Gå til innhold

Fortsettelse av "Ned 5 kg, noen som blir med?"


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Etter ønsker fra fler om å få ryddet litt opp (jenter altså - alltid skal vi rydde :D), opprettes det herved en ny tråd. Den gamle ble startet av Jannike og het "Ned 5 kg, noen som blir med?"

 

Håper på en like god fortsettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

veier 66,7.. startet på mandag for endte gang.. har gått mye opp og ned i vekt de to siste årene nettopp fordi jeg har vært igjennom to graviditeter..

 

Før første grviditet veide jeg 71 kg.. gikk opp til godt over 90 kg.. fødte sønnen min og gikk ned til 63-64 kg ved hjelp av masse trening på stuegulvet og turer med vogn, ble gravid igjen da han var 9 mnd og i løpet av det svangerskapet la jeg på meg 9 kg.. veier i dag som sagt 66,7 kg, men fasongen er litt forandret.. magen er flat og fint er det, men dete r rumpa også.. ikke så fint..he,he.. så resultatet er da at jeg har en gutt på 2 år (fylte for få dager siden), og en gutt på straks 5 mnd..

 

har nå mål om å komme inn i ett par bukser som jeg er veldig glad i.. får kneppet den, men det er etter at jeg har lagt og rullet på gulvet i noen minutter..he,he.. og da ser den ikke så flott ut på=)

Bruker å ha spisedag på lørdagene, men er flink ellers i uken.. har hatt fredagen som veiedag, men bytter nå til torsdager hvis jeg kan være med=)

 

Ellers er jeg en jente på 23 har sambo og hus og er hjemmeværende, så nå er det bare opp til meg selv å komme igang... igjen...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :D

 

Da var det tid for veiing igjen, og dette går sakte men sikkert nedover. Man er jo litt utålmodig, men egentlig er jeg veldig fornøyd. Jeg håper det fortsetter.

 

august: 72,8

 

7. sept: 70,3

14. sept: 69,7

21. sept: 69,2

 

Hyggelig å høre fra slankeklar igjen (i den gamle tråden). Det stemmer nok at du må få i deg mange proteiner, spesielt hvis du driver styrketrening. Kroppen trenger byggeklosser. I tillegg til fugl, fisk og kjøtt som du nevner, er også egg et godt alternativ. Det har jeg alltid i kjøleskapet, i tilfelle jeg har glemt å ta kjøtt opp av fryseren eller glemt å handle for den saks skyld. Egg holder seg lenge (mye lenger enn hva som står på pakken - det er en ny eu-greie), er ikke altfor dyre og kan brukes til det meste. Kokte egg er greie å ta med seg også - både i salater og som pålegg. Det var dagens reklame for egg - skulle tro jeg jobbet i den bransjen, deg gjør jeg altså ikke, hehe :)

 

Eller kan jeg skjønne engstelse mht reiser med jobben. Det er så godt som umulig å ha samme rytme som hjemme. Sunn mat skal du nok klare å finne, men trening kan det selvfølgelig bli verre med. Ta med deg treningstøy, det kan jo hende at hotellet har trimrom, og hvis ikke, så finner du nok anledning til å få brukt dem på et eller annet vis! Lykke til i alle fall :D

 

Gleder meg til å høre fra dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvfølgelig være med, men du MÅ ikke bytte veiedag, med mindre du har lyst selvfølgelig. Det er fler her med veiedag på torsdag, men også mandag. Ditt valg. Vi prøver å holde liv i tråden hele uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp historikk på meg fyrst, for dei som ikkje kjenner meg:

 

August 2002: 85

August 2003: 78

Januar 2006: 77,5

Juni 2006: 67,5

August 2006: 70

7.9.: 68,8

14.9. 67,8

21.9. 67,6

 

Eg har altså teke meg på tak att, og kome ned på det eg var før sommarferien, etter ein flott vår med 10 kg nedgang. No byrjar altså kampen mot dei fem siste kiloane. Eg er 166 cm høg, og har vel aldri vore så lett som no i vaksen alder, eg kunne likevel tenkt meg å gå ned endå litt, til ca 62-63.

