Gå til innhold

Ned 6 kg +- innen 1. oktober :-D


Gjest ~K*L*A*R~

Anbefalte innlegg

Gjest klartvikan

Hei Nikkoline.

 

Jeg håper å fortsette med veiedag om onsdagen. Er det jeg har hatt helt fra start av og har ikke så lyst å bytte dag. Men er jo ikke helt krise om noen har onsdag og noen torsdag? Har ikke de fleste her inne onsdagen?

 

Er det sånn at i morgen er siste dagen på denne linken, også blir det ny etter det?? Jeg vil svært gjerne være med videre. Har 3,4 kg til som skal av før jul :)

 

Lykke til i morgen alle sammen. Jeg regner med jeg har en vektoppgang for første gang. Gikk ned 1,3 kg forrige uke (etter 1 uke i Tyrkia) Regner med det er mye vann, og at noe har kommet på igjen denne uken. Jeg er spent, og krysser fingrene for oss alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Jeg holder også på onsdag som veiedag. Men det kan vi velge selv, det hender jo jeg ikke får skrevet vekta inn før dagen etter.

Er tittelen på ny tråd ok? Se på mitt forrige innlegg litt opp på siden.

jeg tenkte jeg skulle starte den i morgen.

Lykke til i morgen tidlig. Er spent på fasiten for meg selv og for dere andre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Flott du tar ansvar for den nye linken. Tittelen er helt grei, går ut ifra at de kg ikke er så nøye?? Jeg har bare 3,4 kg igjen til jeg har nådd idealvekten min. Da har jeg gått ned 7,7 kg. Folk mener faktisk at jeg bør slutte nå, det kan sees godt etter -4,3 kg. Buksene er for store, så det må investeres i nye... Men jeg er ikke helt fornøyd. 60 kg skal nåes, og det håper jeg skjer før jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å starte tråden torsdager,hvis jeg har forstått rett.Det er jo min veiedag så for meg hadde det vært fint,men jeg kommer fortsatt til å ha torsdag som veiedag fordi onsdag er så hektisk.Det betyr ikke så mye om andre har onsdag.

 

Jeg er visst først ute med siste rapport.Vekta sto på det samme som sist.76.6.Da jeg startet opp 26 juni var vekta 83.6 ca der.Har minka 7 kg tilsammen.Siden vi startet tror jeg jeg har oppnådd ca - 4.Det har gått seint,men siden jeg kun har gått opp en gang 200 gr,så har det tilsammen ikke vært så verst.

 

Jeg er kjempeglad i vektklubben,og vår link som er så våken.Tviler på at det hadde gått så bra uten denne muligheten.

 

Det hjelper så utrolig mye å lese om at mange andre og må slite,det er få som slår bort kiloene med tryllestaven.

 

Det som hjelper meg mest er at jeg ikke har så store forventninger lenger,før måtte jeg ned minst et kg i slengen ellers ga jeg opp.

 

Er det noen som ikke blir med videre?

 

Gleder meg til å lese om hvordan det har gått med dere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for 2 svar angående pizza.

Spennende med veiing denne uka' date=' siste dag til onsdag!!!

Jeg tar opp hansken din, K*L*A*R og starter en ny tråd torsdag, som en fortsettelse for oss på denne tråden, vi som ikke enda er i mål.

Tråden blir hetende:

 

6 kg denne gang?? - før 31.12.

 

Vi må jo ta med oss det vi allerede har mistet av gram og kg. Da kan vi klare det sammen.

K*L*A*R, du som er vår "moder", håper du også blir med!!!

 

Men, nå er det onsdag som gjelder!!![/quote']

 

Jeg gleder meg til den nye tråden. I forrige uke var jeg syk, med alle de utskeielser det medfører. Får innmari matlyst når jeg er forkjøla, og tenker at jeg ikke kan nekte kroppen min det, he-he... ;)

 

Derfor, jeg står fortsatt stille, men gir ikke opp. Skal ikke ned så mye som 6 kg, men bruker sikkert like lang tid på å gå ned mine 3-5 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev inn sluttvekta på innlegg 6 på første side.

Bare 1,4kg på hele denne tida, men likevel:en nedgang.!!

Nå vil jeg prøve å komme ut litt omtrent hver dag. vet at det ikke alltid går, MEN...

Vanndrikkingen er også viktig, 10 glass (2 liter) hver dag. Det blir mye do-sitting!!

