Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Hei.

 

Jeg bælmer vann fortsatt, det hjelper litt på ødemene. Men det hjelper også på den generelle følelsen i kroppen. Føler meg lettere og reinere når jeg drikker mye vann. Vet ikke om det er reellt, men det holder med at det føles slik for meg.

 

Drikker ca 3 liter om dagen, av og til mer. Noen dager har jeg vært oppe i nesten 4 liter, men da har jeg hørt (og kjent) skvulpingen i magen, og det er ubehagelig, så jeg prøver å holde meg rundt 3. Jeg beveger meg nokså mye, så det er ok å ikke kjenne vannet surre rundt der.

 

Ellers er det lørdag ;)

Lørdager er digg!

Jeg er igang med dagens første vannflaske, og klar for å erobre verden om litt.

 

KLEM og god lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Hei! bælmer vann jeg også, hvis ikke føler jeg meg ikke vel.

Det hjelper veldig godt på fordøyelsen også.

Drikker sjelden noe annet, bare 2 krus kaffe og grønn te i tillegg.Så kjedelig er jeg! ;)

Har vært ute og handlet tomat, agurk, spinat, paprika, løk, purre, kålrot, broccoli og epler idag. Dette bruker jeg fast hver dag, i tillegg til vannet!

God helg!

Her nord for Oslo er det vår idag! Fuglene kvitret idagmorges!Endelig...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

det er vår rett sør for Oslo også. Skikkelig herlig fuglekvitter, litt is som smelter og renner vekk. Fjorden er knallblå. Det er helt nydelig.

 

Jeg spiser også mye grønnsaker, salat, frukt og bær.

Grønn te. MYE vann. Et par kopper kaffe om dagen. Kaffe er viktig, der er en veldig god kilde til antioksydanter.

 

:-) God lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

En halvliter påmeg så langt, og ca halvveis nedi den neste halvliteren.

Har en se-på-TV_dag med beinet høyt. Skal teste rockeringen enda en gang etterpå.

 

Ha en super dag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 liter vann om dagen for oss som ikke svetter 3 liter 3 ganger om dagen er ensbetydende med drukningsdøden. Så det er egentlig ikke noe å ønske seg :-)

 

2 - 3 liter om dagen er perfekt for oss gjennomsnittlige.

 

Jeg er nesten i mål på 2,5 liter idag, og det er jeg fornøyd med.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne veka har eg faktisk vore flink å drikke, over 3 liter kvar dag.

 

Som anto gjere så savner eg og Flua, ho kan no gje eit aldri så lite "surr" i frå seg i det minste. Vi er kjempeflinke til å klemme, vi skal nok greie å få deg inn på rett spor att skal du sjå.

 

 

Har inntatt 1 liter foreløbig idag, og skal ha meg ein 1/2 til før arbeid her heime venter. (Merra vil ut ho, fina vèret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner rocking. Beinet mitt svella litt mer, og da klarte jeg ikke. Jeg visste faktisk ikke at beina var så involvert i rocking at det hadde noe å si, men det skal jeg fortelle deg at de har.

 

Ellers drikker jeg mellom 2 og 4 liter vann hver dag. Merker jo at jo mer jeg drikker jo mindre sveller jeg, så jeg prøver å være veldig flink, da.

 

Ha en kjempefin lørdag :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten ikke i meg veske jeg=( Har et stort problem, skjønner det ikke, jeg drikker nesten ikke noe, om morningen tvinger jeg i meg et eller to glass med skumma melk, har altid med meg en vannflaske i veska, men går lite av den, jeg blir aldri tørst, nå prøver jeg å få i meg minst 2 l, men har som regel klart meg med bar et eller to glass vann om dagen, har ikk drukket noe annet heller, hadde et problem før da jeg "spydde" opp vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å drikke vann er en vanesak.

Prøv å ha et glass vann gående gjennom dine mange små gjøremål om morgenen. Drikk en slurk nå og da. Hvis du kommer igang med vann fra morgenen, er det ofte lettere å drikke vann utover dagen også.

 

For meg er det slik at når jeg drikker vann blir jeg faktisk tørst. vann slukker ikke tørsten like effektivt som annen drikke for meg, jeg må bare ha mer og mer og mer. Men den effekten får jeg kun hvis jeg klarer å starte med vann tidlig på dagen.

 

Vet ikke om dette kan hjelpe deg i det hele tatt, men...

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...