Gå til innhold

NYE 6 KG mer eller mindre


Gjest honey

Anbefalte innlegg

Gjest FatNoMore
Må bare innom og stålsette meg før lysten på et solid brie- og rødvinsinntak tar helt overhånd her.

 

Men så har jeg trent en time hard aerobic og løpt noen minutter på tredemølle tidligere i dag. Det burde veie opp for et par glass rødvin' date=' vel?

Har fått handlet inn Option som fler av dere tyr til når søtsuget kommer :) - bra det er noen som har gode og velprøvde tips!

 

Velkommen til deg, Fatnomore,- høres ut som vi er på samme høyde og vekt,- hva er ditt endelige mål?

Jeg har 59 som mål, men tenker at det kommer til å ta tid. Brukte de syv årene som har gått siden jeg sluttet å røyke til å legge på meg 10 kilo. Det tar forhåpentligvis ikke like lang tid å få dem vekk igjen, men det tar nok noen måneder til ihvertfall :-)

 

God helg :-)

 

TanteB[/quote']

 

Takk for velkomsthilsen, TanteB! :D Bra med trim på deg i dag ser jeg! Jeg har kun løpt i 30 min. på tredemølla i dag og trent litt styrke, men har vasket hele huset så det må vel regnes som trim det også. Mitt endelige mål er 57 kg. Veide 52 kg for noen år tilbake, men da var jeg nok litt for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest ikkenick

Enda et syteinnlegg fra meg... Er fremdeles syk, og det er ikke morsomt.

 

Lurer på hvordan det skal gå på vekta til tirsdag, når jeg ikke orker å lee meg, men heller ikke orker noe særlig mat. Det eneste som frister er skikkelig salt potetgull og festkaramell, dere vet kanskje de sjokoladene i løsvekt. Heldigvis hadde de ikke de på butikken istad...

 

Nå skal jeg snart spise litt middag som jeg vanligvis synes er god, men nå smaker det nok heller lite...

 

Tanteb: Kos deg med ost og rødvin du, du har jo vært så flink til å trene, og en dag i uka må man jo ha lov til å skeie ut!!!

 

Hilsen Ikkenick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen FatNoMore:) her er det kjekt å få litt motivasjon og ett lite spark i rompa :)

 

Idag har jeg og sambo hatt kjærestedag. Velsa er hos bestemor,så idag skeia jeg ut. En liten sjokolade,litt potetgull og chillinøtter! det var veldig godt,og nå er det ingen ting mer før neste lørdag!!!

Er det like fint vær ute imorgen,skal jeg gå meg en lang tur før vi henter vesla!

 

Til uka igjen er det pån igjen med pilates og turer!

Lurer på å kjøpe meg en sånn rense kur på helsekost butikken?

Har blitt så oppblåst etter at jeg har begynnt å spise mye mer grønnsaker og frukt!

 

Funker det?Noen med erfaringer eller tips?? Please!!

 

Ikkenick: så kjedelig at du fortsatt er syk da!!Her kommer en *godbedringklem*

 

Ha en fortsatt fin lørdags kveld jenter!

Nå skal jeg legge meg på sofaen å nye resten av kvelden/natta!

Skal nemlig være oppe til jeg ikke orker mer,og sove så lenge jeg gidder imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatNoMore

Hei, alle sammen! I dag våknet jeg til nydelig vær, skyfri himmel og strålende sol!

 

Har vært ute og gått 45 min med "hunden" på morgenen. Det er en katt, men han har ikke helt forstått det enda tror jeg. Han følger etter matmor overalt og det er hyggelig med selskap på gåturen. :D Mannen min reiser mye i jobben og det er ikke så ofte vi får gått tur sammen (og alle venninner er noen ordentlig sofagriser), så katten fungerer som samtalepartner på lufteturen! :)

 

Nate: Så deilig med en ordentlig kjærestedag! En må bare avtale og ta seg tid til hverandre noen ganger. Jeg har forresten prøvd en rensekur en gang, men den hadde ingen virkning på meg. Mener den het BioDrain eller noe...

 

Ha en fortsatt strålende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Ikkenick,- det er ikke lett å være standhaftig når man er syk! Kanskje det hjelper hvis du spiser ting som smaker mye men likevel kan lages magert? Tenker på lasagne, pizza, kylling med tandorisaus - alt dette kan jo lages med lite fett og mye smak :-)

 

Sprakk på chilinøttene i går kveld selv. Det er fantastisk godt av og til. Kompenserte med en times ekstratur i skogen med Mannen og bikkja i dag. Mannen kan ikke gå på ski pga ryggproblemer, så vi vadet i snø i stedet - tror treningseffekten blir grei nok av det.

