Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

I dag har jeg ikke veid meg,føler rett og slett ikke for og gjøre det.

Medlemskapet mitt i gullklubben går ut om noen få dager,har valgt og ikke fornye.

 

Blitt veldig stille på tråden,slik har jeg lest at det ofte blir,men håper dere andre kan holde liv i den :).

 

Jeg ser fram til Kreta-turen om bare noen uker,skal nyte hvert sekund og kose meg

på tur sammen med mannen i mitt liv :wub:.

 

Takk for følge Alfa-Bettan og Millamy og til dere andre som har skrevet og lest,ønsker dere lykke til videre :rolleyes:.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Alfa-Bettan

Hallo :)/>

 

Jeg ønsker deg en skikkelig god tur til Kreta, kos dere masse. Det blir helt sikkert en fantastisk tur.

 

Det er nå en gang sånn i livet at ting ikke helt går sånn vi ønsker, så blir vi lei og mister gløden. Sånn er livet det går i bølgedaler. En kan jo bli lei av stadig veiing og alltid tenke på kilo og mat. Det er vel der du er kommet nå Suzzie. Vi trenger alle en pause innimellom. Og det er jo lov, ingen forpliktelser her inne, her kommer vi og går når vi ønsker.

 

Kom nå innom igjen hvis gløden kommer tilbake Suzzie, så skal jeg iallefall se om jeg greier å holde liv i tråden en stund. Ønsker deg i allefall alt godt.

God klem til deg, Suzzie. :)/>

 

Hos meg går det bra ned 400 gram = 87,6 kilo. Ble litt i overkant av litt forskjellig i helgen, så nedgangen er vel OK. I hverdagen er jeg kjempeflink med mat og trening. Føler det flyter bra. Så det er bare å prøve og holde den gode stimen.

 

Ha en fin dag og uke. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venividivici

Hei :)/>

 

Gratulerer venividivici,du er kjempeflink :)/>.

Hva spiser du og hvor mye trener du?

 

Vet egentlig det meste om dette,både med mat og trening,men får det ikke helt

til for tiden,ihvertfall ikke 100%.

Har noen dager til og gå på før veiing så satser for fullt mot onsdag,nå skal jeg ta meg en trimtur :)/>.

 

Ha en fin søndag :)/>.

 

Heihei!

Jeg spiser egentlig akkurat hva jeg vil, har jeg lyst på en sjokolade på en tirsdag så spiser jeg det, men jeg er nøye på å ikke spise mer enn planen. Og da sier det seg selv at dagen blir veldig lang hvis jeg spiser masse sjokolade til lunsj liksom. Så da blir det automatisk et ganske variert kosthold :) Jeg trener ikke noe særlig men jeg går en del på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venividivici

Startvekt: 70,9 kg

Vekt forrige uke: 68,0 kg

Mål denne uka: 67,5

Vekt denne uka: 67,4

Endring fra forrige uke: -0,6

Mål: 54,4

Igjen til mål: 13,0 kg

Mål 6/5: 67,0

 

Min tabell denne uka :) God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Dagene går veldig greit. Spiser fornuftig og går mye turer både langs vei, skog og i fjellet, trener også styrke 1 gang i uken.

 

Merker på hele kroppen at jeg har det bra, formen er stigene, styrken er stigende og føler meg "strammere".

 

Vekten landet på 87 kilo = 600 gram. Fornøyd.

 

Ha en fin dag til alle som er innom. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Dagene går veldig greit. Spiser fornuftig og går mye turer både langs vei, skog og i fjellet, trener også styrke 1 gang i uken.

 

Merker på hele kroppen at jeg har det bra, formen er stigene, styrken er stigende og føler meg "strammere".

 

Vekten landet på 87 kilo = 600 gram. Fornøyd.

 

Ha en fin dag til alle som er innom. :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Nå har jeg funnet veien tilbake hit etter flere måneders avbrekk.

Har tatt en beslutning igjen om og prøve på nytt,et nytt gullmedlemskap.

Har vært ute og gått en lang tur i dag,lenge siden sist,så det er en ny start :).

Håper kanskje at noen av dere som var med på tråden min før kikker innom

og at nye kan komme til etter hvert,at vi sammen kan klare veien mot et

felles mål :).

 

Mandag 1.august kommer jeg med mine vitale mål,gruer meg til og gå på vekta igjen :o,den har stått til pynt siden i vår.

 

Ønsker dere alle her inne en fin lørdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten og spørre,

er dere innom her noen gang Alfa-Bettan og Millamy?

Håper at dere har det bra begge to og at dere har lykkes bedre enn meg

i kampen mot kiloene :).

