Gå til innhold

Fortsettelse av "Ned 5 kg, noen som blir med?"


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Gjest keltisk

Startvekt 5. oktober: 73,7

21.desember: 68,4

4.januar: 69,1

11.januar: 69

25.januar:70,1

1.februar:69

8.februar:70,2

15.februar:70

22.februar:70,3

1.mars:70

8.mars:69,4

15.mars:69,4

22.mars:69,3

 

Ingen kommentar til vekta egentlig.

 

 

Mimi, jeg leste innlegget på aftenposten. Jeg er skeptisk, selv om han høres veldig overbevisende ut. Kan umulig være sundt for kroppen med en så ensformig diett? Eller? Andres synspunkter? Innlegget er jo noen år gammelt, og utviklingen han lovet å poste kom aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar
Gjest djlaila

Står stille fortsatt jeg også.. Ligger mellom 67,5 og 68,5, men det går som regel opp mot 68,5 ja..

Jeg har ikke vært så flink da. Lå på 1500 kcal mandag-onsdag og skal fortsette med det, så jeg håper at neste torsdag blir bedre. Helgene ødelegger veldig for meg da, særlig de hvor jeg ikke har barn. Men jeg skal prøve å bli flinkere til å spise absolutt magreste alternativ hele dagen hvis jeg skal ut på kvelden.

 

Den dietten han i artikkelen snakker om ville ikke jeg klart. Jeg liker å spise og kose meg, jeg.. Og bare pulver og piller blir jo veldig kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest keltisk

Følte denne tråden vår trengte et lite dytt oppover lista så den ikke forsvinner helt! :D

 

Har ikke så mye å erklære, det går veldig opp og ned med matflinkheten, men føler allikevel på en merkelig måte at det går riktig vei. Håper allikevel jeg snart klarer å holde en periode med jevn flinkhet og nedgang, trenger noen synlige resultater snart.

 

Så som dere kanskje klarer å gjette har jeg ikke de største forventningene for torsdagsvekten. Men kanskje neste torsdag... :D

 

Lykke til da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinHK

Hei,

 

Heller ikke store forventninger hos meg. Nå har det vært stillstand eller oppgang tre uker på rad og jeg går bare og lurer på hva jeg gjøe galt... 1600 kalorier - er det det rette for meg nå lenger?

I går trente jeg ihvertfall to spinningtimer etter hverandre. Det var så motiverende instruktør så jeg bare ble sittende. Har LITT vondt i rumpa i dag...

 

k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest djlaila

Ja, jeg får rapportere først jeg da.. Ned 200 gram denne gangen, men jeg regner det som stillestand. Det er liksom mellom 68 og 68,5 jeg ligger på, og der ser det ut til at vekten har stagnert.

 

Jeg har vært syk denne uka, og har derfor mistet mange trimpoeng, og nå blir det bare trening i morgen før påsken kommer og jeg skal reise bort. Så jeg har bestemt meg for å leve helt normalt (og fornuftig selvfølgelig) fra i dag og til påsken er over, og så skal jeg prøve den "formelen" Sans1 nevnte her med så og så mange kalorier til hvert måltid og se om det gjør noen forskjell..

 

I tillegg skal jeg selvsagt fortsette treningen 3 ganger i uka..

 

Nå venter jeg spent på hvilke resultater dere andre kommer med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, folkens!

 

Har vært så lei av å ikke få det til denne gangen (har jo klart å gå ned før på denne dietten)...at jeg tok meg en psykologisk pause. Ligger ganske jevnt, men går ikke ned noe! Er på 68,6 kg nå, og skal liksom ned på 64 tenkte jeg.

 

Men, vi vet jo alle at det gjelder å være tålmodig. Ikke vits å stresse, for vi skal jo endre livsstilen vår og blir aldri helt ferdig med en "kur". Godt er det, forsåvidt...

 

Nå er det påske snart, og vi får nyte avbrekket. Drikk Ultra eller enda bedre synes jeg Ringnes lite og Tuborge Lite er, hvis vi drikker øl.

 

Er litt på den der "trivsel-bølgen" nå for å ikke psyke meg selv helt ned. Men, trening er alfa og omega for min del.

 

Noen som har prøvd å stabilisere på et gitt kg-tall, for så litt senere gå ned mer? er det enklere? (skal egentlig ned på 60, men lurer på om jeg tar en pause på 64-65, siden de siste kiloene er fryktelig vanskelige).

 

Ha en flotte dag, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest keltisk

Jeg er ikke den eneste det går midt på treet med ser jeg :D

 

Jeg jukser litt og venter rett og slett med å skrive opp vekta mi til imorgen. Satse på at kroppen føles litt mer normal da enn idag! Lover å skrive opp uansett resultatet da altså. :D

 

Ikke gi opp folkens. Nå er jo sommern rett rundt hjørnet!! Lykke til til resten av gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest keltisk

Hmm.... Her hadde det ikke vært mye aktivitet. Hva skjer folkens? Noe på hjertet?

 

Startvekt 5. oktober: 73,7

21.desember: 68,4

4.januar: 69,1

11.januar: 69

25.januar:70,1

1.februar:69

8.februar:70,2

15.februar:70

22.februar:70,3

1.mars:70

8.mars:69,4

15.mars:69,4

22.mars:69,3

29.mars:69,8

 

Her er min vekt for denne uken. Lurer på om jeg skal forkorte lista litt til neste gang, siden det er så lang periode uten gode resultater. For jeg vil snu på det nå. Jeg veier fortsatt under 70 da!! Det er stort!

 

Håper ikke vi har mistet gjengen vår her.. Kanskje det er lurt å starte en ny tråd sammen? Blank start for alle? Hva syns dere?

 

Vårklem fra Keltisk

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest djlaila

Jeg er enig med Keltisk! Skal vi starte en ny tråd med et litt mer fengende navn etter påske? Så starter alle sammen på ny frisk og tar oss skikkelig i nakken md telling av kalorier, hva vi bruker kaloriene på og trening?

 

Jeg er med!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. Ja, jeg har vært litt slapp i det siste.. Men så har jg jo heller ikke veid meg siden februar!! (skrekk og gru) Er stygt redd for at jeg nærmer meg utg pkt igjen, hihi.

Men nå er det påskekos noen dager og så er det bare å brette opp armene.. Jeg VIL ned noen kilo før sommeren!

 

jeg er med på ny tråd! Den som starter får melde fra her om nytt navn - så håper jeg de fleste henger seg på!

 

Stor påskeklem til dere alle!

Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg har også tenkt sammen tanke: denne tråden har vært fantastisk og før den blir borte skal jeg kopiere en del bra innlegg, men det trengs nok en ny start.

 

God påske jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Veier nå 68 kg og vil ned 5 kg Startet i går. Har nesten glemt veiing og telling, så rimelig fort at jeg har glemt mye. Så nå skal jeg ta et tak. Har egentlig ligget på 63-65 siste årene. (Har vært oppe i 97). Trenger råd og vink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...