 

God søndag alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg har nettopp gått 50 min i rask gange... Merket ikke før jeg kom inn døra at beina er helt skjelvne hehehe. Det er tungt å gå i snø, spesielt når det er oppover og nedover bakker hele veien..

 

Og alt dette på en søndag og før klokken er halv to. Imponert over meg selv :)

 

(måtte bare skryte litt, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick

Takk fro alle god bedring ønsker. Nå er jeg mye bedre, og idag skal jeg driste meg en liten tur utenfor døra. Måtte ha litt sjokolade og potetgull igår, det er vel det som kalles trøstespising... Men det ble med et par biter stratos og en håndfull potetgull. Det er ingenting mot hva jeg hadde trykt i meg i mitt tidligere liv.

 

Imorgen håper jeg at jeg er såpass bra at jeg kan spenne på meg pulsklokka og få samlet noen trimpoeng igjen. Det blir nok neppe jogging, men det er jo bra å gå også. Kcal antallet kommer jo frem uansett det.

 

Jeg har siste veiing på Grete Roedekurset mitt til tirsdag, og gruer meg litt til det. Har sagt at dette blir det siste kurset mitt, vil gå ned de siste kiloene på egen hånd, dvs sammen med dere. I og med at jeg ikke vet hvor langt ned jeg vil ennå synes jeg det er dumt å "kaste bort" mange penger på kurs. De pengene skal jeg heller kjøpe meg noen klær for, for det er ikke så mye som passer lenger. Heldigvis...

 

Krysser fingrene for meg selv at jeg har klart å krype litt ned denne uken også, til tross for sykdom. Det må jo bli 200 g det da siden vekta mi ikke viser mindre. Når jeg tenker etter er det kanskje litt i overkant å håpe på det, for de siste uke har jeg jo gått ned 400 g. Og da å håpe på at jeg har gått ned halvparten av det denn uken...

 

Ser jeg begynner å få litt dårlig tid til å nå målet mitt, som i utgangspunktet var 62 kilo til utgangen av april. Må nok ta meg selv kraftig i nakken og komme meg mer ut med pulsklokka, og i tilleg ta noen situps/maveøvelser her hjemme.

 

Er det noen av dere som pleier å ta "planken"? Den kjenner jeg til fra min tid på Sats, og mener å huske at den var grusomt tung, men effektiv...

 

Ha en fin søndag,

 

hilsen Ikkenick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Kjære alle fat-fighters...

 

Deppa idag...har sendt kjæresten hjem. Relatativt nytt forhold som jeg føler tapper meg for energi i stedet for det motsatte. Har snakket ut, enige om å fortsette, men jeg trengte litt tid for meg selv. Skal prøve å holde meg unna deppemedisinen min som er sjokolade....

 

Vekta viser at jeg har vært flink i det siste - har kommet ned på 62-tallet (fra 66.5), og det er forhåpentligvis medisin nok for meg idag. Hadde store planer om spinning i kveld, men jeg har sovet elendig i natt (sovnet ved 05-tiden) og har et hue av en annen verden i dag :) Blir deppa av å ikke holde avtaler med meg selv også...

 

Vel vel, har et livsmotto som lyder "Alt ordner seg", så da klynger jeg meg til det i dag. Kommer sterkere tilbake siden.

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er deppa når kjærligheten tar mer energi enn den gir,- du fortjener å ha det bra! Du virker som en tøff og viljesterk dame som har vært ute en vinternatt før, så du lar deg ikke knekke av en nedtur på kjærlighetsfronten, tror jeg. Livsmottoet mitt er også at alt ordner seg for kjekke jenter - det hender bare at det kan ta litt tid :-)

Dessuten blir alt ekstra tøft når man heller ikke får sove,- så hva med en time på øret istedet for å drukne sorgene i sjokolade? Et varmt bad? En liten rusletur i snøværet? En laaang telefonsamtale med bestevenninna?