 

Hadde vært fint om vi kunne ta opp igjen denne tråden der vi slapp..

Ønsker dere begge en fortsatt fin sommer og hvem vet,kanskje vi "treffes"

igjen.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg veid meg,veldig lenge siden jeg har gjort det :(.

Vekta viste 88,8kg,fordelt på 170cm. så sier det seg selv at her må noe gjøres.

 

Gleder meg til en ny start,få kontroll igjen,både med mat og trening.

Har et vondt kne som jeg sliter med så har stoppet meg i fysisk aktivitet.

Håper kanskje det også kan bli litt bedre med mindre kilo og "drasse"

rundt på.

 

Veiedagen min blir onsdager,den samme som sist da jeg var medlem i gull-

klubben.

 

Hvis noen er innom og leser og har lyst til og slå følge er dere hjertlig

velkomne :).Greit og være flere,sammen er vi sterke.

 

Ønsker alle her inne en fin onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I kveld har jeg vært ute og gått tur,ble en tur på ca.30 minutter,er fornøyd :).

2 uker siden jeg meldte meg inn i gullklubben igjen,men har vært travelt

så ikke kommet ordentlig i gang.

I dag har jeg hatt en super dag,spist fornuftig og fått til en trimtur i

kveld.

Det går ubønnhørlig mot høst,men det er også en årstid som har sin sjarm,

ser fram til mange fine trimturer.

 

Suzzie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag :)

I morgen starter vi opp igjen med ny runde av slankekrigen.

Så i dag ryddes det i skap og skuffer,kvitte seg med det som ikke er så smart og ha der da man skal ned i vekt :rolleyes:.

Gleder meg til og ha noen og dele medgang og motgang med utover høsten,

håper vi blir flere etter hvert.

Jeg skal også være flink til og skrive på denne tråden og registrere mat og trim.

Ha en fortsatt fin søndag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne igjen etter en times trimtur i skogen,heldige meg som har marka rett utenfor stuedøra.

Går også greit med sunne matvalg,men enda en del ting og jobbe med :).

Ønsker alle ei fin helg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzzie! Kan jeg bli med på tråden din? Jeg har vært med på nettkurs før men har hatt en lang pause på grunn av graviditet. Nå har lillejenta blitt 10 måneder og jeg kjenner at nesten et år med permisjon iallefall ikke har gjort meg sprekere og smalere ????Men det har jeg lyst til å gjøre noe med nå! Og denne gangen skal jeg klare det! Har sagt fra til familie om at jeg trenger hjelp til å holde meg fokusert, og ikke trenger vennlige kommentarer som "joda, du fortjener en bitt sjokolade nå".

Jeg begynner i morgen, med veiing og et sunnere liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linsen :)

Nå ble jeg glad,klart du kan bli med på tråden min :).

Jeg er ei dame på 55år,fyller 56år i november,gift,2 barn og 2 herlige

barnebarn.

Dette ble en liten presentasjon av meg.

Gleder meg til og høre fra deg,sammen skal vi klare dette :).

Lykke til :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Jeg er ei dame på 30 år, med mann og en datter som sagt ????

I dag starter jeg altså . Kjenner at jeg er veldig motivert i dag og Er nesten litt forventningsfull mot resultatene som jeg håper kommer ???? Har gått en tur ute med min søster på 1,5 time så det gjorde godt. Oppstartsvekta ble på 77,6. Er det treningen eller matinntak som du synes er mest utfordrende? Jeg synes helt klart det er maten. Med trening kan det gå veldig opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!Nå er du i gang,jeg er skikkelig imponert over en tur på 1,5time :).

Resultatene kommer nok,bare vent skal du se,vi skal klare dette.

Merker at de gode matvanene kommer mer og mer inn i hverdagen.

Jeg har blitt flinkere til og si "nei takk",velge bort mat og snop jeg vet jeg ikke har godt av.Blir SÅ glad da jeg klarer og stå imot,en seier!!

Her har det også gått veldig opp og ned med trim,men er også der på vei tilbake.

Så ser høsten lyst i møte,selvom det blir en mørkere årstid :D.

Håper dagen din har gått greit uten alt for store utfordringer :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i like måte ???? Jeg skal følge meny 1 egentlig og da er det ikke satt av kalorier til kveldsmat. Men jeg vet at jeg må ha et kveldsmåltidet så jeg sparte litt kalorier til dette. Det førte til at jeg var litt sulten hele tiden fra 12 til 20 egentlig ???? Kanskje ikke så smart i lengden men det gikk fint i dag for jeg borte og holdt på med noe. Men da gjorde det godt med litt kveldsmat.

