Gå til innhold

Fortsettelse av "Ned 5 kg, noen som blir med?"


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Hei jenter, nå backer vi ut på skrivinga her syns jeg... Er det fordi vi er så opptatte eller fordi vi sliter og derfor ikke føler for å skrive innlegg ?? ;)

 

Hvordan har dere det????

 

Jeg har det bra!! Gruer meg som vanlig til veiing i morgen, tror kanskje jeg ikke har gått ned noe særlig denne uken, kjennes ikke sånn ut. Det ble litt for mye kos i helgen. Mitt problem er stort sett ikke mat, men alkohol. og det irriterer meg (sa hun og tenkte på kommende korpils i kveld) Men vi får se :)

 

Ha en fortsatt strålende dag - lykke til med veiing alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Hei hei

Jeg lever i beste velgående :)

Du har rett, nå har det vært stille her lenge nok. Egentlig er det betryggende at det ikke er noe aktivitet her i helgen - så vet vi i alle fall at alle har et liv utenfor nettet og vektklubben ;) Men kanskje vi burde vende oss til å rapportere om helgens synder eller bragder? Tipper en del av oss ligger litt lavt i terrenget fordi vi kanskje ikke har spist etter boka hele helgen - men det trenger vi da heller ikke hele tiden. Dessuten er dette stedet som skapt for "skrifting".

 

Jeg hadde en ganske fin helg. Fredag koste jeg meg med deilig mat sammen med kjæresten min, men holdt meg under 1800 kcal i alle fall. Lørdag var helt håpløs, og det er som du påpeker Sans1, alkoholen som ødelegger. Litt øl, litt vin og et par drinker - og vips så var jeg oppe i 3000 kcal. Jeg synes det er helt unødvendig, men så lenge det er en gang i uka, så tror jeg ikke det kan ødelegge såååå mye. Det blir litt som den tidligere omtalte spisedagen. Det er kanskje ikke lurt i lengen, men en gang i blant så kan det vel ikke skade. Om det i tillegg skulle vise seg å hjelpe forbrenningen, så er jo det himmelsk, men jeg legger ikke så mye i det.

 

Søndag sov jeg så lenge at jeg ikke fikk jogget som vanlig. Skam og skam. Til gjengjeld sov jeg også så lenge at jeg på kvelden kunne unne meg litt sjokolade for å komme opp i 1200 kcal. Så jeg håper det veier litt opp for lørdagen utskeiinger (ikke sjokoladen, men at det bare ble 1200 kcal).

 

Ellers har jeg en følelse av at kroppen min ikke vil ned i vekt hvis jeg ikke trener. Jeg tror jeg kan spise så sunt og riktig jeg bare vil, uten trening som forbrenningsmotor, så har jeg følelsen av at kroppen min stopper opp. Nå har jeg heldigvis fått trent litt da, så jeg har en relativt god følelse ang. morgendagens veiing. Vi får se!

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si en liten (for meg) viktig greie. På mandag var jeg på den dance-step timen jeg har fortalt dere om før.. Musikken dundra og svetten rant, men over halvveis i timen tok jeg meg selv i at jeg sto og smilte!! Og jeg skal love dere, jeg har aldri smilt i en sånn type treningstime før ;)

 

Ja, ja, treningsglede kom og ta meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere plass til en til? Er mange tråder her,men flere av dem er så store at en faller litt mellom om man ikke har vært med helt fra begynnlesen av tråden. Har noen kg som sitter bom fast og trenger å ha noen å "dele" både posetive og negative ting rundt dette med å komme seg ned til trivselsvekta ;)

 

Hilsen Missml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plass til deg vi :)

Vi er en fin liten gjeng, som skravler mye i perioder - spesielt på slutten av uka. Da har folk mye å på hjertet tydeligvis... ellers også har de jobbet så iherdig hele uka, at det ikke er mer å gjøre på jobben ;)

 

