Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

3 liter på meg idag, og jeg er forsyne meg igang med enda en flaske..... spørs om jeg tømmer den, men uansett lander jeg nok ihvertfall på 3,2 eller 3,3 liter. Endelig!

 

:)

 

God påske alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har ikke vannet smakt på noen dager, her har vi hatt omgansyken og det har gått i eplejuice og farris!

 

I dag er vannflasken framme igjen, og uheldigvis er Påskegodten framme også, og jeg har proppet i meg sjokolade allerede!!!

 

Men, men vann ja.. stå på jenter, vannet fordriver fettet og så er det ingen tvil om at det er bra for helsa!

 

God Påske alle sammen!

 

PS håper du løper på do frøken :)

 

PPS 3 liter er mye det!! Jeg har det som mål til sommeren, men nå får jeg greie meg med rundt 2 liter om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 liter er kjempemye!

 

flua, har du gått eller skal du gå Hold vekten kurs?

Det går på nett nå og jeg har meldt meg på.

 

Hvis du aldri har gjort det - eller vurdert det - utfordrer jeg deg herved til å gjore det. Joa, det koster litt. Men det er det vel verdt framfor å dundre opp alle kiloene igjen?

 

Dette er dermed en utfordring (ikke en oppfrodring). Jeg utfordrer deg til Hold-vekten-duell på internett.

 

:)

 

P.S. Det er lov for meg å gå ned litt, fordi jeg ikke helt har nådd triveselsvekt enda. Men utfordringen er å ikke gå OPP, ikke sant? D.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du var her igjen!! Det hadde faktisk gått meg hus forbi... Håper alt er bedre med deg...Har tenkt så mye på deg.... Veldig glad for at du er her nå!! :) Er du på andre tråder??? har lett etter deg, men det er så mange tråder at jeg ikke har oversikt....

 

Ønsker deg en riktig God Påske!! Lykke til med vanndrikkinga!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du var her igjen!! Det hadde faktisk gått meg hus forbi... Håper alt er bedre med deg...Har tenkt så mye på deg.... Veldig glad for at du er her nå!! :) Er du på andre tråder??? har lett etter deg' date=' men det er så mange tråder at jeg ikke har oversikt....

 

Ønsker deg en riktig God Påske!! Lykke til med vanndrikkinga!!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Hei XXL.. det er enkelt aa finne folk... finn et innlegg av f eks flua... klikk paa nicket hennes.. deretter kan du klikke paa alle innlegg av flua... voila! da ser du hvilke forum hun har skrevet paa - og naar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL.. det er enkelt aa finne folk... finn et innlegg av f eks flua... klikk paa nicket hennes.. deretter kan du klikke paa alle innlegg av flua... voila! da ser du hvilke forum hun har skrevet paa - og naar.

Det var sånn det var, ja..... har teflonhjerne!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja sånn var det. Jeg har ikke vært spesiellt aktiv her inne i det siste. Har slitt med mitt og mine, men jeg smyger meg rundt i kulissene innimellom. :)

 

Nå er det Påske og jeg har fortært større mengder sjokolade enn på lenge. Uff a mei!

 

Men men, vann blir det jo også. I går klamret jeg meg til 2 liter, på nippet! Det siste vinglasset tvang fram det siste vannglasset også!

 

God Påske alle sammen, godt å ha dere!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

2,5 liter på meg igår enda det var helg! Det skjer nesten aldri, så nå er jeg glad.

Jeg er igang med dagens første kaffe og vannflaske, solsikkebrød og geitost. Nam!

 

Skal jobbe litt frivillig for innebandyen her hjemme idag, så jeg er tidlig på'n. Regner med at det blir lett ned vannflaska da, for der ute super jeg vann hele tida.

 

Ha en super søndag alle sammen.