 

Flott å ha støtte i så mange andre. Lukke til heile gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemepbra, Mimi, at du lagde ny tråd - da får vi håpe alle de gamle som fortsatt ønsker å følge oss dukker opp igjen.

 

Gratulerer med nedgangen til både Mimi og Vestis!! Det her går jo absolutt riktige veien :D

 

Jeg har blitt blitt syk - fått influensa - og kjenner at trangen til å "trøste" meg selv er stor.. Heldigvis for meg har jeg ikke rare greiene i skapet her så det har gått bra hittil, hehe. Senere i dag skal jeg til mamma og spise fårikål - det er obligatorisk høstmat, så jeg får heller prøve å begrense posjonen litt og spise mye kål :)

 

Ninae - Velkommen til oss og lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da - ikke gøy å være syk. Du får trøste deg selv med masse c-vitamier (les appelsiner, bær og andre sunne greier :D)

 

Ang. fårikål, spiste jeg det to ganger i forrige uke (som kjent lager man ikke bare en porsjon når man først setter i gang, og det er jo best dagen etter), og det gikk helt fint. Det meste fårikålkjøttet er av lam, og det er ikke sååå fett. Ikke spis det synlige fettet og kjør på med masse kål som du sier. Det kan man jo nesten spise ubegrensede mengder av. Selv stod jeg over potetene, men kokte poteter er heller ikke den store fristelsen for meg. God middag i alle fall!!!

 

Til Vestis; jeg bøyer meg i støvet. Har du klart å ta av så mye tidligere, så skal du nok klare neste mål også.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Veiedag i dag og resultatet var adskilig bedre enn fryktet :-)

Når jeg ser historikken ( må nesten ha med den for å ha litt oversikten over hva som skjer), er jeg virkelig kjempefornøyd. Hadde ikke regnet med at det skulle å såpass fort nedover med meg.

 

17/8-06 72,6 kg

24/8-06 71,0 kg = -1,6 kg

31/8-06 70,8 kg = -0,2 kg

7/9-06 70,4 kg = -0,4 kg

14/9-06 69,8 = -0,6 kg

 

21/9-06 69,4 = -0,4 kg

 

Og jeg som var så misfornøyd på mandag. Det lønner seg nok ikke å smugkikke.

 

Helt enig om egg Mimi, burde selvfølgelig vært med i lista. Veldig glad for at de nå har gått bort fra rådet om max ett egg i uka, nå er det visst max ett om dagen. Det beste jeg vet når jeg kommer hjem fra trening er en brødskive med egg og kaviar. Mmmmm... blir nesten sulten her jeg sitter.

 

Så er det bare å stå på videre.

 

Velkommen på tråden ninae! Både du og Vestis har virkelig imponerende vektnedganger bak dere. Dere er drevne i gamet, og har sikkert mange spennende erfaringer å dele med oss andre.

 

God bedring, Sans1! Husk at det finnes doc haslinser uten sukker :D. Man blir skikkelig gæern i magen av dem, men...

 

 

Forresten skrekkopplevelse her i går morges (følte meg omtrent som de to homsene i Kims reklamen som oppdager at bæreposen fra butikken er full av potetgull og ikke stangselleri og salat). Har en veldig god frokost jeg er blitt helt avhengig av: 30 gram müsli, 1 yoghurt (vanlig eller Sans, kommer an på hva jeg ser for meg av kalorier og trening utover dagen) og COTTAGE CHEESE (ca 30 gram i muslien). Syntes det hørtes helt pussig ut første gang, men det er fantastisk godt. Det blir litt mer mat i müslien, uten å måtte pøse på med mer müsli.

Uansett. Strekker armen inn i kjøleskapet for å hente ut en ny, deilig boks med cottage cheese jeg hadde kjøpt (halvdød av sult) tirsdag kveld, åpner den, synes den er litt rar i konsistensen, men tar en teskje og synes den er VELDIG RAR i konsistensen. Og oppdager først nå at jeg har kjøpt Creme Fraiche i stedet for Cottage cheese. KRISE! Resten av dagen ble deretter. Alt gikk galt :). Hvem i all verden har vært så lure hos Tine at de lager boksene på fete fete Creme Fraiche og magre magre cottage cheese nesten helt like?

