Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Ble en ekstra omvei på veien hjem i går og med en skikkelig styrkeøkt på kvelden så kom jeg opp i 7,2 poeng i går.

I dag har jeg syklet til jobb igjen og siden det ikke regnet så tok jeg en liten omvei. Har allerede 2,4 poeng i dag før frokost. Nå er det tid for kaffe og litt mat.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Har gått ned også denne uka.0.9- jippi.Har blitt veldig seriøs med treninga etter at jeg starta opp her.

 

Syklet i bratte bakker i 1t 35 min.20 min pilates i går.Vanskelig å beregne hva slags aktivitet dette er,jeg regnet 35 min spinning,litt hurtigere sykling,og resten sykling 9 km.pr time.Har 5.5 trimpoeng foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Nikkoline. Jeg var i treningssenteret i går og gjennomførte min vanlige rutine (rask gange, roing og bakkegåing på ellipsemaskin og siups på treningsball) - deilig - denne rutinen gir 3 trimpoeng. Jeg må sette på mange flere minutter enn jeg bruker for å få rette kaloriene (maskinene har pulsmåler og kan programmeres med din vekt) her på GR sidene - men så går jeg fortere enn 6 km i timen og roingen min er ikke moderat ei heller bakkegangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare en tur til fra jobb på sykkel idag. 4,6 poeng gav den. Stiv kuling midt i fleisen gjør jo at jeg brenner litt mer kalorier enn vanlig på den samme turen.

Har jobbet noen timer i kveld så det ble ingen styrketrening. I morgen håper jeg at jeg når en time på Bosuball, er noe nytt som jeg aldri har forsøkt før:)

Har 23,5poeng så langt denne uken. Må nesten roe ned litt nå siden jeg har et mål om ikke å komme over 30 poeng i uken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en tur til treningssenteret - fremdeles kondisjonstrening med 200kcal forbrent på rask gange idag i oppoverbakke på tredemøllen, på roing og på fjelltur på ellipsemaskin - avsluttet med strekk og situps på treningsball - deilig og med mine andre gåing ble det 4 trimpoeng.

 

stbs - høres ut som en frisk sykkeltur i går - imponert :o

 

Far i huset er utenlands for en uke - så jeg får få med meg jentene på litt turer og tennis i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke!!! Nå nærmer det seg bursdagen min og jeg håper på treningskort fra gubben, hyggeligere ennå kjøpe selv :o: Vel...jeg har spist alle eplene på mitt fjerde trimtre. Denne uka resulterte i 20 trimpoeng og en vektnedgang på 800 gr. Har som vanlig spist for lite men kroppen er snill med meg alikevel. Nå vekt er 88,8 kg noe som er 14,6 ned fra mai. Jeg kjenner det på hele meg og det er så deilig! Har jo fortsatt en lang vei å gå med et mål på 63 kg, men med dere som medspillere skal jeg klare det.

Ha en vidunderlig helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fru Luna;) Var rimelig kjørt i beina før jeg dro på Bosu intervall i går. Beinhard kondisjonstrening i 10 min intervaller for så å "roe ned" litt med styrke. Spedde på med en haltime på ellipse/trappemaskin slik at jeg kom opp i 6,8 poeng totalt i går.

I dag har vi vært og ruslet i byen. Noterte en times 3km/t og da er jeg allerede over 30 poeng denne uken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukesrapport med betennelse i hælen som gjør at jeg nesten ikke kan gå.Har syklet meg til 13.5 poeng denne uka.Har funnet frem spinningsykkelen,skal si man svetter når man tar i litt,altså fatburnermaskin.Noen poeng er pilates.og litt styrketrening med manualer.

 

 

Får lite trim uten om øktene da jeg helst ikke skal gå...Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg nå på denne tråden her tidligere, men jeg har rett og slett ikke rapportert noe som helst her på denne tråden, men fant ut at nå skulle jeg begynne å prøve å få de til.

