Gå til innhold

Overvektig


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Ja hadde dere virkelig kjent meg så hadde dere vært svimeslått av det faktum at jeg stop opp for 15 minutter og nå sitter i sykkelgbukse og treningsklær og prøver å spise. Det har vel aldri skjedd, med unntak av da jeg reiste til England at jeg har vært oppe så tidlig, for jeg ELSKER å sove lenge!

 

Jeg klarte i går å overbevise en kollega om at å sykle tidlig på morgenen ville gjøre oss så utrolig fornøyde da vi dro på jobb etter på (hun var faktisk alt annet enn tung å be, sprek dame altså) så om en time sitter jeg og tråkker på en spinningsykkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jaja, må få i meg noe mat. Det går litt tregt med maten så tidlig, men en tekopp i tillegg setter nok fart på systemet!

 

Ha en fin dag dere!

 

 

Jeg har forresten selv fantasert om at alle vi avtaler en dato et år fram i tid der vi møtes og skryter av hverandre om hvor slanke og flotte vi er (samtlige skal ha klart å gå ned noe til da, om ikke nådd trivselsvekten enda...)

 

Klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Stellapolaris

Ærlig talt - Du må være blandt de sprekeste menneskene jeg "ikke har møtt"! Det å frivillig stå opp i otta for å komme seg i treninga. Er blitt flink til å trene, men gjør det helst på helt andre tider på døgnet. Skal avgårde og svømme 2000 meter i det lokale badelandet nå i formiddag (har vinterferie her i nord). Dette får jeg gjort 1 - 2 ganger i uka. I går gikk jeg en 7,5 km lang tur i et forrykende tempo. Sliter med gangsperre i dag, men det gir seg nok bare jeg får svømt litt. Er velsignet med et nyyyydelig vær også i dag. Det er sjelden det treffer med godvær her når det er ferie.

Må bare si det Froeken - DU IMPONERER!!!!! Er kjempestolt av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har det blitt langt på dag for oss morgentrimmere. Jeg satt også på spinningsykkelen da kl. var kvart på sju i dag morges. Det er en kjempefin start på dagen så for de som har anledning så er det vel verdt å prøve.

 

Ellers så ville jeg bare tipse de som ikke har prøvd Ingers rugbrød og sliter med treg mage. Dette brødet hjelper på fordøyelsen og smaker slett ikke verst. Jeg bruker det i perioder for å få litt variasjon. Dessuten inneholder det ikke så mange kalorier som det brødet jeg pleier å spise. Alle monner drar!

 

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Her er det sannelig mye aktivitet! Både på tråden og fysisk! Kommer jo inn et lass med nye meldinger hver dag! Kjempegøy å komme innom å lese!

 

Jeg var på konsert i går - og dansa selvfølgelig! =) Så herlig å bare la kroppen gjøre rare, litt ukontrollerte bevegelser (hadde støvletter på meg i tillegg.... savna joggeskoa), men selvfølgelig trodde jeg selv at jeg så superflink og sexy ut. Utstråling har redda mange!

 

I kveld er det spinning! Fantastisk måte å forbrenne kalorier på - I loooooooove it!

 

Kan noen plotte inn oppskrifta på Ingers rugbrød? Takker for tips, Reid, må nok prøve det! =) Og det er så flott at sambo elsker grove brød også - ikke noe loff eller kneipp her i gården nei!

 

Grip dagen - og gjør den sunn og sprek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt imponert over dere spreke damer:) Har vært ute å gått en tur på ca 40 minutter hittil idag, men håper jo det skal bli litt mer i løpet av dagen. har en ganske bra dag i hofta idag, å håper det fortsetter. Skal nå hive meg rundt og vaske hus og skifte på sengene så er jeg ferdig med det denne uka. godt for alt som er gjort. Er helt enig det at vi burde møtes vi som er ganske faste her inne. Hadde jo vært kjempe artig. Vi får tenke på saken å se om det dukker opp noen gode ideer etterhvert. Ha en fortsatt strålende dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

 

Ironisk at det er JEG som legger ut denne, men jeg pleide å bake det før jeg visste at jeg var allergisk mot rug også.

