Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 46 år og veier nå 64,7 kg. Jeg er bare 164 cm høy og er sikkert 10 kg for tung, men målet mitt er 57-58 kg som jeg trives best. De siste månedene har kiloene kommet løpende og klistret seg på kroppen min. Det er snakk om ca 7 kg på 4 måneder :o Det ble litt endring i livssituasjonen min rett før sommeren og da gikk jeg i fellen og begynte å spise helt feil. Trening ble et ork selv om jeg egentlig elsker å trene. Etter hvert som jeg ble tykkere og tykkere så har også appetitten min økt tilsvarende. Nå strammer alle klærne mine slik at jeg knapt får igjen knapper og glidelåser. Buksene mine som tidligere satt ganske løst i lårene ser ut som tights! Jeg skal IKKE kjøpe større klær, for det er ikke slik jeg vil se ut.

 

Nå har jeg bestemt meg for at nok er nok! Jeg vil at klærne mine skal passe igjen. Ut av joggebuksene og tilbake til den ordinære garderoben igjen! Jeg har tidligere god erfaring med kaloritelling og GR-metoden og tenker at det er en metode som passer meg bra. Jeg veier alt jeg spiser og fører nøye regnskap. 1300 kalorier er mer enn nok for meg som ikke rager så høyt i været. Jeg bruker aktivitetsmåler og ser at jeg forbrenner ca 1700 kcal de dagene jeg ikke er så aktiv. 400 i underskudd hver dag er ikke allverden, men i hvert fall et godt utgangspunkt.

 

Jeg ser at det til tider er ganske stille innpå her, men da tenker jeg at jeg heller får bruke dette som en slags dagbok for meg selv i så fall. Heng dere gjerne på dere som leser. Jeg skal ha veiedag på mandager og vil tro at vekten i morgen mandag morgen vil være omtrent 64,7 som i dag.

 

He en fin kveld der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fra nabotråden "De siste vanskelige kg..." Vi kan jo gjerne følge hverandre litt og titte innom om du vil. Jeg er omtrent 10 cm høyere og 10 år eldre enn deg og har brukt LITT lenger tid på å legge på meg, men ellers er det mye likt ;)

Stå på, du klarer det!

 

hilsen Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra deg, Enna :) Enig i at dette klarer vi! Fint å følge hverandre, så jeg skal nok ta en titt "inne hos deg" også.

 

Vekten i går viste 64,1 så jeg er absolutt godt i gang. Spent på resultatet på mandag etter den første uken. Pleier erfaringsvis å miste en del vekt de første dagene og så blir det litt mer gradvis nedgang etter det. Om det er mest vann eller hva vet jeg ikke, men det spiller ingen rolle for meg så lenge vekten blir lettere, klærne sitter løsere og humøret stiger :lol:

 

Hadde en fin treningsøkt i går og kjenner at jeg er i ferd med å få tilbake gleden av å trene igjen. Klart at det er tungt å dra på 6-7 kg ekstra, men de kiloene skal vekk sammen med de nye uvanene jeg har hatt den siste tiden. I kveld blir det ikke trening fordi jeg er nødt til å prioritere andre ting, men skal på trening igjen i morgen kveld. Gleder meg til det! Treningen gjør at jeg definitivt spiser mindre. Merkelig effekt det der. Når jeg ikke trener så kommer søtsuget og matlysten flyvende.

 

Ha en strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag ettermiddag :) Uken har ikke gått så aller verst totalt sett, men det ble litt vanskelig å føre regnskap i går fordi jeg spiste ute. Det var ikke akkurat noen smarte valg med Club Sandwich med hvitløksmør, bacon, massevis av aioli på og søtpotetfries som tilbehør, men du verden så godt det var! Siden jeg var så godt i gang så ble det litt vin på kvelden også sammen med litt snacks. At det ble en kalorisprekk i går er ikke til å komme fra, men jeg tok det igjen i dag med to timers gåtur/joggetur i skogen. Pulsklokka viser at jeg forbrente over 700 kcal på den turen så da går vel kanskje regnskapet i balanse fra i går.

