Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

1,8 trimpoeng på gåing og løping som del av hverdagslige sysler igår. I dag høstet jeg 4,3 trimpoeng i treningsstudio med gåing, roing og bakkeprogram. Situpsene på ball går så det suser nå, har lagt til planken og ryggøvelser og strekker godt ut. Ingen lemsterhet - så jeg har funnet sonen hvor jeg skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Lykkelig er den som kan dra fra jobben tre timer tidligere enn beregnet , skifte til fritidsklær å få DEN flotte turen i skogen ! Det var meg det , i dag .

Ble 3,1 trimpoeng det . Supre saker !

 

Er uhyre fornøyd med meg selv ; i kveld blir det reinsdyrfilet . Mmmmm , gleder meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun shopping i dag, og et usselt trimpoeng. Har trent 11 dager i strekk så det var nok på tide med en treningsfri dag;).

Gleder meg ikke akkurat til løpet i morgen. Starter ca.kl 11 så da blir det puls på knappe 180 og masse melkesyre i ca 20 minutter. Dere kan jo følge med på WEB-tv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag høstet jeg 4,3 trimpoeng i treningsstudio med gåing, roing og bakkeprogram. Situpsene og ryggøvelser på ball går så det suser nå, planken (2x30s) og strekker godt ut. Ingen lemsterhet selv om jeg trente i går - fornøyd med det. Har nå 9 skinnende gullepler på 6. treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun shopping i dag' date=' og et usselt trimpoeng. Har trent 11 dager i strekk så det var nok på tide med en treningsfri dag;).

Gleder meg ikke akkurat til løpet i morgen. Starter ca.kl 11 så da blir det puls på knappe 180 og masse melkesyre i ca 20 minutter. Dere kan jo følge med på WEB-tv;)[/quote']

 

Lykke til i morgen, stbs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var eg ein tur på bading med mine søstre og ungane våre. Etter det tok eg ein tur på treningssenteret. Det resulterte i 5,5 trimpoeng.

Har allerede nådd vekemålet mitt. Så eg er kjempefornøgd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltzekleiven er fullført. Jogget/gikk nedigjen via Fløyen ned til Skansen. Det ble 7,2 poeng totalt på hele turen. Tror jeg satser på Stoltzen neste år også, men da skal jeg trene litt løping i bakker i forkant. Hadde jevn puls på vel 180 oppover og makspuls på 188 hadde jeg da jeg kom til topps.

Er litt stolt over å ha fullført;) I morgen blir det en tur på treningssenter3et om ikek bena er for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltzekleiven er fullført. Jogget/gikk nedigjen via Fløyen ned til Skansen. Det ble 7' date='2 poeng totalt på hele turen. Tror jeg satser på Stoltzen neste år også, men da skal jeg trene litt løping i bakker i forkant. Hadde jevn puls på vel 180 oppover og makspuls på 188 hadde jeg da jeg kom til topps.

Er litt stolt over å ha fullført;) I morgen blir det en tur på treningssenter3et om ikek bena er for ille.[/quote']

 

...du har grunn til å være kjempestolt !! Må være artig å ha fullført ett sånt løp ; bare det å bestemme seg for å være med er noe som jeg synes er beundringsverdig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du har grunn til å være kjempestolt !! Må være artig å ha fullført ett sånt løp ; bare det å bestemme seg for å være med er noe som jeg synes er beundringsverdig .

 

Takk, "bukker". Jeg er litt stolt over å ha fullført, men jeg er ikke fornøyd med tiden. Fornøyd blir man jo heller aldri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Supert, stbs. Foreldrene mine var å så på (noen slektninger deltok). De ble veldig begeistret for alle barna som deltok - fabelaktig.

 

Selv samlet jeg poeng på småturer med jentene til og fra kamper, trening etc. fikk 1,7 trimpoeng. Håper på litt flere idag, men mannen måtte jobbe mesteparten av gårsdagen og kvelden, og da må jeg holde fortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør faktisk det,he,he - når jeg leser om hva dere driver på med,å være ute frister mest,skal huske det å mane frem denne instillingen når jeg er på beina igjen.Får siste kortison sprøyte i morgen.

 

Har trimmet spinning og styrke på gulvet,det var herlig.Blir å ta treningsøkter på torsdag,fredag neste gang.

 

Dere får frese videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Gikk heldigvis ut en rask tur på morgenkvisten da det bare var yr i luften - ble 2,6 poeng for totalt 19,6 denne uken. Siden har det striregnet. Jeg er i bedre form nå enn det jeg har vært de siste 10 årene - deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Fikk noen til og fra jobb og resten i treningsstudio - mitt vanlige program men øker litt på styrkeøvelsene, intervallene og motstanden for hver gang - deilig å merke at en kommer i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4,2 poeng i går på styrke og ellipse etter at barna var lagt. Har en syk gutt så jeg måtte levere og hente den friske i barnehagen, så da ble det ingen sykling til jobb.

I dagt er det min tur til å være hjemme så foreløpig ingen trening. Håper jeg får anledning til en tur på treningssentert i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... ble det 2,2 trimpoeng på steptime m / styrke . Godt å være igang på senteret igjen , er mange timer som passer med min jobb , sånn at jeg rekker dem . Får prøve å variere timene litt , selv om jeg vet det er lett at det blir noen yndlingstimer .

 

Lubina : artige bilder , riktig søte var de , især den siste . Ett ordentlig sjarmtroll!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Nydelig hund, Lubina.

 

I går høstet jeg 2 trimpoeng på gåing og i dag 1,7. I morgen skal jeg tilbake til treningssenteret, men det har blitt altfor mye jobbing sent og tidlig de siste dagene, har kompensert med å gå til og fra jobb, men savner roingen og de andre øvelsene i mitt hjemmesnekrete program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...