 

her er oppskriften

 

1300 gram sammalt hvete fin

200 gram fin rug

200 gram helkorn hvete

2 pk gjær

2 ts salt

2 liter vann

1 dl linfrø

1 dl solsikkekjerner

litt sesamfrø (ikke nødvendig)

 

Sleng alt i en bolle og rør godt. Deigen blir mer som en røre (konsistens som en trykk risgrøt) La deigen heve i ca 1 time slå ut luft underveis hvis deigen blir diger. Bruk øste og fordel røra i tre smurte brødformer. Jeg pensler mine brød med litt vann og strør masse sesamfrø på toppen, men det er ikke nødvendig. Disse brødene trenger ikke etterheving og kan pakkes rett i stekovnen som er forvarmet til 220 grader. Stekes på nederste rille i ca en time. Ta brødene ut av formen og legg dem på rist til de er helt kalde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt imponert over dere spreke damer:) Har vært ute å gått en tur på ca 40 minutter hittil idag' date=' men håper jo det skal bli litt mer i løpet av dagen. har en ganske bra dag i hofta idag, å håper det fortsetter. Skal nå hive meg rundt og vaske hus og skifte på sengene så er jeg ferdig med det denne uka. godt for alt som er gjort. Er helt enig det at vi burde møtes vi som er ganske faste her inne. Hadde jo vært kjempe artig. Vi får tenke på saken å se om det dukker opp noen gode ideer etterhvert. Ha en fortsatt strålende dag alle sammen:)[/quote']

 

Jeg er også utrolig imponert.

Jeg plankegger en time pilates/aikido/tai chi/yoga kl 07.00 neste mandag.

Da må jeg reise hjemmefra 05.45....... det er relativt heftig, men det er så rått for konsentrasjonen. Det er ikke som noen annen trening, og det er så utrolig deilig for hjernen :-)

 

Særlig aikido-delen som stort sett består av slag.

Rått å få ut litt agg på den måten.

 

Hvordan gikk det med syklinga deres, dere som var så spreke?

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, syklingen gikk bra den og du verden så mye man kan få gjort på en dag når den starter sånn.

 

Jeg har brukt mye av tiden i dag til å fiffe meg litt. Etter en lang og varm dusj ble det farging av hår og litt stell av kroppen. Deilig! Det er så godt å kunne stelle seg litt selv uten å tenke på at en har dårlig tid.

 

Ellers så har jeg vaska klær (haugevis etter ferien). Skiftet på senger, kjørt i bursdag. Har fremdeles noen småting igjen før jeg drar på jobb kl. 1700.

 

Jeg har også kost meg sammen med mannen min før han reiste på jobb. Han kokte havregrøt til oss og så ble det litt yoghurt og frukt til dessert. Snadder!

 

Håper dere som prøver Ingers rugbrød blir fornøyde. Det kan rumle ganske voldsomt i magen de første dagene, hvis dere spiser bare dette brødet, men det gir seg etter hvert.

 

Ja, dette har vært en fin dag hittil. Håper det fortsetter sånn.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde dere virkelig kjent meg så hadde dere vært svimeslått av det faktum at jeg stop opp for 15 minutter og nå sitter i sykkelgbukse og treningsklær og prøver å spise. Det har vel aldri skjedd' date=' med unntak av da jeg reiste til England at jeg har vært oppe så tidlig, for jeg ELSKER å sove lenge!

 

Jeg klarte i går å overbevise en kollega om at å sykle tidlig på morgenen ville gjøre oss så utrolig fornøyde da vi dro på jobb etter på (hun var faktisk alt annet enn tung å be, sprek dame altså) så om en time sitter jeg og tråkker på en spinningsykkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jaja, må få i meg noe mat. Det går litt tregt med maten så tidlig, men en tekopp i tillegg setter nok fart på systemet!

 

Ha en fin dag dere!

 

 

Jeg har forresten selv fantasert om at alle vi avtaler en dato et år fram i tid der vi møtes og skryter av hverandre om hvor slanke og flotte vi er (samtlige skal ha klart å gå ned noe til da, om ikke nådd trivselsvekten enda...)