 

Gode ønsker fra TanteB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Tanteb: Jeg har hatt en laaaang samtale med bestevenninnen, fått musikktips på en annen tråd her, hoppet over sjololaden og slepte meg på spinning i stedet for!! Tok litt styrke etterpå, til og med. Så nå er livet straks bedre :) (skjønner ikke helt denne motivasjonen min.....men det er jo godt det går DEN veien)

 

Joda, jeg har vært ute en vinternatt før jeg, så JEG klarer meg. Faktisk mange som lurer på hvordan jeg kan være så oppegående som har gått gjennom alt jeg har (at jeg ikke ligger innlagt et eller annet sted, eller det som verre er.....), men jeg fikk vel utdelt en god porsjon overlevelsesinnstinkt og en stor porsjon galgenhumor, så jeg er overbevist at jeg reiser meg etter ALT så lenge det ikke har noe med barna mine å gjøre.

 

Nå må jeg se å få i meg noe mat. Har vært dårlig med det i dag.

 

Takk for oppmuntring!

 

klem

Bente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg bare inn å skryte litt av meg selv :)

 

Sist vår og sommer var jeg så flink til å lange turer på kvelden..men i vinter har jeg ikke orket. men idag etter litt dårlig samvittighet pga en sjokolade..tok jeg meg i nakken og kom meg ut etter at jeg hadde langt lillemor!!

Og det var SÅ deilig!!!:D

Gikk i omtrent 50 min,det var da nesten 400 kalorier forbrent,så da har jeg ikke dårlig samvittighet over den sjokoladen lenger!

 

Og jeg har kommet opp i 9,1 trimpoeng denne uken! God forbedring fra sist uke med 6,5 trimpoeng! Godt fornøyd med meg selv. Nå skal jeg hive meg i dusjen og kose meg med ett eple til kvelds

 

Også må jeg bare avslutte med at det er så koselig å ha ett lite nettsted og dere til motivasjon:)

 

Stå på alle sammen,dette klarer vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg merker jeg har savnet dere da jeg ikke har vært innom her før nå denne helgen!! Har hatt jobbehelg,så det har gått i ett!

 

Gopio: Jeg brukte 3 uker på å gå ned de nesten 3 kiloene mine(2,9)

 

FatNoMore: VELKOMMEN I GJENGEN:)Du skrev at du skulle ha en operasjon,men hvorfor sier legen at du må prøve å gå ned noen kg før operasjonen, siden du ikke veier mer enn du gjør?

 

 

Vel det ble ingen joggetur på meg den dagen da jeg prøvde å få med flere ut!!Jeg var i utgangspunktet fryktelig kvial ,men hadde bestemt at jeg SKULLE ut hvis jeg fikk respons. Det ble istedet sit-ups på stuegulvet.

 

 

19Bente63: Håper det er bedre med deg!!! Er imponert over din viljestyrke og standhaftighet til å være flink! Skjønner ikke at du har klart å komme deg ned til 62 kg allerede!! Jeg sliter fryktelig i helgene og med treninga. Har blitt kun en liten treningsøkt denne uka:( Og det er ALTFOR LITE!! Men denne uka har jeg masse fri så da håper jeg energien kommer att. Om ikke så skal jeg da få den tilbake ved nettopp å trene!YES:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Honey.....jeg sa jeg så 62-tallet, ikke at jeg veide 62 blank :)

 

Har hatt spiseorgie i kveld.....hadde fått i meg knappe 300 kcal før spinningtimen i kveld, så kroppen var nok rimelig klar for påfyll. Det begynte med at jeg gikk bananas i en rosinboks. Fikk roet ned sånn at jeg fikk tatt meg et BAD for en gangs skyld. Har massasjebad hjemme (som stort sett kun blir brukt av sønnen min..). Veldig deilig, må jeg si, etter en hard spinningrunde.

 

Men så altså, fortsatte etingen. Fornuftige valg - masse wokede grønnsaker, boks med tunfisk. Fruktsalat til dessert. MEN hadde dere sett hvilke MENGDER jeg fikk i meg på kort tid (omtrent en dagsrasjon i ett måltig :D), hadde dere besvimt! Kunne sikkert mettet 4 personer! Tror det totale kaloriinnholdet ikke kommer til å overstige dagskvoten (teller ikke ja-grønnsaker) - skal regne det ut og rapportere :-) Men jeg føler jeg har lagt på meg minst 7 kilo i kveld. Har vondt i magen, he he... Har nok fortsatt et GODT stykke igjen til at det å spise seg akkurat såvidt mett, er det jeg foretrekker. Elsker å spise MASSE (les trøstespise...)

 

Da er det straks natta her...om ikke for tarmene mine, så i alle fall for meg! :)

 

Tastes!

