Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar
Gjest fru luna

Fikk noen til og fra jobb og resten i treningsstudio - mitt vanlige program men øker litt på styrkeøvelsene, intervallene og motstanden for hver gang - deilig å merke at en kommer i bedre form.

 

Til dere som ikke trener intervaller - det er en utrolig effekt måte å trene på - kan anbefales. Jeg gjør det under roingen for da er det lett å få til uten å dille med datamaskinene til utstyret - legger inn 3 perioder på ett minutt med full innsats. Ror med motstand/tempo som gir 700 kcal/time og 1000 kcal per time under intervallene.

 

Ha en god og aktiv helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen til og fra jobb og resten i treningsstudio - mitt vanlige program men øker litt på styrkeøvelsene' date=' intervallene og motstanden for hver gang - deilig å merke at en kommer i bedre form.

 

Til dere som ikke trener intervaller - det er en utrolig effekt måte å trene på - kan anbefales. Jeg gjør det under roingen for da er det lett å få til uten å dille med datamaskinene til utstyret - legger inn 3 perioder på ett minutt med full innsats. Ror med motstand/tempo som gir 700 kcal/time og 1000 kcal per time under intervallene.

 

Ha en god og aktiv helg.[/quote']

 

Jeg trente Bosu intervall i dag, tøff kondisjonstrening på bosuball med styrke i intervaller. Har planer om å komme meg på step intervall i morgen.

Intervall blir det jo også når jeg sykler til og fra jobb. Vestlandsveiene er ikke akkurat flate;)

I og med at jeg trener nesten hver dag så må jeg forsøke å trene i lavere pulssoner av og til. Bare høypulstrening gir ikke noe bra formutvikling, men det er ikke så lett når jeg føler jeg må bli skikkelig svett for å ha trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lubina : artige bilder ' date=' riktig søte var de , især den siste . Ett ordentlig sjarmtroll!! :-)[/quote']

 

Nydelig hund' date=' Lubina.[/quote']

 

Tusen takk! :)

 

Ser at bildene vises nå også - ikke bare linken. Artig!

 

Får vel rapportere litt trim igjen..... ;) Det ble trening på senteret 2 ganger denne uken. Dagens økt ble bytte ut med 4 timer på kjøpesenter...... Planen for neste uke er treningssenteret mandag, onsdag og fredag, og forhåpentligvis bruke stegtelleren minst et par-tre ganger. Har blitt lite gang-trening, så der må jeg skjerpe meg.

 

Ha en flott aktiv helg alle Fatburners!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

I dag gikk jeg til butikken for å hente brød de bestiller inn for meg og gikk hjem med matvarene i ryggsekk og pose - så deilig å bruke kroppen på noe fornuftig. Ble ialt 1,6 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en god tur med stegteller i morges. Nydelig vær og hvertfall èn glad hund....

a366hundlogrebe5.gif

 

 

I morgen er det tilbake på tredemøllen og styrketrening. a696tredemllletv1.gif

 

 

 

Ha en flott søndag!

 

 

c139gl8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige bilder, Lubina ;)

 

I dag er det sofakroken foreløpig. Skal en liten tur med Vov etterhvert. Har trent mand, onsd, torsd og lørdag denne uken. Det begynner å bli et ganske fast mønster. Noen ganger får jeg til å ta en step time om søndagen, men i dag, når solen skinner så flott, blir det lang tur i steden .animal-smiley-037.gif

 

Nå har jeg óg satt opp steppen min et hakk på onsdagstimene :eek:. En formkurve som går rett til værs, spør du meg, hehehe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det som jeg hadde planlagt, en time i vannet. den 16 begynner det trenings konkurranse på trenings senteret der hvor jeg er, og jeg har mld meg på.. har sååå lyst, selv om jeg ikke skal trene såå mye, så kan jeg vel skjeie ut ved litt trening, det er vel ikke så galt, må bare huske å ta en brødskive ekstra eller noe:)

GLEDER MEG;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uken godt i gang. I går og i dag morges (06.35) var det min vanlige halvtimes tur med Vov. Godt for både kropp og sjel!

 

dog1uv3.gif

 

I tillegg var jeg på MRL i går ettermiddag. Fikk tatt skikkelig i med hopp og sprett.

 

I dag er det muuuuuligens en time BodyBalance. Begynner 20.30, så det er litt tiltak å komme seg avgårde. Har liksom sunket godt med i sofa'n innen den tid.....

 

Ha en fin, fin dag blomst21qu8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hunden der var det tempo på Korsa!! ;) Artig!

 

animaux120gj9.gif

 

 

I dag har det blitt en lang tur i skogen - herlig og svett tur med en forholdsvis lydig hund uten bånd. Har skogen rett utenfor døren, deilig å bare gå ut gjennom den nye terrassedøren min og begynne turen! :)

 

I morgen er planen en tur på treningssenteret igjen.

 

chien10dp4.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig forkjølet og har vært det siden søndag så de siste dagene har jeg ikke trent. Tenkte kroppen skulle få bli kvitt forkjølelsen før jeg satte i gang med hardtreningen igjen. Men jeg lekte meg til 2 poeng i går på EYEtoy. Er nok ikke like voksen som alderen skulle tilsi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time Step/styrke (30 min. step + 30 min. mage, armer, rumpe, lår) med steppen satt opp, tjohoi - Det funker det.....

 

36133li5.gif

 

OG dere.....

 

Nå blir det fjellklatring på meg :eek:. Jeg vant GR-konkurransen om et helgeopphold på Gautefall. "Lille" meg - vant ????? Jeg tror det meste jeg har vunnet noen gang er kanskje en kake og 25 kr på lotto....... også fikk jeg telefon i dag om at jeg hadde vunnet, hehehehehehe

 

2330126ga2.gif

 

Litt skrekk og gru med den fjellklatringen, da, men jeg må jo leve opp til livsmottoet mitt, ikke sant ;). Ta det som en personlig utfordring. Men tenk, en helg på fjellet - med ny og sprek kropp - DEILIG!

 

God bedring til dere sjuklinger - hold dere i ro og slapp av. Det kommer tidsnok dager hvor dere kan trå til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Korsa, det blir sikkert en stor opplevelse.

God bedring til deg fru Luna.

På tross av forkjølelse så tok jeg meg 50 minutter på loftet i går. Det ble 2,9 poeng på ellipse og ergometersykkel + litt mageøvelser. Men jeg kjørte lavpuls trening så jeg håper ikke jeg blir verre av litt bevegelse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg gått til og fra jobb. Eg var ein tur på trening og i dag har eg fått 5,0 trimpoeng.

 

I går prøvde eg å sjekke formen min. Tok ein Coopertest. Klarte å jogge 2000 meter på 12 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...