Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

da planen om en langtur med lillegull gikk rett i vasken... Etter at det har snødd n meter her på byåsen den siste uka så har det nå begynt å regne. Skal ikke en professor til for å skjønne at det er vanskelig å ta seg fram med vogn enkelte steder på sånne dager...

 

MEN med snømåking (som egentlig skulle vært gjort i går) og volleyballtrening ble det da til sammen 6,1 trimpoeng i dag! Og så har jeg bestilt barnepass på senteret i morgen og håper jeg får til ei knalltrening!

 

GOd klem fra frøken som er alvorlig snavvelsjuk akkurat nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg i frustrasjonen over vÂœret, froeken. Var sånn her sist veke. I dag har eg tatt ein ekstra joggetur i høljande regn, og pittelitt styrketrening, det blei 2,1 poeng. Skulle egentlig ikkje trena i dag, men blei bedte på vafler og bestemte meg for å veia litt opp! Då har eg faktisk 6,2 trimpoeng denne veka allerede, og i morgon ny økt på gymmen. :P

 

(ka betyr snavvelsjuk-er det skravlesjuk? Eller forkjøla?)

 

Lykke til med trening og trivsel alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

(ka betyr snavvelsjuk-er det skravlesjuk? Eller forkjøla?

 

Hihihiiiiiiiiiiii Æ flire mæ ihjæl! Nei snavvel er godteri/snacks/alt som er godt :P Hehe, og dessverre har jeg spist sjokkis nå, uten å ha dårlig samvittighet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Du har jo kommet godt i gang! Ta et skikkelig tak i morgen nå og så ligger du godt an til å få gull mellom tenna!

 

Jeg har hatt en aktiv dag. Startet med 1t på elipsen =4,4 trimpoeng. Så etter en tur på kjøpesenteret ble jeg ufyselig trøtt! Tenkte at nå hadde det vært godt med sjokkis, gikk i skåla til sambo som stå på øverste hylle og tok en neve med nonstop, fikk lyst på mer sjokkis så jeg pakka guttungen ned i den spiller nye bæremeisen og lempet han på ryggen. Gikk til butikken og stappet epler og isbrodder i handlekurven. Kom til sjokkishyllen og holdt på å gå amok. Fattet meg etterhvert og leste kaloriinnholdet på alle de sjokoladene jeg hadde lyst på. Bare et par av dem var under 500 kcal pr 100 gr, så jeg besinnet meg og trasket mot kjekshyllen i stedet. Samme der også. Ingen av de kjeksene jeg hadde lyst på som lå under 500 kcal pr 100 gr. Så endte jeg opp med å kjøpe saltstenger og en halv liter pepsi max, epler og salat og isbrodder.

 

Da jeg kom hjem tenkte jeg at hvis jeg skal kunne kose meg litt med god samvittighet må jeg jaggu trimme litt først, så jeg tok med meg spettet og spaden og måket fram og hakket fram (snøen som lå på taket på garasjen hadde rast ned i mildværet for så å fryse seg hard på på kveldingen...) garasjeporten til bilen til sambo sånn at han skal klare å parkere inne når han kommer hjem kl ti i kveld. Phu for en kraftanstrengelse!!! inkludert turen med 10kilos unge på ryggen, 4,5 trimpoeng...

 

Totalt 8,9 trimpoeng i dag!!

 

Nå sitter jeg med et STORT glass vann, et lite glass pepsi max og noen saltstenger og skriver til dere. Håper dere er flinke til å trimme og enda flinkere til å stå i mot fristelser enn hva jeg har vært de siste to døgn....

 

Klem fra frøken (som vurderer å steppe litt foran TVn i kveld bare for å "straffe" meg selv for utskeielsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss froeken, du gjør deg jammen fortjent til snopet! God ide å lesa på pakkane, det gir deg ein liten vekkjar...

 

Sjøl har eg 4, 7 trimpoeng etter ein halvtime på stepmaskin og ditto på ellipsemaskin, og siden ein halvtime styrke. Eple nummer to denna veka (men det første fekk eg mandag så det var egentlig med på forrige veka). Har 10,9 trimpoeng hittil og i måro skal eg antageligvis på spinning, for så å slappa av i helga.

 

6 gullepler so far. Hurra!

 

Me strekk oss i lag Nique!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Hadde pulsbeltet for løst på meg i dag så fikk ikke registrert pulsen ordentlig. Men var på nesten tilsvarende trening i går og da viste klokka nesten 600 kcal forbrent + at jeg hadde den på etterpå når jeg var i butikken (og pulsen fortsat var ganske høy) og til sammen ble det litt over 700 kalorier! I dag ble det 315 kcal forbrent i følge klokka, men da vet jeg jo at det er feil. Dumt når sånt skjer, men jeg merka at beltet var for løst...fikk ikke stramma det heller mens jeg dreiv på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Hadde pulsbeltet for løst på meg i dag så fikk ikke registrert pulsen ordentlig. Men var på nesten tilsvarende trening i går og da viste klokka nesten 600 kcal forbrent + at jeg hadde den på etterpå når jeg var i butikken (og pulsen fortsat var ganske høy) og til sammen ble det litt over 700 kalorier! I dag ble det 315 kcal forbrent i følge klokka' date=' men da vet jeg jo at det er feil. Dumt når sånt skjer, men jeg merka at beltet var for løst...fikk ikke stramma det heller mens jeg dreiv på :P[/quote']

 

Registrer det samma som i går da vel :P Er jo lov det?