 

Siden min veiedag er på mandager så er det egentlig ikke før i morgen at jeg skal gå på vekten, men en sniktitt i dag tidlig var ikke særlig oppløftende. Ser ut til at jeg er på stedet hvil. Jeg håper jo at det vil slippe litt innen i morgen, men har ikke helt den store troen på det fra den ene dagen til den andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten i dag viste riktignok 64,1 fremdeles, men livvidden har minket med tre cm. Vet sannelig ikke hvorfor kroppen tviholder på kg når omkretsen minker, men mulig det ble litt mye salt i helgen. Ikke godt å si. Ikke så mye å melde om herfra i kveld, så bare kort innpå her altså. Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag morgen :) Veiedag og 1,6 kg ned fra forrige mandag. Vekten er nå 62,5. Midjemålet har krympet med enda 3 cm til. Jeg var jo litt forundret forrige mandag at vekten ikke hadde rikket seg til tross for at midjen hadde blitt smalere, men det er jo nettopp det som er det rare med kroppen at den kan holde på mye noen dager som ikke nødvendigvis er fett. Så alt i alt så er nok de 1,6 kg ned et resultat fra to uker. Så om man veier seg på en mandag, onsdag eller hva som helst så spiller det ingen rolle for resultatet blir jo det samme uansett til syvende og sist :)

 

Jeg kjenner at jeg er på god vei til å nå målet mitt på 58 kg innen jul. Kjenner allerede på klærne at det ikke strammer fullt så mye og at knappene går igjen uten fare for å sprette ut :P Skal bli deilig å bli kvitt fire kg til. Da kan jeg ha på meg det jeg vil uten å måtte skjule fleskemagen under store gensere og jakker! Hurra hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en særdeles god uke både med tanke på trening og kosthold. Har trent veldig variert og hver eneste dag de siste 7 dagene. Det har vært trening som har dekket både kondisjon, utholdenhet og styrke. Kjenner meg både frisk og veldig glad etter slike økter :) Deilig å kjenne at man lever! Kondisjonsøktene har vært noe utfordrende, men jeg har jammen holdt ut. Body attack er like krevende som det høres ut som :lol: Får jo stålkondis jeg nå. Har ikke vært så flink til å trene overkropp de siste månedene og det får jeg kjenne på nå. Støl både her og der etter ukens trening, men det er jo en god stølhet sånn sett.

 

Lader opp til en god helg. Har nå vært superflink i tre uker og det forundrer meg stadig at jeg ikke snart får lyst til å grave nesa godt ned i en smågodtpose. Skjønner ikke helt at jeg ikke har lyst på det for tiden, men håper virkelig at det varer. Jeg blir jo rent lykkelig av fraværet av sukkerbehov :D Det aner meg at det skyldes mye trening. Jeg har nok sagt det før, men når jeg ikke trener så kommer både matlyst, tretthet og da tilhørende sukkerbehov. Tror nok at de lærde har rett når de mener at det har en sammenheng. Uansett så funker det for meg.

 

Må straks ta kvelden her kjenner jeg. Er oppe kl 06 hver morgen og det kjennes når kvelden kommer. Om jeg ikke er innpå her og skriver litt i løpet av helgen så er jeg i hvert fall innom på veiedagen min på mandag for å rapportere vekt. Håper virkelig at det er noe nedgang, men det er jo lenge til jul B)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en mandag og veiedag for meg. Det var ikke særlig oppløftende syn å se 63,1 :blink: Skjønner rett og slett ikke hvordan det er mulig at kroppen kan tøyse slik. tidligere i uken var jeg faktisk nede i 62,2 og håpet derfor at jeg skulle klare under 62 i dag. Midjemålet er det samme som forrige uke, men vekta viser altså 0,6 kg OPP... Med et kaloriunderskudd på 700 i snitt pr dag siste uke så skulle det egentlig være fysisk umulig, men vekta viser det den viser den. Om jeg ikke hadde gått så voldsomt ned er ok, men opp?? Mister jo noe av motivasjonen når det blir slik når jeg vet at jeg har vært superflink hele tiden. Har ikke rørt så mye som en sjokoladebit og ikke fått i meg noe som jeg har glemt å føre opp heller. 17,5 trimpoeng denne uken burde heller ikke gi vektoppgang syns jeg.