 

Har kommet meg i gang skikkelig med trening denne uken, så langt har jeg 12 poeng, og det er jeg fornøyd med, har nå også beg. trene på helsestudio igjen. Var kjekt å komme igang med det igjen, skal dit i morgen en tur igjen.

 

Dagens fangst ble 5,1 trimpoeng og det er jeg fronøyd med, var ute å gikk fort i 40 minutter med staver her i dag, er lenge siden jeg har gjort det nå, men klarte ikke mere en 40 min, da var jeg fryktelig sliten, blir vell lengre etter hvert tenker jeg.

 

I går lørda var jeg på dugnad i bh der jeg jobber, vi holder på å skal flytte inn i ny bh, ble mye bæring og løfting, og gåing at og frem, lurer på om jeg får noe tirm poeng for dette jeg, holdt på i 5 timer. Var veldig sliten da jeg kom hjem i alle fall...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på båttur i helgen og da blir det alltid masse aktivitet med barna. I ettermiddag tok jeg med guttene på treningssenteret og fikk jogget en halvtime og trent styrke. På 1,5 timer ble det totalt 5,3 poeng. I tillegg til diverse turer før i dag så har jeg notert over 37 poeng siste uken. Satser på litt mindre den neste uken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det ga mersmak, det var kjempe gøy, sykla fort og hardt hele tiden, selv om jeg ikke klarte å reise meg opp å stå like mye som de andre, men det må være et mål å strekke seg etter, i alle fall kjempe gøy og dette skal jeg fortsette med. Har skaffa meg 6,6 trimpoeng, tok ikke å skrev alt på spinning, tok heller og skrev det på rask sykling i stedet, i tilegg så har jeg trent styrke i 30 min, og rodd litt på ro maskin.

 

Fornøyd med dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobbet alle sammen.

Eve, flott at du likte spinning, det er jo kjempebra forbrenningstrening.

Fru Luna, du er jo helt rå i lunsjen.

Honey, imponert over at du klarer å jogge i 45min;)

Nikoline, du får ta det litt rolig til hælen er bedre.

 

I dag ble det ikke sykkeltur til jobb, har tenkt meg på steptime i kveld.

I går syklet jeg til/fra jobb med en ekstra sving og med 45min styrketrening på kvelden så kom jeg opp i 7 poeng i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange trimpoeng. stbs. Jeg sitter her og knasker cashewnøtter for å fylle opp lagrene etter trening i lunsjen - idag ble det 5,1 trimpoeng - gikk 20 minutters fjelltur "around the world" på elipsemaskinen istedet for å stoppe når jeg nådde 200 kcal som jeg pleier. Gleder meg til far i huset kommer hjem lørdag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No melder eg meg på denne tråden.

Har til no denne veka klart 12 trimpoeng. Og i dag 2,6 etter ein rask tur.

Er foreløbig snart halvveis til vekas trimpoengmål på 25 poeng i veka.

Skal på trening i morgen, men fredagen kan eg forestille meg blir mykje sitting og då må eg sette inn høggiret i helga (men eg skal nok klare å lure til meg en spasertur den dagen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det betyr fantastiske turmuligheter i marka, med kald, klar høstluft og fargepsrakende løv på trærne!!

 

Ellers har jeg nå en ambisjon om å få laget meg et lite 15 minutters program som jeg kan kjøre morgen og kveld. Jeg reiser mye med jobben, så jeg trenger noe som kan utføres overalt. Tips tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg ikke kan gå så mye på vond fot,skal jeg og trene etter et annet program.Skal spille av 20 minutters pilates cd en gang pr dag.

 

Fikk vondt i hælen av å tråkke i bratte bakker så det funker ikke så godt.Ja sukk jeg må vel ta det litt med ro,bare det ikke blir en unnskyldning til å la være å trimme.

 

Fikk puff i baken og en ide om hvordan jeg kan trene uten å belaste.Jeg kan og tråkke på spinningsykkelen til og begynne med 20 min gange 3.

 

Takk for at det finnes spreke motiverende folk her rundt til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...