 

flua, tar du utfordringen min eller?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Blåse liv i, ja. HEr går det ikke akkurat unna med vannet for å si det sånn, men jeg prøver ihvertfall å ikke komme under halvannen liter om dagen. Stort sett liger jeg på 2. Men målet mitt om 3 blinker i det fjerne.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Har ramla av vannvogna jeg! Sitter her med ekkel søt kunstig saft, hadde behov for noe søtt noen dager. Men nå skal den flaska (pluss 2 andre) fylles med kaldt klart vann fra springen, settes i kjøleskapet og drikkes ikveld og imorgen!

Så nå er det på`n igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi ikke har mistet flua.

flua, er du der eller?

 

Jeg holder meg rundt mine 2 liter og det virker ikke som om jeg noensinne skal klare å trykke i meg en liter til. men jeg er egentlig fornøyd med 2, jeg. Det blir mellom 2 og 2,4, så det er slett ikke verst.

 

Hvordan er det med deg fjellgeita? Er du på vannvogna fortsatt?

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi ikke har mistet flua.

flua' date=' er du der eller?

 

Jeg holder meg rundt mine 2 liter og det virker ikke som om jeg noensinne skal klare å trykke i meg en liter til. men jeg er egentlig fornøyd med 2, jeg. Det blir mellom 2 og 2,4, så det er slett ikke verst.

 

Hvordan er det med deg fjellgeita? Er du på vannvogna fortsatt?

 

KLEM[/quote']

 

 

Vi får håpe flua dukker opp når ho har fått "summa" seg litt.

 

Prøver så godt eg kan å få i meg nok vatn, men vi har vel alle eit forbedrings potensiale. (eg har vertfall). Må nesten ha noken som minner meg på å drikke nok vatn og då er faktisk vanntråden veldig god å ha. Når den er langt oppe så er det faktisk lettare å huske på å drikke nok. Nei, no stikk eg på kjøkkenet og finn meg ein halvliter med vatn eg.;)

 

Ha ein fin dag alle som er innom.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Glemte å ta med vannflaska i formiddag, måtte kjøpe en halvliter, men iløpet av ettermiddag og kveld har jeg fått i meg totalt 2.5 liter. Noen bedre?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;)

Neida, det er slett ikke verst.

Men jeg strever for å komme meg opp i 3.

Det har jeg store problemer med, så jeg har et foreløig mål på 2,5.

Klarer jeg DET, da er jeg egentlig veldig fornøyd. Men foreløpig vaker jeg rundt 2. deilig å ha noen forbilder her inne som drar meg opp :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den typen som takka nei hvis det bare var vann som ble sertvert borte. Syns det var vondt, og ville heller ha brus jeg.

 

Så slankinga ligger helt bak mitt vannforbruk om dagen. Har imsdalsflaska med alle steder. Blitt avhengig av den. hehe. Drikker ca 2.5-3 liter daglig.

 

Nå syns jeg det ikke er godt med brus, blir lissom så tykt i munn lissom, og skikkelig belegg i hele kjeften føler jeg. Glad jeg har fått den vann-vanen. Jeg savner brus men når det plutselig lenger ikke er godt er vel det det beste.

 

Tenker som så, det går sikkert over så jeg får nyte det mens jeg kan . HIHI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest flettemette

Er det bare jeg som drikker vann fremdeles??

Dere glemmer vel ikke det som er så viktig?

Anto, hva med deg?

Jeg ligger bare på 2.5 l men trives med det!

Ha en god helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimani

OI jeg har ikke vist at en ska drikke SÅ mye vann, jeg har rundt ei imsdalflaske 0,6 på jobb, så drikke jeg litt hjemme, kommer nok opp i 1 - 1,5, men nå skal jeg jammen begynne å drikke mer vann. Har sett folk har snakket om at det er viktig å drikke vann, men har ikke sjekket ut hvorfor det var så viktig. Nå skal jeg ihvertfall prøve å drikke tre imsdalflasker på jobb, og to tre hjemme, så håper nå dette får fart på vekta som har stått litt for stille i det siste :S :(

 

Har til nå drukket ei flaske, og har fire timer igjen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...