Gå til innhold

Starter på ny frisk 4.januar, nye kg ned før sommeren


Gjest Annma45
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ny uke, nye muligheter :)

Håper dere har hatt en fin helg.

Jeg har bare slappet av og kost meg i helgen. deilig med en rolig helg etter alle de opptatte helgene jeg har hatt siste halvannen måneden.

 

I morgen er min veiedag. Spent på det, da alle mine klær nå sitter veldig løst.

Har også fått på meg en bukse jeg har som mål skal passe.

Nå fikk jeg lukket den igjen, og ikke stram. Herlig. Er så godt å kjenne kroppen begynner få former igjen. Ikke bare slappe pølser som henger over bukselinningen :)

 

Men ha en strålende mandag, så logger jeg inn i morgen igjen.

Klem

Annma//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Heisann

 

Så kjekt å lese innleggene deres😀 flinke dere er.

 

Her føler eg det går ett skritt frem og to tebake. oppererte i munnen forrige mandag, ska sette inn ett implantat, så da fikk eg skrue inn i kjeven og sydd noen sting. Gikk veldig fint, men måtte holde meg vekke fra fysiske utskeielser.. Så da ble det ingen trening, som var planlagt.. Tur utendørs frister særdeles lite da høstværet har slått inn og det regner og blåser sidelengs....

 

Denne uken jobber jeg kveld, og for ikke godt på de kjekke saltimene som eg liker... Selvfølgelig e det styrkerom og fult mulig å ha egen trening, men der har jeg mye og hente, dørstokk mila blir veldig stor....

 

Reiser på fjellet til helga, og det ska bli fantastisk å komme sef ut på ski i snøen... Og da vil jeg merke koss jeg ligge ann. Har ei skibukse som har en tedens te å være litt trang. I fjor satt den ikke greit på før i februar, så er veldig spent på koss det blir å få den på.... Matveien så har det gått veldig greit... Kanskje for lite mat kalorier, for det har gått i supper og lett mat i uken som har gått....

 

Jeg henger fremdeles med og heier masse på dere😀😀😀

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jaja, da var det 200 gram opp. Merkelig den vekta der ;)

Men får se til tirsdag igjen hva den viser da. ellers må jeg ta noen grep og sjekke opp min dagbok.

Mulig jeg ikke drikker melk hver dag. Men jeg ser. Begynner bli fornøyd også. Så tar det ikke så tungt.

 

Om jeg må bruke en måned eller to ekstra, så får det bare være sånn.

Men veldig gøy. Folk begynner kommentere vektnedgangen også. For nå synes det jo :)

 

Jeg veier fortsatt all mat i ukedagene, helger litt dårligere, men kontrollert inntak og null godis.

Men nå jobb.

Ha en strålende dag.

Veldig hyggelig å høre fra deg igjen nystart :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter !

 

Travle dager, og en herlig fridag i dag. Hverdagen min er bedre, mindre bekymringer for mine kjære, og mindre vekt og masse klær i skapet som endelig passer igjen. Jeg har kommet ned på et godt nivå å være på, selv om jeg ikke er fast i fisken da ;-)

Jeg har gått ned 0,8 kg som vanlig siste uka, og veide i går 78,8. Og litt over to centimeter.

Det går bra med kosten. Jeg er gullmedlem, og hadde et par dager uten da jeg ikke noterte. Det var egentlig ganske deilig. Det sitter liksom i bakhodet sånn ca hva jeg kan spise, men jeg tør aldeles ikke å fri meg helt fra notering. Jeg tror ikke det går i lengden.

Vi får mat levert fra Godt levert denne uka, Grete Roede meny. Passr innmari bra, og er godt.

Syns det smaker mer av maten jeg lager selv, men det er herlig lettvint.

Kjekt at du Nystart også er med fortsatt. Jeg får også litt komplimenter på nye kroppen nå Annma, og så er det nok noen som ikke helt tørr gjøre det også. Mitt neste delmål er 77,5. Gleder meg.

Ha en fin dag.

Forresten Nystart, du skriver en del om treningen du ikke helt får til å rekke over, men jeg ville ikke latt det stresse meg om jeg var det. Da blir det liksom så mye å rekke over. Begynn med maten, så går det likevel din vei tror jeg.

Hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer :)

Lite aktivitet på denne tråden, men slik blir det bare.

Jeg skal i alle fall logge inn hver tirsdag og fortelle hvordan uken har gått.

Begynner bli fornøyd, så mulig derfor lite aktivitet.

Men resultat fra forrige uka da er ned 700 g. Er fornøyd med det egentlig. Og minus 2 cm.

 

Helgene fremover nå blir aktive med revyer , utenlandstur igjen og deretter julebord. Så fristelsene står i kø :o

 

Men jeg vet jo hva jeg skal ha av mat og ca hvor mye. Så skal nok gå bra. :)

Av trening får jeg nå til, høypuls 1 time, Bodypump 1 time og sykkel 45 min.

Mer enn dette har jeg ikke tid til. Etter jul tenkte jeg legge inn en lankjøring på sykkel i helgene. Dette er en 1,5 times spinning økt. Veldig bra for forbrenningen :)

Men nå er det jobb som kaller.

Ha en strålende dag og uke :)

 

Prekas// Annma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen !

 

Det var godt jobba AnnMa ! Jeg har veid meg også- og vekta begynner muligens å ta kvelden.

Den viste ulikt tre ganger da jeg gikk på, jeg kunne liksom velge, og alle var ned haha.

Det var fra 600 gram til 300 gram. Jeg brukte derfor en badevekt som jeg vet hele tiden har vist høyere vekt enn den jeg holdt meg til, og den viste 78,6 hver gang.

Følger jeg den har jeg gått ned 200 gram. Og 1,8 cm. Nå er jeg nede i 81 rundt livet. Juhu !

Jeg har vært litt redd for at nå kommer det til å gå trått, nå som jeg er nede i vekt jeg ikke har hatt på årevis. Men, samtidig har jeg ikke logget maten hver dag denne uka, og det tror jeg ikke er lurt for min del. Det er jo ikke bra å få i seg for lite heller, men holder litt telling i hodet over hva jeg putter i meg.

Denne uka skal alt logges. Jeg har mer fri, og det trenger jeg.

Vi bakte pepperkaker her om dagen, og det frister. Ellers er jeg lite fristet av sukkerholdig mat.

Jeg logger også inn en gang i uka eller noe sånn. Det er kjedelig det ble lite aktivitet her, men kjekt av vi holder koken.

Gøy å høre hvor lenge du kan trene godt AnnMa. Jeg merker også at jeg løper en km raskere, og går en km raskere. Det er vanvittig inspirerende. !

Ha ei fin uke.

 

Hilsen GUnn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

Godt å høre du også holder koken Gunn! :)

Den som gir seg, legger på seg ;)

 

Er kjempefornøyd med min "nye" spisemåte. Deilig å være tilbake i sunne gode matvaner.

Lager stort sett alt fra bunn av selv, og bytter ut alt av meierivarer med den letteste. Jeg liker sauser og feks pizza. Bytter da til lett Creme fraiche 10% fett og samme med lettrømme. Ost er det bare til pizza da, men da bruker jeg lett ost og så lite som mulig.

Jeg har fremdeles ikke rørt godis eller potetgull.

Tror det søt suget blir borte når man spiser rett.

 

Eller ha en fin helg, så logger jeg inn tirsdag igjen.

Ja, enig kjedelig med lite trafikk, men jeg gir meg ikke :)

 

Klem Annma//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

 

Da er det tirsdag og veiedag,resultat ble - 500 g, og ned 1,5 cm.

Er fornøyd jeg, da jeg i helgen spiste ute på Olivia (pizza og rødvin) lørdag, og pinnekjøtt hjemme søndag :o

 

Men strålende fornøyd så lenge det er ned, ikke opp :)

Til helgen skal jeg på utlandsreise igjen, med middager ute, samt alkohol tenker jeg. Men slik er det. Må bare passe på å få i meg måltider, ikke overspise så får det gå som det går ;)

 

Ha en fin uke, så prekas vi neste tirsdag.

 

Klem Annma//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Travle dager, men jeg er med altså. Min mor er lagt inn med slag, og det er stabilt, og godt å være del av helse-Norge. Men ikke kjekt. Dette er en typisk periode hvor jeg før lett ville lagt på meg, tullespist i forbifarten mellom jobb, hjem og sykehus og blitt revet med i en enda travlere hverdag.

