Gå til innhold

Fortsettelse av "Ned 5 kg, noen som blir med?"


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Ja, så var det veiedag igjen. Denne uken har vært litt spesiell, så jeg var veldig spent. Jentene mine har vært slappe hele uka, og da har vi ikke fått kommet oss på trening. Jeg ble dårlig på tirsdag og spiste da kun noen salte kjeks og litt frukt hele dagen. Ikke akkurat nok kalorier..

 

Men noe riktig må jeg ha gjort, for denne uken veier jeg 67,7 kg! Ned 1,4 kg!

 

Vekt nå: 67,7 kg

Hovedmål: 65 kg

Drømmemål: 62 kg

 

BMI er nå ca 22,8, og det er midt på "normalvekt"

 

Jeg hadde ikke gått ned noen cm rundt midjen, så det er bare å stå på med treningen ja, for det er faktisk det viktigste for meg.

 

Lykke til dere andre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar
Gjest slankeklar

Gratulerer med flotte resultater, djlaila! Det er jo helt utrolig. Midjen er nok med etter hvert også :)

KristinHK - Vi er din klagemur :P Det er jo bare fint at du bruker oss når det går litt skeis. Også er du så blid når du kommer tilbake igjen senere, hehe. Stå på, vennen! Dette klarer du.

afrodithe: Du beholder humøret selv om du nå må jobbe litt mer i motbakke. Det løsner nok igjen snart. Men det er nok greit å være forberedt på at du nå har kommet over i en ny fase hvor kroppen må venne seg til endringene litt saktere. Men du er kjempeflink til å huske på hva du faktisk har oppnådd og ikke bare se på resultatet fra en uke til den neste.

 

Med meg siger det sakte men sikkert nedover på tross av en noe fuktig helg. Det spørs hvordan det går til helgen. Da skal jeg på skitur med kolleger til Hemsedal, og jeg har en mistanke om at det fort kan bli en del øl og mat. Men med to og en halv dag telemarkskjøring får jeg kanskje beveget meg en god del i hvert fall.

Og bevegelse er det eneste jeg virkelig føler jeg har kontroll på om dagen. De to siste ukene har jeg hatt 9,2 trimpoeng, som er ganske mye for meg (fatter fortsatt ikke hvoran du får til over 40 afrodithe, mektig imponert!) siden jeg bare regner trimpoeng på det jeg gjør på SATS. Men når jeg som i går løp 4 km etter å ha vært på en time sirkeltrening blir det jo et par poeng utav det. Maten blir litt som det kommer om dagen. Lange dager på jobb gjør at middagene blir litt ettersom hva en har tilgang til, enten kantinemat eller Fjordland. Men prøver å være flink med frokost og lunsj i det minste, og stort sett ligger jeg på rundt 1600 kcal med noen utskeielsesdager opp mot 2000 når noen har hatt bursdag på jobb og det plutselig står en enorm marsipankake klar i lunsjen. Da er det rett å slett umulig å la være:) ( og fryktelig usosialt også? :P)

 

Ukens resultater:

Startvekt 17/8-06 72,6 kg

14/9-06 69,8

13/10-06 69,0

16/11-06 68,4

14/12-06 67,2

21/12-06 67,2

28/12-06 66,8 = -0,4

04/01-07 67,8 = +1,0

11/01-07 67,0 =-0,8

18/01-07 67,0 = -0,0

25/01-07 66,7 = -0,3

01/02-07 66,5 = -0,2

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinHK

Hei jenter,

 

Jeg glemte å veie meg i morges så tar det igjen i morgen... kan være en tabbe for i kveld er jeg invitert på taco hos en kollega... mistenker at det blir litt rødvin der. Håper hun er en kyllingtaco og kesam-person og ikke disker opp med seterrømme ihvertfall!