 

Klem fra frøken![/quote']

 

Jeg er svimeslått! Definitivt.

jeg kjenner deg ikke, men du sier du er B-menneske, og det har jeg et par andre venninner som også er. Hvis de må stå opp i otta er det stort sett de som er svimeslåtte og ikke jeg, men de har da sjelden sykkelshorts på seg på den tiden, det er ofte en dyd av nødvendighet.

 

Selv er jeg et sånt ekkelt A-menneske som synger i 5-tida om morgenen, forutsatt at jeg har fått 8 timer, og det passer jeg på å få sånn stort sett.

 

:-) Ha en fin ettermiddag alle sammen.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Jepp.

 

Ironisk at det er JEG som legger ut denne' date=' men jeg pleide å bake det før jeg visste at jeg var allergisk mot rug også.

 

her er oppskriften

 

1300 gram sammalt hvete fin

200 gram fin rug

200 gram helkorn hvete

2 pk gjær

2 ts salt

2 liter vann

1 dl linfrø

1 dl solsikkekjerner

litt sesamfrø (ikke nødvendig)

 

Sleng alt i en bolle og rør godt. Deigen blir mer som en røre (konsistens som en trykk risgrøt) La deigen heve i ca 1 time slå ut luft underveis hvis deigen blir diger. Bruk øste og fordel røra i tre smurte brødformer. Jeg pensler mine brød med litt vann og strør masse sesamfrø på toppen, men det er ikke nødvendig. Disse brødene trenger ikke etterheving og kan pakkes rett i stekovnen som er forvarmet til 220 grader. Stekes på nederste rille i ca en time. Ta brødene ut av formen og legg dem på rist til de er helt kalde.[/quote']

 

Imin oppskrift står det også 9 dl kruskakli! Identisk ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76
Ja hadde dere virkelig kjent meg så hadde dere vært svimeslått av det faktum at jeg stop opp for 15 minutter og nå sitter i sykkelgbukse og treningsklær og prøver å spise. Det har vel aldri skjedd' date=' med unntak av da jeg reiste til England at jeg har vært oppe så tidlig, for jeg ELSKER å sove lenge!

 

Jeg klarte i går å overbevise en kollega om at å sykle tidlig på morgenen ville gjøre oss så utrolig fornøyde da vi dro på jobb etter på (hun var faktisk alt annet enn tung å be, sprek dame altså) så om en time sitter jeg og tråkker på en spinningsykkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jaja, må få i meg noe mat. Det går litt tregt med maten så tidlig, men en tekopp i tillegg setter nok fart på systemet!

 

Ha en fin dag dere!

 

Jeg har forresten selv fantasert om at alle vi avtaler en dato et år fram i tid der vi møtes og skryter av hverandre om hvor slanke og flotte vi er (samtlige skal ha klart å gå ned noe til da, om ikke nådd trivselsvekten enda...)

 

Klem fra frøken![/quote']

WOW, du imponerer (igjen)!

Jeg tror det hadde vært gøy å møte dere "live", og vi trenger jo ikke vente et helt år :-) Da kan vi ta noen reale treningsøkter med Frøken, og spise grønnsaker og drikke vin etterpå. Evt. grønnsaker, vann og bittelitt kake... hehe. Og ikke minst: DANSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imin oppskrift står det også 9 dl kruskakli! Identisk ellers

 

Ah, visste det var noe som manglet, sorry.

Takk, frøken.

 

Jeg pleide å putte oppi litt mandler av og til også, altså helknørvede mandler knørva i kjøkkenmaskinen. Det gjør brødet ganske saftig.

 

Å fy fullern, nå kjenner jeg hvordan jeg savner brød.

Jeg kjenner en sprekk komme.. den har kommet glidende i et par uker nå.

2 feite stykker grovt brød med et fint lag med sånn hjertego margarin og geitost!

Eller gulost. Eller et stykke med hver kanskje... mmmmmmmmmmmmmm

Lurer på når jeg skal skeie ut med det?

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jøss, 30 dager, burde jo fått en slags medalje for god og fet tjeneste :) hehe.

 

Men dere, å stå opp kvart over fem er definitivt ikke noe jeg kommer til å gjøre så veldig ofte, men i dag var det helt fantastisk. Jeg og min kollega ankom lærerværelset i vått hår og med sjokkrosa kinn og glis som var på grensen til det latterlige! Vi klarte ikke å holde oss og hylte ut at vi hadde vært på spinning!

