Gå til innhold

Hjertesukk fra en som trenger å gå ned 30+


Gjest silda

Anbefalte innlegg

Jeg skal også følge meny 3, men havner som regel på 1700 kcal... Er litt dumt, men man klarer å komme seg opp i 1900 etter hvert ;)

Ja, jeg er så heldi at jeg har en samboer som forstår meg fullt ut at jeg vil gå på "kur", og han er derfor veldig støttende. Men han liker ikke alt jeg lager av mat, og han kjøper fortsatt øl og potetgull, men det gidder jeg ikke å nekte han. Men det kan hende han kutter det ut etter hvert.... Håper samboeren di kan bli mer forståelsesfull, har du prøvd å snakke med han eller? Og et annet personlig spørsmål, er han overvektig? Hvis han er det, så kan det jo hende han har lyst til å endre kostholdsvaner, men er redd for å begynne på en "kur"? Og det skjønner jeg godt, det høres jo forferdeli ut når vi sier at vi går på kur, det er ingen positiv ladning i dette ordet....

 

Og forresten: Kor e du fra?

Klem fra Nefertit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Ja, disse mannfolka... Han er god på bunn, da ;)

Ja, han er overvektig han også. Hadde trengt tatt av noen kilo. Men jeg tror ikke GR passer med hans livsstil. Han er alltid på farten, og har ikke tid til å spise så ofte som vi gjør. Men han om det. Jeg tvinger ham ikke til noe. Jeg skal fortsette der jeg (endelig) har begynt. Som kurslederen min sa: "det gikk en liten faen i meg, og jeg skal bevise at jeg klarer det uten hans støtte" (hun hadde også en mann som overhodet ikke støttet henne i starten).

 

Jeg kaller det "livsstilsendring", høres mye bedre ut det. Jeg håper jo at jeg klarer å opprettholde dette kostholdet i framtida også. For det er jo egentlig ingenting spesielt med det, bare at det er mye sunnere.

 

Jeg bor i Nord-Trøndelag...

 

God natta folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine
har dere kjæreste/mann som støtter dere og er villig til å legge om livsstilen? (mulig det har stått tidligere' date=' har ikke lest alle innleggene...). Min mann synes det er bare tull "å gå på kur", som han kaller det. Hvem skal jeg hente støtte fra da?????? Han spiser det jeg lager av mat, men han gidder ikke å følge det slavisk (kommer hjem med store potetgullposer og sjokolade. Da skal jeg si deg ei som blir grinete!). Og han gidder iallefall ikke å gå turer og sånn sammen med meg.

[/quote']Flasher han potetgullposene foran deg? Det er i tilfelle meget dårlig gjort! Hvis han vil ha godis, så insister på at du skal slippe å se det!

 

En god stund siden jeg hadde "samboer", men jeg fikk smake det samme da som du gjør nå. Bare enda litt verre tror jeg. Han var normalvektig, men spiste temmelig usunt. I de periodene jeg prøvde å passe vekta og kanskje gå ned litt, møtte jeg motstand. Vi spiste stort sett hver vår mat, han var ivrig på å steke bacon(!) mens jeg var hjemme, hadde MASSE sukker i kaffen, og det verste var vel de ideene fra 1920-tallet om mat ved trening: Når jeg tok meg brødskive og frukt etter en lang sykkeltur, var han frampå med at nå ødelegger jeg det jeg har oppnådd med mosjonen - jeg skal heller drikke noe varmt, gjerne søt te! Dette hørtes helt galt ut og gjør det fremdeles - men det hadde den effekten på meg at jeg mistet motivasjonen og jeg ga opp hele prosjektet... Han syntes visst ikke at jeg var for feit, og da var det vel greit? Mot slutten av forholdet sier han så at jeg begynner å se tjukk ut - gravid i fjerde måned når jeg lener meg fram! Jaha, der fikk jeg den!

 

I det hele tatt, endel skrudde ideer, men ellers snill, må bare få sagt det!!

 

Kanskje ikke så rart heller: Hans mor som er legefrue tar en kopp te med honning framfor et halvt rundstykke med ost til lunsj for å "holde linjen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

Trucker er det noko du ikkje kan? Bunnsmøre båten? Du skulle prøvd ein stegteller, da får du litt oppmuntring på alle skritta du har gått opp og ned trappa etc. Eg har gått med det ei stund, og det er kjekt å sjå kor mykje eg har gått når eg har rydda hus, eller gått på fjelltur.