Spent på dere andre! Åpner den nye tråden nå, ikke i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste veiedag og noteringene er -0,6 kg og -0,5 rundt midjen. Hurra, 63 -tallet kom endelig til syne! Totalnoteringen siden jeg startet er -3,6 og jeg har "bare" 2,3 kilo igjen til målet på 61,5 kilo er nådd. (Ja jeg vet det er et sært mål..) Denne tråden har hjulpet meg veldig, og jeg vet det ikke ville gått så bra uten. Og de siste kiloene kan være tøffe for meg.

Dessuten, nå skal jeg først på 14 dagers ferie i slutten av oktober (gleder meg, men mat og mosjon blir en utfordring...) - og da er det godt å vite at jeg må avgi rapport ved hjemkomst. Og så er det julen da- så -6 kilo til 31.12 er flott.

Takk til koko for å fortsette tråden!

Ellers har jeg hatt det morsomt med en stegteller de siste dagene. Det er veldig motiverende - anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei alle sammen. I dag var det for meg siste veiedag før jeg går over på den nye linken til Kokko. Vekten viste i dag -0,3 kg. Er fornøyd med alt som er ned.

 

Da vi startet var vekten min 67,7 og nå er jeg nede i 63,1. Må si jeg er fornøyd med minus 4,6 kg på disse 8 ukene. Faktisk hadde jeg ikke trodd jeg skulle klare det.

 

Flott vi er så mange som skal stå på videre sammen. Tusen takk for samarbeidet til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Ahhh - siste veiedag på denne tråden og jeg glemte å veie meg på morgenen i dag ;) . Jeg får veie meg i morgen tidlig.

 

Jeg har gått ned ca. 2,5 kilo på denne tråden...

 

Nå er jeg bra utålmodig på å komme meg over på den nye tråden!!! Det blir liksom en ny og fresh start igjen :).

 

Håper så mange som mulig blir med over! Jeg har ikke tittet på tråden enda, så jeg er spent på å se hvem som er der :)

 

Onsdag er flott veiedag for meg, men jeg kan jo skrive mer i den nye tråden!

 

Au revoir!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg har ikke rapportert på 2 uker fordi det har skjedd alt for mye (vanskelig) i livet mitt til at jeg har klart å tenke på slanking. Men vekta i dag viste det samme som den gjorde for 2 uker siden: 55 kg (var kanskje bittelitt under sist, men det er så lite forskjell uansett.) Jeg startet på denne tråden litt etter start, og hadde som mål 3-4 kg. Har ikke oppnådd dette, men har gått ned ca 2-2,5 kg. Hadde vel håpet på litt mer, men samtidig er det ok. Jeg er svært fornøyd med at jeg faktisk har klart å stabilisere vekta på 55 kg nå i en hel måned. Det har jeg sjelden gjort tidligere. Og særlig er jeg fornøyd fordi jeg i samme periode har vært i en vanskelig livssituasjon, og ikke hatt overskudd til å telle kalorier eller fokusere på slanking. Det har vært et jojo-liv på matfronten med noen dager mye trøstespising, alt for mye kalorier og vin-skravle-kvelder med venninner..., og andre dager har jeg rett og slett spist alt, alt for lite. Men det som kanskje har vært redningen er at jeg har trent ganske mye. Det har vært en god terapi når ting har vært vanskelig, som jeg har gjort mer som hjelp for humør og overskudd, enn for slanking. Men det har nok bidratt til å holde vekta. Samtidig har dette gitt meg troen på at det er mulig å stabilisere vekt, og leve litt "normalt" - bare man trener og beveger seg!

 

Takker ellers alle for godt følge på denne tråden! Det har hjulpet meg mye!!! Og som flere nevnte, det hjelper på å ikke gi opp selv om man sklir litt ut i ny og ne.

Gratulerer til alle for utrolig god innsats - jeg synes vi skal være veldig stolte av oss selv:-)

 

Jeg er med videre sammen med dere på Kokko sin nye tråd! Vil gjerne ned 1-2 kg til, og i hvertfall klare å stabilisere vekta til å IKKE gå over 55 kg igjen. Vi høres igjen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med videre,da jeg ikke klarer dette uten dere.Vil ned 3-4 kg til.Jeg begynte med mine 66,8 kg og er nå på 60,2.Gått opp fra forrige uke da jeg endelig var på 59,7,men har hatt tante rød på besøk, og dessverre kost meg litt for mye i hælja.

 

Jeg gleder meg til å fortsette vekttapet sammen med dere her inne.Jeg kommer til å fortsette å rapportere på onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...