GĂ„ til innhold

Ned 20 i 2020😳


Anbefalte innlegg

Kom pÄgangsmot og treng deg pÄ, her skal du motstand finne...

Har gjort dette mange ganger fÞr, med mer eller mindre hell. Er nÄ godt inn i 40-Ärene, har tre barn og fÞler meg som en sliten vaskeklut. SÄ nÄ gjÞr jeg et siste forsÞk pÄ Ä bli en bedre utgave av meg selv.

2020 skal bli mitt Ă„r og det med 20 kg mindre. Jeg starter mandag, og har veie- og rapporteringsdag torsdager.
Og starter pĂ„ 80kgđŸ„”

Noen som blir med?
 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 4.1.2020 den 18.29, MIO MIN MIO skrev:

Kom pÄgangsmot og treng deg pÄ, her skal du motstand finne...

Har gjort dette mange ganger fÞr, med mer eller mindre hell. Er nÄ godt inn i 40-Ärene, har tre barn og fÞler meg som en sliten vaskeklut. SÄ nÄ gjÞr jeg et siste forsÞk pÄ Ä bli en bedre utgave av meg selv.

2020 skal bli mitt Ă„r og det med 20 kg mindre. Jeg starter mandag, og har veie- og rapporteringsdag torsdager.
Og starter pĂ„ 80kgđŸ„”

Noen som blir med?
 

Jeg er med :)

54 Ă„r, 172 og startvekt 96,7 kg 30/12. Ned 2,1kg fĂžrste uka og det fĂžles veldig godt, bare sĂ„ uendelig lang vei Ă„ gĂ„. Har forsĂ„vidt brukt relativt lang til pĂ„ Ă„ spise meg opp til dagens "match-vekt" og da mĂ„ jeg vel bare ta opp kampen og begynne pĂ„ retur 🙂

Mitt mÄl er 73kg, da er jeg normalvektig (bmi) og jeg vet fra tidligere at dette er en vekt jeg kan trives med

Veiedag mandager

 

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei Jess!

SÄ gĂžy at du vil henge deg pĂ„đŸ˜ƒ Dette skal vi klare!

Status i dag er ned 1,8kgđŸ„łÂ 
Deilig med en kickstart selv om man vet at det er mye vann i starten, og at det vil gÄ seinere etterhvert. Det gir uansett motivasjon til Ä fortsette.

 

Start: 80 kg

Uke 1: 78,2 kg (-1,8kg)


Lykke til videre!😃

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, hiver meg gjerne med i trĂ„den din. Har min egen trĂ„d ved siden av, men har gjort dette fĂžr og veit kor viktig det er med motivasjons venner i et slikt forum. Sammen er vi sterkere til Ă„ klare vĂ„re mĂ„l og holde motivasjonen oppe nĂ„r den ikkje er pĂ„ topp😀 starter og med 80 kg i startvekt, ekstra kjekt nĂ„r vi har like utgangspunkt og nesten like mĂ„l. Blir gjerne 60 kg, men er godt fornĂžyd pĂ„ 65 og som er mitt mĂ„l i utgangspunktet. FĂžrste delmĂ„l er 75 kg. HĂ„per Ă„ vĂŠre der i begynnelsen av februar😊 

Vi fĂ„r heie pĂ„ kvarandre og holde trĂ„den levande😁 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, MIO MIN MIO skrev:

Hei Pippi1979 og Glajenta79😃

SĂ„ gĂžy at dere henger dere pĂ„. Alltid lettere nĂ„r man stĂ„r sammen - girlpowerđŸ’ȘđŸ»

Super motivert og morro at vi er fleire og har samme utgangspunkt vekta😁 Har sĂ„ mange flotte bukser i skapet som bare venter pĂ„ Ă„ sitte som et skudd igjen. Har spart pĂ„ dei veeel lenge sĂ„ viktig Ă„ fullfĂžre i ÅR sĂ„ dei ikkje morkner😆 HĂ„per dere er like motivert og at vi sammen kan nĂ„ mĂ„lene vĂ„ređŸ€© Har ein feeling pĂ„ at sommerkroppen i Ă„r ser bedre ut enn pĂ„ lenge😋

Motivasjons spark fra Glajenta😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 9.1.2020 den 22.26, Glajenta79 skrev:

Super motivert og morro at vi er fleire og har samme utgangspunkt vekta😁 Har sĂ„ mange flotte bukser i skapet som bare venter pĂ„ Ă„ sitte som et skudd igjen. Har spart pĂ„ dei veeel lenge sĂ„ viktig Ă„ fullfĂžre i ÅR sĂ„ dei ikkje morkner😆 HĂ„per dere er like motivert og at vi sammen kan nĂ„ mĂ„lene vĂ„ređŸ€© Har ein feeling pĂ„ at sommerkroppen i Ă„r ser bedre ut enn pĂ„ lenge😋

Motivasjons spark fra Glajenta😄

Ahh, jeg og. En drĂžss med lekre kjoler og bukser i skapet som nĂ„ enten jeg ikke fĂ„r pĂ„ eller som sitter som et pĂžlseskinn sĂ„ alle valkene synes😬  Har faktisk valker pĂ„ ryggen nĂ„đŸ˜«

Heier pĂ„ oss at vi blir superlekre simmene 2020💃💃💃💃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann😀Jeg henger meg pĂ„ denne siden, jeger med pĂ„ en annen ogsĂ„ med en liten innsats.Dette er meg:🧓 voksen dame pĂ„ 63,men kjenner meg som 30 -100 innimellom.Har artrose med div operasjoner fĂžr og framover dette Ă„ret.NĂ„r jeg var 60 veide jeg 90kg,nĂ„ er vekten pĂ„ 79.Vil gjerne ned til under 70 pga helsen.Eldste barnebarn skal konfimeres denne vĂ„ren,sĂ„ nĂ„ vil jeg stĂ„ pĂ„,finere med festdrakt da😄.Til opplysning er jeg 164cm lav.Siste uke gikk jeg ned 1,5kg sĂ„ det nytter ennĂ„ hehe.Har en stor hund 40kg đŸ¶som ogsĂ„ skal ned ca3- 4kg,vi gĂ„r mange turer.Jeg er alene(enke siden 2016)men stor vennekrets,hundeklubber.Er dere litt slitne Ă„ lese nĂ„?NĂ„r har vi veiedag?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hyggelig at du blir med Nissemora!😄

Jeg har ogsÄ skapet fullt av «ikke noe Ä ha pÄ meg» som jeg gjerne skulle brukt igjen. Har som mÄl nÄ og ikke kjÞpe noen nye klÊr fÞr jeg er under 70kg.

Jeg er 164cm sĂ„ er er utgangspunktene veldig like😉 Veier meg torsdager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

35 minutter siden, MIO MIN MIO skrev:

Hyggelig at du blir med Nissemora!😄

Jeg har ogsÄ skapet fullt av «ikke noe Ä ha pÄ meg» som jeg gjerne skulle brukt igjen. Har som mÄl nÄ og ikke kjÞpe noen nye klÊr fÞr jeg er under 70kg.

Jeg er 164cm sĂ„ er er utgangspunktene veldig like😉 Veier meg torsdager.

SÄ artig at vi sÄ og si er like pÄ vekt/hÞyde. 
Kjenner jeg er redd for Ă„ ikke klare gĂ„ ned, men mĂ„ jo bare gi det man kan:-) Jeg skal ned nĂ„đŸ’ƒÂ 

Jeg veide 80 forrige fredag, og 80 i gĂ„r😆 Kursstart nĂ„ onsdag 15.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ kjekt med fleire motiverte damer.

Eg er 169 cm.

Nissemora, alder er bare et tall. Du har jo gjort en kjempejobb allerede og er godt i gang. Har ogsÄ hund, men i 6 kg klassen. Men elsker tur, sÄ har ein som drar oss ut.

Eg har veiedag mandag, sĂ„ mĂ„ holde meg pĂ„ matta i helga😊

Pippi, lykke til med kurs start. Gikk et kurs for 11 Är sida, lÊrte masse og kom i mÄl pÄ egenhÄnd. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann 🙂 Er det plass til meg i denne trĂ„den og?

Jeg er en gammel traver her inne, og synes jeg kjenner igjen noen av navnene deres 😉 Men, det er lenge siden jeg har vĂŠrt aktiv her inne nĂ„.