 

Treninga i seg selv var deilig, med unntak av skuldre og nakke som nok en gang slo seg vrang. Det var ikke gøy, men jeg fullførte likevel dragene med over 90% av makspuls sittende. Dvs jeg stod de to førstse fireminuttersdragene og den første havldelen av de to siste. Er fornøyd med det. Skal prøve å gjøre denne timen til et fast innslag hver andre uke når sambo er hjemme i perm.

 

Ellers skal jeg utnytte tida fram til påske med å bygge opp formen litt. Kjenner jeg trekkes mot alle godsakene vi har i hus, og det er da snakk om mat nå, for godterier har vi ikke. Like før jeg hiver meg rundt og baker boller forresten, eller sjokoladekake. Det er rart egentlig at det er sånn, for jeg tar krom og spiser regelmessig. Det er ikke så mye det fysiske behovet for noe, men jeg kjenner veldig mentalt behov for å kose meg. Jeg trenger ikke å å ha lyst PÅ sjokolade, men samtidig kjenner jeg at jeg har lyst til Å kose meg med sjokolade. Rart.

 

Men for at jeg ikke skal sprekke så blir det nok en rute med mørk kokesjokolade hvis jeg har igjen i kveld. Jeg trener såpass mye at det er ikke det som velter lasset hvis jeg bare tar en rute.

 

Hoppet over å gå på vekta i dag. I likhet med snuppelure vet jeg at den ikke har noe godt å fortelle meg, så det lar det gå noen dager nå så får jeg være flink til å mosjonere! I helga drar vi ut på hytta igjen. Dersom det blir meldt finvær tar vi med syklene og satser på årets første sykkeltur. Jeg blir så våryr av å sykle når sola varmer og snømengdene minker.

 

I dag da jeg tittet meg i speilet på jobb så jeg at jeg har gått tilbake til gamle synder på klesfronten. Jeg var dekket fra topp til tå med en diger god svart ulljakke som gir meg sikkert enda 15 kg overvekt. Jeg føler at når jeg kler meg slik jeg vil,s å blir dt litt utfordrende i og med at jeg står bøyd over elevene og hjelper de med oppgaver og sånt. De klærne som er flatterende for min kropp er liksom litt utringet, og det er ikke helt kult når øynene er helt andre plasser enn i skriveboka. Så jeg lurer på om jeg må ta meg råd til å kjøpe et par singletter som går høyere oppe på brystkassa til å ha under de toppene som faktisk kler meg.Jaja, man skal jo føle seg vel selv om man er ei skolefrøken også :)

 

Nå skal vi avslutte eksamensskrivingen, for i morgen skal den sendes inn. Kryss fingrene for at dette går bra, for vi må stå på denne for å komme inn på personlig trenerkurs til våren!

 

Ha en strålende og våryr kveld!

 

God klem fra frøken altfortrøttilåskriveoppgavenå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Ah' date=' visste det var noe som manglet, sorry.

Takk, frøken.

 

Jeg pleide å putte oppi litt mandler av og til også, altså helknørvede mandler knørva i kjøkkenmaskinen. Det gjør brødet ganske saftig.

 

Å fy fullern, nå kjenner jeg hvordan jeg savner brød.

Jeg kjenner en sprekk komme.. den har kommet glidende i et par uker nå.

2 feite stykker grovt brød med et fint lag med sånn hjertego margarin og geitost!

Eller gulost. Eller et stykke med hver kanskje... mmmmmmmmmmmmmm

Lurer på når jeg skal skeie ut med det?