 

I forhold til kjærester/samboere å mat. Så har eg ein slank mann og to slanke barn. Dei kan spise det dei vil utan å legge på seg. Men no synst eg det går betre enn i starten. No har vi hatt ei skål med snop stått framme sidan fredag. Det er verst når eg får snopedilla, da må eg finne på noko til det går over (og ein og anna gang sprekk eg litt). Dette er sikkert verre når dere berre er to, og iallefall dersom dei vifter med det forran deg, da skal det litt til å stå i mot og fortsatt vere motivert til å fortsette. Du får stå på og ha lykke til.

 

Tonton -vart det spasertur eller selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Ja så var det det med støtte da! Jeg er som din mann alltid på farten, det er egentlig ingen unnskyldning for ikke å spise fem måltider pr dag. Ok så sitter jeg ikke ved et bord å spiser da, men jeg tar ei skive eller to mens jeg kjører. Prøver å stoppe min et kvarter når jeg spiser lunchen min som enten består av brød, knekkebrød eller salat m brødmat til. Spise frukt eller gulerøtter rekker jeg også selv om jeg sitter bak rattet. Det til tross for at jeg har hyppige stopp hvor jeg må ut og inn av bilen.( Jeg er renovasjonsarbeider). Når det gjelder potetgull, snop, øl og brus så er det faktisk jeg som handler inn...etter ønske fra mann og barn. I helgene står det på bordet men det er opp til meg om JEG vil spise . Etter ca 4 uker med GR, har jeg ikke det minste lyst på det! Føler alikevel at jeg får støtte hjemme og respekt for avgjørelsene mine. Min mann er tynn, veldig tynn og min 16 år gamle datter er 170 høy, 62 kg. Veldig normalt. Alikevel synes de begge at GR opplegget virker flott. Mye god mat! Så ikke bli gretten du, hold på ditt opplegg. 1900 kcl er mye det hehe mitt antall også. Spiser du og er mett så frister heller ikke snopen. PS du har jo også kosemerkene slik at du har lov å ta litt hvis du vil. Lykke til dette greier du vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Heisan.

 

Trucker er det noko du ikkje kan? Bunnsmøre båten? Du skulle prøvd ein stegteller' date=' da får du litt oppmuntring på alle skritta du har gått opp og ned trappa etc. Eg har gått med det ei stund, og det er kjekt å sjå kor mykje eg har gått når eg har rydda hus, eller gått på fjelltur.

 

I forhold til kjærester/samboere å mat. Så har eg ein slank mann og to slanke barn. Dei kan spise det dei vil utan å legge på seg. Men no synst eg det går betre enn i starten. No har vi hatt ei skål med snop stått framme sidan fredag. Det er verst når eg får snopedilla, da må eg finne på noko til det går over (og ein og anna gang sprekk eg litt). Dette er sikkert verre når dere berre er to, og iallefall dersom dei vifter med det forran deg, da skal det litt til å stå i mot og fortsatt vere motivert til å fortsette. Du får stå på og ha lykke til.

 

Tonton -vart det spasertur eller selskap?[/quote']

 

Ha ha den var kjempegod, dere skulle bare visst alt jeg IKKE kan, er i det hele elendig med alt som smaker av tolmodighetsarbeid! Ellers så har jeg skaffet meg stegteller, det er som du sier veldig motiverende....men jeg er ikke veldig flink med tekniske duppeditter heller, så jeg får vel ikke max utbytte av den.

I går kveld gikk jeg ut til båthavna, så dro vi på fjorden og fisket noen timer. Stoppet på hjemveien hos noen venner og koste oss noen timer der. Gubben og de med øl og pizza, jeg med vann og reker! Så var vi i uthuset og fant en sykkel jeg kunne låne og så syklet jeg hjem. Alle monner drar! Ser jeg har endret innstilling...hvorfor bevege meg ved hjelp av motor dersom jeg kan bruke av egne krefter? Vet dere... jeg har en kraftig strikk som jeg har fått fra fysioterapauten min, i dag fant jeg ut at dersom jeg fester den i et dørhåndtak får jeg nesten samme effekt på mageøvelsene som jeg får på studioet. Kan bruke den til lårtrening og rumpetrening også. Ikke bare til skulderen min ;) supert! Når det gjelder kostholdet er jeg fornuftig og stappmett. Er vel heldig som ikke liker snop og øl, var hekta på potetgull men har ikke smakt det siden 9 mai, har ikke lyst på heller selv om det er tilgjengelig hele tiden. Kaloriinntaket mitt varierer mellom 1450 og 1875, litt fram og tilbake. 1900 er ikke helt nådd ennå, så får vi se hvordan det går med veiinga på tirsdag. Dere da? Krysser fingrene for alle sammen uansett veiedag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..igår kveld, det var så deilig og svalt, og vi hadde det så koselig under partyteltet, og pappa hadde kokt kaffe, og så kom kusina mi bort og så begynte vi å planlegge hytteferie og så....... Ja dere vet. Men det ble nesten ikke noen utskeielse, bare en skje med iskrem og kake fra mannen min sin tallerken.