Dagene blir mørkere men det blir litt deilig med høst også ☺️

Og ja, du kan godt være stolt når du klarer å si nei???? Vi snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Det er vel sånn i begynnelsen,med mindre mat,at en føler seg sulten.

Er en prøvelse,men går seg til etter hvert :)

Jeg følger meny 2,der er det greit fordelt utover dagen med måltider,også et måltid om kvelden.

Uka her har gått greit,bortsett fra gårsdagen,med sosialt lag og gode kaker.Men,egentlig helt greit,lørdag er det greit og unne seg litt ekatra synes jeg.

I dag har jeg vært ute og gått nesten 8km,det var strålende sol,gjorde godt for kropp og sjel.

I morgen er det mandag og veiedag,spennende ;).

Har du en fast dag du veier deg Linsen?

Ønsker deg en fin søndag Linsen og ellers andre som er innom tråden og leser :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en veldig bra tur da! Det er litt herlig med høsten også synes jeg, i allefall på sånne dager. Jeg har nok unnet meg litt ekstra i helgen jeg også sånn som vi skal, men klarte å ikke kjøpe noe lørdagsgodt og det er jeg fornøyd med. Utskeielsen i helgen ble gode middager både lørdag og søndag, men tror jeg klarte å holde meg under "kalorigrensa". Jeg veier meg onsdager jeg. Veier du deg flere ganger i uka ? Noen ganger er det fristende å sjekke hvordan det går synes jeg ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekta 90,1kg,jeg har gått ned 0,5kg sist uke,og til sammen 1kg. siden jeg startet for 2uker siden.Jeg er kjempefornøyd :).

Jeg veier meg bare en gang i uka,men kan være fristende og veie seg oftere ;)

Ja,høsten er fin,jeg er glad vi har de 4 årstidene,hver og en av dem har sin sjarm.

I dag har jeg fri,vært og trent styrke 1 time,har slitasje og menisk problemer i et kne.Gratis for meg og trene i.o.m at det er et kne som gjør vondt.Skal prøve med fysioterapi og trening i 3 mndr. så får vi se hva det blir til.

Spennende for deg på onsdag,alltid spennende med veiedag,lykke til :).

Nå skal jeg ut og pusle litt i hagen,nyte det fine høstværet B).Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin vektnedgang ! Det kan jo ikke bli særlig bedre enn 0,5 kg i uka hvis det skal gå i lengden!

Jeg er spent på i morgen. Har egentlig vært flink hele uka bortsett fra i går. Jeg startet på jobb i går etter mammapermiajon, da var det letter å ikke småspise hele dagen men jeg ble litt mer sulten på kvelden. Men vi får se i morgen.

Greit å få gratis trening da! Føler du at kneet hindrer deg i aktivitet? Det høres ut som at du er godt i gang men mat-og aktivitetsrutiner foresten. Jeg har tro på at du klarer dette ????Jeg kommer tilbake med vektrapport i morgen! Ha en din dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk,0,5kg er helt etter oppskrifta :).

Har mest plager om natta,går opp og ned på dagtid,jobber i butikk så jeg står og går hele dagen.

Det er bare og stå på med trening og slanking så håper jeg resultatet blir bra til slutt :).

Godt og komme tilbake på jobb etter permisjonen?

Hva jobber du med?

Lykke til i morgen,jeg heier på deg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. I natt drømte jeg at jeg hadde gått ned 7 kg den første uken ???? Da hadde det vært lettvint ! Men i dag viste vekta -1,9 kg så det er jeg veldig fornøyd med. Jeg lurer på om startvekta mi var litt høyere enn normalt på grunn av en svært usunn uke like før. Men jeg har vært flink uansett synes jeg. Nå har jeg fått en god start!

Jeg er egentlig fysioterapeut men litt ung og uerfaren så foreløpig jobber jeg på bosenter mens jeg søker litt videre. I dag har jeg hatt fri og har ingen flere vakter denne uka foreløpig, men håper jeg blir oppringt. Skikkelig ruskevær her i dag så vi holder oss inne. Også blir det korpsøvelse i kveld på meg ???? Blir lite aktivitet i dag men får ta det igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebra vektnedgang,du har vært kjempeflink :).

Ja,tenk om vi hadde våknet, ferdig slanket i morgen,det hadde vært noe det :lol:.

Her er sommeren tilbake for fullt,jeg har også hatt fri i dag,hatt besøk

av ei venninne og vi har kost oss ute i sola.

Ser ut til at det skal bli slik noen dager framover,herlig.

Har du satt deg et delmål?

Jeg har satt meg 85kg som delmål,en liten påskjønnelse er på sin plass da ;).

Så får vi begge fortsette i det gode sporet vi har kommet inn i :).

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...