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatNoMore

FatNoMore: VELKOMMEN I GJENGEN:)Du skrev at du skulle ha en operasjon' date='men hvorfor sier legen at du må prøve å gå ned noen kg før operasjonen, siden du ikke veier mer enn du gjør?

[/quote']

 

Takk for velkomsthilsen! :D Hyggelig å være velkommen i gjengen! Operasjonen jeg skal igjennom er en brystreduksjon og da har jeg fått beskjed om at resultatet blir best hvis jeg har tatt av de fleste kiloene jeg skal ned før operasjonen. Gruer meg en del til selve operasjonen, men på den annen side så kommer jeg til å ta av et par kilo bare i løpet av 3-4 timer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Etegildet fikk meg ikke opp i mer enn ca 900 kcal totalt i dag (!). Føler det er noe jeg må ha glemt, men tror ikke det. Da har jeg til og meg lagt til ca 100 kcal for ja-grønnsakene. Men jeg anbefaler ikke å ta 3 frukter til dessert etter en veldig mettende middag...spesielt ikke 1 time før du skal legge deg....

 

I morgen er det vanlige matrutiner igjen. Blir sulten halvannen time etter frokost, og så går det slag i slag for å finne smarte alternativer for å holde sulten borte.

 

FatNoMore: For mye og for lite.....sikkert pyton å være "fortung" - det blir sikkert fantastisk for deg å få det bort. Men jeg er av den "lete med lupe"-typen :), så jeg kunne faktisk tenkt meg å puttet INN noe....helt til jeg tenker realistisk på det, he he....Mye fint i push-up (for de som har noe å PUSHE opp), og innlegg for de helt håpløse :D Når er det du skal opereres? Vi krysser fingrene for deg vi, vet du!

 

Kokko: Du er savnet (vet du er på tur)! Åssen har det du hatt det og hvordan har det gått med turprovianten?

 

Bente

 

PS. Inne og redigerer....hadde glemt rosinorgiet.....tipper jeg endte på ca 1100 kcal idag. Greit nok....garantert mer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatNoMore

FatNoMore: For mye og for lite.....sikkert pyton å være "fortung" - det blir sikkert fantastisk for deg å få det bort. Men jeg er av den "lete med lupe"-typen :)' date=' så jeg kunne faktisk tenkt meg å puttet INN noe....helt til jeg tenker realistisk på det, he he....Mye fint i push-up (for de som har noe å PUSHE opp), og innlegg for de helt håpløse :D Når er det du skal opereres? Vi krysser fingrene for deg vi, vet du!

[/quote']

 

Ja, jeg gleder meg veldig til å få en normal størrelse på brystene og kunne kjøpe BH i "vanlige" butikker. Får ikke så mye forståelse fra vennene mine fordi de mener jeg fin som jeg er, men dette har plaget meg i mange år. Jeg vil ikke anbefale for noen å legge inn noe (hvis ikke de er helt flate eller har mistet brystet pga brystkreft). Jeg er sikker på at du er helt passe slik du er! :) Jeg skal opereres andre uken i februar, så det er ikke lenge til nå. Håper jeg klarer å gå ned 2 kg til innen det, for da veier jeg ca. 59 kg etter operasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er flere som har hatt en tøff uke her inne. Så deilig at vi har hverandre.

 

I helga har jeg ikke vært snill med kroppen min i det hele tatt. Jeg har spist og spist og spist. I dag har jeg fått i meg over 2000 kcalorier, og det på 3 måltider + godteri og kaker. Ikke har jeg rørt meg noe heller. Akkurat som om jeg ikke vil mitt eget beste. Når kroppen sier at jeg er mett og ikke vil ha mer godt, stopper jeg ikke før jeg blir kvalm. Og når jeg får kjempelyst til å trene setter jeg meg ned å ser på tv. Herregud..

 

Nå er det full skjerpings. Skal bruke hodet litt:)

 

Nei nå skal jeg være litt positiv. Jeg ser jo at de fleste ikke har nazikontroll, men at vi er menneskelig alle sammen, og til tross for noen få utskeielser hos de fleste går vekta bare en vei.. og det er ned.

 

Sov godt jenter. jeg er glad jeg har dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etegildet fikk meg ikke opp i mer enn ca 900 kcal totalt i dag (!). Føler det er noe jeg må ha glemt' date=' men tror ikke det. Da har jeg til og meg lagt til ca 100 kcal for ja-grønnsakene. Men jeg anbefaler ikke å ta 3 frukter til dessert etter en veldig mettende middag...spesielt ikke 1 time før du skal legge deg....