 

Vel vel, nok syt og forundring fra denne kanten for i dag. Nå er det bare å fortsette det gode arbeidet slik at man går ned på sikt i det minste. Noen nedturer skal man sikkert ha også slik at det ikke blir for lett ;)

 

Ha en fin kveld der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig være ærlig med meg selv å si at jeg gikk rett i kjelleren på alle måter den siste uken :unsure: Jeg taklet særdeles dårlig at min kjempegode innsats førte til vektøkning. Så vekta i dag viser bare enda mer oppgang, men denne gangen så har det i hvert fall en naturlig forklaring. Jeg har spist og spist og drukket og drukket massevis av kalorier som jeg ikke skulle. Har gitt totalt blaffen rett og slett. Det er jo helt teit at jeg fikk en slik reaksjon, men absolutt all fornuft og motivasjon forsvant totalt. Nå er jeg tilbake på 64-tallet og må bare skylde på vin, øl, potetgull, take away og ja det meste i grunnen :(

 

Har vært skikkelig i grubleboksen i dag og kommet frem til at den knekken jeg fikk skal jeg komme meg styrket ut av. Jeg har gjort noen endringer i hodet mitt og starter fra scratch fra i dag med nytt og friskt mot. Veldig leit at jeg fikk den knekken siden jeg var så utrolig godt i gang, men den som gir seg har jo tapt! Jeg vil ikke tape dette. Jeg vil ned i vekt og det skal jeg jammen klare.

 

Ønsker alle en kjempefin uke til alle dere der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Lillemor :)

 

Ser at du sliter med dette prosjektet ditt.

Kanskje du skal henge deg på mitt Forum??

Vi er 3 stk som er inne i en periode som går litt opp og ned og vi er flinke til å backe opp hverandre.

Godt med flere.

Vi er aktive og skriver flere ganger i uka.

 

Sommerprosjekt 2017. Nok er nok - heter forumet

 

Jeg startet opp i juni, men det ble som med deg... gikk litt ned og så opp igjen og litt ned og så opp over det jeg hadde veid da jeg startet opp.

Det er ganske demotiverende. For meg var det piller. Har nå gått på noen piller igjen, og økt, så kutter ut om ei uke. Har gått ned igjen litt denne uka.

Men gir ikke opp og det håper jeg ikke du gjør heller :)

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Lillemor :)/>/>

 

Ser at du sliter med dette prosjektet ditt.

Kanskje du skal henge deg på mitt Forum??

Vi er 3 stk som er inne i en periode som går litt opp og ned og vi er flinke til å backe opp hverandre.

Godt med flere.

Vi er aktive og skriver flere ganger i uka.

 

Sommerprosjekt 2017. Nok er nok - heter forumet

 

Jeg startet opp i juni, men det ble som med deg... gikk litt ned og så opp igjen og litt ned og så opp over det jeg hadde veid da jeg startet opp.

Det er ganske demotiverende. For meg var det piller. Har nå gått på noen piller igjen, og økt, så kutter ut om ei uke. Har gått ned igjen litt denne uka.

Men gir ikke opp og det håper jeg ikke du gjør heller :)/>/>

 

Lykke til videre :)/>/>

 

Hei! Takk for invitasjonen til tråden din. Nå har jeg jo allerede opprettet min egen og har absolutt ikke tenkt til å gi meg selv om jeg fikk en knekk. Ned i vekt skal jeg. Kan nok hende at jeg titter innom dere fra tid til annen og sier hei :)/> Klart at det er hyggelig å være flere.

 

Har vært rimelig flink i både matveien og på treningsfronten denne uken og det vil forundre meg mye om vekta øker ytterligere nå. Noen ganger får man seg en nedtur, men så lenge man ikke lar nedturen vinne på sikt så går det som oftest fint. I dag var jeg på trening kl 09 og deretter fikk hunden en god tur. Nå skal jeg ut i hagen og nyte den deilige høst/vintersola og gjøre i stand der ute til vinteren som snart kommer.