Så nå har jeg altså en helt full boks Creme Fraiche i kjøleskapet (den ene teskjeia rakk å komme tilbake i boksen før jeg hadde besudlet min deilige frokost) og aner ikke hva jeg skal bruke den til. Jeg lager så og si aldri mat med Creme Fraiche. Ikke en gang når jeg er på mitt mest usunne. Rådvill...

Mine små hverdagskriser, altså...

Antakeligvis stille fra meg i en og en halv uke altså, men jeg kommer enda mer skravlesyk tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Jeg fant dette innlegget lagt inn av korsa på diskusjonssiden åpent forum under tråden "Er vi her - eller der? Litt humor i hverdagen!"

 

Syntes det var så morsomt at jeg bare måtte ha det med her:-)

Natta!

 

 

Spørsmål og svar om kropp og helse....

 

SPØRSMÅL: Jeg har hørt at trim for hjerte-karsystemet kan forlenge livet. Stemmer det?

SVAR: Hjertet ditt er programmert til å slå et visst antall slag i løpet av livet. Ikke kast dem bort på trim! Alt blir utslitt etter hvert, selv hjertet ditt, så å få det til å slå fortere vil naturligvis ikke hjelpe. Vil du leve lenger? Ta deg en lur!

 

SPØRSMÅL: Burde jeg kutte ned på inntaket av kjøtt og spise mer frukt og grønnsaker?

SVAR: Her må du prøve å forstå logistisk effektivitet. Hva spiser en ku? Høy. Og hva er det? Grøntfôr. Så en biff er egentlig ikke noe annet enn en effektiv måte å spise grønnsaker på. Spis kylling og få i deg mais! En svinekotelett kan gi deg 100 % av anbefalt daglig inntak av grønnsaker.

 

SPØRSMÅL: Burde jeg kutte ned på inntaket av alkohol?

SVAR: Nei, ikke i det hele tatt. Vin er laget av frukt. Brennevin er destillert vin. Det betyr at de tar vannet ut av frukten, så du får enda mer av det gode, sunne innholdet. Øl lages av korn. Skål!

 

SPØRSMÅL: Kan du fortelle meg noen av fordelene med å trene jevnlig?

SVAR: Beklager, kommer ikke på en eneste en. Min filosofi er: "No Pain... Flottings!"

 

SPØRSMÅL: Kan sit-ups forhindre at jeg blir litt bløt og lubben rundt midten?

SVAR: Definitivt ikke! Når du trener en muskel, blir den større. Derfor bør du ikke gjøre sit-ups med mindre du vil ha stor mave.

 

SPØRSMÅL: Er sjokolade usunt?

SVAR: Er'ru gæern? Kakaobønner = grønnsaker, ikke sant? Det er den beste "feel-good"-maten det går an å få.

 

SPØRSMÅL: Er svømming bra for figuren?

SVAR: Tja, se på hvaler.

 

SPØRSMÅL: Er det viktig å være i god form?

SVAR: "Rund" er vel en form så god som noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Slankeklar,

 

Takk for fornøyelig lesning, jeg følte nesten panikken da du oppdaget fadesen. Hva i all verden skal du nå bruke den til... Har desverre ikke noen gode råd der!!

Det finnes liksom ikke en eneste god unnskyldning for å bruke det til noe som helst i den situasjonen vi er i nå :D Du får gi oss beskjed hvis du finner på noe lurt!!

Du har jo hatt en fin og jevn nedgang da!! og er jo ikke langt unna meg på totalnedgang - kanskje vi er ferdig noenlunde likt??

 

Lykke til med utfordringene mht til jobbreiser den neste uken - gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg (hehe, kanskje det gir litt press til å være flink pike??!! )

 

Takk til dere alle for god-bedring-ønsker, føler meg litt bedre enn i går kveld. Hadde tenkt å karre meg på jobb i morgen, men jeg har verdens beste sjef som sendte meg sms i stad og sa at jeg kunne bare bli hjemme og passe på å bli ordentlig frisk - YAY. Det hun ikke vet er at jeg skal på fest i morgen kveld og det er skikkelig viktig å være i form til det, hehe.