 

I morgen er det vanlige matrutiner igjen. Blir sulten halvannen time etter frokost, og så går det slag i slag for å finne smarte alternativer for å holde sulten borte.

 

FatNoMore: For mye og for lite.....sikkert pyton å være "fortung" - det blir sikkert fantastisk for deg å få det bort. Men jeg er av den "lete med lupe"-typen :), så jeg kunne faktisk tenkt meg å puttet INN noe....helt til jeg tenker realistisk på det, he he....Mye fint i push-up (for de som har noe å PUSHE opp), og innlegg for de helt håpløse :D Når er det du skal opereres? Vi krysser fingrene for deg vi, vet du!

 

Kokko: Du er savnet (vet du er på tur)! Åssen har det du hatt det og hvordan har det gått med turprovianten?

 

Bente

 

PS. Inne og redigerer....hadde glemt rosinorgiet.....tipper jeg endte på ca 1100 kcal idag. Greit nok....garantert mer i morgen![/quote']

 

Kjente jeg ble helt tung i magen på morran av å lese alt du hadde spist. Men heller alt det enn ett tonn med godteri da:p

Syns dere er flinke alle sammen,og dere gir ihvertfall meg motivasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er flere som har hatt en tøff uke her inne. Så deilig at vi har hverandre.

 

I helga har jeg ikke vært snill med kroppen min i det hele tatt. Jeg har spist og spist og spist. I dag har jeg fått i meg over 2000 kcalorier' date=' og det på 3 måltider + godteri og kaker. Ikke har jeg rørt meg noe heller. Akkurat som om jeg ikke vil mitt eget beste. Når kroppen sier at jeg er mett og ikke vil ha mer godt, stopper jeg ikke før jeg blir kvalm. Og når jeg får kjempelyst til å trene setter jeg meg ned å ser på tv. Herregud..

 

Nå er det full skjerpings. Skal bruke hodet litt:)

 

Nei nå skal jeg være litt positiv. Jeg ser jo at de fleste ikke har nazikontroll, men at vi er menneskelig alle sammen, og til tross for noen få utskeielser hos de fleste går vekta bare en vei.. og det er ned.

 

Sov godt jenter. jeg er glad jeg har dere..[/quote']

 

Kjenner meg igjen i det du skriver,det er akkurat som om noen skrur av "sunnhets-brytern" så fort sambo kommer inn døra på fredag og det er helg... :)

Igår ble jeg sint og jagde meg selv ut på en 50 min tur i ganske rask gange. Følte meg mye bedre etterpå da.

Er enig med deg,godt vi har hverandre til å backe hverandre opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsthilsen! :) Hyggelig å være velkommen i gjengen! Operasjonen jeg skal igjennom er en brystreduksjon og da har jeg fått beskjed om at resultatet blir best hvis jeg har tatt av de fleste kiloene jeg skal ned før operasjonen. Gruer meg en del til selve operasjonen' date=' men på den annen side så kommer jeg til å ta av et par kilo bare i løpet av 3-4 timer. :D[/quote']

 

Så spennende med bryst reduksjon da..

Jeg skulle gjerne gitt mine ett kraftig løft!!!!! :)

Masse lykke til med operasjonen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='jeg merker jeg har savnet dere da jeg ikke har vært innom her før nå denne helgen!! Har hatt jobbehelg,så det har gått i ett!

 

Gopio: Jeg brukte 3 uker på å gå ned de nesten 3 kiloene mine(2,9)

 

FatNoMore: VELKOMMEN I GJENGEN:)Du skrev at du skulle ha en operasjon,men hvorfor sier legen at du må prøve å gå ned noen kg før operasjonen, siden du ikke veier mer enn du gjør?

 

 

Vel det ble ingen joggetur på meg den dagen da jeg prøvde å få med flere ut!!Jeg var i utgangspunktet fryktelig kvial ,men hadde bestemt at jeg SKULLE ut hvis jeg fikk respons. Det ble istedet sit-ups på stuegulvet.