Men, those days are over !

Jeg har spist sunt og godt, og ikke loggført all verdens siste ukene, men brukt hodet.

Vekta virker som den skal igjen virker det som, og jeg veide 1,2 kg mindre på tirsdag enn for to uker siden.

Ca 600 gram i uka er jeg superfornøyd med, og også at jeg nådde mitt neste delmål med 100 grams margin. Delmålet var 77,5, og min vekt er nå 77,4. Seksten år siden sist jeg veide det.

Ti hele kilo er borte fra da jeg begynte. Bena er kjempelette, og jeg trener når jeg får tid.

Jeg er i bevegelse hele tida på jobb, så selv om det har blitt lite direkte trening siste par uker, så får jeg likevel opp blodpumpa og beveget meg.

På søndag skal jeg på julebord med familien, men det skal jammen gå sport i å spise passe med mat, og dessert. Sist helg spiste jeg nydelig mat og vin, men det går visst ann å skeie ut en dag og likevel hente seg inn. Herlig.

 

Ha ei fin uke. Jeg er helt enig AnnMa, den som gir seg legger på seg. Jeg er likevel imponert over nedgangen din, samt cm. Her var det ingen cm-endring disse ukene, mulig jeg har stramt målet litt ekstra tidligere hehe. Nei, jeg har ikke det, men denne uka får jeg virkelig kommetarer og kjenner på ny endring i klærne, så det er nok andre steder fettet forsvinner fra.

Er jeg heldig går det utover leggene... Det er lov å ønske seg.

 

Klem fra Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

 

Herlig å høre du har gått ned og ikke gitt opp. 1,2 kg på 14 dager er mer enn godkjent. De cm er ikke helt å stole på, da vi kanskje holder strammere noen ganger :) Haha :)

 

Synd med moren din da. Men godt du tenker på deg selv i dette og holder deg til målet ditt. Vet at det er lett da å trøste seg med god mat likssom..

 

Jeg har i helgen vært i Dublin, så veiing i morgen går nok ikke så bra, men veie meg skal jeg for det. Vet jo at det som kommer fort på går av igjen, så sånn får det bare være. Hadde faktisk gått ned 500 gram fredags morgen, men dette er nok borte i morgen ;) Har spist gode luncher og middager med dessert. Jeg har styrt mengden, men det blir endel flytende kalorier på slike turer, så har nok gått opp litt (samet vann) Men bedre lykke fra i dag. Trent får jeg heller ikke gjort så mye denne uken da jeg har et par sting midt mellom skulderbladene, så fikk beskjed om å være forsiktig så jeg ikke strekker stingene. Skal ta stingene søn/mandag.

Så da får jeg ta sykkel (spinning), men der er det bare torsdag og muligens lørdag jeg rekker. Men det går sikkert helt fint så lenge jeg spiser rett mat.

 

Kommentarer om vektnedgang er gøy Gunn!! Mere blir det vettu.

Stå på og god bedring til moren din :)

 

Klem Annma//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, og det blir første gangen hvor vekta går opp. 200 gram opp til 77,6, men slettes ikke verst siden jeg veide hele ett kilo mer i går etter det jeg tror var et fornuftig inntak av pinnekjøtt på julebord. Jeg syns jeg var ganske fornuftig helt til desserten, og da bestemte jeg meg for å legge den vekk egentlig og kose meg. Jada, der var sunne ting å velge i også, og det valgte jeg fredag og lørdag, men denne ene gangen unte jeg meg å smake på kake med gul krem, noen skjeer riskrem og litt karamellpudding. Ikke mye av alt, men klart kaloriene økte på.

Det er utskeielsen for denne uka, ellers har jeg spist sunt, ikke alltid registrert, men er nå litt inne i tralten.

Denne uka er vi invitert på pinnekjøtt til noen venner. Jeg gleder meg til selskapet, men ikke til maten. Den er jo så salt, men jeg liker det jo, men vil helst ikke spise det nå.

Skulle ønske jeg kunne ha det kun til julaften, men har et tradisjonsrikt julebord med venninner også som nærmer seg, og menyen er den samme.

Får bare drikke masse vann da, og spise litt før jeg kommer.