 

Ha en fortreffelig lørdag og helg alle der ute :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag morgen alle sammen :) Det var deilig å se på vekta i dag at jeg har kommet styrket ut av den knekken jeg fikk sist. Vekten i dag viser 0,8 kg ned fra forrige uke. Noen ganger så får man seg jo en og annen nedtur i livet, men man må bare ikke gi opp! Det søtsuget som forsvant i tre-fire uker kom tilbake for fullt nå i helgen, men det skal jeg prøve å bli kvitt igjen denne uken. Håper det går over av seg selv som sist :P

 

Nå er jeg klar for en ny og god uke med masse deilig trening og positivitet. Ha en god uke dere andre der ute også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg er i rute igjen og det er jo bra. Holder meg godt innenfor kaloribudsjettet og passer på å få i meg nok av det jeg skal slik at det blir et fornuftig kosthold. Da er det ikke rom for så mye mer egentlig. Ikke at jeg har hatt lyst på så mye utenom heller akkurat. Det søtsuget som jeg plutselig fikk forsvant like fort som det kom, og godt er jammen det! Denne uka har jeg måttet ta en treningsfri dag. Har et kranglete kne som ikke er så samarbeidsvillig dersom jeg trener mye. Fillekne :angry: Kjenner at det hemmer meg i å trene hva og når jeg vil. Jeg elsker å trene på høypulstimer og det er jo det som brenner kalorier også. I morgen skal jeg på Body attack igjen og det gleder jeg meg veldig til. Det er en kombinasjon av puls og styrke. Da jeg gikk med hunden i særdeles raskt tempo og med laaange skritt i oppoverbakker i dag hev jeg ikke etter pusten. Jeg ble utrolig glad da jeg merket at formen er tilbake slik den pleier å være. Nå er det bare disse fettvalkene som må bort da :rolleyes:

 

I dag så jeg faktisk 61-tallet og ble kjempeglad for det, men siden min offisielle veiedag ikke er før på mandag så skal jeg ikke ta gleden på forskudd. Jeg har ingen planer om å skeie ut nå i helgen, men jeg vet at jeg til tider har tøyset litt før... Nå skal jeg straks krype opp i sofaen for å se litt på TV før jeg tar en tidlig kveld. Uken har vært hektisk og jeg må visst lade opp litt kjenner jeg. Ha en god kveld der ute i fredagskvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vekta, den vekta :P I tre dager nå så har jeg veid under 62 og en av dagene godt under også. I dag veide jeg 62,1. Det er riktignok 0,5 kg ned siden forrige mandag, men det er merkelige greier at det skal svinge slik. Jeg klarte meg fint i helgen og tullet ikke på noe som helst måte. Jeg er uansett superglad for at jeg går ned i vekt :D

 

På lørdag så stod jeg lenge foran hyllene med snacks i butikken. Jeg tror jeg leste på 7 ulike poser fordi jeg ville finne ut av hvilke som hadde færrest kalorier, men samtidig minst saltinnhold. Ja da, noen vil nok kanskje riste på hodet av slikt, men jeg ser ikke poenget i å tylle i seg flere kalorier og større saltmengder enn nødvendig når det finnes valgmuligheter. Det viste seg at de posene med færrest kalorier hadde mest salt. Dette visste jeg jo fra før egentlig, men siden det hadde kommet noen nye produkter i hyllene så øynet jeg et lite håp ;) Det ble med studeringen og ingen slike poser ble med hjem :P

 

