Gå til innhold

Nok er nok.


Anbefalte innlegg

Sto 65.5 idag....glad for hver hekto!

 

Travle dager i hunde miljøet for tiden, blir veldig mye aktivitet da. Masse fin trim!

 

Bada for en del uker siden, men da var det faktisk 16 gr et langgrunt sted, og veldig varmt i lufta den dagen. Nå ligger det på ca 12 gr. Kan godt duppe meg litt i det, men ingen svømmeturer...

 

Blir bare dårlig vær i pinsa ser det ut til....så fram med regntøyet og ut på tur. Vi skal på spor søk kurs i 3 dagerog været er ingen hindring!

 

Ha en fin pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har laget asparges suppe idag, fra bunnen, hvit og grønn asparges, sjalottløk. Den ble veldig god, mettende og mager, selv med en fløteskvett.

 

Er mye spennende ny mat, og slike supper som man moser er fulle av gode næringsstoffer.

 

Skulle gjerne ha en god oppskrift på lunsj barer, har noen det? Ser GR har i sitt magasin, får prøve den kanskje. Kunne tenke meg en med et tynt lag mørk sjokolade?.. De er veldig dyre å kjøpe synes jeg...

Fint å ha med på turer, eller etter trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

 

Flink du er Sekstito.

 

Her står vekta stille på 71 kg.

Men når jeg kommer hjem skal jeg prøve å kutte ut østrogen, så får vi se om det blir litt fart.

Men antagelig må jeg bruke mer smertestillende så..

 

Her er sist ukes rapport :)

 

Kcal inntak i snitt er 1563 kcal om dagen.

Skritt er 7834 per dag 5000 er målet og

TP er 9,6. Måler er 1 TP om dagen, så fornøyd :)

 

Men vekta står stille så må prøve å spise litt mindre denne uka.

 

Dårlig med oppskrifter på barer her.

 

God uke alle som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Hadde ikke vekt mandag og forrige uke ble det ikke ført noe etter onsdag.

Men startet på mandag og føre kcal igjen.

Men tirsdag var det bare frokost og resten av dagen var tømming og i går var det bare middag utpå kvelden.

Så da blir det så lite at den siden vi fører inn mat, ikke skjønner at vi har spist noe.

For da ble det to dager med ca 300 kcal per dag.

 

Magen er veldig urolig i dag, så blir ikke så mye mat i dag heller. Litt i underkant av 700 kcal enda.

 

Spar har nå billige meloner så blir nok en stor bit av det i kveld :)

 

God helg til dere som titter innom :)

 

Vekta viste 70,9 i dag tidlig, men det var vekta hos far.

Legen sin vist 69,5 kg idag og jeg har glemt å kjøpe batteri til min vekt, så vet ikke hva den kunne ha vist i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Sekstito - ja, virker som om vekta finn det for godt at vi skal veie et bestemt antall kilo, for så å stoppe der...

 

Jeg har jo ligget på litt over 70-72, lenge.

 

Men siste uke ble det en tømmedag og en nesten hel fastedag, så

inntaket i snitt ble da 998 kcal,

Lite aktivitet på meg men ble to dager med gressklipping, så ble sikkert noen skritt nå.

Min skritt-teller/klokke er ødelagt, men i morgen skal jeg få ny.

Så får jeg litt oversikt.

 

Vekta viste i dag 69,7 kg og det er 1,2 kg ned siste uka.

 

Så har tenkt å legge meg på 1200 i snitt på inntak av kcal denne uka, så får vi se hvordan det blir.

 

Veldig sliten og har lyst til å spise i håp om at jeg skal få mer energi, men vet jo at det ikke fungerer slik, etter som jeg har Utmattelses syndromet, så får bare fortsette å være flink å ikke spise ting som har for mye kcal.

 

Kjøpte en med Bryggslunsj i dag, men ser nå at den har 168 kcal og det er litt vel mye for så lite :)

 

God dag og uke videre.

Vi skal klare dette, sektstito :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64 tallet dukka såvidt opp idag...

 

På gjensyn!

 

Tror de barene er ganske kalorifulle egentlig. På tur tar jeg heller med en appelsin og et eple, det blir man mett av. Og ei sviske eller to...

 

Klart vi skal greie det! Nå er det sommer og en kan være mye ute, i aktivitet.

 

Det beste jeg kan gjøre, er egentlig å være såpass opptatt at en ikke har tid til å tenke så mye på den maten....

 

Jeg skal ikke ta ferie fra treninga i sommer, slik som ifjor, hele juli er senteret i ferie. Men man kan gå og trene likevel, det er nytt og flott pussa opp, og har masse nye apparater, som er morsomme å jobbe med.

 

En må bare holde koken......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Sekstito :)

 

Flink du er. Ja, moro å se at det går an å komme nedover.

Å trene i hele sommer er jo fantastisk av deg :)

 

I dag fikk jeg meg polarklokka igjen, så nå ser jeg hvor aktiv jeg er.

Blir mye reising og inn og ut av bil men lite med trening eller turer.

 

Men var hundepasser i går og da måtte vi gå en tur.

 

I dag er det en veldig rolig dag her, trenger det innimellom, også.