 

Jeg ble samboer denne uka og flyttinga har gjort at jeg ikke har hat noen kontroll på maten egentlig... I går ble det en halv pizza (fy!) og et glass cola (fyfy!!), men jeg fikk totalt bare 1400 kalorier som egentlig ikke er nok når man bærer flyttelass opp i 4. etg og vasker gulvet på 60 kvadratmeter... menmen, jeg blir flinkere nå!

 

Aphrodite, jeg synes resultatene dine totalt er impnerende. (For ikke å snakke om alle trimpoengene - det er meg et mysterium hvordan du klarer det!) Jeg er jo helt tilbake der jeg startet i september etter de 6 ukene ferie jeg hadde fra november... ikke særlig motiverende, men jeg skal tilbake! Jeg ligger midt i normalvektområdet, og det går veeeldig sakte... men jeg holder motet oppe ihvertfall!

Arti, lykke til med veingen (det var vel kanskje i morgen) håper du får litt nedgang! Djlaila, - 1,4 er jo helt utrolig bra!!! Gratulere!

Og til slutt søte slankeklar, takk for et koselig innlegg. Jevn nedgang er god nedgang og når du har såpass lite igjen er det jo en ganske stor prosent egentlig :P

 

 

 

khk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg ikke er å se her så mye om dagen. Det skyldes en stor deadline rett rundt hjørnet på skolen, så det blir nok sånn noen dager til! Jeg har selvfølgelig lest alle innleggene, men rekker ikke svare personlig.. men behovet ser jo ikke så stort ut, dere virker positive og flinke! Kjempebra!

 

Jeg har kommet mye bedre inn i rutiner, men det går litt opp og ned. Men her er resultatene from the keltisk jury:

 

Startvekt 5. oktober: 73,7

21.desember: 68,4

4.januar: 69,1

11.januar: 69

25.januar:70,1

1.februar:69

 

Flott, hva?

Amazing, but true. Har nok kommet bedre inn i rutinene enn jeg trodde. :P

 

Håper dere får en fin helg alle sammen! Ikke slit dere ut!

 

Klem fra Katrine

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djlaila, keltisk: det er jo superbra! Grattis!!

Slankeklar; jeg hiver meg på Kristin og holder meg henne i at jevn nedgang er god nedgang, selv om det ikke er så mange gram hver uke! Tilslutt blir det jo veldig mye!

 

Vekta mi stoppet på 74,5, dvs opp 0,2 kg på to uker. Men midja har gått ned utrolige 3 cm, så da føles det ikke så ille. Feiret det med å kjøpe ei ny dongeribukse, som jeg absolutt ikke har råd til.. Men fin var den!

 

Afrodithe; hvordan klarer du over 40 trimpoeng i uka? Så flink du må være! Selv trener jeg 4 gang i uka, og går til og fra skolen (ca 20 min hver vei), men ligger alltid mellom 15-20 trimpoeng.. Hvilken type trening driver du med? Jeg er mektig imponert altså!:P

 

Ja, da er det snart helg og det blir vel en aldri så liten bytur på lørdag.. men nok en gang er det turnering hele lørdag på dagen, så hvis jeg holder ankelen på plass i kveld burde det gi noen trimpoeng som "veier" opp for øl-inntaket senere på kvelden...:P

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, ja, her var det mange fine resultater denne uken.. Grattis til alle sammen.. Hos meg har det vel gått som forventet. Følg med videre i Sans1's opp og ned-slanking.. Denne uken var det da seff 0,4 opp, men sett i lys av at jeg gikk ned 1,8 kg forrige uke så må vi jo si oss fornøyd med ned 1,4 på to uker?!! Litt skuffende var det jo uansett, men men.

 

Det som er litt snodig er at jeg syns jeg går ned mer de ukene jeg ikke trener noe særlig! Forrige uke hadde jeg jo ligget rett ut i 4 dager med influensa, men allikevel spist ca 1600 kcal om dagen. Men det er vel dette med at kroppen holder igjen og så slipper den litt osv...