 

Vet ikke om jeg har beskrevet det før, men vi bor så koselig, i en liten forstad til Oslo, med mine foreldre i nabohuset og kusina mi og hennes mann og to småjenter i huset på den andre siden. Vi har en kjempestor felleshage, hvor alle familiens jenter (to hos henne, ei hos oss og to hos broren min ett steinkast unna, alle på 1-4 år) boltrer seg i oppblåsbare leker, plaskebasseng og sandkasse. Veldig fint!

 

Så, altså, bare sosialt samvær og ingen trim igår. Bortsett fra at jeg, Runa og Bestefar var på Nationalgalleriet og hørte mannen min synge i en forestilling der. Selvfølgelig varte ikke Runas evne til å være stille mer enn ca 5 min, så jeg tok henne med opp og så på bilder. Da ville hun bæres (!!), så jeg fikk jo litt trim av å bære 13 kilo på armen i en halvtime... Men det var moro å gå rundt i utstillingen med henne - jeg tror hun syntes det var litt stas! Og jeg selv fant en litt pervers glede i å gå rundt og si ting som "se, der er det en mann med en rar bart" og " Næmmen, hun var jo helt grønn i fjeset, det var rart" om Picasso og Munch osv. Hihi.

 

I dag har jeg vært flink og gått bæremeis-tur med Runa og Bestefar. Men spisingen har sklidd litt ut denne uka. Jeg har vært så stressa pga streiken (som nå endelig er over!!!), men nå blir det bedre. I morgen er det veiedag..... uff da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trucker - jeg er også kjempeimponert over alle de tingene du gjør! Du høres ut som en kjempe-ressursperson. Så godt med reker da! Jeg kan forresten anbefale en liten klunk Munkholm. Ikke kalorifritt men kjempedeilig og veldig mye lettere enn øl.

 

Madge - det høres ut som du bor nærme fjellet - heldige deg!! Jeg går og samler krefter til et par potensielle toppturer i sommer. Vi har hytte i Rondane/Dovrefjell. Sa du at du bodde i Trøndelag? Da ser vi over til dine trakter på en godværsdag i høyden....

 

Ellers skulle jeg bare ta med at mannen min er veldig forståelsesfull, til de grader at han var med og fulgte dietten i fjor, da jeg gikk kurs 1. Han er frelst på GR-prinsippet men følger det ikke slavisk lenger. Han er litt for glad i sjokolade og kake. Men så er han veldig slank også og har ikke problemer med vekta. Han er jo sanger, og da må han holde seg i form, så han har et høyt energibehov. Jeg synes det er helt greit når han koser seg med meg til stede. På sett å vis synes jeg det er hyggelig å se andre spise godt når jeg ikke kan gjøre det selv...

 

Ha en god kveld jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Det må være kjempehyggelig å ha så mange av sine så nær tonton, jeg blir nesten litt missunnelig ;) det er viktig med sosialt samvær og jeg prioriterer det innimellom. Er ikke så heldig som deg da og må kjøre 23 mil for å komme til mine. Men det er jo mitt eget valg at jeg har flyktet fra Østlandsvinterene og bosatt meg her vest.

Synes du er flink jeg, ikke grue deg for mye til morgendagens veiing. Jeg krysser fingrene og tirsdag er det min tur. Ha en fortreffelig aften alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Bor i Møre og Romsdal, i landelige omgivelser, men ikkje så langt til jobb og byen (Ålesund).

 

Hørtes ut som du tonton bodde veldig idyllisk. Må vere kjekt for jentene å vokse opp så nært kusiner og besteforeldre.

