Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar
Det ble en tur i Stoltzekleiven i dag siden vi har fått sommeren tilbake. Totalt 5' date='4 poeng på den turen. Har aldri gått Stoltzekleiven før og underveis så tenkte jeg, aldri mer... Men siden jeg har meldt meg på løpet neste lørdag så må det jo bli en gang til;)[/quote']

 

You go girl!Du imponerer mer og mer, stbs. Stoltzekleievn (for dere ikke bergensere) suger krefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl!Du imponerer mer og mer' date=' stbs. Stoltzekleievn (for dere ikke bergensere) suger krefter.[/quote']

 

Takk, jeg ble nok litt dradd med av at det samtidig pågikk løp for en masse 8-10-klassinger. Ble nok forbigått av en del på vei oppover. Men jeg kunne jo vært moren til de fleste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i treningsstudioet med gange i oppoverbakke, roing, fjellprogram på ellipsemaskin. Tok situps og ryggøvelser på treningsball og avsluttet med planken og strekk. Føles godt. Ha en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde eg en times joggetur på morgenen, før jobb. Etter det så ble det en del gange. Så eg fekk til sammen 4 trimpoeng i går.

Og i dag har eg vert på trening og sanka inn 5,1 trimpoeng. Det vil sei at eg manglar 0.4 trimpoeng før eg har nådd vekas mål om 25 trimpoeng.

Eg kjem nok ikkje til å sitte i ro i morgen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka.Jeg er stolt over meg selv.Jeg er ikke den personen som normaltsett er så veldig lett å få opp av godstolen.

 

Jeg har drevet med alternativ trening som spinning i kjelleren og pilates.Har tenkt å ha flat mage til sommeren og da må jeg henge i, tok mange seige sit ups i tillegg til pilates.Har bestemt meg for å ta 60 situps i tillegg til pilates hver dag til jeg er på beina og kan begynne å spinne igjen trolig fra tirs-ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en flott sommerdag i Bergen. I dag tok jeg med gutter med sykler i bilen til et vann i nærheten. Der fikk guttene seg en lang sykkeltur og jeg fikk meg en rask tur sammen med dem. Var ute i over en time med dem men jeg noterte kun 50 min rask gange,som sikkert var betydelig raskere enn 6km/t når guttene trødde det de var god for;) Det ble noen raske spurtløp innimellom når guttene kom litt for langt fra meg. Etterpå var det lunsj og så ble begge to med meg på treningssenteret til en steptime og litt gange på tredemølle og ellipse. Totalt så langt i dag noterer jeg 6,9 poeng. Det betyr at jeg ender på mye mer enn mine planlagte 30 poeng i uken:(. Men neste uke må jeg ta det litt roligere siden jeg skal delta i Stoltzekleiven opp på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 trimpoeng for en rask tur på 1 time og 10 minutter med eldstejenten - deilig og fikk snakket om mye. Når alle jentene er ferdige å øve på pianoet skal vi ta en tur ut alle sammen. Deilig varm dag idag så det skal bli bra. Mannen i huset jobber dessverre, men vi jentene får en dag hvor vi nyter den varme høstdagen ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lag med ungane mine. Dei på sykkel og eg gikk. Vi besøkte min søster med sine to ungar.

Det gikk over ein time med rask gange. I tillegg skal eg ha meg ein joggetur seinare i dag.

I kveld hadde eg 50 min. med jogging. Så denne veka har eg oppnådd 29,8 trimpoeng, som er over 4 trimpoeng meir enn vekemålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,6 trimpoeng i gjennomsnitt per dag i uken som gikk. Søndag ble det enda mer turgåing med jentene som er utrolig spreke - kjekke turkamerater.

 

Idag har jeg vært i treningsstudioet med gange i oppoverbakke, roing, fjellprogram på ellipsemaskin. Idag var et trangt om roapparatene - de har bare 4 og jeg fikk så vidt plass mellom gutta boys. Tok situps og ryggøvelser på treningsball og avsluttet med planken og strekk. Føles godt. Total 4,3 trimpoeng idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trimvenner!

 

På tide å starte rapporteringen igjen! :D Velkommen til alle dere nye også. Mye har jammen skjedd siden vi startet opp med denne tråden.

 

[highlight]Lurer jo veldig på hvordan det går med dere som var med og starte denne tråden. Ebelle - Bibine - Korsa!!!! Alt vel? :D[/highlight]

 

Var på treningssenteret i dag og rappa et par trimpoeng. Herlig! Har nå 5 gullepler på mitt 6. tre. Så her er det bare å gomle i vei og sikte mot mitt 7. tre. Holder på å legge planer i forhold til røykeslutt, så jeg regner med å knaske voldsomt de første ukene etter røykeslutt..... :) Formen er hvertfall upåklagelig og håper at jeg i løpet av uken er tilbake til normalprogram på senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Er det plass til meg her?

Ser at dere er utrolige flinke til og få masse trimpoeng i uken....Jeg har som mål og klare litt vær dag, men sliter veldig med revmatisk kropp, så de helt store tallene blir det nok ikke....men alle monner drar......

Ha en fortsatt fin uke!!

Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen star og håper du vil trives. Her skryter vi uhemmet av oss selv og hverandre og for meg fungerer dette som skritteller og pulsklokke i ett - men det er ingen konkurranse - kun vennlig motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har eg sanka inn 3,9 trimpoeng etter at eg hadde meg ein rask løpetur på treningssenteret i kveld.

Sidan det begynner å bli veldig mørkt på kveldane vil eg vurdere å ta mine løpeturar på treningssenteret i staden for ute i det fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg hive meg på her ? Trenger en stabil tråd der jeg kan rapportere og muligens sutre litt ved behov ! :-)

 

Dere er skikkelig flinke til å trene , er imponert over mengde trimpoeng !

 

Selv er jeg fornøyd hvis jeg klarer mellom 10 og 12 pr. uke . Men enkelte uker blir det flere ; avhenger litt av hva det blir tid til. Travelt på hjemmefronten for tia , men det er vel noe dere alle kjenner til.

 

Er glad i å være ute å trimme . Liker å gå i skogen , har funnet meg ei løype med mange lange moter , der forsvinner kaloriene fort !

Men nå er det høst og det er kjempemørkt ute om kveldene , så nå har jeg hentet timeplan på senteret. Blir nok en del step-timer og styrke om en stund.

Ikveld i det flotte været fikk jeg meg en rask tur på over 1 time og dermed forsvant 450 kcal ! Artig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har to vegar eg kan gå på jobb. Den som tar 15 min og den som tar 40 min rask gange. Og i dag utfordra eg meg sjølv til å gå litt tidligare, slik at eg kunne velge den lange vegen.

I tillegg hadde eg ein ekstra god treningsøkt på treningsstudioet. Det førte til at eg kom opp i 6,9 trimpoeng. Er veldig fornøgd med dagens resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ser dere holder på og er flinke enda. Jeg har vært ute av stand til å rapportere i en periode, pga jobb-bytte og mye styr. Treninga har jeg klart å holde ganske godt vedlike, og planen er å fortsette med det utover høsten. Håper å få rapportert litt her inne, for dere gir meg så mye motivasjon!

 

Første rapport: I går ble det en spinning-time, og deretter Bosu-balanse (kombinert balanse og styrketrening), samt en time rask gange. Fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...