Jeg er ganske lik flere av dere. 51 Ă„r, 1.67 hĂžy, mamma til 3 store barn og gift. Hoppet opp og ned vektmessig hele mitt liv. Gikk ned i underkant av 10 kg. i fjor - men gikk litt opp i julen. Sliter med Ă„ komme meg under 80. Det fĂžles som to skritt frem og et tilbake hele tiden. Akkurat som om kroppen ikke vil. Er normalvektig pĂ„ ca 70 kg. tror jeg, ift BMI - men drĂžmmer om Ă„ ligge pĂ„ et tall hvor det stĂ„r 6 fĂžrst 😉 SĂ„ mitt mĂ„l er vel da ca. 13 kilo ned. Om et mirakel skulle skje, og jeg skulle klare det - sĂ„ er alt under 70 en fantastisk bonus.

Jeg gikk ned i fjor ved at jeg kom godt i gang med treningsrutiner, og var ganske sÄ konsekvent med mat. Null godis og ekstrating. Registrerte i hodet mitt - har gÄtt pÄ mange GR-kurs... sÄ vet sÄnn ca hva jeg bÞr spise/ikke spise. Om jeg ikke nÄ relativt raskt klarer Ä komme meg under 80, sÄ begynner jeg nok med Ä telle kalorier og registrere.

Veiedagen min er pÄ mandager.

Og jeg kjenner meg godt igjen i at det ligger litt klĂŠr og venter pĂ„ en smalere kropp 😉

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Klart det er plass til deg ogsĂ„, Soleie68!😃 Jo fler, jo bedre! SĂ„nn fĂ„r vi jo et hyggelig felleskap som jobber mot samme mĂ„l og kan motivere hverandre.

Selv har jeg diagnosen ME (i dag i mild grad) som gjĂžr at jeg dessverre ikke fĂ„r trent sĂ„ mye. NĂ„r daglige gjĂžremĂ„l er gjort er det ikke sĂ„ mye energi igjen. MĂ„ derfor ta kampen mot kiloene med maten😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei. Jeg er med i en trÄd pÄ «ned under 10 kg», men siden utgangsvekten 1. Januar var 80,7 sÄ er det mer enn 10 kg til mÄlet. (Det er pÄ 68 kg)

en annen ting er at det er litt liten aktivitet og jeg syns det er artigere med litt «skravling»

jeg er 55 Är, 173 cm hÞy, sÄ jeg ser «ned pÄ» dere andre... men heldigvis bare pga hÞyden.
 

FĂ„r jeg vĂŠre med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, MIO MIN MIO skrev:

Klart det er plass til deg ogsĂ„, Soleie68!😃 Jo fler, jo bedre! SĂ„nn fĂ„r vi jo et hyggelig felleskap som jobber mot samme mĂ„l og kan motivere hverandre.

Selv har jeg diagnosen ME (i dag i mild grad) som gjĂžr at jeg dessverre ikke fĂ„r trent sĂ„ mye. NĂ„r daglige gjĂžremĂ„l er gjort er det ikke sĂ„ mye energi igjen. MĂ„ derfor ta kampen mot kiloene med maten😊

Trist med den diagnosen,vet en del om den, utdannet innen helse.StĂ„ pĂ„đŸŒ·

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

God sĂžndag damer:-)

Her gĂ„r ikke slankingen etter planen🙈 Endte med spontant ut med venner i gĂ„r, sĂ„ ble bĂ„de burritos og mye hvitvin. Og i dag skal mannen lage raspeballer til middag. 

Godt kurset begynner onsdag, for da mĂ„ jeg jo ta meg sammen. Blir for flaut Ă„ stĂ„ pĂ„ veiing uke etter uke og ikke gĂ„tt ned noe😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SelvfĂžlgelig fĂ„r du vĂŠre med, enna! Her er alle velkomne!😃

Pippi1979: ingen krise Ä skeie ut en gang i blant! Tror man mÄ det for Ä klare varig nedgang.

For min del satser jeg pĂ„ varig nedgang denne gangen (har selvfĂžlgelig gjort dette 100 ganger fĂžr🙈). Strategien er derfor noen utskeielser i helgene, man skal jo leve litt ogsĂ„. Vil heller bruke litt lengre tid pĂ„ Ă„ nĂ„ mĂ„let og setter derfor ikke opp datoer for delmĂ„l, bare kilo. FĂžrste delmĂ„l for meg er 75 kg😊

Gþy at vi har blitt en gjeng! Heia oss!😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjekt med mange damer her. Har litt dÄrlig tid i dag, sÄ kun vekt rapport. 

Vekt i dag 78,0 kg🙂 - 2,1 kg.