 

hmm, jeg skulle skrive noe mer, men med det vakum-hodet jeg har så har jeg glemt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett. Strekker armen inn i kjøleskapet for å hente ut en ny' date=' deilig boks med cottage cheese jeg hadde kjøpt (halvdød av sult) tirsdag kveld, åpner den, synes den er litt rar i konsistensen, men tar en teskje og synes den er VELDIG RAR i konsistensen. Og oppdager først nå at jeg har kjøpt Creme Fraiche i stedet for Cottage cheese. KRISE! Resten av dagen ble deretter. Alt gikk galt :). Hvem i all verden har vært så lure hos Tine at de lager boksene på fete fete Creme Fraiche og magre magre cottage cheese nesten helt like?

Så nå har jeg altså en helt full boks Creme Fraiche i kjøleskapet (den ene teskjeia rakk å komme tilbake i boksen før jeg hadde besudlet min deilige frokost) og aner ikke hva jeg skal bruke den til. Jeg lager så og si aldri mat med Creme Fraiche. Ikke en gang når jeg er på mitt mest usunne. Rådvill...

[/quote']

 

He, he! Forstår godt at du fekk noko HEILT anna enn det du skulle ha, men slapp av! Creme fraice er ikkje gift, og det er faktisk ikkje sunt å kutta heilt ut alt feitt, sjølv når ein slankar seg. Her kjem eit tips til korleis du kan bruka boksen:

 

Ein vanleg middag heime hos oss, er pølser med stappe av rotgrønsaker. Då kokar me kålrot og sellerirot i bitar (evt òg gulrot), tømer av vatnet, krydrar med salt, pepar og muskatnøtt, og eit par spiseskeier Creme fraice, og mosar med stavmiksar til ei stappe. Det blir kjempegodt, og ikkje så veldig mange kaloriar i ein porsjon. Pølsene kan vera så feite eller magre som du vil, men et du ei feit pølse (t.d. vossakorv), må du berre ta ein mindre bit. Når eg et ei halv vossakorv (175 gram) og ein porsjon stappe er eg god og mett lenge, og har ete ca 500 kcal, det middagen min vanlegvis ligg på.

 

Elles høyrdest frukosten god ut, hugs å sjå betre på boksen neste gong! :D

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare pushe tråden litt oppover i systemet!! :D

 

I kveld skal jeg på fest - form messig burde jeg vel holde meg hjemme, men det kan være det samme!! Har tenkt å kose meg litt ekstra. Merker at det det er 4-5 uker siden jeg har "spist det jeg ville" I går holdt jeg på å kjøre innom en bensinstasjon og kjøpe smågodt, men jeg klarte å la vær med tanken på at jeg skulle på fest i dag og at jeg heller kunne kose meg litt ekstra da! En kompis skal ha med seg det som blir betegnet som verdens beste ostekake, så da skal jeg nok få litt trening i dette med _ Ja takk, bare litt!!. håper jeg klarer det, for det er jo sånn det må bli etter at jeg har slanket meg ferdig. :)

Kommer nok innom senere i helgen og forteller hvordan det har gått!!

 

God helg til dere alle :D

Klem Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å pushe tråden oppover :D

 

Grattis til Topo som i den gamle tråden melder om fin vektnedgang. Og du Slankeklar, klarte nok å få mer enn en til å trekke på smilebåndene med historien din. Jeg lo i alle fall godt over sammenlikningen med de to homsene i Kims-reklamen. Jeg ser for meg ansiktsuttrykket ditt! (uten at jeg aner hvordan du ser ut riktig nok). Ser ut til at du jobber deg sakte, men sikkert nedover du også. Det er nok sånn det skal gjøres :)

 

For øvrig må jeg gi Vestis rett i at man kan bruke creme fraiche i små menger, til å feks å runde av retter. Men det er nok lettest når man lager mat til en hel familie. Jeg ser heller ikke for meg at jeg skulle få brukt opp et helt beger.

 

Fint at du er i form til å gå på fest da Marianne! Og kult at du klarte å stå imot fristelsen til å kjøpe smågodt. Det hjelper faktisk å kunne si til seg selv at man kan kose seg ekstra mye imorgen/på lørdag etc, hvis bare man lar være.