De fleste av oss har veiedag på torsdag, men det er noen som veier seg på fredag. Det styrer du helt selv. Når du kommer med første rapportering, kan du jo passende fortelle litt om deg selv (hvor mye du skal ned/har gått ned, mål etc)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... kan du slenge deg med her.. Vi har det så trivelig så og ønsker alltid nye velkommen ;)

De fleste av oss her inne har veiedag på torsdager, så imorgen blir det forhåpentligvis litt aktivitet her. Men det har ingen betydning når du har. Det er jo egentlig bare en fordel om noen har andre dager, for da holder vi liv i tråden gjennom uka..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Gruer meg til veiing i morgen. Var så fornøyd forrige uke, men nå tror jeg det har gått skikkelig gærnt. Har jobbet døgnet rundt den siste uken, og søvn og mat er totalt ute av kontroll. Jeg glemmer å spise, spiser alt for lite "riktige kalorier" og så får jeg panikk for å spise for lite og overkompenserer med sjokolade og andre usunnheter. Som du ser kjenner jeg meg igjen, KristinHK!

Og med 18-20 timersarbeidsdager og 4-6 timer søvn blir vel ikke akkurat forbrenningen helt fornøyd heller. Skulle prøve å få dagen og kroppen på rett kjøl igjen i dag, men så endte jeg opp med å ikke å rekke å spise noe mellom 11.30 og 20.00, og da ble det jammen en sjokolade (200kcal) og en rislunsj etter middag allikevel. Det verste er at jeg ikke merker at jeg blir sulten, jeg blir bare usannsynlig sløv og treig i hodet.

 

Nytt håp i morgen. Jeg håper i hvert fall at den verste jobbeperioden er over og at jeg kan prøve å ha en nogen lunde normal livsstil i helgen. Bare det å ikke sitte foran PCn hadde jo vært framgang.

 

Sånn er livet innimellom.

 

Vi knottes i morgen. Da faller dommen.

 

Velkommen i gjengen Missml!

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen :)

 

Som overskrifta indikerer, så kan jeg endelig melde om vektnedgang. 600 gram er borte siden sist. Jeg er tilbake på 67,5 kg, der jeg var før jeg helt ufortjent (i alle fall hadde jeg spist, drukket og trent nøyaktig som før) gikk opp til 68. Siden dro jeg på miniferie og veide 68,1 (det var til gjengjeld fullt fortjent. Som nevnt tidligere, var ferien jammen verdt 100 gram!).

 

Hvis ikke målebåndet mitt prøver å lure meg, så er jeg imidlertid også 2 cm smalere rundt livet, enn sist jeg veide det samme, så kanskje det er en sammeheng der!? Jeg tviler alltid litt på målebåndet fra cm til cm, for jeg synes det er vanskelig å måle seg nøyaktig samme sted. Måler derfor over navlen, der det er smalest. Det er lissom det stedet som er lettest å finne igjen fra gang til gang. Hmm, når jeg er ferdig her burde jeg kanskje ta alle de andre målene. Lenge siden sist.

 

Ellers har jeg blitt flinkere til å drikke vann. Temperert vann som Slankeklar foreslo. Det klarer jeg fint å drikke i kulda. Jeg drikker fortsatt massevis av te, med relativt god samvittighet. I alle fall nå, som jeg også kjører på med vann. Jeg har igjen 3,5 kg til matchvekt og slik ser statestikken ut:

 

august: 72,8

 

7. sept: 70,3

14. sept: 69,7

21. sept: 69,2

28. sept: 68,7

5. okt: 67,5

12. okt: 68, 0

19. okt 68,1

26.okt: 67,5

 

Helgen kommer til å bli en utfordring, for jeg skal til Danmark på jentetur. Det blir helt sikkert gøy, men deilig mat og drikke kommer til å stå i kø. Jeg får bare prøve å være flink. Også i taxfree'n. Det glemte jeg helt å skryte av etter forrige flytur utenlands. Jeg droppet alt som het godteri, og det skal jeg gjøre nå også. Så kan det være så billig det bare vil. Jeg kan ikke ha sjokolade el.l. liggende i huset, for da spiser jeg det bare. Alkohol derimot, det åpner jeg ikke når som helst, og det kunne heller ikke falle meg inn å gå å smådrikke, bare fordi flaska er åpen (det skulle tatt seg ut ;)) - i motsetning til godteri, som sakte men sikkert forsvinner ned i magen min dersom posen er åpen.