 

antonia[/quote']

 

hvis det gjør deg syk må du ikke skeie ut med det vennen. Da må du heller finne noe annet å skeie ut med! Men jeg er enig i at det er godt det du beskriver der. Jeg er veeeeeldig glad i veeeeeldig grovt brød, så lenge det er saftig og ikke tørt :) Og det er fordelen med Ingers rugbrød (spiser ikke annet brød vi), det er skikkelig saftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med resten av eksamen frøken og sambo:) Ja , det med å føle for å skeie ut med sjokolade og sånne ting, tror jeg kommer av at man har skeiet ut i helga også har ikke psyken kommet seg helt enda, Den tror liksom det bare er å fortsette å ha lyst på/spise sjokis, kaker osv. Å du og du så kreativ man kan bli av sånne såkaldte sukkerbehov. Hadde det sånn igår, så var mektig stolt over at jeg ikke heiv meg rundt og lagde vaffler selv om unga maste om det. Men hva er det med det søte som gjør at man tror at det liksonm er så godt? vi vet jo det om vi klarer å holde oss unna ei stund, blir sjokkis og andre søte ting så søtt at vi blir kvalm av det, men dessverre virker det som om det er noe som går fort over;) Vi lærer oss fort og spise søtt igjen, virker det som. Ja, ja vi lærer kanskje engang. Nå skal jeg dras å bowle sammen med resten av familien. Ha en fin ettermiddag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

 

Jeg ser at det er så mange som sier de skal gå ned 15 kg og 24 kg og 8 kg innen da og da... og jeg innser at jeg klarer ikke helt å telle det på den måten.

Jeg skal ned 15 kg fra der jeg startet. Men jeg greier for det første ikke å se for meg målet der i det fjerne selv om jeg har satt det. Og for det andre så klarer jeg ikke å si at det skal være innen en viss dato.

 

Jeg startet på 75 kg (offisielt 74,4 siden det var det jeg veide akkurat på kursstart).

Har gåt ned til 70,9 og er kjempeglad for det, så klart. Målet mitt nå er å se 6-tallet. I løpet av ca 2 uker bør jeg veie et eller annet med 69. Når jeg har nått det målet, er neste mål 65. Hvor lang tid jeg bruker dit, det vet jeg ikke.

 

Jeg driver nemlig og vinner en kjempeseier.

En megavanvittigfantastiskformidabelkjempeseier!!!!!

Jeg har ikke sprukket og spist eller drukket noe jeg ikke tåler på 7 uker.

7 hele uker uten en eneste potet eller skje med mais eller brød eller pasta eller ris eller eller eller..... det er bare så utrolig deilig. Sveller ensten ikike, trykket i kroppen er i ferd med å forsvinne og den vektnedgangen jeg har hatt er virkelig en ekstra-gevinst.

 

Det virker bare lettere å fokusere på slanking og følge et program som mange andre forholder seg til enn å fokusere på alt jeg ikke kan spise eller hvorfor jeg ikke kan det.

 

Jeg er livredd for å tape muskelmasse, og vil ikke ned for fort. Ser at armene begynner å shape seg, og det er litt tøft :-)

 

Så mitt mål nå, er å se 6-tallet. I løpet av ca 2 uker.

Det gleder jeg meg til.

 

Ha en super kveld alle :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zerlina

I min andre uke av mitt nye liv har jeg slett ikke sprukket, men det er et men her.

Jeg tar av og til ekstravakter på en bolig for psykisk utviklingshemmede. Og jeg har nå jobbet to nattavakter denne uka og har to igjen. Alle fire beboerne sover og det er nada å gjøre men jeg har ikke lov å sove. Jeg sitter da i en lenestol i ti timer. Mine forsetter om frokost, lunsj, middag og kvelds + mellommåltider går fyken for jeg kjeder meg og spiser på natta. Konsekvensen er at når jeg har sovet til langt på dag etter vakta spiser jeg middag. Så spiser jeg ikke før jeg drar på jobb. Der sitter jeg da og leser dårlige kjærlighetsromaner mens jeg spiser knekkebrød, salat, nøtter, drikker Pepsi Max osv osv.

 

Får ikke engang til å skrive opp hva jeg spiser her inne når det blir bare tull i systemet om dere forstår. Tror jo ikke egentlig at jeg får i meg for mange kalorier, men skulle bare ønske jeg kunne klart å holde meg til å spise på dagen.

 

Har fått trimmet et par dager denne uka, men det blir sånn surr når hverdagene mine snus på hodet. Til vanlig er jeg lærer og har klart iallfall foreløpig å spise lite men ofte. Men kanskje må jeg bare komme meg gjennom denne uka ustrukturert som den er og når skolen starter igjen neste mandag får jeg gå tilbake til mitt vanlige liv.