Jeg begynner å bli fryktelig lei av å måtte føre opp hvert eneste gram som jeg putter i munnen, men jeg vet med meg selv at det er det eneste som funker for meg hvis jeg skal komme meg ned til ønskevekten. Allerede nå så har jeg begynt å tenke på hvordan jeg skal beholde ønskevekten. Jeg orker ikke flere slike situasjoner hvor jeg ser ut som en strandet hval og med knapper som spretter ut i alle retninger. For meg så tror jeg at det er snakk om at jeg må være forsiktig med inntak resten av livet. Det er ikke slik mer at jeg kan spise tilnærmet hva jeg vil uten å legge på meg. Jeg hadde riktignok ikke en stillesittende kontorjobb da jeg var yngre, og forbrente også selvfølgelig mye mer både pga alder og aktivitetsnivå. Det er bare det at hodet mitt til tider ikke helt skjønner at jeg ikke kan spise like mye som før :rolleyes:

 

Ja, jeg er litt lei noen ganger, men allikevel veldig positiv til at dette skal gå helt fint! Må bare koble om litt i hodet til tider :D Ser forresten at det er flere her som det av og til går litt trått hos. Ønsker alle sammen en kjempefin uke med gode valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her har jeg visst tatt pause fra alt som er. Har vært på vinkvelder og julebord og det er absolutt ikke forenelig med vektnedgang for meg. Førjulshyggen tar litt mer av enn jeg hadde planlagt. Koser meg masse med venner, god mat og vin, men det er ikke akkurat oppskriften til verken å gå ned eller holde vekten. Nå i helgen er det nok en førjulsamling og jeg vet at fornuften synker i takt med stigende promille :rolleyes: Om jeg må kaste inn håndkledet i desember og heller starte friskt på nyåret må jeg ta stilling til ganske snart. Jeg trenger ikke å dytte innpå ukritisk i desember, men må altså ta stilling til om jeg skal avvente kaloritellingen litt. Kommer tilbake til det.

 

Ønsker dere alle en flott førjulstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Godt nytt år alle sammen! Her er man i gang igjen som seg hør og bør :rolleyes: Jeg tok en lang pause fra alt sammen, men nå er jeg motivert for å fortsette. Tittelen på tråden blir litt rar nå, men jeg kom meg faktisk litt ned innen jul selv om ikke målet ble nådd. Tittelen får bare stå, men målet er nå å klare det innen våren. Jeg tipper at rundt 15. mars så er jeg der jeg skal være. Vekten har økt bittelitt siden før jul og ligger nå på 63,5. Egentlig så skal jeg si meg særdeles fornøyd med det, for jeg fryktet at den var mye mye mer.

 

Jeg har tilnærmet ingenting igjen av verken julekaker, godterier, julemat eller annet som kan ligge og friste i et svakt øyeblikk. Det som ikke har blitt spist her hjemme har jeg gitt bort. Nå er det tilbake til den gode hverdagen igjen med sunne vaner og god livsstil. Jeg startet på mandag og er altså godt i gang med registreringen.

 

Ønsker alle sammen en god uke med gode vaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er årets første uke med kaloritelling overstått. Jeg er tilbake med gode treningsvaner og har hatt ca 1200 kcal i snitt. Matlysten har ikke vært helt på topp og jeg føler meg litt stappa. I kveld måtte jeg faktisk ha i meg litt mandler for å få opp kalorimengden :blink: Jeg har ikke akkurat hatt det problemet før... Vel, vekten har ikke rikket seg siden forrige mandag, men jeg var faktisk over en kg lettere rett før helgen. Jeg har ikke rørt så mye som et sukkerkorn eller et vinglass i helgen, så jeg har ingenting å skylde på heller. Mistenker at det er cellene i musklene som trekker til seg vann nå som jeg har startet opp igjen med styrketreningen. Jeg tok faktisk pause fra all styrketrening i hele desember ;)

 

Apropos sukker og alkohol. Jeg har bestemt meg for å ha en hvit måned som innebærer null sukker og null alkohol. Jeg vet nemlig hvor kiloene mine kommer fra :lol: Det var litt rart på lørdag kveld da jeg satt i sofaen og skulle slappe av for kvelden. Jeg nyter de lørdagskveldene som jeg kan være alene og nyte helgen. Jeg har jo nærmest innarbeidet "kosevaner" med litt vin og snacks. Denne lørdagen satt jeg liksom bare der og lurte på om jeg ikke bare skulle gå og legge meg i stedet :P Nå til helgen trenger jeg ikke tenke på det, for da skal jeg ikke være hjemme uansett. Da er selskapet og aktivitetene i seg selv kos nok.