 

Elles så synst eg sjølv at vi har (etter å ha lest om dere også) har komt inn i ein god tankegang. Kjenner igjen mine tanker i det dere skriv. Med å bruke føtene meir i staden for bilen, kunne sjå andre spise utan å "berre må ha det" også. Det er litt deilig da synst eg, er som å få kontrollen tilbake. Eg har hatt nokre utskeielser i starten av veka da eg var på båttur og på kurs, så det er egentlig greitt om eg ikkje går ned denne gangen (i morgon). Det som er deilig synst eg er at eg kjenner på kroppen og holdningane mine at eg har endra meg i forhold til mat og mosjon. Gir ikkje opp etter litt utskeielser liksom. Og skeier ikkje ut slik som før, heller. No treng det ikkje berre vere mat som er kos, no kan eg heller kose meg med å gå ein tur, lese bok etc. Så vi er i gang folkens. Uansett vekta på veiedag!! Sjølv om det sjølvsagt er kjekt å gå ned da.

 

Kos dere, klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Heisann jenter!

 

Endelig er bursdagsfeiringen over, føler den har vart i 3 dager... ;)

På fredag skulle jeg på seinvakt, og ble møtt av et "bursdagsselskap" på jobb. Ble så glad, de hadde virkelig forberedt seg og laget det så koselig til... Fikk en nydelig oppsats også.

 

Lørdagen, når jeg kom hjem fra jobb, lå det en blomsterbukett ved døren. Den største og nydeligste buketten jeg noen gang har fått!! Den var fra min KJÆRE EKTEMANN :D Han er i nordsjøen... Og så "ramlet" det inn noen flere buketter, oppsatser, kjempefine presanger og koslige besøk utover kvelden...

 

Søndagen startet med et brak! Jeg forsov meg til tidligvakta... he he...

Når jeg endelig om på jobb, en halv time for seint, hadde nattevaktene hatt det kjempegøy så det ut for... he he dopapir-rosetter og pyntede engangs tallerkener med "Gratulerer med 30-års dagen"

 

Og så etter jobb fikke jeg besøk av beste venninna mi, og vi har kost oss med pizza i dag... fordi i dag var det "unne-meg-noe-ekstra-dagen"

Og så var verdens beste svigermor innom og en tur for å gratulere...

Min familie bor langt vekke, så de kommer en tur nedover neste helg. Skal ha feiringen da...

 

Så: oppsummert; en FANTASTISK dag! Ps: tror det også har litt med å gjøre at jeg føler meg mer vel for tiden etter å ha mistet 8 kilo... :D

 

Skikkelig trist å høre at enkelte ikke får noe særlig støtt hjemme i fra når det gjelder livsstilsendringen! ( jeg er heldigvis kjempeheldig som har en mann som forstår og støtter meg i det jeg prøver å oppnå nå... han har nemlig litt "til overs" selv, og spiser middagen jeg lager til med glede) Men han er mye borte da...:D

 

MEN: her inne har vi hverandre! Jeg er veldig glad for at vi har blitt en så fin gjeng, og: DETTE KLARER VI SAMMEN!!!!

 

Ha en nydelig natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Det har vært en lite slankende helg,men det gidder jeg ikke tenke så mye på akkurat nå - for idag er det mandag og ny start ;)

Jeg har ikke veiedag før imorgen, har funnet ut at det er best for meg. Men da jeg gikk på vekta idag (klarte ikke dy meg) viste den 0,7 kg ned,og det er jo ikke dårlig. Så er jeg flink idag så kansje jeg ender på 1 kg ned!

Har gått med skritt-teller nesten hele forrige uke. Det startet bra, men i helgen ble det som sagt veldig lite trim,gåing. Men gjennomsnittet for uken min ble 10 396 - og da kom jeg meg hvertfall over 10000 grensa :D

 

Vil bare si at jeg er utrolig imponert over alle dere som virkelig går inn for denne livsstilsforandringen, og klarer å holde dere til den. Håper jeg klarer å følge deres fotspor, og endelig komme i mål.

Ønsker dere lykke til med ukens veiing, og videre med ukens utfordringer!