 

Her er dagens tall:

 

Startvekt 21/8: 76,6

Uke 1: 74,7

Uke 2: 74,2

Uke 3: 74,4 =

Uke 4: 72,6 =

Uke 5: 73 = totalt 3,6 kg (Jeg kommer jo aldri til å se 70 tallet!! :P )

 

Da gjenstår det bare å ønske alle en kjempefin helg!!

Klem fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Hei igjen alle sammen!

 

Synd å høre om oppgang, Sans1, men regn snittet over to uker så er det jo kjempebra!

Her tror jeg det blir oppgang denne uken. Har vært på heisatur til Hemsedal i helgen. Gutta bestemte menyen som stort sett besto i veikromat, pottis og øl. Fantastisk moro og kjenner godt i beina at jeg har stått telemark tre dager på rad (uten at den trimmen kan kompensere for en brøkdel av inntaket), men tror ikke jeg er like blid på torsdag. Den tid den sorg. Her er det bare å stramme inn igjen og gjøre det beste utav de dagene som er igjen.

 

Sliten jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått helg alle sammen, jeg får vel gjøre som slankeklar og bekjenne mine synder ;)

 

Denne helgen har ikke gått like smertefritt som de foregående, men på den annen side har jeg hatt det veldig gøy. Det har blitt noen dårlige valg og noen bra valg!

På fredag klarte jeg med rimelig bra, vi hadde marsipankake på jobben som jeg måtte smake på (herregud, det var himmelsk!!) men jeg la den pliktoppfyllende inn og spiste resten av dagen utifra fra den. så jeg tror jeg endte på nesten 1700 kalorier totalt den dagen.

Lørdag var det lunsj med mor og siden jeg egentlig ikke hadde noe planer resten av dagen fant jeg ut at jeg kunne kose meg litt. Av det jeg spiste var nok osten og dressingen den største synden.. Men så plutselig ble jeg bedt med på tapasrestaurant av en venninne og da begynte de dårlige valgene virkelig å kikke inn :) Det ble brød m/ aioli, ostekuler og annen snask, men jeg tror ikke jeg spiste så vannvittig mye, det lå litt i bakhodet hele tiden. men så kommer vi til øl'en da.. I bøtter og spann - etterfulgt av søte shoter og drinker.. jaja, jeg styrte ihvertfall unna hamburgeren på vei hjem og istedenfor den planlagte taxien tok jeg bena fatt og gikk.

Søndag klarte jeg å overse lysten på baconpakka i fryseren (ett godt valg) OG godteri på kino på kvelden (enda et godt valg) Etter kinoen var jeg så sulten av da forslaget om å dra og spise pizza kom klarte jeg ikke si nei...

 

Jaja, jeg har ihvertfall hatt en morsom og annerledes helg og har vært og trent hardt i dag!

 

Så er det bare å vente på resultatene på torsdag...

 

Flere som føler for å lette sitt hjerte?

 

Klem fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel slenge meg på og bekjenne her.. Fredags kveld gikk sånn tålelig bra, tok et par pils, men det hadde jeg beregnet inn. Lørdagen var det turnering, så dermed masse aktivitet. Det dumme var at jeg hadde feilberegnet størrelsen på matpakka noe vannvittig, slik at jeg måtte ty til to stk pølse med brød fra kiosken. Oki, så langt helt greit.

MEN: ble litt travelt da jeg kom hjem pga skulle på fest. Så jeg trøkka i meg en halv grændis. Også drakk jeg øl.. Å så mye øl.. Også drakk jeg noe litt sterkere. Også drakk jeg øl igjen. Jeg holdt meg unna kebaben da, men det kom av at jeg havnet på et nachspiel. Og der ble det servert mat. Men spør ikke meg hva det var jeg spiste.

Hmm.. satt på søndag og skulle være "ærlig" å legge inn alt sammen, men husker jo søren ikke på antallet halvlitere en gang;)

 

Anyway, søndag ble tilbragt på sofaen. Rimelig lite matlyst på dagtid, men da kvelden kom så måtte jeg kompensere for fyllenervene med å spise litt potetgull. Men det var superchips da, med 45% mindre fett;) hehe..