 

Ellers så syns jeg av og til det er vanskelig å skrive ned hva jeg spiser. Hjemmelaget pizza f.eks. Tok meg jo en evighet å dele pizzaen ned i sine minste bestanddeler og gjette på hvor mye av hver ting jeg spiste.

Eller en baguette med kylling på kafè. Blir så mye gjetting.

 

Egentlig så vet jeg ikke hvor nøye det egentlig er. Jeg vet jo med meg selv at jeg har vært flink. Ikke spist godteri og har tatt bare pittelitt saus på middagen. Og da må det bare gå den rette veien vil jeg tro.

 

Nå er det ikke lenge før jeg skal på nattevakt igjen. Tar med meg en diger bolle salat, ris og kylling. Gir blaffen i at bollen er stor. Har nesten ikke spist i dag så det unner jeg meg med glede.

 

Så det var ei anna fra Bodø her (Rina). Aner ikke hvem du er, men moro å se noen fra samme sted som meg.

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var ei anna fra Bodø her (Rina). Aner ikke hvem du er, men moro å se noen fra samme sted som meg.

 

Hei:) ja det er litt artig at det er flere fra Bodø. God nattevakt, så kommer du nok inn i spising igjen når du er ferdig med denne uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Snakk om å gå seg på en smell og bli så rykende forbanna! Satt her og redigerte siste gang på oppgaven (vi måtte ta opp eksamen da vi ikke bestod til jul...) og tok for sikkerhets skyld en siste titt gjennom kravene til oppgaven. Der viste det seg at siden vi leverte inn forrige eksamen (jeg sier vi, men det er sambo) så har de kuttet ned på max antall sider!!!! Nå har sambo sittet her og slitt for å kutte ned på oppgaven for å få den ned til 12 sider (det var sist tillatt med 4 sider vedlegg og illustrasjoner i tillegg!!!) og når det endelig er gjort viser det seg at oppgaven måtte kuttes med enda 4 sider!!!!!! Jeg fisket fram oppgavearket fra sist og sammenliknet. Arkene ser helt identiske ut, med unntak av at datoen er endret, og fordi jeg leste grundi gjennom ser jeg at de i én eneste setning har endret ordlyden og kuttet oppgaven med 4 sider! Ikke noe NB eller utheving eller noe!! Så nå har de siste timene som egentlig skulle brukes til å dobbelsjekke kilder, lese korrektur osv blitt brukt til å skjære ned på en oppgave som vi allerede har kuttet ned 3 sider på. Totalt 7 sider med blodslit som ikke er verdt en pøkk! Som lærer vet jeg da at en oppgave blir bedre når unødvendigheter nevnes og gjentas osv, men akkurat nå er jeg redd for at vi kanskje har kutta noe som ikke skulle vært det. Skjønner dere? Har sånn klump i magen og vondt i hodet at gråten ikke er langt unna nå, bare av rent sinne!

 

Men men. Nå er utskriftene klare til å pakkes i konvolutten, så da er det ikke mer å gjøre eller bekymre seg over, for nå er det ute av vår (hans) kontroll likevel!

 

Nå skal jeg soooooooooooove, og ikke stå opp før kl seks i morgen!

 

Ha en god natt!

 

Klem fra frøken not-too-pleased

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hallai, her er jeg borte en dag fra dere, også har det kommet omtrent tusen nye innlegg siden sist! Hjelpe meg her er det virkelig aktivitet om dagen :)

 

Til Frøken: Uff og uff, det var kjipt med oppgaven. Men den blir sikkert bedre av det, skal du se! Lykke til i hvert fall.

 

Nå skal jeg legge inn dagens konsum, så får vi se hvordan dagen har gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melkorka

Frøken: Så utrolig kjipt med den oppgaven. Jeg synes absolutt de burde ha fremhevet det på en eller annen måte at oppgaven er forandret!! Jeg så du har vært på spinning. Det skal jeg prøve for første gang i mitt liv til lørdag. Gru-gleder meg!!

