Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Da er kaffen snart klar og jeg sitter og skryter av meg selv som dro på treningssenteret selv om jeg egentlig ikke trodde jeg orket i dag....... :) Av alle ting droppet jeg innom en frisørsalong på vei hjem! Det var passe impulsivt - men veldig deilig å komme hjem nytrent - nydusja og nyklipt!

 

Nå skal helgen nytes - forhåpentligvis med et par gode turer med hundene, men har også planer om å sy gardiner til kjøkkenet..... ;) Og de blir turkise......:D

 

c209dt8.gif

 

God helg til alle [highlight]FATBURNERS[/highlight]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 6' date='3 poeng totalt i dag på bl.a styrke, spasertur,eyetoy kinetic.

Er fremdeles forkjølet men lett trening går greit. Kommer ikke i 30 poeng denne uken;) Men deet ser ut som vekten går ned når jeg trener litt mindre...[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Hva er eyetoy og kinetic?

 

Ha ei fin helg:)

 

H. Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, en time Body Intens. En time som dessverre blir satt opp alt for skjeldent,- for her går det unna, moro (?).

 

Så du skal sy du, Lubina. Jeg for min del, jeg

 

strikkerry8.gif

 

... strikker pulsvarmere med perler. Blir ganske bra, syns jeg ;).

 

Ha en god helg, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppskrifta kunne jeg tenkt meg korsa! Gjerne med bilde.... Det ble ikke no' søm i helgen gitt, men en artig tur på et loppemarked i stedet. :) Veldig gøy! Så nå henger det et stort flott maleri på stueveggen min!

 

Ellers ble det noen koselige turer med hundene i helgen. c083ex3.gif

 

Ellers prøver jeg å se inn i krystallkula hva kommende uke vil bringe.... Det blir forhåpentligvis noen turer på treningssenteret.... ;)

c790dr1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Hva er eyetoy og kinetic?

 

Ha ei fin helg:)

 

H. Evelyn

 

Playstation2 har mulighet for å knytte kamera til ulike spill slik at det er du som er kontrolleren og ikke en joystick.

Eyetoy kinetic er et treningsspill der du kan ha personlig trener hjemme i stuen. Du finner beskrivelser på nettet omn du søker på eyetoy kinetic. Og det beste av alt, det er kjempegøy hjemmetrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med forkjølelse så har jeg nå klart å få betennelse i en skulder.

Tar derfor en liten pause fra dette forum. Håper jeg får holdt meg litt i aktivitet på tross av betennelsen. Vi tastes igjen når jeg er bedre;)

Ønsker dere alle en flott treningsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med forkjølelse så har jeg nå klart å få betennelse i en skulder.

Tar derfor en liten pause fra dette forum. Håper jeg får holdt meg litt i aktivitet på tross av betennelsen. Vi tastes igjen når jeg er bedre;)

Ønsker dere alle en flott treningsuke.

 

Ønsker deg god bedring! ;) Håper du blir fort frisk igjen.

 

alf28bjh4.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stbs, det er så lett å pådra seg skader når en skal trene seg opp igjen. Håper du blir bedre snart.

 

Sist uke var den uken jeg har trimmet minst siste året - kun 0.8 trimpoeng per dag i gjennomsnitt - flere dager pal i sengen. Selv den minste anstrengelse slo meg helt ut, så jeg slet litt for alle de få poengene, men ville ikke miste så altfor mye muskelmasse. Jeg kommer til å starte veldig forsiktig nå når jeg skal trene meg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært skikkelig høstdag hos meg. Jeg klarte å forsove meg i dag, så det ble ikke noen særlig lang tur med Vov.

hstpu8.gif

En time MRL ble det, da. Jeg har så sansen for instruktøren vår på mandager og onsdager. Hun er litt "gærn" og prater om masse rart, men motiverer skikkelig til å ta i - også "glemmer" vi at det er tungt og hardt. Hun har spesielt mange "koseøvelser" for mage, rumpe og lår. En sånn time merkes skikkelig, og et er jo poenget, eller hva ;)

 

I dag tok jeg ekstra godt i. Føler at jeg liksom ikke kommer videre på formkurven, men det er nok bare noe jeg tror selv. Ihvertfall tok jeg godt i for å pushe kroppen litt ekstra, og det var nok riktig, for det var ikke noe problem.