I centimeter var det 1,6. Jeg har gått et par lange turer og en lengre gå og joggetur, samt holdt meg på bena i syv timer i går ( minus ti min ) på jobb, men det gjør lite utslag. Jaja.

Jeg fortsetter med å spise sunt, sanker komplimenter og kjøper nye klær.

Jeg ser jo kroppen er mindre, men jammen var det mer på den enn jeg trodde. Med fornuften høyt hevet ser jeg jo at det nok må noen kilo til av ja. Det skal aldri gå til hodet på meg dette, men det er en del kilo som ikke er sunne på enda. Jeg tror jammen 70 kilo begynner å høres fornuftig ut.

 

Ha ei fin fin uke. Min mor har det forresten ganske bra nå, stabilt og godt. Ingenting er bedre

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Her var det opp 600 gram, men helt ok. De er nok garantert borte i morgen eller fredag. Tar det ikke så tungt ;) Måle meg rakk jeg ikke.

 

200 gram opp er jo ingenting Gunn. De er borte igjen på et blunk.:)

 

Ja, drikk masse vann og spis heller da av tilbehøret. Pinnekjøtt er jo som du sier både salt og har mye kalorier. men tror så lenge du er bevisst skal det gå bra :)

 

 

Godt å høre din mor er bedre :)

 

Jeg har som mål å få gått ned de 600 grammene opp, pluss i alle fall litt til til neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg i morgen tidlig også jeg, og tror den blir mer korrekt.

Det er jo herlig førjulstid når vi vet at det går av igjen.

Jeg har fri i dag og god anledning til å loggføre mat og ikke minst handle inn mat.

Jeg lager en god frokostblanding selv, som jeg har gresk yoghurt på. Nå er den akkurat ferdig i ovnen, og det lukter godt.

Planen er å bake brød og rundtstykker til jul i dag, men jammen fyker en fridag fort fort fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen !

Veiedag, og vekta stoppet på 71,1. Det betyr 500 gram ned, eller 300, for jeg la på meg 200 sist uke. Ned er ned.

Jeg har ikke loggført mat denne uka, og det tror jeg at jeg bør. I alle fall hvis jeg vil ned de ca 800 i uka som jeg har ligget på. Jeg ønsker ikke å stå å stange på 77 kg fordi jeg ikke har en fornuftig forbrenning. Jeg vet jeg fort kan spise litt for lite.

Så målet for uka er loggføring, og mer turer. Det siste fordi jeg trenger litt egentid kjenner jeg, og jeg nyter å ha sterke ben. Kjenner jeg blir litt kje når jeg ikke får trent/gått tur.

I dag er det jobb, og det gleder jeg meg til. Ha ei fin uke.

 

Klem Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Beklager, hadde så mye å gjøre igår så glemte logge meg inn å registrere..

Vekten viste 900 gram ned fra forrige uke.

 

Helt greit.

Prøve holde vekten nå i jula, og gå minst mulig opp.

Starte på ny frisk 1.januar.

 

Mye å drive med om dagen som alle andre, og prøver spise så sundt som mulig å får i meg alle måltider.

 

Blir nok gullmedlemskap på meg til nyttår. Da Vg appen er litt annerledes.

 

Men nå jobbe videre.

Ha en strålende uke og kos dere med juleforberedelser. Ikke stress :)

 

Klem Annma//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Lite gøy å gå på vekta idag etter pinnekjøtt middag i sosialt lag i helga. Håper det forklarer to gode kilo opp, samt at jeg egentlig hadde gått bra ned i midten av sist uke. Jeg nærmet meg 76 kg, og nå stoppet den på 98,7. Vekta sist uke var 97,6. Det viser bare hvor viktig det er for meg å registrere mat og holde med til plan, for å ikke gå opp.

Noen dager er det fest, men jammen påvirker det vekta fort ja.

Men, jeg holder meg til planen videre. Jeg skal spise god mat i jula, men vil holde meg unna sjokolade og divers, og så får hverdagen komme etterpå.

Denne uka har det vært lite trening også, og jeg er rastløs. Det er litt mer travelt enn jeg liker, selv med god planlegging så dukker det hele tiden ting opp.

Nå skal det smake med ferie. god jul alle sammen.

Hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og godt nytt år!! :)/>

 

Da var det veiedag, nytt år stadig nye muligheter.