 

Jess det var meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei igjen!

 

Jepp... helgene er vel nesten alltid den største utfordringen... Også jeg hadde noen litt fuktigere utskeielser av det litt sterkere slaget... og litt sjokolade i tillegg.. Men gjort er gjort og spist er spist.....

 

Sans1 - Ikke fokuser på det lille som gikk opp... som du selv sier er jo 1,4 kg på to uker meget bra! Og har ikke du stadig kommentert at kroppen din går litt opp... og så mer ned.. før litt opp igjen.. Og du kommer til å se ønsketallet ditt på vekten... Bare stå på... og så får vi kanskje gå oss en tur igjen..??

 

Arti - ikke arti med litt oppgang, men klamr deg opptimistisk og motivert til målebåndet... noe holder på å skje tror jeg....

 

Keltisk - Gratulerer med fin-fin nedgang!

 

Slankeklar - Vektnålen beveger seg jo pent i riktig retning!

 

Djlaila - Gratulerer med superflott vekttap!

 

KristinHK - Hvordan gikk det med deg...??

 

Gratulerer alle dere dyktige livsstilsjobbere, her var det mange flotte resultater å være stolte av.... Og når det går trått... hold ut... det har jeg prøvd... og etter flere uker med rimelig stabil vekt, ser det endelig ser det ut til at det løsner en smule på vekten her hos meg også, mens målene mine likevel er uendret??!

 

I dag stoppet vekten på 70,2 kg (ned 1 kg siden forrige uke) og det vil si at jeg bare er 0,2 kg fra mitt opprinnelige hovedmål.... men har jo tenkt å komme meg ned noen kilo til, rundt 65 tenker jeg... Da har jeg litt slingringsmonn for ymse variasjoner... Imidlertid regner jeg med at de kiloene vil det ta litt tid å bli kvitt... Jeg har jo tross alt nærmest gått av meg (er jo med på Puls-marsjen... og ligger jevnt på mellom 5.-3. plass i hele landet...)

 

Sist uke fikk jeg 44.5 trimpoeng... Trimpoengene får jeg ved å gå daglige turer (bruker selvfølgelig skritteller), jeg har både en elipsemaskin (crosstrainer) og en ministepper i stuen.. så mange trimpoeng opparbeides når jeg likevel ser nyheter osv på TV... og mens kroppen krymper, støver godstolen ned... Jeg bruker også noen trimvideoer (bla Kari Jaquesson "Fatburner") og noen manualer

 

I uke 38 høsten 2006 hadde jeg machvekt på 87 kg, men i dag veier jeg altså 70,2 kg.. så da har jeg jobbet bort 16,8 kg i løpet av 20 uker = et gjennomsnittlig ukentlig vekttap på 840 gram...

 

Start BMI var 30.8, mens nå er den 24.9 (lett overvekt) noe som tilsier at jeg er kun 100 gram for tung til å bli definert som normalvektig... håper det ordner seg til neste uke... og jeg kan feire litt med et glass vann? og en gulrot?

 

Livmålet er redusert fra 103 cm til 79 cm... dvs 24 cm mindre

Halsmålet var 37.5 cm og nå er den 33 cm... dvs 4.5 cm mindre

Brystmålet var 107 cm og nå er det 91 cm... dvs 16 mindre

Endemålet var 110 cm og nå er det 97 cm... dvs 13 cm mindre

Låret var 64 cm og nå er det 55 cm... dvs 9 cm mindre

Armen var 34 cm og nå er den 31 cm.. dvs 3 cm mindre

Totalt har jeg da skrumpet inn med 69,5 cm = et gjennomsnittlig ukentlig tap på 3,475 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrodithe - du er helt rå!! Jeg har ikke store nok ord for å beskrive min beundring. Det du har klart er helt fantastisk. Her må det ha vært masse vljestyrke inne i bildet :D

Og ja, jeg blir gjerne med på en tur igjen snart!