 

Mandagsklem fra Nefertiti :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen på etterskudd, Slankelinda!! Hørtes ut som du hadde en fin feiring, det hadde du fortjent!! :-)

 

Jeg hadde veiedag idag, og det var vel heller depressivt. Et stort og rundt tall, nemlig NULL kilo og NULL gram! Helt utrolig, hverken opp eller ned, på grammet det samme som sist uke. Instruktøren min tror jeg har nådd ett av de famøse vektplatåene som det snakkes om, der kroppen "kjenner igjen" en vekt som den har vært før, over en lengre periode. Så det er mulig at kroppen min tror at 94,7 - se det var en fin vekt å ha. Men der tar den feil, for jeg akter å gå vesentlig lengre ned, bare vent! (...en god stund...)

 

Centimeterne var jeg mer fornøyd med derimot, minus to i livet. Var nok litt streng forrige uke, men allikevel kunne jeg ikke få det til å bli mer enn 101 denne uka. Har snart nådd målet mitt på under meteren. Pussig hvordan vi går ned - jeg har mistet 4 cm rundt hoftene og hele 4 rundt hvert lår, men magen går treigt! Må være ett skikkelig eple-menneske. Hva er dere - epler eller pærer?

 

Jeg har bestemt meg for å la GR-kursene være etter dette er ferdig og heller satse bare på vektklubben for en stund. Jeg synes det er så hyggelig og oppmuntrende å vanke her i hjertesukk-klubben med dere at jeg ikke føler at jeg trenger mer profesjonell oppfølging - for øyeblikket.

 

Ha en deilig kveld og lykke til på veiinga i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heller ikkje gått ned eit gram denne veka. Men eg var egentleg glad eg ikkje gjekk opp litt eg da, etter forrige helg og kursdager. I tillegg til at no har eg også det månedlige, og da føler eg meg alltid som ein "deig klomp" nokre dager.

 

Det som var kjekt i dag, var at eg var på nytt kurs, saman med fleire kollegaer, og alle kommenterte at eg måtte ha gått ned masse (6 kilo sidan eg starta å vege meg, men er nok meir, for eg slanka meg ei stund før veginga). Og ikkje spiste eg kake på kurs, enda det var det beste eg veit, eplekake med is. Og ikkje spiste eg kaker på skule avsluttninga til sonen min. Så i dag er eg alt i alt veldig fornøyd! PS tonton berre for å gjere likheita komplett, eg har gått inn 2 cm rundt magen eg også, akkurat som deg.

 

Korleis får dere sånne smiledingser inn i teksten? Mine kjem berre i overskrifta dei.

 

No er eg spent på å sjå korleis det går med dere, lykke til og klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heller ikkje gått ned eit gram denne veka. Men eg var egentleg glad eg ikkje gjekk opp litt eg da' date=' etter forrige helg og kursdager. I tillegg til at no har eg også det månedlige, og da føler eg meg alltid som ein "deig klomp" nokre dager.

 

Det som var kjekt i dag, var at eg var på nytt kurs, saman med fleire kollegaer, og alle kommenterte at eg måtte ha gått ned masse (6 kilo sidan eg starta å vege meg, men er nok meir, for eg slanka meg ei stund før veginga). Og ikkje spiste eg kake på kurs, enda det var det beste eg veit, eplekake med is. Og ikkje spiste eg kaker på skule avsluttninga til sonen min. Så i dag er eg alt i alt veldig fornøyd! PS tonton berre for å gjere likheita komplett, eg har gått inn 2 cm rundt magen eg også, akkurat som deg.

 

Korleis får dere sånne smiledingser inn i teksten? Mine kjem berre i overskrifta dei.

 

No er eg spent på å sjå korleis det går med dere, lykke til og klem fra meg![/quote']

 

Så flott da, Madge! Hyggelig at du holder følge med meg! Tror ikke vi skal ta den stillstanden så tungt, det går nok snart nedover igjen!! Så flott at du holdt deg unna eplekaka, det var imponerende! Det hjelper ofte litt på viljestyrken for meg å fortelle det til folk at jeg slanker meg, da blir det liksom så normalisert og ikke skamfullt. Bare helt naturlig - jeg er litt for tung og vil gjerne bli litt lettere - ikke noe galt med det vel?

 

Smileyene kommer forøvrig hvis du skriver kolon-bindestrek-sluttparentes har jeg funnet ut. Da blir det sånn fin og fjong smiley helt automatisk!

 

God bedring med den månedlige! Ta godt vare på deg selv!

