Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Neida Tuva,du skal ikke tilbake igjen ;).

Gå i deg selv,tenk positivt,tenk på gleden vi alle her inne skal kjenne på til sommeren,da vi har klart og gå ned i vekt.

Vi skal klare dette sammen,støtte hverandre i medgang og motgang.

 

Synes du var kjempeflink i går,du klarte og ta bra og riktige valg,jeg er stolt av deg :).

Lykke til videre jeg heier på deg :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida Tuva,du skal ikke tilbake igjen ;)/>.

Gå i deg selv,tenk positivt,tenk på gleden vi alle her inne skal kjenne på til sommeren,da vi har klart og gå ned i vekt.

Vi skal klare dette sammen,støtte hverandre i medgang og motgang.

 

Synes du var kjempeflink i går,du klarte og ta bra og riktige valg,jeg er stolt av deg :)/>.

Lykke til videre jeg heier på deg :)/>.

 

Klem.

😘😘 takk! Vi SKAL klare det! En gang for alle. Takk for gode ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker på et roedekurs jeg tok for veeeeldig lenge siden, at instruktøren sa; det gjør ingenting å kjenne på sultfølelsen. Prøv å tenk positivt på den, sånn som f.eks- NÅ tærer jeg på reservene mine, som jeg så inderlig vil bli kvitt!!!

 

Jeg synes også jeg er mer sulten om dagen. Kanskje det har noe med syklus å gjøre også. Vet ikke... Jeg prøver å mellomspise F.eks riskake eller et par jordbær, en banan om jeg er skikkelig sulten, og tenker at det er bedre enn å overspise til neste måltid.

 

Tuva76, jeg syns du gjorde knallbra valg, og vet ikke om jeg hadde klart det samme.....

 

Jeg har ikke så høye forventninger til mandagens veiing, men det er bare å ta det som det er! Det er jo bare min feil når det ikke går bra, men også min fortjeneste når det virkelig går bra! Mitt ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god mandag damer! hvordan har helgen vært?

vi prøvde oss på slalom/brett på lørdagen, og var på husvisning på søndagen. Idag har vi lagt inn bud :blink:

Det står til imorgen, og jeg tror vi er eneste budgivere, så det kommer bare an på selgerene om de godtar budet. så spennende dag!!

 

Jeg gruer meg virkelig til veiing på onsdag. jeg er tilbake igjen med rutinene, men har ikke turt å veie meg siden sist onsdag...

Jeg har jo ikke trent på en stund heller, syntes det var nok med fokus på maten. Men nå savner jeg faktisk litt å trene, og tenker at jeg skal teste mølla imorgen.

 

Det var litt herfra, hvordan er det med dere andre? og hvordan gikk veiinga di Eli72??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Høres ut som en begivenhetsrik helg, Tuva76! Lykke til med huskjøp! Vi får krysse fingre for deg!

 

Hm, idag er jeg litt i stuss over hva jeg skal registrere. Veide meg tre ganger idag tidlig med tre ulike resultater..... Det høyeste - opp 200 gram, deretter 1 kg ned..... Da prøvde jeg å flytte vekta over på teppet, med det resultat at jeg veide ca 4 kg mindre..... Hahahaha, jeg tenker at fast underlag er best, men at jeg prøver å veie meg igjen imorgen. Har fått mens idag og, så det er helt innafor med 200 gram opp. Kanskje jeg bare skulle innfunnet meg med det første resultatet???

 

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Høres ut som en begivenhetsrik helg, Tuva76! Lykke til med huskjøp! Vi får krysse fingre for deg!

 

Hm, idag er jeg litt i stuss over hva jeg skal registrere. Veide meg tre ganger idag tidlig med tre ulike resultater..... Det høyeste - opp 200 gram, deretter 1 kg ned..... Da prøvde jeg å flytte vekta over på teppet, med det resultat at jeg veide ca 4 kg mindre..... Hahahaha, jeg tenker at fast underlag er best, men at jeg prøver å veie meg igjen imorgen. Har fått mens idag og, så det er helt innafor med 200 gram opp. Kanskje jeg bare skulle innfunnet meg med det første resultatet???

 

Hva hadde dere gjort?

 

 

Hadde jeg fått mensen idag hadde jeg aldri veid meg i dag...... 😂 Man vet jo at man gjerne går opp litt i de tider, så nei...demotiverende.. Kanskje du burde bytte batteri i vekta di? Skal jo ikke være mulig å variere så mye på samme tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God morgen :)

 

Onsdag,veiedag,glede her,vekta viste 86,9,det er en nedgang på 0,6kg :).