 

Og du har vel etterhvert blitt såpass kjent med meg at du vet jeg ikke gir opp.. Jeg lar meg ikke knekke hvis jeg ikke er nø(d)tt (haha, utrolig morsomt!!)

på den annen side er det godt jeg har dere, for alene kan det hende jeg hadde gitt opp :)

 

Det har til nå denne uken blitt to fine treningsdager og til helgen satser jeg på fint vær så jeg kan får gått mer på ski!

 

Ha en fortsatt fin uke alle sammen og så "møtes" vi vel til den o'store veiedagen på torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Så godt å se at dere fortsatt er her... Ikke fordi jeg ikke ønsker at dere skal ha funnet veien til trivselsvekta selvfølgelig, men bare fordi dere er så flotte alle sammen, og jeg vil så gjerne følge dere bare litt til.

 

Ja, da er jeg altså tilbake med farge i kinn og brunsvidde tær. Veldig rart å være tilbake, både fordi det er kaldt og fordi jeg jo altså også har byttet bosted i mellomtida... hjem til en ny by, en ny leilighet og en kjæreste som ventet med både blomster og champagne. Bortskjemt :D og jeg nyter det!

 

Jeg har verken begynt å registerer hva jeg spiser eller begynt å tenke kosthold. I det hele tatt har jeg bare kost meg med alt det jeg ikke har kunnet spise på lenge. Les ost, melk, makrell, sjokolade, grovbrød og salat. Noe regelmessig trening har det heller ikke blitt, men mye gåing i ujevnt terreng. Moren min har kjøpt ny vekt til meg, men den er ennå ikke i hus og jeg vet ikke når den kommer det heller. Jeg var imidlertid på kontroll hos legen i dag, og der smugveide jeg meg. Halvt påkledd og etter å ha spist og drukket til frokost viste vekta 66.5 kg. Det er 1 kg mer enn før jul og absolutt noe jeg kan leve med. Ganske fornøyd i grunne. Målebåndet mitt aner jeg ikke hvor ligger, men jeg skal nok komme i orden snart. Ville bare innom å si hei og si fra at jeg lever.

 

Vi skrives mer snart :)

Tjobing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Mimi!! Godt å se deg igjen! En kg over der du var før jul er jo lett match. Jeg er litt nysgjerrig på hva du fikk å spise der borte i langtvekkistan?

 

Er redd jeg selv ikke har begynt å registrere mat igjen etter jul, det er jo ikke bra. Går rett og slett feil vei om dagen. Litt fram og tilbake egentlig. Nå skal jeg på pannekake-avvenningsklinikk og den inkluderer langrennstur på lørdag og squash på søndag. Og deretter egen treningsplan. :)

 

Hehe, gøy å lese om andres "synde-helger"! Dagen derpå er det pålagt med kake eller pottis for meg og. :D

Afrodithe - Jepp. Bøyer meg også. Det er vanvittig! For en prestasjon! Jeg tror ikke jeg skal håpe på å være like flink som deg, men det er virkelig en motiverende liste! Bra jobba!

 

Jeg har ikke noe lyst til å gå på vekta imorgen. Men, det må til! Nå er det påan igjen.

 

Smask fra katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det veiedag for meg igjen, og i dag sto vakta stille. Det ser ut til at jeg går ned annenhver uke, men da litt mer enn en kilo, og det er jo helt greit. Jeg har altså fortsatt 2,7 kg igjen til hovedmålet.

 

Magemålet derimot har minket med 2 cm, og det er det viktigste for meg! :D

 

Nå venter jeg spent på resultater fra dere andre!