Veldig fornÞyd med ein god start. Veit at det er ein del vatn i starten, sÄ blir nok ikkje samme nedgang neste veke. Ikkje komt skikkelig igang pÄ treningsfronten, men det kjem nok. 

Ha ein fin dag og lykke til til dere andre som har veiedag. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann - sĂ„ flott med sĂ„ stor gjeng 🙂

Uken har gĂ„tt greit sĂ„nn totalt sett for meg. VĂŠrt syk, sĂ„ har ikke trent, men har klart Ă„ hente meg sĂ„nn greit inn etter julen nĂ„r det gjelder mat. Veide 84 kg. 5 januar - og i dag viste vekten 82 kg. Er selvfĂžlgelig glad for det - men samtidig sĂ„ kjenner jeg hvor irritert jeg er pĂ„ meg selv. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har gĂ„tt ned disse kiloene! Noen dager fĂžr jul veide jeg 81,2. Og sĂ„ vipps etter en uke med "fri flyt" viste vekten 84! SĂ„ jeg gĂ„r ned, litt opp, litt ned, litt opp og sĂ„nn holder jeg pĂ„.... Men, nĂ„ er det slutt pĂ„ det 😉

SĂ„ leit Ă„ hĂžre at du har ME, Mio Min Mio. Kjenner dessverre sĂ„ altfor godt til det. Hatt et barn som lĂ„ i mĂžrket i kjelleren i over to Ă„r. Du fĂ„r tenkte pĂ„ at det jo er maten som er viktigst ift. vektnedgang uansett, og sĂ„ motivert du hĂžres ut - sĂ„ tenker jeg at dette klarer du fint 🙂

Ønsker dere en fin uke alle sammen - lykke til med Ă„ ta gode valg for dere selv 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 11.1.2020 den 21.15, MIO MIN MIO skrev:

Klart det er plass til deg ogsĂ„, Soleie68!😃 Jo fler, jo bedre! SĂ„nn fĂ„r vi jo et hyggelig felleskap som jobber mot samme mĂ„l og kan motivere hverandre.

Selv har jeg diagnosen ME (i dag i mild grad) som gjĂžr at jeg dessverre ikke fĂ„r trent sĂ„ mye. NĂ„r daglige gjĂžremĂ„l er gjort er det ikke sĂ„ mye energi igjen. MĂ„ derfor ta kampen mot kiloene med maten😊

Kjedelig diagnose, hĂ„per du har funnet ein rutine som held ME i sjakk, og til Ă„ leve med. Vektnedgang er jo over 70% mat, nokon meiner 90% mat. SĂ„ det at du ikkje fĂ„r trent sĂ„ mykje skal likevel ikkje vĂŠre avgjerande. Om du vil ha eit tips til lett og morsom trening av kjernemusklaturen kan eg anbefale innersvingen rockering😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Soleie68 skrev:

Heisann - sĂ„ flott med sĂ„ stor gjeng 🙂

Uken har gĂ„tt greit sĂ„nn totalt sett for meg. VĂŠrt syk, sĂ„ har ikke trent, men har klart Ă„ hente meg sĂ„nn greit inn etter julen nĂ„r det gjelder mat. Veide 84 kg. 5 januar - og i dag viste vekten 82 kg. Er selvfĂžlgelig glad for det - men samtidig sĂ„ kjenner jeg hvor irritert jeg er pĂ„ meg selv. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har gĂ„tt ned disse kiloene! Noen dager fĂžr jul veide jeg 81,2. Og sĂ„ vipps etter en uke med "fri flyt" viste vekten 84! SĂ„ jeg gĂ„r ned, litt opp, litt ned, litt opp og sĂ„nn holder jeg pĂ„.... Men, nĂ„ er det slutt pĂ„ det 😉

🙂

Gratulerer med ein flott start. NĂ„ er det bare Ă„ fortsette i samme steem sĂ„ kjem du nok under 80 fĂžr du veit ordet av det, sĂ„ fĂ„r vi passe pĂ„ Ă„ holde motivasjonen din oppe slik at du ikkje havner i samme fella igjen. Det handler om Ă„ bestemme seg og vĂŠre beinhard med seg sjĂžlv og ikkje gi etter i svake Ăžyeblikk. Du klarer det du vil, du mĂ„ bare ville det nok😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Logg inn for Ă„ kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...