Gå til innhold

NYE 6 KG mer eller mindre


Gjest honey

Anbefalte innlegg

Som jeg har sagt til de "gamle" her inne, Nate. Drikk Biola Bringebær, Nate. Det er søtt, velsmakende og sunt:)

 

Johoo :D I dag gikk jeg som jeg aldri før har gjort, i skogen. 1,9 trimpoeng bare på å gå. farten min ble kommentert av et par jeg traff i stien. Artig. Gøy når jeg får det til

 

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,5k
  • Created
  • Siste svar

Må bare nevne noe "tragikomisk" ved middagsbordet i dag:) Jeg hadde stekte laksefileter med ris ,mais og brokkoli, og gledet meg til middagen.Jeg spiser alltid mye brokkoli da jeg syns det smaker godt og metter kjempebra!!Så sitter vi da alle ved bordet og spiser...og mannen min begynner å humre og le.Jeg spør så klart hva det er og han svarer at han skal fortelle det etter maten. Nyskjerrig som jeg er så sier jeg:"jeg er ikke kresen .så si hva det er da?" Da forteller han at han nettopp hadde fjernet en mark i fra den kokte brokkolien!!!!!!!!!!!Og der forsvant "brokkolikosen" min vekk!! Var ikke kresen jeg,nei!! Vel..eøh!

 

Heretter blir brokkolien enda grundigere vasket og STUDERT NØYE,ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott nedgang 19Bente63!!!

 

Har selv gått ned 300 g denne uka,så det er bedre enn forventa. Totalt har jeg nå gått ned 2,1 kg på 2 uker,så jeg er fornøyd jeg:)

 

Nå skal jeg kjøre dattera mi til barnehagen, og så går turen til treningsenteret.

 

Ha en fin dag alle sammen!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Ligger ganske likt vi da :-) Skulle gjerne tatt en tur på treningssenteret jeg også i stedet for å sitte på kontoret.....Håper barna kan klare seg litt selv i kveld, så jeg kan stikke av gårde. Har et sykt barn i dag (som er hjemme alene i dag), så vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR noen flinke slankere! - selv med ekstra kjøttrasjon!

 

Jeg depper, -200g den siste uka. Har aldri rapportert livvidden, for den minker ikke. Selv ikke i dag etter mye trim.

Gråt, gråt..............

 

Jeg trenger trøst:o

 

Mannen min sier han aner hvorfor det ble slik denne uka: Sørlandschips på hytta på fredag.

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Du har jo gått NED! Det er jo kjempebra bare det. Jeg vet av tidligere erfaring at de to første kiloene for meg er de letteste. Det blir nok noen -200g's uker for meg også fremover. Når vi ikke har så innmari mange kilo å ta av, kan vi ikke forvente de enorme vekttapene pr. uke. Skulle vi hatt det, hadde vi nok spist helt feil (altfor lite).

 

Du har vært FLINK som har gått ned - og tenk, selv med Sørlandschips! Min absolutte favoritt nummer 1. Begynner jeg på en sånn pose, er den tom i løpet av 10 minutter....max :D Jeg er selv en utvandret Sørlendig :-)

 

Bente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Jaja, samma det....kjipt å gå opp...Du får ta deg selv i nakken da - være litt ekstra streng med deg selv denne uken. Men på den annen side....200 gram er jo ikke allverden! Utrolig hva som kan gjemme seg i tarmen, vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick

Ser at de fleste av dere har gått ned denne uken også, og det er jo kjempebra. Du Kokko, hadde vel gått opp litt, men det var jo så lite at det er ingen grunn til å henge med hodet likevel. Kanskje går du tilsvarende mer ned neste uke. Og jeg synes ikke du skal skylde alt på chipsen, jeg. Tenk heller at denne helgen koste jeg meg litt ekstra, og det kommer til å bli helger fremover i mitt nye og lettere liv som er sånn også. Så da er det bare å ta høyde for at noen ganger stopper vekta litt opp. Vi kan jo ikke leve resten av livet som en slankekur?!