I morgen full rulle hele dagen og nattåpent i byn med band som spiller i 1,5 time, så da må jeg få litt trening i form av dans :)

 

Fredag blir det kanskje dans, også :)

 

Oppi alt dette driver jeg å skal flytte inn i ei lita leilighet jeg har skaffet meg :)

Så blir litt bæring av kasser og andre ting.

Får leiligheta neste lørdag og kan begynne å kjøre ting ned nå :)

 

har bodd på hytta i 2 sommere nå, men lei av å bære vann og dra på jobben og dusje, blitt for gammel til dette livet i flere måneder hvert år.

Det værste problemet var når jeg var hjemme i jula, måtte bo hos min sønn, og det er jo ikke det mest ideelle heller :)

 

Blir nok lengre hjemme om sommeren fra neste år.

Kanskje jobbe litt mer enn i år.

Fått et par vakter i uka fra neste uke og til 20. august og kan jo sette meg på så mye jeg vil. Men er så sliten så er nok med disse to vaktene i starten

 

Jaja, og slik går nå livet :)

 

70.1 kg i dag, så virker som kroppen min trives best på 70 tallet, men vil nedover så de minste buksene ikke stammer så fælt :)

 

God uke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)/>

 

Her går det sakte men sikkert nedover :)

I dag, tirsdag, viste vekta 69,4 kg og det er 300 gram ned siste uke.

 

Trim har det ikke blitt noe av. Formen elendig og det vesle som har vært har jeg ikke ført på. Men skal bli flinkere denne uka

 

Forriges uke inntak varierer fra 1200 til 2400, men snittet blir på 1615 kcal og det blir litt mye for de store vektnedgangene

 

Men starter på ny uke i går og hatt to fine dager med både lite inntak og masse skritt

Klipt gresset i dag og det er ekstremsport i dette terrenget her, så 45 min er blitt som en løpetur på klokka :)

 

Ja, en driver med nye rart, så for 2 uker siden startet jeg med fettfrysing på magen. Det er annenhver uke 14-15 dagers mellomrom, så var i vei i dag, også, og så litt forskjell fra sist... for fettfjernings prosessen fortsetter disse to ukene, derfor behandling hver 14. dag.

For selv om jeg får ned til 65 kg er livvidden min rundt 80 cm på målbandet, men samtidig bruker jeg 38 eller 29" i bukser så skjønner ikke helt dette.

Fettet jeg får bort kommer ikke tilbake.

Så det må vel bli bedre etter hvert.

Alt må prøves i prosessen mot kiloene og fettet:)

 

Men det viktigste er jo å holde seg til sund mat.

I dag fikk jeg kjøpt inn gulrøtter med gress. De er helt herlige og fint som mellommåltid.

Vannmelon har vært en favoritt i flere uker. En stor bit hver kveld så jeg overstiger det som skal brukes i frukt, men det får ikke hjelpe nå en periode.

Jeg er mer opptatt av kcal.

 

God uke til dere alle som titter innom

God ferie til dere som har startet opp med det.

Eller god sommer og velg sunde alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Dødt alle steder nå :)

Ferie på alle ser det ut som.

men jeg gir meg ikke.

 

Starter uka så bra og så sklir det ut.

 

Snitt inntak er 1607 kcal om dagen

TP 6,5 så har da lea meg litt nå da.

Skritt er 7500 i snitt

 

Kcal forbruk per dag i snitt er - 1896, så jeg har jo underskudd, men vekta står bom stille.

Men skal sjekke igjen på onsdag og håper den da har gått litt ned.

 

Brukt en del smertestillende og da blir det masse vann i kroppen, så får skylde på det :)

 

God ferie alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her!

Har du laget et nytt forum, eller er det dette vi er på nå du mener?

 

Her er det ferie, har vært litt rundt omkring, på fjellet, hatt folk her, skal mer avgårde.

 

Har ikke tid til å hverken registrere eller tenke på kiloene....

 

Men de holder seg stødig mellom 64 og 66. Folk sier at jeg er slank nok nå....Men føler selv at det er noen pyntekilo ned til 60, og SKAL greie det!

 

Ferie for meg og hunden, betyr mye aktivitet, ut i skog, fjell og sjø. Maten må en bare ta så som så, men passer på å spise sundt, ikke snop. Har spist 2 softis iår, og da har jeg virkelig sliti for dem...trena fælt!

 

Og har det vært mye grilling, vin osv en dag, passer jeg på at en tar det igjen dagen etterpå...

 

Fint med noe eget når du er her også, alt blir mye lettere da.

 

Jeg jobber jo også ennå, men bare når jeg har lyst. Etter 70 får man jo ikke være annet enn vikar likevel. Blir kanskje fem vakter P måned.

 

I juli får de greie seg uten meg...

 

Får gå mer inn for å ta de aller siste kilo når all fartinga er over .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Sekstito.

 

Nytt forum under vi som skal ned under 10 kg

 

Sommerprosjekt 2017 Nok er nok fortsatt :)

 

Heter det... men det går jo så tregt :)

 

Ja, blir bare 6-7 vakter her i juli og august og kanskje noen i september før jeg drar nedover igjen.

Juni ble det bare to :)

Må ta det litt med ro ellers låser kroppen seg helt.

 

God uke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...