 

Jeg ser også frem til å kose meg i helgen. Derimot har jeg et lite problem ang. mandagen. Da er jeg nemlig invitert på pannekakefest! Hva gjør man da? Det er uaktuelt å ikke gå, for jeg vet at det kommer til å ble DEN hyggelig jentekvelden med skravling og alt som hører til. Kanskje jeg kan foreslå å ta med en porsjon røre av de berømte "kesamplettene" noen (Sans1 eller Slankeklar var det vel) nevnte her tidligere. De har jeg ikke smakt ennå, men de er nok et sunnere alternativ. Og ellers må jeg vel sørge for å være ganske mett ved ankomst.

 

Ønsker dere alle en trivelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første veiedag for min del.. siden det er første uken er det nok masse vann=) Men gir motivasjon forde..he,he.. Blir spennende å se til neste uke igjen..

 

Startvekt 18/9 66,7 kg

 

fredag 22/9 65,9 kg

 

Ha en flott helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ønsker fra fler om å få ryddet litt opp (jenter altså - alltid skal vi rydde :D)' date=' opprettes det herved en ny tråd. Den gamle ble startet av Jannike og het "Ned 5 kg, noen som blir med?"

 

Håper på en like god fortsettelse :)[/quote']

 

Jeg blir gjerne med, skal også ned 5 kg til.Sitter å koser meg med mine kosemerker (vin).Jeg er 46 år og har gått Grethe Roede kurs hver 5 år de siste 15 årene.Har 2 barn og i den forbindelse fikk jeg et tillegg rundt maven som ikke lot seg slange bort,for 4 år siden tok jeg en stor maveplastikk operasjon.De kiloene som da sniker seg på legger seg på overkroppen,de skal nå av.Jeg begynte på kurs 28 august.Dette er min kurve:

 

28.aug. 69,3

04.sep 67,9

11.sep 67,2

18.sep 67,8

 

Jeg er klar for videre kamp mot kiloene,men har ikke dårlig tid.Liker å kose meg i helgene med vin og god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninae

 

Gratulerer med flott nedgang!! Er det ikke deilig å se at det går nedover :D

Skjønner at du blir motivert av dette :)

 

Keep on the good work!

 

Ha en fortsatt fin helg alle sammen :D

 

/M

 

 

takk for det=) Gir masse motivasjon det vettu=) Utrolig bra at du klarte å holde deg unna smågodte..!! Håper du hadde det skikkelig gøy på fest.. må skeie litt ut innimellom, det var vel fortjent med ostekake..he,he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det mogleg? Når alkoholen går inn, går vettet ut, og då går kaloriane inn...

 

Var på fest på laurdag, og det var ikkje nok med at eg drakk for mykje alkohol, som er ille nok i seg sjølv, men det var jo så mykje godt på bordet! Sjokolade, smågodt, chips, peanøtter... Og eg åt! Anar ikkje kor mykje, men i alle fall alt for mykje.

 

Så fylgde eg opp med kake på søndagen, for å vera sikker. Herleg.

 

Eg har vegedag torsdagar, men vegde meg i dag, berre for å straffa meg sjølv, og ikkje uventa var eg over eit kilo meir enn eg var på torsdag. Var 67,6 på torsdag, 68,9 i dag. Det spørst om eg greier å normalisera før torsdag igjen, særleg sidan denne veka inneber uregelmessig liv utan dei vanlege treningsøktene, pga jobb.

 

Æsj, eg kunne sparka meg sjølv bak, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var sannhetens time kommet - og jeg kan ikke si annet enn at jeg nå har bestemt meg for å bytte veiedag!!!! Så nå kommer jeg over på torsdagen som de fleste andre her har... Grrr.. Stillstand denne uken igjen - det er nok sikkert flere grunner til det, men jeg blir så oppgitt.. dette går ikke fort nok.. Men ihvertfall da.. til mitt eget "forsvar" så kan grunnene ligge i noe av dette:

Jeg var syk nesten hele forrige uke - og satt stort sett stille, men skulle fortsatt være flink pike og få i meg mine 1600 kcal.. burde kanskje skjønt at det ble litt mye da og bare spist 13-1400 kanskje??!!