Jeg er strålende fornøyd,det går virkelig riktig vei,selvom det har blitt dårlig

med trim.

Helga vår var veldig fin,vi fikk på plass pappa sine ting på lørdag og søndag var vi på ski med barn og barnebarn.Knall vær,avsluttet turen med grilling av pølser,

kos fra ende til annen :).

 

Tror jeg hadde gått for første resultatet på vekta eli72,men sikkert greit og skifte batterier.4kg ned hadde jo vært noe,bare tenk om dette hadde vært så enkelt :lol:.

 

Spennende med huskjøp Tuva,hvordan går det?

Kanskje du også har fått til en tur eller to på mølla?

 

Hvordan går det med deg Alfa-Bettan,veide du deg forrige uke?

 

Håper du har kommet igang igjen Millamy,bare så glad for at du er tilbake på tråden :).

 

I dag har jeg fri,blir innedag med div gjøremål,ser fram til og få det unna.

Jeg skal også få til en trimtur i dag,her snør det i dag,akkurat det kunne jeg

glatt klart meg uten.Nå vil jeg ha vår og sommer :rolleyes:.

 

Ha en fin onsdag,gleder meg til og høre fra dere :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Halloen alle sammen

 

Flott jobbet Suzzie, du er kjempeflink. Godt og høre at helgen din har vært fin.

 

Ja hvordan går det med huset Tuva76?, håper dere fikk det.

 

Her går et sånn noenlunde, jeg stresser kanskje ikke så veldig lenger. Jeg går ikke mye ned, forrige uke lå det stabilt og denne uken har jeg gått ned 200 gram, så nå er jeg 89 kilo. Ser at det går bedre i matveien, selvfølgelig ikke helt på topp, da hadde jeg jo gått ned i vekt, men føler at gløden kommer litt og litt. Blir litt og litt flinkere, tenker meg bedre om. Så får jeg håpe at tålmodigheten er der og at det om stunder vises på vekten. :)

Vi skal jo greie det? Ikke sant?

 

Håper alle sammen har det bra.

 

Ha en fin kveld. Nå jeg vært på tur 1 time, gått noenlunde kjapt, så nå skal jeg strikke litt og lage meg en kopp te, og skjære opp en appelsin.

 

Ha en strålende kveld alle sammen. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God morgen :)

 

Visst skal vi klare det Alfa-Bettan,gratulerer med nedgang :).

Godt og kjenne at gløden er der,og om det ikke går så fort nedover,så går det riktig vei :).

 

Jeg har hatt ei økt med snømåking nå,økta ble på 1 time,godt og få brukt kroppen.

I dag har jeg fri,skal til frisør klokka 12,hverdagslykke :).

 

I går hadde jeg en kjempebra dag,tok smarte valg,håper på en dag med like smarte

matvalg i dag :).

 

Ha en fin torsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

vi fikk huset! og det var bra, men det utløste jo bare veldig mye stress her... for da er det jo å få ut vårt hus for salg.

Så takstmann og fotograf er bestilt, arbeidsfolk som kan begynne på det nye huset så fort vi overtar osv...

Så her skjer det ting. Og jeg er veldig letta og veldig glad.

Skal bli enda mer lettet og glad når vi har solgt vårt til en god pris.

 

Veide meg igår og har gått opp litt, 87,3kg. Det er greit. Det har vært litt usunn mat og lite trening. Men jeg er tilbake stort sett på sunt regime, så håper vekta fortsetter nedover. Det fine akkurat nå er at det blir mye hverdagsaktivitet, med pakking i esker og rydding og sånn... så selv om jeg ikke peser på mølla så er jeg i bevegelse.

 

Grattis med nedgang! Dere er flinke! Vi kan bare GLEDE oss til sylfider på badestranda til sommeren B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med nedgang, damer! í ½í± Og gratulerer med nytt hus, tuva76!

 

Så godt å høre at du tar sunne, gode valg når du har fri, Suzzie! Det er min største utfordring...

 

Det rare er alfabettanog missnedivekt, at vekta er kliss ny! Jeg kjøpte den for en måned siden, så batteriet er det nok ikke noe i veien med..... Vel, jeg valgte å ikke registrere endring, men venter til søndag eller mandag. Har tenkt å endre veiedag til søndager. Jeg begynner å merke på kroppen at jeg går ned, og DET er suuuupermotiverende! 😇😇😇

 

Nå syns jeg at treninga har kommet godt i rutine også, så dette går skikkelig veien for tida! Har hatt noen litt høyere kaloridager nå, med rundt 1300 kalorier per dag, og det tenker jeg er helt innafor. Så lenge regnskapet viser mer ut enn inn, så er det jo helt OK, skulle man mene....