 

Vel, det var kveldens grublerier. Jeg skal tidlig opp i morgen igjen og får straks legge meg på lading. Ha en deilig kveld der ute alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke er overstått og det har gått rimelig greit. Ble en del trening også. Vekten i dag viste 0,6 kg ned siden forrige mandag. Jeg er ikke allverdens imponert over akkurat det siden jeg hadde ventet mer nedgang, men det er greit nok. Vi har et forferdelig ruskevær her nå, men må allikevel ut med hunden. Blir neppe den lange gåturen, men all bevegelse er jo bra :) Ha en fin dag alle der ute i blåsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemor changed the title to Ned innen våren

Bitteliten oppdatering herfra. Vekten har ikke gått ned siden forrige uke, faktisk heller litt opp. Jeg vet hva som gikk galt og får bare finne tilbake til de gode vanene allerede nå før det eskalerer. Har egentlig hatt en drittuke på flere måter, men jeg har det bedre igjen nå og er klar for å fortsette. I går var jeg på en nydelig skitur og det gjorde godt for kropp og sinn. Det var rene påskestemningen ute i skiløypene :)   

Nå skal jeg kose meg med en kopp kamillete før jeg gyver løs på kveldens husarbeid.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mandag og ny veiedag. Ned til 62,9 og det skal jeg være fornøyd med denne gangen. Er glad for at jeg klarte å stoppe den negative utviklingen. Det blir fremdeles mye trening og det koser jeg meg virkelig med. På lørdag hadde jeg en super treningsøkt på treningssenteret med kondisjon og stryke. I går var det superfine forhold i skiløypene igjen og gikk 1,5 time uten stans. Tror jeg forbrente en del kalorier på det. I dag blir det Zumba igjen, så jeg syns absolutt at jeg får trent veldig variert. Føler meg glad i kroppen selv om jeg ser at flesket har festet seg godt  rundt magen. Har det meste der dessverre, men målet er jo å få det bort da. Må kanskje være flinkere til å holde meg her inne på forum. Er jo mye motivasjon å se at andre lykkes også. 

Klem fra meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Ja her sitter flesket fremdeles godt fast. Hele ned 100 gram siden forrige uke ;) Nok en gang så er jeg glad for at det går ned og ikke opp. Denne uken så har jeg ikke ført opp noe som helst i regnskapet fordi dagene har vært så fryktelig hektiske. Jeg vet at jeg må veie og telle for at jeg skal få særlig med nedgang, men det var dette med å få tiden til å strekke til da. Jeg registrerte ikke noe i går, men vet at jeg ikke spiste mer enn jeg skulle ut fra hva jeg pleier. Jeg får føre opp igjen fra i dag slik at denne uken kanskje kan føre til et godt veieresultat neste uke. Satser på det. Ellers så trener jeg og koser meg med det som jeg pleier.

Ha en fin uke alle sammen der ute! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag morgen :) Dette ble en særdeles gledelig start på uken for min del! Vekta i dag viste 61,9 og jeg smilte fra øre til øre :D   Det er ned 0,9 kg siden forrige mandag. Jeg har vært i masse aktivitet og trent nesten hver dag. Målet er jo å komme meg ned til 58 innen ca 15. mars, så jeg må jo virkelig stå på om jeg skal klare det. Som tittelen sier så skal jeg ned innen våren. Når man ser ut av vinduene her så er det ikke mye som minner om at våren er rundt hjørnet om en måneds tid ;)   Det laver ned her og vi hadde ikke akkurat lite snø fra før heller. Blir fint å gå på ski da i det minste. 

Ellers så har helgen vært helt fantastisk! Det ble lange turer på flere timer i skogen med hunden både på lørdag og søndag. Det har blitt god mat og godt drikke også, men det har vært sunne og gode valg. Ikke noe sjokolade eller annet snop. Alt i alt så har uken totalt vært veldig fin og det syns jo på vekta også!

Ønsker alle sammen en superfin uke :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...