 

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere andre.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flott mottakelse, da er det virkelig gøy å komme inni et forum!!

Startet igår med å prøve å holde meg på et kaloriintak på ca 1300 noe som gikk forbausende bra, så nå tar jeg en dag av gangen.

Mitt mål er å komme ned på ca.66 kg. Fikk dattra mi i okt 2002 og hadde da fått "noen" ekstra kg, veide da 89... kg gikk sakte av og har det siste året vært mellom 70-72 kg. De få,men fryktlig irriterende kg som sitter igjen vil jeg prøve ha bort til jul. Starter med godt mot og håper at å kunne ha noen å jobbe sammens med vil hjelpe på ;)

Er 25 år, lærar student og aleinemor til trulta mi.

Veide meg idagtidlig og starter dermed med:

 

70,2 kg og mål 66

97 midje (måler rett under navlen pga det som er problem området)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. Dette er tydligvis ikke min uke.. Ikke bare sto det stille men det var OPP en kg.. Antagelig er det fordi jeg 1 dag i "perioden" som det så fint kalles :) Så jeg har ikke begynt å grine pga resultatet!! Selvfølgelig surt å se 73 tallet igjen, men jeg får bare legg all skyld på dette (haha, da føles det ihvertfall bedre!! ) Jeg føler ihvertfall på kroppen at jeg er på god vei nedover. Den ene olabuksa mi var videre rundt livet denne uken enn i forrige uke. Så jeg tviler på at det er reell vektoppgang!

Jeg tror jeg har lurt meg selv mht magemålet, så det tør jeg ikke stole på lenger. I alle år har jeg hatt en irriterende vane med å gå og holde inn magen litt. Og det har jeg nok gjordt da jeg målte livvidden første gangen. For plutselig en dag jeg målte og var helt slapp viste det flere cm over - og det stemte jo ikke.

Men men, som vanlig gir vi vel ikke opp av litt motgang!! ;)

Har egentlig ikke lyst tl å føre dette inn i vekttabellen min, men jeg må vel det!!

 

Dagens tall:

Startvekt 21/8: 76,6

12/10: 72,7

19/10: 72,0

26/10: 73,1 = 3,5 totalt :)

 

Gratulerer masse til deg Mimi, nå er du i siget igjen :)

Slankeklar, stå på.. som vi har snakket om før er det jo ikke så ille når vi ihvertfall ser hvor problemet ligger. Men krysser fingrene for at ukens resultat ikke er så ille

 

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært utroolig deilig med ferie, og jeg har nytt hvert minutt, gjerne med iskaffe, milkshake eller kake som mellommåltid. Derfor er det med stor forundring jeg ser jeg har gått ned hele 100 gram siden før ferien! Eneste grunnene jeg kan se er at 1. det ble utrolig mye spasering i løpet av uka, 2. vi spiste ofte små måltider regelmessig gjennom dagene, 3. de siste to dagene tilbake i norge har jeg ikke rukket å spise nok, kanskje derfor jeg har en liten sving ned.

 

Men dette er jeg fornøyd med!

 

Startvekt 5. oktober: 73,7

12. oktober :72,5

17. oktober :72,3

26. oktober :72,2!

 

Sans1, så bra at du føler på kroppen at det går nedover, det er jo det viktigste, er det ikke? :) Det er min favoritt ting med denne livsstilsendringen, hvor lett jeg føler meg! Selvfølgelig er det kjipt kjipt kjipt å se at vekta kanskje går opp en uke, men det vil helt sikkert jevne seg ut igjen i løpet av de neste ukene.