 

Afrodithe: det er jo kjempeflott at du har klart å gå ned så mye på så kort tid! Det hjelper nok veldig å ha treningsapparater hjemme! Selv skal jeg kjøpe fitnessball og bosu nå, og da tenker jeg at jeg går godt over de 18-23 trimpoengene jeg pleier å ha i uka:)

 

Minni og keltisk: Stå på og kom dere i gang igjen! :) Heia heia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Mimi, koselig å se at du har vært innom igjen!

haha, neida, her er vi fortsatt.. Flere begynner å nå trivselsvekt, men jeg står stort sett på stedet hvil :D (like blid da! )

 

Ja, idag skulle jeg jo egentlig kommet med litt veieresultater men det gjør jeg ikke! Litt fordi jeg klarte å drikke 4 halvlitere og spise en italiensk pizza igår (dog pizza som et måltid og øl'en som et annet :) ) og litt fordi jeg hadde det så skrekkelig travelt i morres at jeg ikke rakk det.

Så jeg kommer sterkere tilbake med ukesrapport i morgen!

 

Utover det lurer jeg på om dere vet hvor jeg kan klage på utetemperaturen. Jeg protesterer kraftig mot de -5 til -10 som er meldt i Oslo/omegn til helgen da jeg ønsker å gå på ski uten å fryse fast i bakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Et kjapt innlegg med vektoppdatering. Idag er forøvrig matregistreringen igang for fullt!

 

Startvekt 5. oktober: 73,7

21.desember: 68,4

4.januar: 69,1

11.januar: 69

25.januar:70,1

1.februar:69

8.februar:70,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Mange tusen takk til dere som er så søte og skryter så fælt av resultatene mine at jeg rødmer litt... Tusen takk skal dere ha - det er jo utrolig oppmuntrende å få slike tilbakemeldinger når en selv også synes at en kan være stolt av resultatene.. Siden jeg hadde stått omtrent stille noen uker hadde jeg litt behov for å regne over og finne ut hvilke endringer som faktisk har skjedd.. også for å motivere meg til å ta tak i de siste 5 kg'ene...

 

Nå var jeg spent på resultatene deres... men det var jo ikke så mange som har synliggjort dem enda...

 

Keltisk - Kjedelig med oppgang... og det er nok smart som du sier å starte med litt matregistrering... Står du litt på og er i litt ekstra bevegelse kan du vel kanskje riste av deg kg'et relativt fort vil jeg tro! Stå på!

 

Sans1 - Nei du kan nok ikke klage på temperaturen... det er jo atskillig mildere vinter i år enn i fjor... forskjellen er vel bare at du har litt mindre naturlig "polstring" i år og merker kulden bedre.... du får heller kle på deg et lag superundertøy og ull.... God skitur!

 

Djlaila - Sånn skal det være, fokusere på det positive og glede seg over det som faktisk skjer... så gratulerer med et smalere livmål!

 

Mimi - Kjempekoselig å ha deg tilbake... og i god behold heldigvis! Litt svingninger på vekten er vel ikke så unormalt mht reising og feks fly.... og du har jo i tillegg hatt et helt annet kosthold enn ellers... Lykke til i nytt hjem, by og med å komme tilbake til hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Hei igjen alle sammen, OG VELKOMMEN TILBAKE MIMI!!! Godt å ha deg blant oss igjen! Du har vært savnet :-)

 

Her kommer mine litt forsinkede resultater fra sist torsdag. Dagene bare løper av gårde nå og jeg har rett og slett ikke rukket innom her i det hele tatt. Sykt mye å gjøre på jobb og ingenting går som planlagt. Alt kræsjer, ingen ting virker og alle tidsfrister har gått fløyten for lenge siden. Blir enormt lange dager og Fjordland som den store redningen fra pizza som middag / kvelds / nattmat.

Som jeg regnet med, skulle forrige helgs utskeielser synes på vekta, men klarte jeg å stramme inn? Nei da. Uka fortsatt med lunsjmøter med tilhørende usunn mat (les pizza) og så var jeg og trakk en visdomstann på fredag, og dermed ble helgen (totalt uten trening) tilbrakt på sofaen i "det-er-synd-på-meg"-modus og matinntak i form av "alt jeg klarer å få inn i munnen og ikke tygge for mye på er bra", dvs suppe og sjokolade...

