Gå til innhold

Hjertesukk fra en som trenger å gå ned 30+


Gjest silda

Anbefalte innlegg

Det var ingen mandagsveiiere igjen, så eg tok veiedag i dag, og den viste - 1 kilo. Så i dag er eg i strålande humør. Dere er ein flott gjeng å ha altså, no har det gått så seint i lang tid synst eg, men dere er fulle av pågå mot og oppmuntring. Håper dere har hatt ein fin veiedag dere også. Gler meg til å sjå korleis det har gått. Såg på tirsdagsklubben at trucker og slankelinda har hatt ein flott nedgang, gratulerer og godt jobba. Trucker du har jo hatt ein jamnnedgang sånn stort sett trur eg heile tida, så sjølv om du har slitt med å komme opp i kcal. inntak så har du jo ein flott nedgangskurve å sjå til. Jammen er vi flinke! No er eg spent på å høre korleis det har gått med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Gjest Friskus_jenta

Gratulerer med de to minus-smørpakkene :) Keep up that good work!

 

I dag har jeg vært på en skikkelig beinhard fjelltur ( nesten RETT OPP) men gud hvor deilig!!! Skal sies at jeg pesa for sikkert ti hvaler! Men jeg nådde toppen etter ca 2 timer, og var rimelig svett og glad kan man si.... Signerte med autografen i to turbøker på veien, så nå har jeg bevis dere! :)

Og så ble det 11,8 trimpoeng!!! He he...

 

Ha en fantastisk flott dag i dag jenter. Nyyyt sola, og kos dere! Takk for at dere finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sitter å lurer på om eg skal stikke på ein liten fjelltur no på kvelden, lader motivasjonen! Deilig når eg har komt opp. Elle melle ... som min datter tar når ho funderer. Litt mindre min fjelltur enn din da slankelinda. Tar ein time dit eg har tenkt meg, men den går også rett opp omtrent. Litt mindre varmt om kvelden da heldigvis. Eg får starte med å finne fram joggeskoa så får vi sjå kor langt eg kjem. Ha ein nydeleg kveld alle sammen.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Eg sitter å lurer på om eg skal stikke på ein liten fjelltur no på kvelden' date=' lader motivasjonen! Deilig når eg har komt opp. Elle melle ... som min datter tar når ho funderer. Litt mindre min fjelltur enn din da slankelinda. Tar ein time dit eg har tenkt meg, men den går også rett opp omtrent. Litt mindre varmt om kvelden da heldigvis. Eg får starte med å finne fram joggeskoa så får vi sjå kor langt eg kjem. Ha ein nydeleg kveld alle sammen.

 

Klem fra meg[/quote']

 

Spiller ingen rolle hvor langt man går, en time er jo supert... det viktigste er jo at man kommer seg opp til målet og at man koser seg...

 

Jeg måtte jo imponere min spreke mor i dag (var på besøk)

Hun er veldig flink til å backe meg opp, og siden jeg har snakka så masse om denne turen tilo henne (hvor fantastisk utsikt langt utover hav og øyer) kunne jeg nesten ikke si nei da hun spurte om vi ikke skulle ta en tur opp dit. Hun var visst litt nysgjerrig.. Mamma er egentlig i ganske god form, så jeg trodde det kom til å bli forferdelig!! MEN det ble en helt fantastisk og uforglemmelig tur!! :)

Og hun ble pest hun også!!! :)

 

SÅ: du må ta deg en tur, du kommer IKKE til å angre i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart tur, måtte det når du oppfordra så sterkt ;-). 1 time opp og ca. 45 min ned, så det blir litt trimpoeng ut av det. Og heilt enig, det er så deilig når eg først har komt i gang. Det som eg synst er deilig er å kjenne at forma har komt seg. Som du merka med at mor di vart pest og du synst det var greitt å følje med. I starten brukte eg 1 1/2 time for å komme opp, og da var eg kjempe pest. Men no går det greitt opp. Det er egentlig det deiligste med dette opplegget, å kjenne på at forma kjem seg. Godt natt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Tenker du føler deg kjempe vel i dag!! :)

 

Jeg ble så motivert etter i går, så jeg skal ta meg en liten tur i dag også... men ikke en slik tur da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Pes altså, dro på jobb kl 06 i morres og parkerte lastebilen kl 20.30. På den tiden har jeg sjauet en masse. Klatret opp og ned og gått 7 km. Det har vært gruelig varmt i dag og noen aeir condition eksisterer ikke så jeg er kokt,stekt og grilla på en gang. Godskrev meg selv for 2 timer rolig gange og 15 min klatring opp og ned.

Det er tross alt vanlig med 7,5 timer arbeid og så fritid, ikke 14,5.