 

Antonia: Grattis med 7 uker. Det er jammen bra. Jeg lurer på om du kanskje har samme allergi som en venninne av meg. Hun fikk plutselig allergi mot en hel haug av ting. Hun fikk ødem og eksem og klødde i hele huden. Hun har nå gått på en streng diett (hun kan spise speltbrød, men det er det eneste kornproduktet) i et år og har hatt veldig gode resultater av det. Hun har sikkert tatt av seg nærmere 20 kg også :)

 

Men vet dere hva. Jeg kjøpte som sagt krom i går. Jeg har tatt to tabletter i dag. En til frokost og en etter middag. Og jeg har IKKE søtsug!!?? Er det mulig at det virker så bra? Jeg var og handlet i stad og kunne tusle forbi all sjokkisen uten å ha det minste lyst på. Ikke det minste altså!! Utrolig, det har ikke skjedd... hm.. noengang tror jeg. Jeg håper ihvertfall at det fortsetter å funke og om det gjør det er det rett og slett et mirakel :)

 

Men er det noen bivirkninger av krom? Jeg har i hele dag vært veldig sulten. Og tørst. Veldig tørst. Har sikkert drukket 3 liter. Og spist godt hele dagen... er det normalt? F.eks spiste jeg 3 grove brødskiver med div pålegg til lunsj. JEg var fortsatt sulten (jeg pleier å være mett etter dette) og spiste en liten banan. to timer etter dette var jeg skrubbsulten igjen, og spiste en grov baguett med skinke og eggerøre... merkelig... Noen som opplever det samme?

 

I morgen skal jeg på BOSU trening igjen. Det er knallgøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Må bare si god natt til alle de flotte jentene på denne tråden også!!!!

Og til deg på hotell, pass deg pass deg... det er så vemmelig ekkelt å dra hjem stinn i magen og med bilringer som henger dobbelt tunge. Jeg vet, fordi jeg var der i helga. Ett kilo opp på en helg, og to uker for å komme tilbake. Skitt!!!

Dyrt betalt.

Men alle andre gleder må nytes sakte og lenge og godt :-))

Hei då til dere alle.

I morgen er en ny dag med nye muligheter og gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Men vet dere hva. Jeg kjøpte som sagt krom i går. Jeg har tatt to tabletter i dag. En til frokost og en etter middag. Og jeg har IKKE søtsug!!?? Er det mulig at det virker så bra? Jeg var og handlet i stad og kunne tusle forbi all sjokkisen uten å ha det minste lyst på. Ikke det minste altså!! Utrolig' date=' det har ikke skjedd... hm.. noengang tror jeg. Jeg håper ihvertfall at det fortsetter å funke og om det gjør det er det rett og slett et mirakel :)

 

Men er det noen bivirkninger av krom? Jeg har i hele dag vært veldig sulten. Og tørst. Veldig tørst. Har sikkert drukket 3 liter. Og spist godt hele dagen... er det normalt? F.eks spiste jeg 3 grove brødskiver med div pålegg til lunsj. JEg var fortsatt sulten (jeg pleier å være mett etter dette) og spiste en liten banan. to timer etter dette var jeg skrubbsulten igjen, og spiste en grov baguett med skinke og eggerøre... merkelig... Noen som opplever det samme?

 

I morgen skal jeg på BOSU trening igjen. Det er knallgøy :)[/quote']

 

Jeg opplever også det samme etter å ha begynt med krom. Er sulten nesten konstant, men ikke noe søthunger. Rart!

 

Nå er jeg helt ør i hodet etter gårsdagens strabaser. Var så sliten da jeg fant senga at jeg glemte å ta ut kontaktlinsene og nå er øya klistra igjen. Så irritert at jeg nesten hylte da sambo spurte meg "Koffer glæmt du å ta ut dæm da?" For et idiotisk spørsmål, men samtidig beskrivende av sambo, for han glemmer aldro viktige ting, en bra kvalitet.

 

Skal prøve å våkne med en kopp te nå, så får vi se om det hjelper før lillegutt våkner. Har litt vondt i magen, for jeg skal levere han i barnehagen etterpå og han gråt så innmari sist... Skal være der dobbelt så lenge i dag som sist også! Huff!

 

Ha en fin dag da damer!

 

Klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...