Mimi, gratulerer! Med både kg og cm!

Missml, velkommen i gjengen, her jeg også for bare noen få uker siden ble mottatt med varme :)

 

Og lykke til til dere andre, som ikke har ramset opp vektfallet enda ;)

 

Gladklem fra keltisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult keltisk. Når vi en gang har nådd målene våre, så synes jeg rett og slett vi skal dra på ferie forever... for det er tydeligvis veldig vektstabiliserende ;)

 

Missml, det blir spennende å følge deg framover. Du har jo allerede lykkes veldig bra må jeg si. Imponerende!

 

Sans1, æsj da. Skjønner godt du ikke har lyst til å føre resultatet inn i vekttabellen, men du høres ganske rolig ut i grunnen. Det gjør du nok rett i. Det er vel så viktig å stole på livvidden som på vekta. Som du sier er det neppe reell vektoppgang - det ordner seg for snille jenter :)

 

Da ser jeg fram til å høre fra dere andre. Husk at her takler vi både gode og dårlige nyheter!

 

Tudelu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Hei alle sammen. Det er så hyggelig å komme inn å lese alle de positive innleggene her. Og gratulerer til dere som har gått ned:

keltisk, velkommen tilbake fra ferie,

Mimi - dette er kjempefint!

 

Sans1,- helt enig - denne oppgangen tror vi ikke på, men når du skriver det inn blir det desto mer morsomt neste uke, satser vi på.

Missml, du har allerede startet bra. Vi gleder oss til å følge deg videre!

 

Mitt resultat denne uken

 

17/8-06 72,6 kg

24/8-06 71,0 kg = -1,6 kg

31/8-06 70,8 kg = -0,2 kg

7/9-06 70,4 kg = -0,4 kg

14/9-06 69,8 = -0,6 kg

21/9-06 69,4 = -0,4 kg

28/9-06 ? ???

04/10-06 69,9 = +0,5 kg

13/10-06 69,0 = -0,9kg

19/10-06 68,2 = -0,8 kg

 

26/10-06 68,4 = +0,2 kg

 

Da ble det opp som jeg fryktet, men jeg skal egentlig ikke være misfornøyd. Kroppen min har ikke hatt det godt i det hele tatt den siste uka, så det er ikke rart den er litt vrang, stakkar.

Og uansett var jeg jo så overrasket over den store nedgangen forrige uke, så jeg får heller tenke at fra 69 til 68,4 på to uker tross alt er ned 0,3 i uka.

Bedre lykke og snillere mot meg selv nest uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinHK

Hei dere,

 

Jeg er så trøtt i dag at jeg ikke vet hvilken ft jeg skal stå på, så dette kan bli en effektiv arbeidsdag, gitt! Det er noe med det tidlige mørket som forstyrrer søvnrytmen min og nå har vinter-insomniaen meldt seg... Sukk...

 

Jaja, nok klaging. Mitt resultat i dag var litttebittegranne ned i vekt fra sist uke. Men jeg smugtittet i går, så tror på at det går riktig vei. (I går var vekten 67,3) I dag var vekten 67,9. Så jeg ser definitivt 67-tallet nå, og gleder meg til 66!

 

Jeg syns faktisk ikke dette er så vanskelig. Jeg er ikke altfor streng med meg selv syns jeg, bare bevisst, og det går helt fint!

 

Resultatene de siste fem uker:

Uke 1: 70,1

Uke 2: 68,5

Uke 3: uvisst, så vi gjetter 68,5

Uke 4: 68

Uke 5: 67,9

 

Tilsammen ned 2,2 kilo så langt. Helt ok og målet er 65 kg først, en eller annen gang, og 63 til sommeren.

 

Ha en fin arbeidsdag. Jeg må ha mer kaffe!