 

I det hele tatt har jeg gått rett i veggen. Og på trening i dag var jeg så utafor at jeg holdt på å kaste opp midt i det hele. Om ikke annet er så fryktelig positivt om dagen, må jeg i hvert fall si jeg klarer å presse meg selv relativt langt.

Trening på onsdag utgår på grunn av fiiin "bygge nettverk" middag og til helgen er jeg vert for en fest og invitert på en annen. Så nå tror jeg jammen jeg må planlegge resten av uka i detalj så dette ikke skal gå rett vest.

 

Lettere oppgitt, men fortsatt med smil på lur....

Ha en god kveld!

 

Ukens resultater:

Startvekt 17/8-06 72,6 kg

14/9-06 69,8

13/10-06 69,0

16/11-06 68,4

14/12-06 67,2

21/12-06 67,2

28/12-06 66,8 = -0,4

04/01-07 67,8 = +1,0

11/01-07 67,0 =-0,8

18/01-07 67,0 = -0,0

25/01-07 66,7 = -0,3

01/02-07 66,5 = -0,2

08/02-07 67,0 = +0,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ser at jeg alldeles ikke er alene om å kjempe med noen ekstra kilo! Er så lei av å legge på meg igjen etter oppnådd vekt. Men, nå er det nok! Denne gangen skal jeg klare det!

 

(Det er jo bare det at sommeren kommer og det skjer så mye hyggelig... )

 

Vet ikke hvordan disse foraene fungerer helt, så jeg bare slenger inn et svar.

 

Er nå 68.3 kg (på mitt meste i 2002 var jeg 76 kg. Gikk ned til 62 kg da etter intens kaloritelling og mye trening over 4-5 mnd...men gikk jevnlig opp igjen over to over til 71 kg)

 

Greit at jeg henger meg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står stille denne uka også! 0 cm på magen og 0 kg nedgang.. Æsj!

 

Er det noen som vet hva som er best? Å ligge 800 under eller å holde seg til 500? Jeg har prøvd å være flink og ligge 800 under, men da er jo hele tiden faren for at man får i seg for lite kalorier der, så det er kanskje tryggere å legge seg på ca 500?

 

Jeg har vært litt lite nøye med å veie alt og legge inn hver minste ting i noen uker nå, men jeg får gå tilbake til å registrere hver minste ting. Trimpoengene mine får jeg ikke gjort noe med, men de er jeg ganske fornøyd med (22,8 de ukene jeg har barn i helgen og 17,9 de ukene jeg har barnefri i helgen).

 

Jeg lurer på en ting. Dere som trener styrketrening i studio: dere bruker "Styrketrening moderat" når dere legger inn eller?

 

Velkommen Anneln forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var torsdagen her igjen.. men nok engang kommer det ingen resultater fra meg.. Jeg er lei.. så vannvittig lei av å ikke komme meg noe sted. Lei av å gå på den dumme vekta hver uke og se at Nei, nok engang dårlige nyheter. Det hjelper så lite å hoppe 1,8 kg ned på en uke når man de neste ukene bare kryper oppover igjen. Og så blir det å gå og gruble på hva jeg kan gjøre. Hvordan skal jeg legge opp neste uke for å få det til?! Mer trening? mindre trening? Mer mat? mindre mat? Jeg blir så opphengt i denne vekta at jeg spyr snart. Men det som er litt komisk da er at jeg allikevel ikke lar meg selv få skeie ut av den grunn. Så til en viss grad registrerer jeg alt jeg spiser og holder meg på de kaloriene jeg skal. Så kanskje, bare kanskje det har skjedd noe positivt når jeg engang finner det for godt å dra frem vekta igjen.

 

hehe, og som dere ser klarer jeg jo heller ikke å holde meg unna her..

 

Lykke til med resultatene alle!!

Klem fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...