Jeg har mensen (så jeg var faktisk redd for at det skulle være opp på vekta)

Det ble litt mye champagne og øl på fredag (men klarte å bare spise litt mat, litt kake og litt snop)

Og ja - jeg var flink med smågodtet i forrige uke - MEN KAN NOEN SE TIL HELVETE (UNNSKYLD) Å BE NARVESEN SLUTTE MED 6,90 PR HG KAMPANJER PÅ SMÅGODT!!!!!!!!!! - På vei hjem fra byen lørdag (ja, det ble en lang fest) klarte jeg ikke styre meg, så det ble litt smågodt - men bare for 15 kr - og jeg spiste ikke alt!!!

 

Huff, dette er ikke bra.. Viljestyrken avtar fra uke til uke.. hehe, men som sagt.. nå bytter jeg veiedag. Jeg er så flink på ukedagene, så jeg skal heller gi meg selv noen dager å gå på.. Mulig det ikke spiller noen rolle, men jeg prøver!! Om ikke annet har jeg ikke helgen å skylde på ihvertfall.

Men jeg tar en liten oppsummering allikevel

 

Startvekt 21/8: 76,6

Forrige uke 18/9: 73,1

I dag 25/9: 73,1 = totalt 3,5 kg

 

eneste opptur idag: - 1 cm rundt livet ( totalt 6)

 

Sans1

Ønsker alle mine medslankere en god og sunn uke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

 

En par dager siden jeg har skrevet nå, så grattis til ninae med motiverende vektreduksjon og velkommen til misse og gogo. Det skal bli spennende å følge dere framover.

 

Overskriften er tilegnet Sans1 og Vestis. Jeg skjønner dere så inderlig godt og det er så ergrelig, surt, irriterende og fysj og grrr... Men det nytter ikke å gråte over spilt melk. Løft blikket og se framover. Dette klarer dere fint å rette opp! For øvrig vet jeg ikke om man skal drive selvpining og veie seg etter et stor kalas. Det blir nesten som å helle innpå to liter vann, for så å stå på vekta og ergre seg over at man har gått opp. Kroppen må få stabilisere seg litt...

 

Selv har jeg vært ganske flink i helgen, og likevel fått til mye kos synes jeg. Det er deilig. På fredag spiste jeg lite tidlig på dagen, så jeg kunne få plass til pizza og rødvin om kvelden og fortsatt holde meg innenfor 1600 kcal. Lørdag ble ikke så kalorifattig, men siden jeg fikk jogget i nesten i time søndag formiddag har jeg ganske god samvittighet.

 

I kveld derimot, vet jeg fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Pannekakefest på en mandag. Ikke en god start på uka, men jeg får bare prøve å være flink.

 

Ønsker dere alle en flott uke. Dette klarer vi folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som vi må finne på noe annet i helgene enn å feste.... :D

Begynne å strikke kanskje??!!

 

hehe, ja, kanskje det!

 

Godt å sjå at det er fleire som har same problem.

 

Vel, det er berre å ta seg sjølv i nakken og gå på att med krum hals. (Men så er det møte med servering, klubb, bursdagar... ikkje lett dette her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det har vært fryktelig stille her ett par dager.. Hvordan går det med dere?? Mimi - jeg hadde jo desverre ikke noe råd til deg, men jeg lurer veldig fælt på hvordan det gikk i dette pannekakelaget du skulle på. :)

 

I morgen har jeg min første nye veiedag. Sjangsen for at det er noen forskjell fra mandag er vel ikke så stor, men det er jo lov å håpe.

Jeg har klart å holde meg på riktig antall kalorier, men det har ikke blitt så mye trening. Har oppdaget nutrilettbarene og har brukt de som mellommåltid ett par dager nå. en bar inneholder 218 kcal. I går fordelte jeg den på 2 mellommåltider. De er gode og jeg får stoppet søtsuget. Foreløpig har jeg kun prøvd den med Peanøtt men har hørt at den med karamell er den beste.

 

ha en fortsatt fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...