Har jeg vært for raus med meg selv synes dere? Nå venter husarbeid og pakking og i morgen setter vi kursen til Countryfestivalen på Vinstra. Kommer igjen på søndag. Kryss fingrene for meg da så jeg klarer å holde opplegget mitt :):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du har vært for snill med å gi deg selv poeng, som du selv sa: det er vanlig med 7 timers arbeidsfager og ikke 14. . . Da kan man nesten tolke det sånn at du kunne ha skrevet 4 timer rolig gange med tanke på alle de ekstra timene du jobba. Jeg syns du fortjener de trimpoengene jeg :)

Så morsomt du skal på countryfestival, skulle gjerne vært der selv for å fått sett hva det var - høres utrolig festlig ut. Kos deg du, og dans masse - er jo mye kcaloriforbrenning i det :)

 

Klem fra Nefertiti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Jeg syns ikke du har vært for snill med å gi deg selv poeng' date=' som du selv sa: det er vanlig med 7 timers arbeidsfager og ikke 14. . . Da kan man nesten tolke det sånn at du kunne ha skrevet 4 timer rolig gange med tanke på alle de ekstra timene du jobba. Jeg syns du fortjener de trimpoengene jeg :)

Så morsomt du skal på countryfestival, skulle gjerne vært der selv for å fått sett hva det var - høres utrolig festlig ut. Kos deg du, og dans masse - er jo mye kcaloriforbrenning i det :)

 

Klem fra Nefertiti[/quote']

 

Jeg takker for oppmuntringen :) Stort sett ligger mine arbeidsdager på mellom 11 og 16 timer. Da må jeg ta litt derifra til trimpoeng for når jeg kommer hjem orker jeg ikke mer enn det nødvendigste. I helgene og dersom jeg har en fridag trimmer jeg. Skal i alle fall bevege meg mye i helgen og stegteller samt matvekt blir med. Ha en flott ukeslutt og helg alle flotte damer :):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

... 14 timer, og så i denne varmen... puhhh!!!

Skulle hatt mer trimpoeng for det ja... enig med nefertiti...

 

GOD TUR til Vinstra!! Ha det kjekt, og dans til fanden tar deg snuppa!!!

 

PS! Er så j... varmt, trodde jeg skulle DØ når jeg klippa plenen i 21 tida i kveld... Svetta som en gris jo!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Våkna opp til ein ny strålande - varm! dag. Og eldste mann fyller 13 i dag.

Heilt imponert av alt dere styrer med, lange arbeidsdager med masse gåint, plenklipping i varmen og meir. Så da skal eg prøve å få gått litt i dag sjølv om det er varmt. Ha ein strålande dag, og kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Våknet opp i dag, til regn... faktisk litt deilig når det har vært så varmt i det siste...

Er bare noe få dråper, og litt lett bris med sønnavind, så det er varmt og godt!

 

Så i dag har jeg tenkt å male litt på huset, under tak altså, så får jeg gjort dette også:)

Og så skal jeg vaske huset innvendig skikkelig! For jeg SER at det har vært fint vær i det siste, om dere skjønner hva jeg mener... he he...

 

Så da blir det litt trimpoeng allikevel! :)

 

Ha en fin dag da alle flinkiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Og jeg har kapret til meg 6,8 trimpoeng ved å male hus... :)

 

Nå skal jeg på stranden med noen venninner, og vifte litt med flesket...så lenge det ER noe flesk å vifte med!! Hi Hi!

 

Kanskje jeg skal våge meg uti og bade også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Er det bare meg igjen her eller?

 

Er det jeg som ikke er oppdatert, har vi flytta på oss??!?!?!?!

 

MAGDE!

TRUCKER! vet jo egentlig at du er på ferie på Vinstra da... På tide å komme seg hjem nå, vi SAVNER DEG!! :)

NEFERTITI!

 

Kom frem, kom frem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,hallo,hallo..... Er her jeg, men har liksom ikke orka å skrive! Men jeg beklager så mye, skal bli flinkere å skrive nå. Nå når jeg fortsatt har muligheten til det da... Skal flytte i midten av august og da får jeg ikke nett igjen for kansje 2-3 mnd etter flyttinga.... Hvordan skal jeg klare meg da? Må vel bare finne frem de gamle kursbøkene mine, og rett og slett jobbe ut fra de. Men det værste er jo da at jeg ikke får være innom forumet da....

Har veiedag imorgen jeg, så jeg sitter å gruer meg. Håper på en halv kilo, men ønsker egentlig at en hel kilo har falt av siden forrige uke, men det tviler jeg strerkt på. Har ikke fulgt menyen til punkt og prikke, men det er ikke målet mitt heller.... Jeg har sagt og sier igjen, jeg vil slanke meg og spise sunt,men jeg skal ikke være fanatisk! Resultaatene kommer likevel, bare ikke like fort!

