar for å bekjenne det, og det hjalp kanskje til å få tilbake fokus å dra seg inn igjen etter den ene dagen.

Så du fikk noe ut av det, og ikke minst så lærer vi andre av deg, at du klarte å hente deg inn etter en dag inspirerer oss andre til å gjøre det samme.

 

Da har du god motivasjon for å holde planen fram til du skal reise. Kos deg mens du er i Italia, og det med god samvittighet! Det høres slett ikke dumt ut med tur dit :-)

 

Vinegar: Du raser jo ned du, i litt for høyt tempo virker det som du synes selv også. Å føre pinlig nøyaktig en uke nå for å se om du spiser for lite høres lurt ut! Gratulerer med vekttapet! Håper hode og vekt kan henge sammen snart!

 

Min egen ukesrapport: -0.1kg til 76.4. Dette er jeg egentlig veldig fornøyd med for jeg fikk mensen igår og nedgang da er uansett veldig bra. Hadde også en jobbreise torsdag og fredag der jeg fikk servert litt for mye god mat som det i denne settingen var litt vanskelig å ikke spise noe av.

 

Ønsker alle en fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Rekker ikke skrive så mye nå, det har gått i ett siden sist, må bli flinkere til å komme inn her på kvelden.

 

Men dagens vektrapport må opp og fram! Legger inn målene i kveld eller i morgen, la igjen lappen hjemme :P/> Men ukens mål er nådd, jeg fikk 3 treningsøkter og har spist veldig flinkt ;)/>

 

Uke 42:

Vekt: 71,8 kg

Hals: 31,5 cm

Bryst: 94,3 cm

"Midje": 80,4 cm

Rumpe: 98,5 cm

Lår: 62 cm

Legg: 38,4 cm

Arm: 30,4 cm

 

Vektmål til uke 43 er: 71,4

 

Uke 41:

Vekt: 72,2 kg

Hals: 31,0 cm

Bryst: 93,6 cm

"Midje": 80 cm

Rumpe: 98,5 cm

Lår: 61,7 cm

Legg: 37,2 cm

Arm: 30,6 cm

 

Vektmål til uke 42 er: 71,8 (_igjen_)

 

Ønsker dere en deilig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ukesresultater Cosinus, Vinegar og Smom - veldig mange som snart ser det magiske 69 tallet her nå altså :lol:

 

Jeg for min del har endelig kommet meg ut på en ørliten joggetur igjen, etter 4 uker uten trening......deilig var det, skjønner ikke hvorfor det blir sånne opphold. Kjenner at klærne strammer bittelitt mer enn for litt siden også, så greit at fokuset ble skjerpet igjen nå :o Og omtrent alle klærne er nye også, så kan ikke tulle det til nå! Spent på veiing onsdag.

 

Hope76 og Engeljenta: hvor mye betalte dere for bodyscan?

 

Ha en fin fin uke flotte damer, tipper dere ser smashing ut alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...