GĂ„ til innhold

Ned 20 i 2020😳


Anbefalte innlegg

Gratulerer med nedgang Selena. SĂ„ flink du har vĂŠrt👍👏👏👏

Her er vi pÄ vei heim til kvardagen. Gleder meg til det. Har nok tatt ferie fra det meste, men fÞler ikkje eg har frotsett eller spist for mykje, men mykje grillmat med cider til gjer nok at eg fÞler meg litt tyngre i kroppen. Trur nok der er nokre kilo i pluss. Blir spennande Ä sjÄ, hÄper uansett at dei sitt laust og forsvinn kjapt. 

Skal bli godt Ă„ komme tilbake til kvardagen🙂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen endring i vekta sist uke, men det var heller ikke planlagt. NÄ begynner tellingen av kcal igjen. Jeg er fornÞyd med hvordan jeg har taklet mat i sommer. Jeg har unngÄtt smÄspising pÄ dagtid, fÞrste gangen jeg virkelig slet med det var i gÄr. Da var jeg sliten i kroppen etter langtur i fjellet sÞndag og trÞtt fordi jeg har begynt Ä jobbe igjen. Da var det veldig nÊrliggende Ä dytte innpÄ det fÞrste man sÄ. Som var et lass med lapper som jeg hadde stekt til frokost sÞndag. Men jeg spiste to og la resten i fryseren. Og sÄ gikk jeg tur en times tid i stedet. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har slitt med forstoppelse nokre dager i slutten av ferien, sÄ i gÄr spiste eg ein pose med svisker og drakk eit stort glass vatn, det gjorde susen.

Vekt i dag var 70,3 kg.

Det viser at eg har kost meg og hatt ferie, men optimistisk for hausten og videre nedgang. NÄ er det bare Ä komme inn i rutiner og fÄ magen i balanse sÄ satser er pÄ jamn nedgang.

Fortsetter med vektmÄling mandager, sÄ hÄper Ä vÊre pÄ 60 tallet igjen pÄ mandag :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Grua meg for Ä gÄ pÄ vekta denne gangen, har hatt bursdag i heimen med masse mat, pizza og kaker men jaggu var det 400 gram ned. Puh. Jeg har fÄtt opp aktiviteten og har en trimrunde pÄ 2,5 timer som jeg kjÞrer 2-3 ganger i uka. Og mÄ ut Ä trimme hver dag, det er ikke valgfritt. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 weeks later...

Logg inn for Ă„ kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...