 

Kjempebra innsats da!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
Registrer det samma som i går da vel :P Er jo lov det?

 

Kjempebra innsats da!!

 

Klem

 

Tror ikke jeg var like superintenst sprettende og svettende i dag som i går, så registrerte bare 2,2 poeng. I morgen er det friskis med ekstra styrketrening ("styrke middels" på menyen. Skal dit med mine to svigersøstre, tror det blir gøy! Er så friskisfrelst jeg da, så det blir jo alltid gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en skikkelig hard spinn intervall 60 i går kveld med en super instruktør. Med litt gange på mølle etterpå kom jeg opp i 6,1 poeng på 1,5 times trening.

Håper å kunne gå på den intervall timen hver uke, men det spørs hva mannen sier til det. Han må jo ta eg av all legging da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

gikk jeg en times tur i dag. Dvs jeg hadde lillegull i bæremeis og det merkes når man er ute og går. Jeg skal ALDRI bli 10 kg tyngre enn jeg er nå, det kan jeg garantere for det er tungt!!!

 

Totalt i dag (så langt ihvertfall) 2,5 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk jeg en times tur i dag. Dvs jeg hadde lillegull i bæremeis og det merkes når man er ute og går. Jeg skal ALDRI bli 10 kg tyngre enn jeg er nå' date=' det kan jeg garantere for det er tungt!!!

 

Totalt i dag (så langt ihvertfall) 2,5 trimpoeng[/quote']

 

Kjenner til det;) Hadde min minste i bæremeis i julen, han er 16 kilo og det merkes godt i oppoverbakkene.

 

Ble bare en kort økt i kveld, litt ellipse og styrke gav 2,3poeng i kveld.

Bhg har fri i morgen så jeg skal være hjemme med begge guttene, håper å få tatt dem med på treningssenteret på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter pilates ga meg 1,5 trimpoeng.

No gjeld det bare å finna motivasjon til å stå opp kl 7 i morgon tidleg for ein joggetur. Skal nemlig heim i måro ettermiddag og treningsklÂœr er det ikkje plass til i sekken! Står vanligvis opp halv ni så det er litt tiltak :P

 

Siden eg har skreve det ned her så er det større sjanse for å gjennomføra det, ellers blir det jo skam å komma tilbake hit...:P

 

Stå på friskisar, helga kjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en skikkelig hard spinn intervall 60 i går kveld med en super instruktør. Med litt gange på mølle etterpå kom jeg opp i 6' date='1 poeng på 1,5 times trening.

Håper å kunne gå på den intervall timen hver uke, men det spørs hva mannen sier til det. Han må jo ta eg av all legging da;)[/quote']

 

Går ikke det bra en dag i uka da:) Han får jo en sprekere kjærring, å det burde jo være bra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det, galskap? Ble det jogging på deg? Jeg hadde noen dager tidlig i januar, hvor jeg kom meg opp og dro på treningssenteret før jobb. Men jeg merker at etterhvert som tempoet øker på jobben, minker energien litt for den type tiltak...

 

Men i ettermiddag blir det en tur på senteret igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke det bra en dag i uka da:) Han får jo en sprekere kjærring' date=' å det burde jo være bra. :P[/quote']

 

Problemet er at han synes jeg er for sprek;) Jeg trener 5-7 dager i uken.

 

Fikk såvidt tid til en liten økt på treningssenteret før jeg måtte til lege med yngstemann. Fant ut at jogging gir meg mest kalorier forbrent på kort tid så da ble det 50min jogging bare avbrutt av å knytte skolissen på den ene skoen. Tilbakela 7,5 km på den tiden, er veldig fornøyd med at kondisen er blitt såpass selv om jeg jogget veldig rolig i dag.

Kanskje det blir tid til litt mer senere i dag, så langt 4,2 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at han synes jeg er for sprek;) Jeg trener 5-7 dager i uken.

 

Fikk såvidt tid til en liten økt på treningssenteret før jeg måtte til lege med yngstemann. Fant ut at jogging gir meg mest kalorier forbrent på kort tid så da ble det 50min jogging bare avbrutt av å knytte skolissen på den ene skoen. Tilbakela 7' date='5 km på den tiden, er veldig fornøyd med at kondisen er blitt såpass selv om jeg jogget veldig rolig i dag.

Kanskje det blir tid til litt mer senere i dag, så langt 4,2 poeng.[/quote']

 

Så flott!!!! Gleder meg til jeg blir i stand til å løpe sammenhengende i 50 minutter... He, he - jeg tror det blir en stund til... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Har foreløpig 16 poeng denne uka. Så det blir nok ikke like mange som sist uke! I dag har det blitt 2,2 poeng på en times tur i det fine været. Kunne gjerne gått lenger i grunn! Kanskje det blir mer gåing i dag ;) Eller noe hjemmetrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått en laaaang tur i tungt terreng i Sørmarka, innkasserte 5,9 poeng der så ukens resultat så langt er 16 poeng :) Så da har jeg allerede nådd målet for 2 epler, kanskje jeg rekker å knaske i meg ett til i morgen ;)

Fått et helt nytt, nitrist og rødt trimtre nå, må jo få litt gullfarge på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...