Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Jeg klarte så vidt å krabbe med opp på 2 liter idag.

Puh! Redda! haha.

 

OK, nå er jeg friskt og raskt igang med min første flaske, idag skal jeg skjerpe meg.

 

Ha en fin dag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flua, vi savner deg. Nå må du komme inn her igjen.

Det er ikke det samme på tråden her uten deg!

 

Jeg registrerer at bloggen din er borte, og da har du kanskje ingen "grunn" til å komme her lenger, men hallo?! vi vil veldig gjerne ha deg her.

 

klem fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg hørte dere rope, jeg hørte dere alle sammen. Jeg prøvde å komme meg opp fra dypet, gang etter gang, og nå som jeg har krablet meg opp til overflaten igjen ville jeg bare si at jeg sitter her med klump i halsen, for så nydelige dere er!!! Tenk at dere fremdeles husker meg, og roper på meg ennå.. Herlige er dere!!!

 

Jeg har hatt en lang vinter. Den har vært tung og stri, men jeg er her, og jeg nærmer meg flere smil hver dag. Jeg har det bedre. Vekten har det så som så,og jeg har tilegnet meg en del uvaner igjen, men vannet er jeg fremdelses ganske god på. Har mange flotte støttespillere som minner meg på viktiheten :) jeg har jo lært dem opp! :D

 

Nå håper jeg at jeg skal være litt mere aktiv her inne igjen, men jeg tør ikke love meg helt bort, for dagene svinner rett og slett bort innimellom.

 

Anto, xxl, fjellgeita - tusen takk for all støtte! Takk for meldinger og tanker... utrolig satt pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,1 liter i dag! Kroppen har vært totalt dehydrert siden en skikkelig fest på lørdag. I går drakk jeg over 2 liter vann og farris men var ikke på toalettet en eneste gang på dagen!!! Det er skremmende! Uff-a-mei! Sier litt om hvor dehydrerende alkoholen er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, flua...

Da er det bra du vet om vannets fortreffeligheter og drikker mye etter en sånn kule.

 

Jeg ligger jevnt og stødig på ca 2 liter om dagen, men prøver hele tiden å gjøre fremstøt for å komme opp på under 3.

 

Jobber fortsatt med saken.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Der er hun jeg har venta på!! Det vaer ikke det samme å registrere vanninntak når du ikke var der... Så nå får du bli her slik at jeg får løpe på do hele dagen :)

 

God klem fra ei som har savna deg.

 

PS Har forresten drukket 2 l vann i dag og 0,5 l cola (liker det ikke, men kjenner det hjelper på magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...