 

Vel, lykke til med helg ladies! Jeg har allerede bestemt at lørdagskonsert blir freia 70% med bringebær...... Nam, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med nedgang, damer! ������ Og gratulerer med nytt hus, tuva76!

 

Så godt å høre at du tar sunne, gode valg når du har fri, Suzzie! Det er min største utfordring...

 

Det rare er alfabettanog missnedivekt, at vekta er kliss ny! Jeg kjøpte den for en måned siden, så batteriet er det nok ikke noe i veien med..... Vel, jeg valgte å ikke registrere endring, men venter til søndag eller mandag. Har tenkt å endre veiedag til søndager. Jeg begynner å merke på kroppen at jeg går ned, og DET er suuuupermotiverende! ������������������

 

Nå syns jeg at treninga har kommet godt i rutine også, så dette går skikkelig veien for tida! Har hatt noen litt høyere kaloridager nå, med rundt 1300 kalorier per dag, og det tenker jeg er helt innafor. Så lenge regnskapet viser mer ut enn inn, så er det jo helt OK, skulle man mene....

 

Vel, lykke til med helg ladies! Jeg har allerede bestemt at lørdagskonsert blir freia 70% med bringebær...... Nam, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det ser visst ut som om oppgangen er et faktum ja.... Allerede nå har jeg gått opp, men bare 100 gram da heldigvis. Jeg synes det er veldig rart, for kroppen kjennes mindre - med klær som blir løsere og løsere.... Ja, ja, kan vel ikke krangle med vekta heller. Men, jeg får stramme inn ytterligere da!

 

Så nå er det slutt på brunosten, og over på magerosten igjen....Og slettes ingen Freia 70% til lørdag heller!

 

Jeg vil jo nedover, for svarte - og det er ingen som skal stoppe meg nå! Jeg har vært hos legen og tatt litt prøver forrige uke, siden det kjennes som om stoffskiftet mitt tuller litt med meg om dagen, det vil jo være med på å klusse det til selvfølgeilg, men har ikke fått noe svar ennå - så jeg har ingen unnskyldninger. Selv om jeg veldig gjerne skulle hatt noen andre å skylde på, så må jeg nok bare ta det på egen kappe.

 

Jeg kjenner at jeg blir litt arg - og kamplysten stiger. Det må jeg bruke til mitt beste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God morgen :)

 

Gratulerer med hus Tuva,så bra at dere fikk det :).

Litt opp på deg Eli,men 100gr. er jo ikke all verden,men klart det er andre veien

vi vil.

 

Så godt og lese om moren din Millamy,at alt har gått greit,jeg har tenkt mye på dere.Nå er det bare og se framover,det går mot vår og sommer :).

Vi er nok like du og jeg,men det vet vi jo fra før :P.Jeg spiser mye da livet ikke er helt på stell,trøstespiser til den store gullmedalje.

 

Etter noen rolige,mer stabile uker,kreves det mer av meg igjen,mamma har det ikke

greit om dagen.Kjenner at det tærer på kreftene mine,en vond sirkel av 0 trim og

usunn mat :(.

 

Så denne uka har jeg gått opp 600gr,ikke fornøyd med meg selv i det hele tatt,

vil jo så gjerne komme meg nedover,mange,mange kilo.

Kjennes håpløst,har lyst til og gi opp,men vet at det er ingen løsning,så får vel bite tenna sammen,håpe på ei bedre uke nå.

 

I helga hadde vi besøk av barnebarn,vi hadde det kjempekos,ble ski,aking og

bowling.To utrolig fine gutter og være sammen med,eldstemann er 11år og yngstemann er 8år.Begge har akkurat hatt bursdag,vi skal feire de i helga,det

gleder jeg meg stort til.

Ikke noe spesielt de ønsket seg i gave,noen av dere som har forslag og komme med?

 

Hvordan går det med deg Alfa-Bettan?

 

Ønsker dere alle en fin onsdag,gleder meg til og lese fra dere :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God kveld :)

 

Gratulerer Millamy med kjempestart,du er helt rå!!!!

Så bra at du har kommet igang igjen for det har du virkelig,imponerende :).

Gleder meg til og slå følge med deg mot målet,bare så glad for at du er tilbake :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så flink du er Millamy34,mektig imponert over det du skriver,gode valg, og mølla

annenhver dag :).

Hvor skal dette ende??joo,dette kommer til og ende veldig bra,med en slank og sunn kropp :P.