 

khk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KristinHK

 

Du er nok ikke den eneste som sliter i mørket, hvis det er noen trøst. Jeg er ikke noe glad i vinteren i det hele tatt, ikke desto mindre gleder jeg meg til snøen kommer så det hele kan bli litt lysere (men når snøen kommer så stiller jeg naturligvis krav om at det skal være såpass kaldt at den blir liggende, så det ikke blir vått og slapsete overalt. Joda, jeg vet hva jeg vil ha ;))

 

Det går fortsatt riktig vei for deg. Så deilig at du føler ting er på gli og at det ikke koster altfor mye. Jeg synes rapporteringen din er et godt eksempel på at snikveiing kan ha noe for seg noen ganger. Det kan være godt å vite at resultatet ikke er flaks, fordi man vet at vekta viste det samme eller mindre dagen før. Jeg har også vært på vekta i dag, og dermed vet jeg at gårsdagen tall var reelt. Når det er sagt, så kan man ikke drive å veie seg til alle døgnets tider hver dag, da ville i alle fall jeg blitt sprø.

 

Til slankeklar så får jeg si det samme du sa selv: bedre lykke og vær snillere mot deg selv i uka som kommer. Det er jo som du sa tidligere; når man vet hvorfor resultatet er som det er, så er det mye lettere å akseptere. Uten at det dermed er sagt at det er det minste gøy! :)

 

God helg til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nynnar Jan Eggum*

 

Eg har ikkje hatt lyst å leggja inn noko denne veka, men etter å ha kika litt på dei siste innlegga ser eg at det er fleire som strevar litt i haustmørkret, og så fekk eg ikkje lyst til å forlata alle dykk kjekke jenter likevel.

 

Eg driv berre på og går opp og litt ned, og så opp igjen, slik at det til saman stort sett er stillstand. Det har vore så mange festlege lag, og betre blir det jo ikkje utover no når julebordsesongen står for døra.

 

Eg veit jo at det ikkje er nokon unnskyldning, er ein motivert, går det jo bra sjølv om det er festlege lag, men eg trur nok motivasjonen har vore så som så i haust.

 

I alle fall, her er resultatet denne veka: 68,3, +0,2 kg sidan sist veke. Vel, vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten mandagshilsen, i håp om at det ikke blir fullt så stille på tråden vår denne uka.

 

Godt å se at du har vært innom Vestis! Jeg tror likevel vi mangler tilbakemeldinger fra en del av de nye som har dukket opp i det siste, bla Ragnhld, hvordan går det med deg??? (og andre som jeg i skrivende stund ikke husker navnet på... kom hjem sent i natt. Det er ennå litt tidlig for meg ;)) Kom tilbake, så skal vi holde dere i ørene... hehe.

 

Hvordan har dere hatt det i helgen da, noen store synder eller bragder å berette om? Jeg var jo på jentetur, og det har helt klar blitt for mye godteri, men ikke sååå mye mat og alkohol, som man kunne frykte. Derimot ble det slett ikke noe trim, og det er ille nok. Jeg må nesten prøve å veie opp for det med en ekstra økt i dag, selvom jeg skal trene i morgen.

 

Ønsker dere alle en finfin uke!

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinHK

Hei alle sammen,

 

Håper dere har hatt en fin helg. Jeg fikk kjæresten min hjem etter to ukers jobbreise så jeg har kost meg veldig.

 

Heldigvis er en av våre NYE favorittaktiviteter å trene styrke sammen - så nå har jeg fått en som kan piske meg til å ta i litt. Uten han går det trått, gitt.

 

Denne uka blir det jobbtur på meg også, med medfølgende festlig lag. Det kan bli en utfordring, men det skal nok gå! Slenger inn en ekstra lang treningsøkt i dag for å ta igjen det (som kommer til å gå ) tapte.

 

Lykke til alle sammen. 4 dager til veiing!