 

Natta, alle flinke jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Sove godt alle sammen, dere er flinke enten det går opp, ned eller står stille. Jeg er sikker på at vi får lønn for strevet, om ikke hver uke. Så godt å vite at vi er fler i vårt langstrakte land med mareritt om badevekta. Vet jeg er ne av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tessiresa

Hei,

 

Jeg er akkurat i samme situasjonen som deg, har vel prøvd alt som går.... men alt dette sitter i hodet, vi vet alle sammen at visse ting kan en ikke putte i munnen uten at det får konsekvenser.... Men hva gjør vi med det, tenker på det og gjør noe annet. Det er en ond sirkel.

Selv veier jeg 89 kg og må helst ned 15-18 kg.... så vi får kjempe sammen.... Lykke til.

 

Hei' date='

Har dessverre ikke fått noen respons på mitt forrige forsøk, så jeg prøver igjen.

Jeg har de siste årene bare lagt på meg mer og mer. To barn med et års mellomrom var det som virkelig satte i gang vektøkningen.

 

Jeg deltok på to kurs med 1 mnd mellomrom og gikk ned over 20 kg. Men disse klarte jeg fint å legge på meg igjen pluss litt til. Angrer på at jeg ikke gikk stabeliseringskurs.

 

Nå har jeg nok en gang (prøvd halvhjertet en del ganger de siste årene bla med Fedon kurs etc i fjor) - bestemt meg for å gjøre noe med saken. Kommer til åbruke de gamle kursbøkene mine og oppskriftsbøkene fra Grete Roede. Har tenkt å begynne forsiktig slik at jeg ikke gir opp.

 

Trenger for øvrig utveksle erfaringer, ups- and downs med andre i samme situasjon.

 

Jeg turde omsider å gå på vekten på tirsdag 25 april. I neste et år har jeg fornektet det faktum at jeg er nødt til å gjøre noe med vekten min. Utrorlig hvor farlig STRIKK bukser kan være.

 

 

Vekten viste 102,8 kg. Planen er å gå ned til min trivselvekt på ca 70 kg. (Jeg er 171 høy).

 

Fint om noen andre i lignende situasjon har lyst på å drive gjensidig motivasjon og støtte.

 

Håper å høre fra noen![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med oppmuntring tessirea! Har etter hvert blitt mange hyggelige slankere på tråden. Lykke til med vekttapet.! Dette klarer vi!

 

Hei' date='

 

Jeg er akkurat i samme situasjonen som deg, har vel prøvd alt som går.... men alt dette sitter i hodet, vi vet alle sammen at visse ting kan en ikke putte i munnen uten at det får konsekvenser.... Men hva gjør vi med det, tenker på det og gjør noe annet. Det er en ond sirkel.

Selv veier jeg 89 kg og må helst ned 15-18 kg.... så vi får kjempe sammen.... Lykke til.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jo, her treffer du flere som har gått i strikkbuksefella! Kjempeskummelt. Jeg hadde en liten olabuksebarriere som jeg kom over for noen uker siden. Da hadde jeg passert 95 kilo på vei nedover, og nå trives jeg faktisk i jeans og tettsittende bukser!!

 

Det er håp for oss alle - bare stå på!!

 

Vi snakkes - godt å ha deg med på laget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Det betyr at jeg har runda 98 trimpoeng!! *litt stolt*

Egentlig betyr ikke utseendet så mye for meg, selv om det jo er litt trivelig å få mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og sånn. Men det som betyr mest for meg er at jeg begynner å føle meg så mye bedre! Jeg har fått bedre holdning, stabilitetsmusklene er bedre, jeg blir ikke så sliten, jeg er lettere i stegene, blir ikke andpusten opp trapper osv. Alt det er jo også mye pga trimming og ikke bare vekttap. Deilig å se at det hjelper!!

 

Men nå vil jeg gjerne se litt nedgang til uka, altså.... Har gått ned netto hundre gram på to uker.....grrr....

 

Ha en fortreffelig aften, småpiker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Begynner ferden mot mitt andre tre jeg også snart... skal bli fint... vet du om man ser hvor mange trær man er kommet til.... for det kommer forhåpentligvis til å bli noen framover sommeren og høsten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Har vært på shopping i hele dag, har nok skaffet meg noen trimpoeng der ja...

 

Og vet dere hva folkens?? De NORSKE jordbærene har kommet! LØP OG KJØP! ;)

Nå sitter jeg her med noe alldeles nydelig, en smootie laget av naturell youghurt, litt melk og MASSE deilige jordbær!! HELT fantastisk! Det må dere bare prøve jenter...

 

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...