36134cs6.gif

 

Håper dere har en fin og aktiv dag. Husk det er ikke nødvendigvis antall trimpoeng som teller. Det viktigste er at du er i aktivitet og føler at kroppen funker :cool:

 

STBS: håper du kommer deg raskt. Det hørtes ikke noe behagelig ut med betennelse i skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask tur med Vov i høstmørket i går. Det var forfriskende.

 

En kjapp halvtime i morges satte kroppen i gang, og skrudde opp appetitten, spesielt siden jeg hadde nybakt brød til frokost :(

 

Er det noen som har tips om hva jeg skal føre step-timene mine på etter jeg har skudd opp steppen et hakk. Nå er det jo ikke 15 cm lengre.....?

stepzf3.gif

 

Ha en AKTIV dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan jeg henge meg på i denne tråden? Virker veldig motiverende. Har vært nede i en bølgedal i høst:( men er nå igang igjen:)

 

Jeg går 30 min hver vei til jobb hver dag, og trener på treningssenter:) Idag har det blitt: Frem og tilbake jobb og 1,5 t på treningssenter. Kjempefornøyd :(

 

På igjen imorgen. Lykke til alle sammen.

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time Body Balance i dag. Jeg er liksom ikke helt "der" på alle låtene, men jeg stiller og er med. Blir god og sliten etterpå. Det smaker ekstra godt med en lang varm dusj, en kopp option og to ryvita med magermysost på kvelden.

elefant01ug9.gif

 

Føer meg litt som dette dyret når jeg skal ta en hel time step, med puls-topper og det hele :(. Skulle gjerne vist hva andre sånne som er i superform holder på med..... fysøren -der går det unna :eek:.

 

MEN - jeg gjør mitt og er STOLT av det.

23911st4.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en tur på senteret i dag, men det holdt hardt.... :( Brukte mange timer på skal/skal ikke...... huff så idiotisk!

 

a262hkm8.gif

 

Ble heldigvis sint, pakka bag'n og dro! Får skylde på været..... det er bare sååå mørkt og trist og vått... :)

 

Men nå sitter jeg her og skryter masse av meg selv!! Og kan med god samvittighet sette meg ned med fjernkontrollen.......

c207kx7.gif

 

 

Ønsker dere en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har eg gått omvegen på jobb. I tillegg gikk eg til og fra treningssenteret. På treningssenteret jogga eg i 30 min og brukte elipsemaskin i 20 min.

Resultat: 5,8 trimpoeng.

Så no er eg berre 2,5 trimpoeng igjen av vekas mål på 25 trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det nytter ikke å krangle med seg selv, Lubina. Det er bare å komme seg avgårde, hehehe..... Lurt å huske den tilfredshetsfølelsen vi får etter trening. Det har jeg tenkt på mang en gang hvor jeg "egentlig" ikke har hatt lyst, men dratt allikevel. Det er jo ikke ALLTID vi er der, liksom..... :(

 

Nå sitter jeg klar i treningstøyet og venter på at teen min skal bli drikkanes. Jeg har dusjet og skal ha meg en brødskive før jeg trener kl. 10. Det blir mye dusjing sånne dager..... Først for å få søvnen ut av øynene og så MÅ jeg dusje etter trening. Det er godt, det.

 

I dag blir det óg en tur til det nye shoppingsenteret vårt. Var innom og tittet i går. Det var blitt fint da, med masse nye butikker, og en stooor G-sport. "Forelsket" meg i nye treningssko, MEN nå får jeg ikke mer av noenting (av meg selv) FØR jeg kommer ned i 75 kg (2 kg igjen). Så det så!!!!!

 

Ha en flott og aktiv dag, alle sammen!

haveanicedayvo1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...