 

Klem fra Nefertiti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Sååå godt å være tilbake i gjenge igjen. Det var gruelig varmt på Vinstra altså, så det ble lite dansing men masse svømming. Måtte jo få vekk svetten etter at jeg hadde gått :): Mye bra musikk, masse fulle folk og en trucker som antagelig fikk litt for mye knert i kaffen ettersom gubben søndag morgen fortalte meg at jeg hadde påstått at melka smakte fisk :): Det vet IKKE jeg noe om!!!

Mitt gjennomsnitt kcl inntak denne uka er 1235. JEG VET DET IKKE ER BRA NOK!!!

Hvordan har dere hatt det da????? Jeg tørster etter nyheter !!!!

Pussig.... tenkte på dere mange ganger i helgen jeg.... er nok litt småglad i dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne veka har det vært så masse styr, vi har holdt på med lofte og eg har handla møbler, maling, lister og ikkje veit eg. Så etter å ha brukt masse peng, har vi hatt innbrudd. Nokon prøvde å ta bilen og var inne i huset mens vi sov og tok mobil, kamera, 3 lommebøker og litt anna. Veldig skummelt å tenke på, for barna sov med opne soveromsdører berre nokre meter fra der dei har gått å tatt med ting. I alt styret har eg gått ned 3 kilo denne veka påsto vekta mi i dag.

 

Trucker sjølv om du har lag litt lavt på kcal. og hatt ein liten snurr, så har du vært standhaftig. Du gjekk til og med ned eit kilo såg eg! Gratulerer med innsatsen.

 

Nefertiti, synd at du blir uten internett da. Du vil bli savna! Så håper det løyser seg snart.

 

Slankelinda, korleis har det gått med deg på denne tirsdagen da? Venter i spenning, såg du hadde hatt ein smugveiing - he he.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Litt av en ekkel opplevelse ja, du fortalte om der. Eg har ei venninne som også har opplevd å ha innbrudd mens alle lå og sov, skikkelig bra at ingen våkna i alle fall...!

 

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det rydding av material, lakking, maling og vasking. Vi held på å gjere ferdig loftet, med barnerom og loftstue. Siste innspurt, blir vel litt trimpoeng av dette også får eg håpe. Skal bli veldig kjekt å få flytta barna opp, og dei gler seg veldig til nye rom. Dattra mi har nedtelling. Fekk plutselig ein masse gullepler her på treet mitt, har ikkje virka det før. Eg hadde ikkje trykt på ein S (startdato), og dermed fekk eg kjempelyst til å få fylt treet ja. Rart det der kor lett det er å bli motivert. Same som eg gjer med barna med lommepenger eller klistremerker. Ja ja alt som får rumpa ut av sofaen er bra! Ha ein fin dag vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slankelinda, trucker, tonton, nefertiti og andre, har dere flytta til ein annan tråd, tatt sommer ferie, eller ....??

 

Eg skriver no kort nokre ord om ståda, var ikkje klar over at det var så masse trimpoeng i å male gitt. Trur eg må ta på meg maleoppdrag til fjern og nær eg no. I dag har eg holdt på i fire timer så langt, og det vart 7.4 trimpoeng! Problemet er berre at det regner så at eg ikkje får lufta godt nok, så eg blir vel snart på ein liten snurr!

 

Nei, no må eg opp igjen. Hadde vært kjekt å hørt fra dere.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Magde ser du etterlyser flere av oss, så jeg tenkte at jeg nok en gang skal fortelle at jeg er her, men er ikke fullt så flink til å skrive på forumet....

Føler nemlig ikke jeg "passer vekten" for tiden, spiste taco idag, imorgen er det middag ute og kino med litt godt attåt og lørdag er det grilling med noe flytende attåt. Men jeg får vel bare skjerpe meg på mandagen igjen, prøve å komme meg ut på tur. Syns det er deilig når jeg først er kommet meg ut, men dørstokkmila har vært så uendelig lang i det siste,merkelig rart må jeg si ;)

 

Klem fra Nefertiti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nefertiti.

Sånne dager har eg også innimellom. Mannen min lagde hamburgere til middag, ikkje det sunneste i verden. Men veldig godt! Og også spist ein iskrem i dag, men totalt sett har eg likevel ikkje komt over 1600 kcal. Får håpe det går bra når vi skal på båttur i helga, men så lenge eg henter meg inn igjen så er det jo ikkje verdens undergang. Tar berre litt lenger tid å nå målet. Du får kose deg, det høres ut som du har eit kjekt program i dagane framover. Så snakkes vi, (kjekt å ha deg her sjølv om du sjølv ikkje føler du passer vekta nok akkurat no, du kjem nok innidet igjen). Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Har bare vært hos mammaen min et par dager...

 

har ikke vært særlig flink disse dagene, tror jeg har gått opp... kino med snop og annen god mat innimellom... FY MEG!!!

 

Får stramme inn nå mot tirsdag så jeg ikke blir skikkelig deprimert etter møtet med vekta.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...