Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Hyggelig at dere har glede av det jeg skriver- poster.

 

Det ble 2,8 liter på meg i går, da buttet det!

 

I dag skal jeg prøve på det samme... så får vi se. Helgen blir tøff for det blir mange timer i bil og da sliter jeg med vanninntaket pga do stopp. Vi får se hvordan det blir. Jeg er veldig spent på tirsdagsveiingen som kommer, har virkelig som mål å ha gått ned en kilo med hjelp av vannet. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar
Gjest Grethe42

Hei på dere,

 

jeg melder meg på tråden. Er veldig dårlig til å drikke vann, men drikker en del te og lettbrus. Så leste jeg Frederik Paulun (svensk kostholdsguru) og han sier omtrent det samme som innlegget Flua siterer nedenfor her. Hvis man drikker te og lettbrus med koffein skal man drikke ENDA mer vann (men han anbefaler også grønn te fordi det øker forbrenningen).

 

Så nå har jeg bestemt meg for å drikke 2 liter vann på jobb og 1 liter vann hver kveld. Hvor ofte melder dere i fra hvor mye dere drikker? Hver dag?

 

Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere' date='

 

jeg melder meg på tråden. Er veldig dårlig til å drikke vann, men drikker en del te og lettbrus. Så leste jeg Frederik Paulun (svensk kostholdsguru) og han sier omtrent det samme som innlegget Flua siterer nedenfor her. Hvis man drikker te og lettbrus med koffein skal man drikke ENDA mer vann (men han anbefaler også grønn te fordi det øker forbrenningen).

 

Så nå har jeg bestemt meg for å drikke 2 liter vann på jobb og 1 liter vann hver kveld. Hvor ofte melder dere i fra hvor mye dere drikker? Hver dag?

 

Grethe[/quote']

 

 

Melder frå kvar dag. Har vore dårlig på å drikke vatn sjølv, men no går det mykje betre. Greitt å ha litt fokus på det å drikke vatn.:D

 

 

Fjellgeita :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble 2,7 l vann på meg i går.Nå er helgen her og det er for meg en utfordring hva vanninntak angår.Vel,vel jeg er nå klar over det, så da er det letter å jobbe med det.

Ha en strålende helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berta1973

I går drakk jeg ca 1,2 liter.

 

I dag har jeg ikke kommet til bunns i første flaska engang. Jeg har litt gi faen mentalitet i helgen. Spiser og koser meg verre. Jeg blir så oppgitt når ikke vekta viser tegn til å bevege seg.

 

Men på mandag er det bånn gass igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch!

neida, jeg har ikke ligget på latsida nåt det gjelder vanndrikking.

Men jeg har ikke rapportert på en stund. La meg se...

 

Idag, so far: 1,5 liter uhmm.. huffda, klokka er 22.. og jeg rekker nok 2 liter idag.

Igår, 2,8 liter

dagen før det, 3,2 liter.

 

Men da tror jeg at jeg har fått med alt.

 

God helg, da dere :-)

Selv om vi er halvveis allerede.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "bollene" i går ble ikke så store :D - ble bare 1,8 liter.... og idag har jeg tømt 3 flasker til nå - dvs 1,5 liter. Men nå skal jeg på jobb, og der rekker jeg ikke drikke noe særlig - skal servere på en restaurant, og så er det jo morsdag i dag, så det blir nok fullt hus - og masse løping.

 

Ha en fin søndag videre folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg rakk "bare" 2 liter igår.

Men det er da slett ikke verst for en som bare har vært en flink vanndrikker i en liten uke?

 

Jeg er fornøyd med denne ukens vanndrikking, og jeg har fått sønnen min på 17 til å forstå at vann er sunt og bra også. Han og jeg har nå en liten konkurranse gående her i huset. Vi, dvs jeg, har investert i hver vår vannflaske á 0,5 liter. Den er i sånn børsta metall-finish og grei å skrive på. En tynn sort sprittusj til hver, og så setter vi et merke på flaska hver gang vi har drukket en hel. Vi har begynt på toppen og skal arbeide oss nedover. Når flaska er full av streker, kjøper vi nye.

 

De er tross alt ikke SÅ dyre, og jeg mener at dette er vel investert.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna. Jeg har rett og slett ikke hatt fokus på vann i helgen, men nå er jeg i gang igjen. Ble litt glad nå som jeg så hvor bra det sto til med denne tråden- lettere for meg å sette fokus igjen når jeg har dere!

 

Jeg skal klare 2,5 liter i dag!

 

-flua-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Lettere å holde fokus når man drikker mye vann også. Her renner giften ut og energien kommer tilsvarende inn. Dette er det beste jeg har gjort.

 

Vi må aldri gi opp denne tråden, altså.

 

3,2 liter vann på meg igår, og jeg nærmer meg 2,5 liter i skrivende stund.

 

:-) Herlig

Huden blir glattere også. har dere merket det?

 

"Hilsen rynkefri"

 

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble "bare" 1,5 l vann l vann i går.

I dag har jeg fått i meg 2,5 l allerede!Også har jeg flydd på do i hele dag,har ikke gjort det på et par uker.Kan det ha noe med at jeg fikk i masse usunt ,pluss alkohol på lørdag?Så nå kommer giftstoffene ut av systemet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...