Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

En liten tur innom for å hilse på :D/>

 

Ser du har samme delmål som meg - 85 kg. Jeg har vært så nær - men så har det buttet litt imot da. Og vips er man gått opp litt igjen.

Men nå satser jeg alt :D/>

 

Jeg har en veiedag i uka - mandager. Klarer å holde meg til den. Blir altfor stressa av å veie meg oftere. Vekta variere jo litt hver dag - så derfor er det greit å satse på en fast dag synes jeg.

 

Lykke til vider Suzzie. Kommer innom og heier sånn innimellom :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :) det er gøy at det virker i allefall. Jeg har satt meg et delmål på 71 kg jeg, men ikke bestemt noe belønning. Hovedmålet mitt er 65 kg. Jeg er 156 cm så ifølge disse kalkulatorene burde jeg kanskje enda mer ned. Men jeg skal klare å holde meg der også, og nå er det mange år siden jeg var nede på 60-tallet så jeg tror jeg kommer til å trives der ???? Jeg har tenkt at når jeg når 65 kg så får jeg se om jeg setter et nytt mål. Nyt finværet Suzzie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så koselig at du stakk innom tråden min mia,jeg har jo alt vært på "besøk"

hos deg :).

Ikke så viktig med disse kalkulatorene Linsen,det vitigste er som du skriver,at en trives med vekta.

Helga her har gått greit,men ble noen utskeielser i går,men lørdag er dagen for det lille ekstra.

Her har det bøttet ned på morgenen,men ser ut til at finværet igjen er på vei :).

Har blitt lite trim på meg i uka som har gått,satser for fullt neste uke,

ny uke nye muligheter.

Ønsker dere alle en fin søndag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er på hyttetur denne helga og blir nok en dag eller to til. Lite Internett så det blir ikke noe registrering av mat osv. Og resten av hytteselskapet disker opp med alt mulig godt så jeg er redd jeg hr gått litt feil vei denne uka. Men håper jeg holder meg på samme vent som forrige uke. Stakk bare innom for å ønske lykke til med veiing i morgen! Jeg svarer mer på mandag eller tirsdag ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hyttetur,håper du har fint vær og kan nyte fine høstfarger :).

Veide meg i dag,dårlig resultat,ned 100gram,men ned er ned.

Har blitt lite trim på meg i uka som har gått,vet det blir bedre denne uka :).

Har hatt litt og stri med denne uka,barndomshjemmet mitt ble solgt for en tid tilbake,ny eier tar over på torsdag.En rar følelse,men skal bli godt og få satt punktum,komme seg videre i livet.Har vært mye jobb med tømming av huset i sommer og husvask de siste ukene,men nå nærmer det seg slutten.

Nå skal jeg varme opp på ergometersykkel og ta øvelsene jeg har fått av fysioterapeut :).

Kos deg videre på hyttetur og lykke til med veiing på onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, mitt barndomshjem ble også solgt nå i juli så jeg skjønner deg godt! Mange minner som kommer opp og mange følelser å håndtere. Hvordan er det nå når de har tatt over?

Jeg synes denne vekta er så rar. Jeg har tenkt at jeg kom til å gå opp for matinntaket i helgen bestod av både potetgull og kake. Men så veier jeg meg og har da gått ned 2 kg!!! Jeg skjønner ingen ting! Jeg har vært veldig flink med aktivitet i uka som gikk men jeg lurer på om jeg går opp litt neste uke. Kanskje kaloriene fra kaken ikke har fått tid til å sette seg enda ???? Men men, jeg blir jo glad ???? Nå har jeg fått i influensa så det blir sikkert en rolig helg! Håper du har det bra! Ned er ned som du sier, da går det riktige veien! ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter ???? Håper du har hatt en fin helg Suzzie! Jeg har tenkt på denne vektnedgangen min og prøvd vekta flere ganger for å se om det faktisk stemmer og i dag har jeg funnet ut at vekten varierte etter hvor jeg står på vekta ???? Så jeg tror jeg må gå til anskaffelse av en ny. Håper veldig at jeg har gått ned noe i det hele tatt i allefall ???? Lykke til med veiing i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Vært noen travle dager,jobbehelg sist helg og biltur på søndag.