 

Kan ikke skryte på meg av og være like flink som deg,men flink er jeg.

Vi feiret bursdag i helga og da ble det noen kakestykker,koste meg med det.

Ellers har ikke uka vært så hakkande gale(Eli Kari Gjengedal uttrykk).

 

Har blitt 2 trimturer,litt for lite,men bedre enn ingen trim.

I kveld får jeg heller ikke til noen tur,jobbet til 18 og skal på møte kl 20.

 

Du spør i forhold til mellommåltider Millamy,har du prøvd rugsprø med norzola og stangselleri?

Ellers føler en seg ganske så utsultet da en starter på nytt igjen,det går seg

til etter hvert,men med perioder med mer og mindre sult :unsure:.

 

I påsken blir vi hjemme,men skal besøke slekt og venner,har gjort meg noen tanker rundt høytiden.Har bestemt for at jeg ikke skal ha en repris fra i fjord

da gikk jeg opp ca. 1,5kg :(.

Beste måten og klare seg gjennom påsken er og ha minst mulig tilgjengelig av snop.Kanskje greit og ha påskeaften som en kosedag,for og være helt avholden er

ingen løsning for meg.

Ser fram til mange trim og skiturer,blir godt med noen dager fri,så får vi håpe

på noen soldager.

 

Hva skal dere gjøre i påsken?

 

Ha en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Hvordan har det gått med dere denne uka?

Her viste vekta en nedgang på 600gr,har gått ned igjen det jeg gikk opp forrige uke.Fornøyd med det,etter ei helg med feiring av barnebarn :).

 

Blir godt med påskeferie og fri snart,ser fram til mye aktivitet både med ski og

joggesko.

 

I dag er det nydelig her,var en deilig vårdag i går,blir like fint i dag.

Ønsker dere alle en fin onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen jenter

 

Så flinke dere er Suzzie og Millamy34. Herlig at rutinene begynner å falle på plass. Bare stå på videre.

 

Hos meg er vekten stabil (høy). Har ikke vært innom på en stund. I forrige uke måtte jeg ringe etter ambulanse (hadde akkurat stått opp) da min kjære fikk massive brystsmerter og ble skikkelig dårlig, han var bevisst hele tiden, heldigvis. Det kom lege og ambulanse hjem til oss. Rett på sykehus, og rett inn på hjertekateterisering som viste at alle 3 forsyningsårene inn til hjerte var tett.

Han er nå heldigvis på bena igjen, legene sier han har vært kjempeheldig. Hjerte er ikke skadet, det pumper helt flott, blodtrykket er flott og pulsen er bra. Selvfølgelig er mannen ikke helt på topp ennå. Kom hjem i går. Må ta livet veldig med ro nå, en får seg en alvorlig støkk. Han er jo ikke 50 år engang. Bra vi ikke vet hva dagne bringer når vi står opp om morgenen.

 

Fokuset er ikke glemt heldigvis, det ligger der ennå. Nå er det heldigvis snart påskeferie. Etter det som har skjedd blir kanskje fokuset på maten ennå bedre.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Alfa-Bettan.

 

Jammen er livet skjørt og ting kan snu veldig fort.

Glad for og lese at det tross alt har gått bra med dere,men for en sjokkartet opplevelse dere har vært igjennom :(.

 

Det er vel nettopp slike ganger en i ettertid går i seg selv og tenker på alt en

kunne gjort bedre.Som du skriver at nå blir vel kanskje fokus på mat enda bedre.

Det er vel en helt naturlig tanke da slike ting,som det dere har opplevd skjer.

 

Ønsker dere begge en fin onsdag og god bedring til mannen din :).

 

Klem fra meg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Beklager mitt fravær, men her har det bare vært hus og styr om dagen.

Hadde visning igår, og idag er det budrunde. Så etter idag, da er det litt roligere tider igjen... og vi kan bruke treningsrommet som vanlig osv. Heheh jeg er jo helt utrolig streng på sånne ting, så det ikke skal lukte svette på visning og sånn...så gubben har syklet på rulle i garasjen i en ukes tid :)

 

Badevekta har også vært ryddet bort, men jeg kjenner litt på meg at det er godt den kommer frem igjen, og jeg får litt fokus igjen.

MEN nå er det jo påske da! Herregud, så fort tiden går.

Men jeg skal prøve å komme inn i rutinen igjen, litt tilbake til 1200kcal etter påsken. Så håper jeg det går bra,

 

MEN min plan om vekt før påske... den tror jeg jeg kan bare drømme om. men vi får se til onsdagen hva vekta sier.

 

GOOOD påske mine damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...