Gå til innhold

Overvektig


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gratulerer med morsdagen mine damer' date=' og gratulerer til meg som MÅ gå ned i vekt nå, slik at jeg ikke skal ende opp på 120 kg om åtte mnd :P

 

Finfin dag, styggvond tå, så nå MÅ jeg til legen.

 

Klem[/quote']

 

Å jasså?? Ble nysgjerrig jeg også. Er det noe på gang eller? Gratulere med morsdagen du også forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

VEl, jeg tok en test på lørdag og der stod det med bokstaver GRAVID, så ja det er jeg! JIPPI!

 

Men denne gangen får ingen vite det, andre enn dere anonyme her inne, for jeg orker ikke å ringe rundt og forklare om det skulle gå galt slik som sist...

 

Hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEl' date=' jeg tok en test på lørdag og der stod det med bokstaver GRAVID, så ja det er jeg! JIPPI!

 

Men denne gangen får ingen vite det, andre enn dere anonyme her inne, for jeg orker ikke å ringe rundt og forklare om det skulle gå galt slik som sist...

 

Hihi :P[/quote']

 

Gratulerer Frøken Frue, krysser fingrane for deg denne gangen.

 

No må du komme deg til legen med den tåa di du. Du kan ikkje gå slik.

 

Ha ein fin fin dag.

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Tusen takk. Sitter på jobb ved siden av ei som gomler sjokkis og jeg har lyst på, men skal ikke ha. Spiser speltknekkis i stedet jeg :) Har ikke lyst på svangerskapsdiabetes...

 

Ellers er jeg trøttis i dag... Må øke aktivitesnivået og komme meg litt ovenpå igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Sitter på jobb ved siden av ei som gomler sjokkis og jeg har lyst på' date=' men skal ikke ha. Spiser speltknekkis i stedet jeg :) Har ikke lyst på svangerskapsdiabetes...

 

Ellers er jeg trøttis i dag... Må øke aktivitesnivået og komme meg litt ovenpå igjen...[/quote']

 

 

Då er spelt knekkisen mykje betre, og mykje sunnare.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gode nyheter, Frøken frue! Så koselig med en til. Jeg krysser fingre og håper at det går bra denne gangen.

Han er vel ca 3 år, lillegutten din, nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jepp, det stemmer :)

 

Her er det forresten jubileum. Det var to år siden vi startet denne tråden på torsdag. Dvs at jeg har kjent en del av dere i to år! Det er ikke lite!!!!

 

Gratrulerer med to år som Overvektige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg også!!

 

I dag har jeg begått majortabben... Glemte av matpakken (frokost og lunsj) og pengeboka hjemme. Sitter her på jobb nå og er sulten og oppgitt... Kom til å tenke på den første runden jeg gikk GRete Roedekurs. Jeg spiste ikke frokost før jeg begynte det kurset. Jeg strevde med å få i meg frokosten under kurset og klarte det ved å spise den på jobb etter å ha syklet en liten mil for å komme dit. Det hjalp. Nå er frokost en nødvendighet. Dagen blir ødelagt uten. -Heldigvis har jeg noen speltknekkebrød liggende her som jeg kan knaske på til en kollega kjøper med lunsj. Liten tue kan velte stort lass!!

 

Er spent på å gå på vekta i morgen. Ga ball i kaloriene i helga, men har vært flink ellers. Pepsi max har fått sparken, igjen, og mørksjokolade og lettpotetgull er det eneste som får komme på besøk hos oss.

 

I morgen har jeg fri fra undervisning, så da skal jeg spasere til barnehagen med lillegutt på akebrett før jeg setter meg hjemme og jobber. Det blir godt. Jobbet jo mye mer før jul, så det er deilig å kunne gjøre litt forskjell på dagene nå.

 

En oppmuntret og sulten hilsen fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å makka snø for første gang denne vinteren. Gubben har brøyta 3 ganger i dag for her snør det gamle kjerringer og lommetørklær. Fortsetter dette til helga tror jeg sannelig jeg må grave fram skiene hvis jeg finner dem under mange års oppsamlet rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Kvalm og salthungrig, huff jeg skulle gjerne bare ikke hatt lyst på NOE som helst...

 

Eller, jeg kan ikke synes synd på meg selv, for jeg er i god form, bortsett fra når jeg hiver innpå meieriprodukter. Da blir jeg kvalm. Mannen min har kjøpt inn superchips som er nødproviant. Ikke åpnet enda, men det er fordi jeg la meg tidlig i går... Det er et lurt triks forresten; å legge seg tidlig når man er sugen på noe. For etter man har pusset tenna og lagt seg, så står man jo ikke opp og leter i skapene... Leser bok på senga, og det funker godt kl ni om kvelden... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Våknet halv fem i morges av arm som var dovnet bort. stod opp fem og dusjet før jeg kokte meg te og leste bok. Er trøtt som få nå, men ferdig med ukas undervisning, så jeg kan senke skuldrene. Vinterferie nå :)

 

Har ikke lyst på noe mat. Det blir til at jeg ikke spiser og dermed går på en smell. Jeg har det sånn i blant at jeg mister matlyst og er matlei, og jeg er ikke typen so klarer å "presse" i meg mat jeg ikke har lyst på, dessverre...