 

Jeg er nesten fornøyd med vekttapet mitt, det var 400 g ned. Jeg hadde så lyst til å se 66-tallet, men håper det blir neste uke istedet. (Det må det nådvendigvis bli hvis jeg skal gå ned, for nå stoppet det på 67....)

 

Skal på hyttetur med gode venner til helgen, så er spent på tirsdagens vekt. Men som jeg sa til Kokko, det kommer jo sånne helger i fremtiden også, så jeg får ikke deppe så veldig hvis jeg står på stedet hvil til tirsdag.

 

Fortsatt god uke, dere flotte Vårblomster.

 

Hilsen Ikkenick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så motiverende å luske rundt her inn..har bare gjort det i noen dager men jeg syns det er topp :D

Idag har jeg vært flink syns jeg, en halvtimes gå tur og trente en halvtime Pilates nå på stuegulvet:) Føles så deilig i kroppen!!

Jeg skal bare veie meg hver 14.dag da,men jeg kommer til å skrive inn resultater her:)

Skulle kjøpe Biola Bringebær idag men glemte det helt!

Samboeren min liker det og en gang jeg skulle kjøpe til han kjøpte jeg feil.Jeg kjøpte Biola syrnet melk..er det det dere skriver om her eller er det en annen type??

Syns ærlig talt ikke syrnet melk hørtes så godt ut..hehe

Men stå på videre jenter!!

Ha en fortsatt fin dag.

 

Nate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Biola smaker ikke surt. Jeg har angst for sure smaker, men ble tipset av vår venn kokko om Biola, og det smaker godt! Og det hjelper mot søtsuget som hun sier. Jeg er også sjokoman og sverger derfor til Option sjokoladedrikk hvis nøden blir for stor.

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biola smaker ikke surt. Jeg har angst for sure smaker' date=' men ble tipset av vår venn kokko om Biola, og det smaker godt! Og det hjelper mot søtsuget som hun sier. Jeg er også sjokoman og sverger derfor til Option sjokoladedrikk hvis nøden blir for stor.

 

Bente[/quote']

 

 

Ok da skal jeg kjøpe det imorgen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag har jeg vært flink og trent fra morgenen av. Gikk på tredemølle i 25 min ,raskt tempo.Så ble det en del sit-ups og deretter styrketrening.Trente da beina:5 forskjellige øvelser og så armene:triceps og biceps. Føles litt "kake" nå:D

 

Dette skal gjøres på fredag også,men da med litt andre øvelser.Det er så godt å bruke kroppen!

 

kokko: Jeg skjønner godt din frustrasjon, men ikke la det knekke deg,for det fortjener du ikke!! En annen gang skjer det en av oss andre!!! Og 200 g er jo bare småtteri egentlig!!Nei dette må du bare late som ikke har skjedd og ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "skravlesjuk" jeg!! Sitter her og tygger tyggegummi for harde livet,og magen buler ut over bukselinninga.Skikkelig premenstruell er jeg ,og det går dessverre utover alle rundt meg:( Må nok snart lage meg en kopp option.Noen som ser på det hypnose programmet på mandager ang slanking? Snodige greier:D Klarer ikke helt å tro på alt av det!

 

Har nå lyst på alt mulig rart,men skal nok overvinne den unødvendige lysten!!!

Kanskje jeg skal gå meg en tur...? Tja,jeg får se det an..om gålysten kommer over meg-ha,ha...

Iallefall hvis jeg skulle være sååå flink,så kommer jeg innom igjen for å rapportere senere i kveld:D

 

Ha en fin kalorifattig kveld!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte og oppmuntring. Det gjør godt. Det er nesten så jeg føler meg litt barnslig fordi det er godt. Men TAKK!!

 

Har vært på Friskis: 2,3poeng i dag også.

 

Det er i hvert fall fint:)

 

Honey, hva ble det til? Kom du deg ut?

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min andre uke og klarer meg stortsett bra. De to siste dagene har jeg spist veldig lite i dag sålagt i underkant av 1000 kal. Vet det ikke er bra, men det er slikt et stress på jobben at matlysten blir borte. Drikker veldig mye vann og frukt, men sliter med grønnsaker.