Hadde ikke gått opp i jula takk og lov, så håper på en nedgang til neste uke.

 

Har som sagt ny digitalkvekt og den viser mer, så da er det bare å gå ned 10 kg på nytt ;)/> Jaja.. Sånn er det bare.

Så da nullstiller jeg meg, og bretter opp ermene. Dette vet jeg funker, så dette skal gå bra. Har jo allerede gått ned mine kg, så dette SKAL gå bra.

 

Noen flere som henger seg på? Jeg lurer på å starte en ny tråd, da denne er gammel. I hvertfall endre overskriften?

 

Men uansett. Lykke til om du leser dette. Jeg ser i alle fall positivt på det nye året :)/>

 

Prekas//Annma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Annma, og andre som leser dette.

Jeg er med enda,og blir gjerne med hvis du starter en ny tråd. Det hadde vært kjekt å få med flere, samtidig som det funker også når vi er minimum to.

Jeg gikk opp i jula, men tror mye var salt, så 3. juledag var jeg i gang igjen, og det var litt tungt med søtbehov som meldte seg. Men, aldri har det gitt seg så fort før, for det var jo bare å spise jevnt så reduserte det seg nesten automatisk.

Jeg veiet meg nå, og jeg har faktisk gått ned det jeg gikk opp, og enda litt til.

Vekta stoppet på 76,3, og det er ned med mine vanlige 0,8. Jeg må ha skrevet feil vekt i forrige innlegg, for på GR sida mi stod det 77,1.

Jeg loggfører bare i hodet nå, og det fungerer det. Men savner det litt, i forhold til å slippe å tenke på å få i seg ideelt med grønt og melk og sånn.

Jeg vil tro jeg har igjen sånn 6-7 kilo.

Akkurat nå har jeg nok nådd et stadie hvor selv mannen utbrøt at jeg var blitt tynn i går, foran ungene. Jeg har vært så fornøyd med at jeg har gått ned samtidig som ungdommene mine ser at jeg spiser godteri, kake, osv. Og samtalene med spesielt den ene.

Nå liker jeg ikke disse høylytte kommentarene som jeg før ville trodd skulle glede meg.

Det kommer nok flere, og det tror jeg ikke er lurt for barn å høre.

Siden jeg har avsluttet veiing, og fortsetter i det stille etter ekstra kos med mat i jula, er jeg spesielt var overfor ene jenta mi som tror jeg har avsluttet prosjektet.

Et lite hjertesukk bare.

Jeg liker ikke ordet tynn. Jeg blir ikke tynn mener jeg, og streber etter sunn Bmi, men i forhold til at jeg var ganske overvektig så er jo tynn et ord som dekker forvandlingen.

Jeg kan se smal og tynn ut kanskje, med klær på, men når de tas av har jeg jo samme valk på magen ( redusert men dog ), lårene liksom henger litt nå som litt fett er borte.

Nei, det er en omstilling dette her.

 

Men jeg trives med kontroll på mat. Og jeg trives med å trene når det passer.

I dag har jeg jogget på tredemølle, og gått. Jeg kunne løpe mye lenger i fjor da jeg mye tyngre og deltok på et løp, enn nå. Litt morsomt egentlig.7

Jeg veier igjen på mandag. Centimetrene var gått opp, samtidig som klærne sitter løsere. Mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Annma, og andre som leser dette.

Jeg er med enda,og blir gjerne med hvis du starter en ny tråd. Det hadde vært kjekt å få med flere, samtidig som det funker også når vi er minimum to.

Jeg gikk opp i jula, men tror mye var salt, så 3. juledag var jeg i gang igjen, og det var litt tungt med søtbehov som meldte seg. Men, aldri har det gitt seg så fort før, for det var jo bare å spise jevnt så reduserte det seg nesten automatisk.

Jeg veiet meg nå, og jeg har faktisk gått ned det jeg gikk opp, og enda litt til.

Vekta stoppet på 76,3, og det er ned med mine vanlige 0,8. Jeg må ha skrevet feil vekt i forrige innlegg, for på GR sida mi stod det 77,1.

Jeg loggfører bare i hodet nå, og det fungerer det. Men savner det litt, i forhold til å slippe å tenke på å få i seg ideelt med grønt og melk og sånn.

Jeg vil tro jeg har igjen sånn 6-7 kilo.

