Gå til innhold

Veier man mer når man har mensen?


Siri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg startet "prosjekt sommerkroppen 2019" for 6 uker siden, og har gått jevnt og trutt ned hver uke. Har klart å miste 3.6 kilo og er veldig fornøyd med det. Bare et par kilo igjen til målet er nådd nå. :) Men da jeg gikk på vekten i dag viste den kun 100 gram nedgang den siste uken. Det syntes jeg var veldig lite, tatt i betraktning at jeg har gjort akkurat det samme med kosthold og trening denne uken som i de tidligere ukene. Jeg fikk imidlertid mensen i går og er ganske oppblåst i magen, slik jeg pleier å være når jeg har den. Kan dette påvirke vekten? Eller er det bare en "myte". Selv om magen er oppblåst bør den vel ikke plutselig veie mer? Eller gjør den det? Noen som har noen gode svar til meg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ikke noe fasitsvar. Selv merker jeg ikke noe til det, men har hørt fra flere at de går litt opp eller står stille, så kan jo være noe i det.

Det er uansett ikke unaturlig at man i perioder står litt rolig. Er du flink til å trene også har du helt sikkert fått en del muskler i tillegg.

Lykke til videre! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...