Vekta i går viste 89,5kg,så ble en nedgang på 0,5kg sist uke,håpet på

mer men,men :).

Du har da sikkert gått ned noe Linsen,men sikkert lurt og kjøpe ny vekt.

Men,som du skrev så hadde du vært mye i aktivitet,lykke til med veiing i morgen :).

I morgen gleder jeg meg stort da skal jeg til frisør,stripe og klippe,nyte noen

timer i stolen..

Håper du har blitt bedre av influensaen,slitsomt da man ikke er helt i form.

Snakkes :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man håper på mer men egentlig er 0,5 kg kjempebra! Du har jo jevn nedgang hver uke: godt jobbet! Nyt noen timer i frisørstolen! Det er så godt når noen ordner og steller for deg så kos deg????

Jeg har blitt frisk igjen ja. Var heldigvis ikke noe langvarig. I morgen tipper jeg det blir noen kilo i pluss på meg men vi får se. Jeg skriver mer i morgen ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Aldri gøy da det går feil vei på vekta,men som du skriver 1,2kg. mindre i går enn

startvekt :).

Ble det til at du kjøpte deg ny vekt?

Her går det veldig bra om dagen,inne i en veldig god periode med maten,en god

følelse :).

Kunne nok vært enda mer aktiv,men noen dager igjen av denne uka,så får nok til noe.

Så deilig med fotpleie :).

Ha en fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er mye jobb på deg,er jo det som vil til da en er nyutdannet :).

Veide meg i dag tidlig,og vekta viste akkurat det samme som sist mandag.

Jeg er fornøyd med det,var ute på lørdag med kollegaer,ble god mat og godt drikke

og det pleier og gi negativt utslag på vekta.

Nå er det bare og brette armene opp,satse for fullt på videre vektnedgang neste uke.

Lørdag var jeg på XXL,investerte i slynge,bra trening med fullt av muligheter.

Nå henger den nede på trimrommet som vi har laget i kjelleren,der har vi ballansematte,sykkel,stepmaskin og treningsball fra før :).

Lykke til med veiing på onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et bra og nyttig rom. Slyngetrening er virkelig bra trening! Også justerer man bare belastningen med avstand til tau osv så alle kan bruke det. Og det kan bli skikkelig tungt B)

Jeg er nok flinkest på å trene kondisjon, men bør få inn noen styrkeøvelser også.

Jeg veide meg i går, det ble 300 gram ned og jeg er fornøyd når jeg veg at jeg ikke har vært så flink med maten i de siste ukene. Så jeg sier som deg og satser på mer nedgang neste uke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Huff og huff hvor blir dagene av,føler at jeg forsømmer tråden her,men livet er

slik i blandt.

Fri i dag så nå har jeg vært og trent styrke 1 times tid,er så innmari godt da en

er ferdig :P .

Her ble det en vektnedgang på 0,6kg denne uka,kjempefornøyd :).

Jeg har ikke vært noe flink til og registrere mat i det siste,men har vært flink

i perioder og da har jeg gjort det her inne.

Hvordan har det gått med deg i dag?

Ha en fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne livet og det er helt greit ???? Jeg har følt litt på det sammen. Blir mest at man er innom når man registrere vekta men det er jo ikke noe mer vi må heller. Det skal ikke være et ork. For meg hjelper det at jeg har noen å fortelle om nedgangen ( eller oppgangen ) til :)

Gratulerer med bra nedgang! Jeg endte opp på minus 0,9 og er veldig fornøyd med det også ???? Satser på en like bra uke nå!

Jeg må begynne med litt styrke jeg også tror jeg. Skal prøve en liten økt i morgen :D

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Gratulerer med kjempefin nedgang,du er flink :).

Sant som du skriver, at det ikke skal være et ork,det skal det ikke være.

Bare at jeg vet selv hvor koselig det er og finne noe fra deg her inne :).

I helga skal vi feire bursdagen til min far, på søndag,gleder meg til det.