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei for en helg.. Nå raste alt ut her ;) Men jeg har kost meg noe voldsomt da. Syns ikke jeg har gjordt annet en å spise og drikke alkohol siden jeg var ferdig på jobb fredag og sånn kan jeg jo ikke fortsette hvis jeg vil ned i vekt!! På fredag var jeg invitert til noen venner på middag. Og mannen i huset der vartet opp med ikke mindre enn 5 retters - alt hjemmelaget. Lørdag var jeg på fest der det var masse småretter - istedenfor å forsyne meg litt og holde meg til det ble jeg rett og slett stående ved matbordet og spise og spise og spise. Og om ikke det var nok klarte fingrene mine helt av seg selv å bestille en peppes pizza på nettet i går kveld. Var ihvertfall flink og frøys ned resten sånn at ikke det skal være tilgjengelig i kjøleskapet utover uka.

 

Resultatet i dag er at jeg føler meg oppblåst og fæl, men det er jo ikke annet å gjøre enn å stramme inn igjen og gå på med nytt mot. Kanskje jeg trengte den helgen?!! Skal love dere at jeg ikke klarte å begrense meg selv når det sto på.

 

Denne uken skjer det mye så jeg sitter med en liten tanke om å droppe trening i dag så jeg blandt annet får vasket klær. Prøver å slå bort den tanken igjen fordi jeg faktisk trenger den treningen. Det er vel eneste dagen denne uken jeg får trent unntatt til helgen, da må jeg komme meg ut i skogen en tur (håper snøen holder seg borte!! )

 

Det var en liten oppdatering fra meg - og jeg gleder meg IKKE til veiing denne uken!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Og jeg som var redd det skulle være mandagsstille her :-)

Helgen min har vært fantastisk deilig. Jeg har ikke jobbet noen ting, og bare gjort akkurat det jeg hadde lyst til. Skulle ha vasket gulv og klær, men ble i stedet sittende på sofaen med musikk, te og sudoku. Det er så genialt (eller evt litt skummelt) med den store sudokuen i A-magasinet, for da har man jo sofaarbeid hele helgen...

Jeg var på trening fredag kveld, og var i det hele tatt en riktig englepike hele fredag. (Bortsett fra at jeg muligens spiste litt for lite kalorier)- lørdag sov jeg LENGE, spiste frokost. Tenkte jeg skulle gå en tur, men det var kaldt, så jeg ombestemte meg og ble hjemme for å vaske gulv i stedet, men så var det så tiltak å begynne så da ble det sløving på sofaen i stedet. Middagen ble sånn nesten sunn, og så var det ut en tur på byen med en venninne. Men siden det er så lenge siden jeg har vært ute, var jeg på tur hjem igjen allerede etter fire øl, som vanligvis er en liten start for mitt vedkommende.

Men det ble selvfølgelig en burger på vei hjem, da. Men alt ialt tror jeg egentlig ikke den dagen ble så ille. I utgangspunktet tror jeg at jeg hadde spist for lite om jeg ikke hadde "reddet meg" ;) opp med øl.

I går skulle jeg hjem til foreldrene mine og spise middag, men siden jeg selvfølgelig sov altfor lenge i går også, rakk jeg liksom ikke så mye annen mat enn frokost og middag. OG jeg fikk løpt en runde rundt Sognsvann som en slags erstatning for min vanlige høypulstime som ble familiemiddag i stedet. Det er jeg virkelig kjempefornøyd med. Fort går det ikke, men jeg løp i hvert fall hele veien uten å stoppe opp eller gå. Formen blir helt tydelig bedre og bedre. Og det var så deilig å trene ute.

Og det morsomste var at når jeg skrev inn den lille joggeturen på registreringsskjemaet for i går fikk jeg plutselig opp trimpoengtre nr. 2. JIPPI! (blir fortsatt lykkelig over sånne småting).

Ikke den perfekte slankehelg, men utrolig deilig og avslappende. Og det kunne garantert vært verre.

Vi står på videre.