 

En ting jeg har lyst på er Jordbærpikenes Cæsarsalat, så jeg skal dra og kjøpe det etter møtet etterpå. Det er ikke det værste jeg kan spise.

 

Har heller ikke klart å holde på maten i dag, men løper ustanselig på do (beklager at jeg sier det rett ut...) og det er ikke kult å lage masse dolyder poå jobb... Det er flaut, og spesielt når de andre så forståelsesfult ser en annen vei når jeg kommer ut slik at jeg skal slippe å si "Jaja, det stinke drit innjpå dær, for æ har gjort nommer to, men det e jo bare natuli.."

 

Lillegutt kalte meg Mammabæsj i morges. han skulle bare visst hvor rett han hadde...

 

En uvel klem fra frøken frue med vinterferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hehe, det skal jeg gjøre.

 

I kveld skal jeg på byen og da skal jeg på med strunken og glatte ut kurvene litt :) Så svart skjorte og svart kroppsnær vest og svarte bukser, svarte sko og svart blikk ;) Og munkholmer i glasset :)

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å lese meg opp på hele tråden din, siden jeg falt ut. Men mener å huske at du skrev noe om slankepiller, for et år sida eller så?

 

Jeg er litt desperat, for helt siden jeg gikk på Grete Roede, og gikk ned 25 kilo på et år, så har jeg hatt en sånn intens sult. Var vel igrunn bare vilje, som fikk meg ned de siste 5 kiloene. Og da både spiste jeg nok, tok div, kosttilskudd,drakk vann til måltider, tok proteinpulver etter trening, og jeg vet ikke hva. Jeg bare aksepterte til slutt, at jeg kom til å føle sult så lenge jeg spiste mindre enn jeg forbrant.

Problemet er vel at jeg nesten har hatt sulteangst etter det. Har vanskelig for å bli mett, når jeg spiser alt mulig til vanlig, og får helt hetta av tanken på å sulte.

Nå har jeg helt sikkert gått opp 10 kilo, etter at jeg gikk ned første gang på kurs. Og sitter i den festlige situasjonen at jeg er kronisk sulten OG tykk. Herlig..

 

Nå er jeg ikke mye keen på å stappe i meg mer medisiner, eller bruke penger på det. Men blir så deprimert og nede av hele situasjonen, at jeg tenkte at hvis det ikke snur litt av seg selv nå (som jeg har begynt å trene, og følge matplanene igjen), så er det kanskje verdt å vurdere ihvertfall.

 

Hva er din erfaring fra det der? Hva slags piller fikk du?

 

Grattis med baby i magen:)

klem

(ja, hører gjerne fra andre som har prøvd også. Må jo være tidenes mest populære tråd det her, med mange lesere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Amathea. Gjett om jeg forstår deg!!!!

Jeg har prøvd det meste av piller, men desverre, ingen ting har bitt på meg.

Det eneste som nytter er ned med kaloriinntakert, og så den sunne treninga som jeg ikke greier.

Det er visst bare the hard way.

Men du, mitt triks for ikke å bli helt deppa, er å shine meg opp litt når jeg går ut. Kle meg med omhu, slik at jeg ikke føler meg feit. Bare litt stor og flott.

Lure meg selv, ja visst. Men jeg kan ikke gå helt i kjelleren heller. Prøver å passe meg, men jeg er ikke noen suksesshistorie. Jeg har gått ned, og opp, ned og opp, nå går jeg veeeeldig sakte ned.

Se deg i speilet og smil til deg selv. Du er utrolig flott, og det kan bare bli enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu godt man ikke er den eneste som sitter alene på en sådan kveld.

Kjenner det er litt slitsomt med valentine, når til og med den autistiske naboen har klart å dra i land en date, før meg. He he.

Neida. Ifjor så tvang jeg han jeg var "sammen" med (eller hva det var), til å ta meg med ut. Og det er jaggu den siste gangen jeg skal presse noen til å sette pris på meg.

Ihverfall:

Takk for fine ord:). Men jeg tenkte på et legemiddel. Reducktil, eller reduxil, eller noe i den stilen, som man må ha på resept. Ikke div.kosttilskudd.(ja, det er et kosttilskudd med nesten samme navn. Men jeg tenker altså på legemiddelet)

 

Vurderte nesten å starte med det der "go123", helt til jeg googla det. Smaker visst helt forferdelig. Ikke at jeg er sånn som kunne levd på pulver alene heller. Vet ikke hvor mange ganger jeg har begynt hallusinere, etter to dager uten fast føde. Men bytte ut et par måltider, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...