 

 

19Bente63: Håper det er bedre med deg!!! Er imponert over din viljestyrke og standhaftighet til å være flink! Skjønner ikke at du har klart å komme deg ned til 62 kg allerede!! Jeg sliter fryktelig i helgene og med treninga. Har blitt kun en liten treningsøkt denne uka.Og det er ALTFOR LITE!! Men denne uka har jeg masse fri så da håper jeg energien kommer att. Om ikke så skal jeg da få den tilbake ved nettopp å trene!YES:D[/quote']

 

Okay.. Har jo strevet med dette nesten tre uker nå, men ser fortsatt ingenting på vekten.. :) Gikk på vekten i går ettermiddag, kanskje jeg kunne prøve å gjøre dette om morgenen istendenfor..?! Men det hjelper ikke noe særlig på motivasjonen å ikke se resultater.. Hadde vært kjempefint om jeg bare så LITT nedgang.. LITT nedgang er bedre enn ikke no.. Men vi får håpe det blir etterhvert.. spiser 1300-1500 hver dag, og skal prøve å drikke to liter vann denen uken.. Litt ugunstig da jeg sitter i resepsjon, og føler jeg er mer på toalettet enn i resepsjonen.. :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva
Ja' date=' jeg gleder meg veldig til å få en normal størrelse på brystene og kunne kjøpe BH i "vanlige" butikker. Får ikke så mye forståelse fra vennene mine fordi de mener jeg fin som jeg er, men dette har plaget meg i mange år. Jeg vil ikke anbefale for noen å legge inn noe (hvis ikke de er helt flate eller har mistet brystet pga brystkreft). Jeg er sikker på at du er helt passe slik du er! :) Jeg skal opereres andre uken i februar, så det er ikke lenge til nå. Håper jeg klarer å gå ned 2 kg til innen det, for da veier jeg ca. 59 kg etter operasjonen. :)[/quote']

 

Forstår godt ditt behov for å være "vanlig". Og så fantastisk å gå ned så mange kilo på noen timer da. Skulle gjerne sugd ut litt fett på innside knær og lår, jeg da, men det blir nok ikke til det heller. Jeg er ikke spesielt kjent for å ha flaks, så eventuelle komplikasjoner som måtte kunne oppstå, hadde garantert oppstått for meg :D

 

Gopio: Trener du? For meg utgjør det hele forskjellen...

 

Nate: Det var full fest i "indremisjonen" ved 02-tiden i natt. Heldigvis var det meste normalisert da jeg sto opp, og til min store glede, hadde jeg ikke gått opp 7 kilo etter spisekalaset i går :-)

 

Slugg: Mandag, ny uke, nye muligheter! Kom igjen, vær snill med deg selv nå!

 

I går var jeg litt undrende til min positive motivasjon...skjønte ikke hvor den kom fra. Må ha vært hjernedød i skriveøyeblikket. Det er jo selvsagt pga DERE!!!!

 

TUSEN TAKK FOR AT DERE FINNES!!!

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt ditt behov for å være "vanlig". Og så fantastisk å gå ned så mange kilo på noen timer da. Skulle gjerne sugd ut litt fett på innside knær og lår' date=' jeg da, men det blir nok ikke til det heller. Jeg er ikke spesielt kjent for å ha flaks, så eventuelle komplikasjoner som måtte kunne oppstå, hadde garantert oppstått for meg :)

 

Gopio: Trener du? For meg utgjør det hele forskjellen...

 

Nate: Det var full fest i "indremisjonen" ved 02-tiden i natt. Heldigvis var det meste normalisert da jeg sto opp, og til min store glede, hadde jeg ikke gått opp 7 kilo etter spisekalaset i går :-)

 

Slugg: Mandag, ny uke, nye muligheter! Kom igjen, vær snill med deg selv nå!

 

I går var jeg litt undrende til min positive motivasjon...skjønte ikke hvor den kom fra. Må ha vært hjernedød i skriveøyeblikket. Det er jo selvsagt pga DERE!!!!

 

TUSEN TAKK FOR AT DERE FINNES!!!

 

Bente[/quote']

 

Hei.. Jepp jeg trener litt hver dag.. Ikke alltid like mye.. Men mandag går jeg tur på ca 1 time, tirsdag er det 1000 m brystsvømming, onsdag er det 1 time spinning, torsdag går jeg en tur igjen ca 1 time, fredag er det 30 min på step maskin hjemme, det samme på lørdag, søndag er det ikke alltid det blir så mye trening, men en liten tur eller lignende blir det jo.. Tar også 40 sit ups hver morgen og hver kveld.. Hvorfor ser ikke jeg resultater? Kan det ha noe med saken å gjøre at jeg har hatt mensen den siste uken, har følt med veldig oppblåst skjønner du... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Gopio: Mensen kan jo ha mye å si for vekta for mange. Du trener jo masse i forhold til mange andre og spiser fornuftig. Tror nok du vil se resultater snart. Vær tålmodig - ikke gi opp!

 

Bente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...