 

 

Sans1: Det går litt skeis innimellom, men jeg synes du har riktig innstilling nå etterpå: Spist er spist og drukket er drukket, og om det var hyggelig mens det ble spist og drukket, er det bare å ha det som et hyggelig minne, og tenke litt ekstra på menyen de kommende dagene. Det er jo viktig å kunne kose seg uten dårlig samvittighet så lenge du klarer å stramme inn igjen etterpå. Utskeielsene gjør kanskje at det blir vanskeligere, men det er i hvert fall ingen vits i å ha dårlig samvittighet i ettertid. Stå på!

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sans1 kjenner meg så utrolig igjen etter denne helga!!

Utrolig hvor enkelt det er å skeie ut bare litt.. Hadde barneselskap denne helga med kaker og muffins, ser jo så fantastiks uskyldig ut med et lite stykke, men så var det da denne greia med å klare holde seg til bare "litt".. Og kose seg med litt vin blir som regelt etter fulgt av litt snacks også :/ Men mister ikke motet av den grunn,ny uke og nye mulighheter. Dette klarer vi jenter!! Ha en fantastisk uke.

Missml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bare for å skyte inn: Det ble trening ;) Veldig fornøyd med meg selv der.

Og Slankeklar: Du er ikke den eneste som fryder deg over "trimtreet" Nå etter denne treningen fikk jeg opp eplet med 84 trimpoeng og da smilte jeg fornøyd for meg selv.. Livets små gleder, hehe

 

Missml: huff ja.. Det er faktisk alkoholen som er roten til alt vondt, for når alkoholen går inn går vettet ut og grensene for hva jeg får lov til å putte i meg bare forsvinner!! Nei, til helgen blir det hvit helg igjen, det går som regel bedre da.. Også har jeg planer om å lage meg baccalao, god kosemat, men bare sunt!! :)

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle liksom være så flink. Var ute kl 0715 for å jogge, men det måtte jeg bare gi opp. Det blåste en halv pelikan og rett gjennom klærne mine, og i tillegg var det isglatt. Skikkelig nedtur å gå hjem igjen. "Det er ingen skam å snu" men jeg vet jeg ikke vil få trent senere i dag, så jeg skammer meg litt. Prøvde å improvisere litt styrketrening på stua, men det blir ikke helt det sammen. Jeg hadde virkelig trengt en god økt før veiing i morgen.

 

Så hvorfor dro jeg ikke på treningssenteret? Fordi jeg ikke er hjemme, men hos kjæresten min. Vi bestemte oss forresten for å bli samboere i går kveld - så noe hyggelig har jeg tross alt å berette ;)

 

Håper det står bra til med dere og at dere får trent bedre enn meg. Skryt til deg Sans1 som ikke droppet trening til fordel for klesvask. Jeg må forresten også skryte av jeg på søndag, igjen, kom jeg gjennom taxfree'n uten å kjøpe noe godteri!

 

Vi tastes i morgen. Vær flinke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinHK

Vi var på motivasjonsseminar med jobben fra i går til i dag på et hotell med veldig god mat. Jeg klarte meg helt utrolig bra helt til jeg kranglet med sjefen til sjefen i plenum (han er en k**d) og ble så demotivert over jobben min at jeg tok altfor mye lunsjmat som trøst i et svakt øyeblikk. Pissfyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det merkes på kroppen. Plutselig får man en stor fartsdump i veien som lurer på hvorfor du ikke like gjerne kan stoppe helt.

 

Jeg har ikke vært så motivert til å skrive innlegg, og ser det er fler som har merket høstfølelsen. Det er på en måte en trøst. Jeg har heldigvis greid å ikke "sprekke". Og i dag trente jeg heldigvis, så jeg begynner å komme inn i treningsformen igjen etter ferien (har vært litt hardt å komme igang igjen). Blir sikkert bedre i humøret og mer inspirert når treningsfølelsen kommer tilbake.

 

Jeg lover å være i bedre humør neste gang jeg skriver innlegg ;)

 

keltisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...