Akkurat nå har jeg nok nådd et stadie hvor selv mannen utbrøt at jeg var blitt tynn i går, foran ungene. Jeg har vært så fornøyd med at jeg har gått ned samtidig som ungdommene mine ser at jeg spiser godteri, kake, osv. Og samtalene med spesielt den ene.

Nå liker jeg ikke disse høylytte kommentarene som jeg før ville trodd skulle glede meg.

Det kommer nok flere, og det tror jeg ikke er lurt for barn å høre.

Siden jeg har avsluttet veiing, og fortsetter i det stille etter ekstra kos med mat i jula, er jeg spesielt var overfor ene jenta mi som tror jeg har avsluttet prosjektet.

Et lite hjertesukk bare.

Jeg liker ikke ordet tynn. Jeg blir ikke tynn mener jeg, og streber etter sunn Bmi, men i forhold til at jeg var ganske overvektig så er jo tynn et ord som dekker forvandlingen.

Jeg kan se smal og tynn ut kanskje, med klær på, men når de tas av har jeg jo samme valk på magen ( redusert men dog ), lårene liksom henger litt nå som litt fett er borte.

Nei, det er en omstilling dette her.

 

Men jeg trives med kontroll på mat. Og jeg trives med å trene når det passer.

I dag har jeg jogget på tredemølle, og gått. Jeg kunne løpe mye lenger i fjor da jeg mye tyngre og deltok på et løp, enn nå. Litt morsomt egentlig.7

Jeg veier igjen på mandag. Centimetrene var gått opp, samtidig som klærne sitter løsere. Mystisk.

 

 

Hei Gunn :)/>

 

Så flink du har vært da <3

Og ikke hør på de som sier du har blitt for tynn.. Sunn og normal BMI er det beste. Det at han sa det høyt var sikkert godt ment til deg. Ikke alltid disse mannfolka tenker så lang (som vi damer gjør)

Nyt at du føler deg slankere og sunnere. Huden følger etter om du trener. Du er kjempeflink :)/>

 

Jeg vet ikke om jeg gidder starte ny tråd. Er så lite trafikk her egentlig.

Jeg beholder tråden bare oppdaterte overskriften (for min egen del)

 

 

Denne uken har gått supert. Jeg veier all mat og evt drikke. Og satser på en dag med kos i helgen (dvs vin :)/> ) Har fått til 3 dager trening allerede, så her er pågangsmotet stort.

 

Må si Gunn at jeg er skikkelig stolt av deg og vektnedgangen din. Herlig!!

Stå på videre. Jeg er med jeg om du henger på.

 

Jeg veier meg på tirsdag igjen, så kommer nok ingen oppdatering før det.

Men er innom hver dag, så om det er noe svarer jeg.

 

Ha en fin kveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei :)

 

Da var første uken over.

Har gått veldig bra. Fått trent to kondisøkter (høypuls og spinning) Samt to styrkeøkter.

vet jeg samler litt vann til å begynne med av styrke, men det jevner seg ut etterhvert.

 

Vektmessig ned 600 g. Kunne vært mer synes jeg, men ned er ned :)

 

Da er det bare brette opp ermene og ny GR-uke.

 

Ha en fin uke dere som følger.

 

klem

Annma//

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gram er jo knallbra ! Og god trening har du fått tid til også. Kjempebra !

Her har jeg gått opp 400 gram, selv med sunn mat. Og kun litt chips i helga. men det er klart, det kommer fra et eller annet sted, så jeg burde nok vært flinkere til å loggføre.

Tror tendensen er at jeg underspiser også med kun å føre logg i hodet.

Til neste uke går det bedre, og jeg skal jukse-veie meg i morgen tidlig også jeg, for mulig det kun er vann fra middagen søndag dette her.

Jeg holder koken, og sier tusen takk Annma for gode ord sist uke. Det ble jeg kjempeglad for, og den støtten jeg får betyr ganske så mye har jeg innsett.

Jeg gleder meg til de neste kiloene, og å gå veien med å spise sunt og bevege meg.

Det hadde jeg nok ikke trodd før, men som jeg skrev i ett av de første innleggene så gledet jeg meg veldig til jeg hadde holdt på noen uker slik at det ble noen kilo av.