Ha en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei :)

 

Nå er jeg tilbake igjen,har skjedd så mye siste tiden(har blitt en gjenganger).

Mamma fikk tildelt langtidsplass i institusjon forrige mandag så nå har det vært

flytting fra leilighet og inn på institusjon.

Blir trygt og godt for alle og vite at hun har folk rundt seg til enhver tid.

 

Skal bli godt og kunne gjenoppta mitt eget liv,gjøre ting som jeg har lyst til og

gjøre.Begynne og trene igjen og tenke på vekta,har blitt mye rart og lettvinte

løsninger i denne perioden-

Får ta en sjekk på vekta i morgen tidlig,kjennes ut som det har gått feil vei for

nte gang :angry:.

 

Håper det er bra med deg Linsen og alle andre som er innom og leser :).

Oppdateringer mottas med takk :D.

 

Ønsker alle en fin ettermiddag og kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så vender livet sakte men sikkert tilbake,slik det var i fjord vår,en god følelse :).

Begge foreldre trygt plassert på gamlehjem og nyåpning av butikk neste uke etter mye jobbing for og få alt klart.

Startet dagen i dag med en trimtur på en time,i nydelig solvær,gjorde godt :).

Vekta har gått oppover igjen nå siste tiden,trøstespiser og tar feil matvalg da livet iblandt kjennes håpløst..

Men nå er det atter lys i tunnelen,selvom vi går en mørkere årstid i møte :rolleyes:.

Nå skal jeg besøke mamma og pappa og så en liten tur på jobb i etttermiddag :).

Ønsker dere alle en fin dag og ei strålende helg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Da ble det en times trimtur i dag også,kjempefin tur :).

Gjør godt for kropp og sjel,bevegelse og frisk luft.

Ser framover mot jul,håper på en vektnedgang på 5kg.innen da,det er iallefall et

realistisk mål for min del ;).

Ha en fortsatt fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har jeg vært helt ute en stund ???? Beklager lite svar!

Mye nytt som skjer skjønner jeg. Håper foreldrene dine trives med ny boplass! Sikkert litt merkelig for alle sammen men håper at de får god hjelp. Skal du åpne butikk?

Har vært mye her også men mer av vanlige ting, arbeid og hobby som har tatt mye tid. Så jeg har også tatt mye lettvinte løsninger. Begynner å skjønne at hvis jeg skal merke forandring til jul bør det skje noe med spisemønsteret nå! Men har heldigvis ikke gått opp selv om jeg har vært sløv. Har gått ned 0,5 kg siden sist jeg veide meg, som er noen uler siden ???? Skal begynne å registrere maten på nettet igjen for da har jeg bedre oversikt, og se innom her oftere. I dag har jeg fri. Får besøk av en niese og skal prøve å få til en tur ute ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så koselig at du har vært innom tråden igjen Linsen :).

Jeg veide meg i dag,ble SÅ glad vekta viste 88,2kg,det er faktisk 1,2kg

mindre enn for en uke siden :).

Det er 2,9kg mindre enn 22.september,har gått sakte,men veldig glad det ikke har

gått motsatt veg.

Mamma og pappa trives godt på aldershjemmet,de får godt stell begge to :).

Jeg skal ikke åpne butikk,bare omprofilering av butikken jeg har jobbet i.

Åpning var sist uke,det ble veldig fint :).

Kjempebra at du ikke har gått opp i vekt,vet liksom ikke da det blir en stund mellom hver gang man veier seg.

Nå skal jeg kle godt på meg,ta meg en trimtur på vinterføre :).

Ønsker deg og alle som er innom tråden en fin ettermiddag og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Suzzie! For et bra ukesresultat! Bra innsats ???? Gøy og motiverende når det går så bra! Jeg fikk også lyst til å ha en sånn uke ???? Jeg har gått ned til 74,7 og det ble 0,5 kg ned siden forrige uke. Det er jeg fornøyd med!

Det er skikkelig kaldt ute nå men det er jo bare å kle på seg. Fint med sol og herlig med frisk luft! Jeg jobber i ettermiddag så jeg får nok ikke gjort så mye i dag. Men i morgen kanskje ????

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...