 

I helgen var det fest, da ble det både kodtbord og rødvin, dette viste jeg om så derfor startet jeg ikke hardt forrige uke, men hadde en nedtrappingsuke.

 

Ved veiing i går var jeg 69 kilo og har da 4 kilo som skal bort. Må si at jeg også har vært flink til å trene. To ganger forrige uke og så langt en gang. Skal i morgen igjen og forhåpentligvis til lørdag. Går trapper - som alltid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Honey....jeg ser ikke på programmet, men jeg har litt tro på hypnose faktisk. Har vurdert det for å slutte å røyke. Kjenner to som har gjort det uten å føle behov for røyk etterpå. Det reklameres med at de kan ta bort søthunger også....tenk det du.

 

Du kan eventuelt sjekke http://www.hypnoterapi.no. De har ulike avdelinger rundt om. Jeg er opptatt av at de som eventuelt skal få "kødde" med hjernen min, skal være profesjonelle terapeuter og ikke sånne som har 12-timers kurs i hypnose....for de finnes nemlig.

 

En hypnosetime for å ta bort søthunger, koster ca kr 650,-. De anbefaler 2 timer, tror jeg. Røykeslutt (4 ganger) koster ca. kr 2 600,-.

 

En annen ting som er viktig ved hypnose, er at du må VILLE selv det du skal hypnotiseres for. En hypnotisør kan ikke "tvinge" deg til å slutte å røyke f.eks.

 

Fikk ellers aldri kommet meg av gårde på trening i dag....knurr....datteren min har influensa, og sønnen min måtte ha hjelp til leksene, så da stiller mor bakerst i køen.....Men jeg må ut og måke den hersens snøen (er vår og sommermenneske jeg, som noen kanskje har forstått...), og det tar fort en times tid. Blir jo trimpoeng det også....

 

Har vært flink med maten i dag i alle fall. Har dilla på wokede grønnsaker (forhåpentligvis uten ekstra kjøttfyll, honey :-)). Hadde rester av tacokjøtt lagd på kyllingdeig sammen med grønnsakene. Var så godt, atte:-)

 

Furia: 1000 kcal var lite.....prøv å PLANLEGGE litt - ha med nødproviant i vesken!

 

Kokko: Du er kjempeflink :-)

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en onsdag uten store resultater. Hva gjør jeg galt?

Jeg har bare gått ned 0,1 kg på 2 uker, og stillstand i mange uker før dette... Grrr..

Nei nei, det er vel bare å ha fatt mot. Kanskje blir det bedre neste uke. Kanskje skal jeg si til meg selv at det er pga jeg har fått litt muskler denne uken også:D

 

Nå har jeg hørt så mye om denne options at jeg må vel se om jeg finner den jeg også. Høres godt ut..

 

Nå gleder jeg meg til denne dagen er over og morgendagen kommer. Sov godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slugg: får du i deg nok mat,og spiser du regelmessig? En trøst er at du går iallefall ikke opp i vekt,og det er da noe!! :D Du må nok bare ha tålmodighet ,så skal du se at det går nedover!

 

19Bente63:joda jeg kan nok ha tro på slik hypnose,men dette var at man skulle rulle/spinne med armene når man var "sugen" på noe...for så å rulle /spinne motsatt vei igjen..fortere og fortere ,helt til lysten var over :D Ja,ja jeg har jo ikke prøvd selv,men!!

 

 

Gålysten kom visst aldri over meg,og jeg prøvde vel ikke så hardt å oppsøke den heller...det ble med en titt ut av vinduet!!!!

Istedet ble det litt sans vanilje yoghurt, halv appelsin,en banan og tilslutt en kopp option.Ikke så ille det.

 

Nå skal jeg blunde...jobbe i morgen.Natti natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Rulle/spinne med armer....ja ja, nå har jeg hørt det også...:-) Tror vel ikke helt på den, vel....

 

Nå er det ut til snøen og så natta...

 

Tastes i morgen da, dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...