Og det har vært mye mer motiverende enn jeg egentlig trodde.

Jeg nyter å være lettere i bena, kjenne sult og så spise fornuftig. Og unne meg noe ekstra godt i helga, eller en dag i uka om jeg skulle føle veldig for det. Det funker godt det.

Jeg trener nå 40 min ca, når jeg er på treningssenteret, mot 30 min før. Utfordrer meg selv litt.

Det er gå og jogg på tredemølle som er tingen for tida. Kjenner det gjør godt.

Noe styrketrening blir det ikke, for jeg har en arm som har vært veldig vond noen måneder.

Det blir det snart en Ording på, men enn så lenge så trener jeg bena.

Har jeg gått ned i morgen kan det være jeg logger inn kun for å skryte litt.

Jeg ser så frem til å se 75 tallet på vekta. Det er nesten litt uvirkelig at det snart er en realtitet.

 

Klem Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen !

Veiedag, og jeg har gått ned 1,2. Hallo, det hadde jeg aldri trodd.

Jeg gikk jo opp 400 gr sist uke, så noe var nok lettere å få av, men hele uka har vekta stått støtt, før det endret seg endelig de siste par dagene.

75,5. Et helt magisk tall for meg.Seksten - sytten år siden sist. Det var utrolig kjærkomment, og jeg har jobbet for det også.

Denne uka har jeg jogget / gått på, i fire gode økter, og registrert maten. Og, av en eller annen grunn hadde ingen kjøpt chips i helga, og det hjelper jo på.

Tror nok mitt nye tall er ganske så ferskt, så jeg fortsetter med sunn mat og trening, og håper på enda 500 gram ned til neste uke. Eller siden jeg er litt høy av gledeshormoner akkurat nå, så slår jeg til å håper på 600 gram. Da kan jeg nemlig se 74 tallet på vekta, selv om det blir såvidt med 74,9 ;-)

Det beste av alt er at det går jo greit av seg selv dette her. Ikke er det blodslit jeg legger opp til på trening, og jeg spiser god mat.

Ha ei fin uke. Dere andre som var med i tråden tidligere, er dere igang eller ? Beklager hvis jeg sprudler litt over over egen fremgang, for det er jo ikke alltid at det er så lett som dette, men det hjelper veldig å være flere om det og støtte seg til forumet her syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld :)

Så flott du har gått ned såpass :) Dritbtra!!!

 

Selv har jeg kun gått ned 100 g, det er nok resultat av 3 kvelder med rødvin (den ene kvelden med 3 retters-festmiddag) forrige uke :o

Jaja, ikke oppp så er fornøyd jeg :)

 

Stå på Gunn, du er i drivet nå. Er stolt av deg jeg!

 

Selv har jeg vært flink å fått 14,5 treningspoeng forrige uke og er fornøyd med det. det er stort sett det jeg får hver uke. Så alkoholen holder nok på vannet mitt. Men den som gir seg har tapt!

Jeg begynner bli fornøyd. Klær og alt ser jo så mye bedre ut på. Og fortsette jeg utover våren er nok 10 kg borte til sommerferien. er jeg veldig flink= ikke rødvin mer enn 1 dag i uken, går det nok fortere. Men rødvin er som godis for meg. Potetgull og godis går helt fint å holde seg unna. Selvfølgelig kan jeg holde meg unna rødvin også, men.. :)

 

Ha en strålende uke i kulda.

Så logger jeg inn i hvertfall neste tirsdag.

 

Klem annma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Annma.

Hundre gram ned er bra det også. Ned er ned, det mener jeg enda. Og jeg har en mistanke om at den gode rødvinen gjør det verdt det ;-)

Du nyter livets goder, og spiser sunt og unner deg litt god drikke. Det er helt herlig. Tenk at det likevel kan gå rette veien med vekta. Jeg skulle ønske jeg hadde innsett akkurat det før, men det holder jo med å innse det nå egentlig.

Jeg syns du har en kjempehøy aktivitetsnivå med 14. Det er veldig mye, så det er vel nærliggende å tro at du bygger en del muskler som veier også.

Jeg er nok mer på 5-7, men det duger.

Jeg får i alle fall salt i kroppen noen dager denne uka. Det lukter nemlig pinnekjøtt her, på en onsdag. Det skal bli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...