Gå til innhold

Overvektig


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Ikke dårlige nyheter, men forvirrende og lite fintfølt informasjon...

 

Var på ny undersøkelse i går. Fortsatt ingen sukker eller proteiner i urinen, men forhøyet blodtrykk så må tilbake på mandag. Veier nå 86 kg og er fornøyd med det. to uker igjen og om tre uker er jeg tobarnsmor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,1k
  • Created
  • Siste svar

Får håpe du er tobarnsmor om tre uker...

Min første ble født 6 dager før termin, og nr. 2 måtte tas ut med makt 11 dager over termin. Hadde aldri trodd jeg skulle gå over tiden med nr.2. Håper du slipper det, det var lange dager...

Flott at det går relativt bra med helsen. Kjedelig med høyt blodtrykk, men du har jo ikke lenge igjen nå så jeg håper det går bra.

Ønsker deg lykke til med fødselen, er litt spent jeg. Kan ikke huske om du har skrevet om det blir gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Det blir en gutt og jeg vet han er ute om tre uker fordi jeg kommer til å bli satt i gang rett over termin pga faren for stor unge og rifter... Så her er det nedtelling om dagen, men lite/ingen god søvn. Det er kjipt for når man sover dårlig spiser jeg dårlig også... Mister matlysten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

huff da :(

håper ting ordner seg litt etter litt når gutten kommer :)

gratulerer med gutten som kommer<3 om maten ikke blir så bra med det første, så får du ialle fall trim av alle trilleturene :D

 

lykke til<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en gutt og jeg vet han er ute om tre uker fordi jeg kommer til å bli satt i gang rett over termin pga faren for stor unge og rifter... Så her er det nedtelling om dagen' date=' men lite/ingen god søvn. Det er kjipt for når man sover dårlig spiser jeg dårlig også... Mister matlysten...[/quote']

 

Uffda, da skjønner jeg at du ikke har det så godt om dagen. Krysser fingrene for at det går fint med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
huff da :(

håper ting ordner seg litt etter litt når gutten kommer :)

gratulerer med gutten som kommer<3 om maten ikke blir så bra med det første' date=' så får du ialle fall trim av alle trilleturene :D

 

lykke til<3[/quote']

 

Takk for omtanken :) JA trilleturer er jeg god på. Startet med de tvert med forrige gutten, men mista melka med en gang så ingen drahjelp der hva vekt angår... Denne gangen håper jeg puppen frister mer enn flaska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Uffda' date=' da skjønner jeg at du ikke har det så godt om dagen. Krysser fingrene for at det går fint med deg:-)[/quote']

 

I natt har jeg sovet relativt godt. Ikke vært oppe på do eller noe, men hendene dovner bort innimellom, noe som irriterer meg voldsomt. Føler meg relativt opplagt og skal gå en rolig tur når mann og sønn kommer hjem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Så bra du fikk sove greit i natt da :(

passer veldig fint med en tur ut nå jeg er jo så nydelig vær ja ialle fall her jeg bor :D

når sånn a forventer du at neste man kommer til verden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Så bra du fikk sove greit i natt da :(

passer veldig fint med en tur ut nå jeg er jo så nydelig vær ja ialle fall her jeg bor :D

når sånn a forventer du at neste man kommer til verden da?

 

termin 16/10 så nå er det bare 9 dager igjen...

 

Har holdt vekta godt de siste ukene, selv om det vel ikke er helt fortjent... Har ikke matlyst og spiser mye tull, men men. Jeg gidder ikke stresse med det...

 

I dag er første dag på lenge med finvær her, så i dag skal jeg gå en liten tur med mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

4 dager igjen til termin og 87 kg. Fortsatt 1 kg lettere enn før svangerskapet. HAr gått tur hver dag, selv om det ikke har vært lange greiene. HAr også tatt i et tak hjemme, så har ikke sittet på baken hele tida og stappet i trynet. Ingen matlyst, men snavler litt i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom store deler av tråden din her for et par uker siden, og jeg må jammen si du har vært superflink gjennom dette svangerskapet :-) Termin i dag, lurer på om det skjer i dag? Eller om du fikk i går? Lørdag? Jaja, ville bare skrive en kommentar på at du har vært skikkelig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Leste igjennom store deler av tråden din her for et par uker siden' date=' og jeg må jammen si du har vært superflink gjennom dette svangerskapet :-) Termin i dag, lurer på om det skjer i dag? Eller om du fikk i går? Lørdag? Jaja, ville bare skrive en kommentar på at du har vært skikkelig flink![/quote']

 

Hei og tusen takk!

 

Håper å komme sterkere tilbake her inne etter fødselen. Akkurat nå er jeg ikke særlig flink, men heldig med lite vektoppgang :=) Men må skjerpe tvert ungen er ute, for jeg har brent meg før på vektoppgang etter fødsel heller enn før fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
å så spennende :)

du må fortelle oss hvordan det gikk da :)

håper fødselen går bra<3

masse lykke til<3

kos deg masse med ungen :)

 

Heia, termin i dag og ingen tegn til baby. Håper det skjer noe i løpet av natta, for vi har nemlig barnevakt så hadde passet så bra :D

 

Vekt i dag 87,5 (-0,5 siden januar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Lykke til med med nr 2' date=' frøken frue.

Håper for din skyld at det ikke blir lenge til.[/quote']

Hei og takk for sist!

 

Jo takk, jeg går egentlig bare og tramper for jeg vil så gjerne bli ferdig NÅ!!! Og når jeg er ferdig, kommer jeg tilbake hit og plager dere igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Fortsatt ingen baby, så nå vasker jeg ned kjøkkenet til jul. Spretter opp og ned av benkene som enn annen ungfole og håper at, om ikke annet, så blir det skinnende rent snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Ikke noe skjedde i natt annet en søvnløshet, så nå er jeg så ferdig at jeg skal finne senga. Har vært på kontroll på sykehuset og alt står bra til med både blodtrykk og urin, så ingenting å bekymre seg for, bare veldig veldig veldig lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Ja fortsatt gravid og manglende på søvn... Skal på kafe med mamma nå for å få tida til å gå og for å få rørt kroppen litt. PGa kjapp fødsel sist er jeg litt pysete for å ut og gå alene disse dager i fall noe plutselig setter i gang og ingen er der. Har fått beskjed om å dra på føden straks jeg får rier... Så jeg blir litt isolert kan jeg si.

 

Men nå skal jeg på kafe of drikke cola og spise sjokoladekake og bare kose meg :P HA en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fortsatt gravid og manglende på søvn... Skal på kafe med mamma nå for å få tida til å gå og for å få rørt kroppen litt. PGa kjapp fødsel sist er jeg litt pysete for å ut og gå alene disse dager i fall noe plutselig setter i gang og ingen er der. Har fått beskjed om å dra på føden straks jeg får rier... Så jeg blir litt isolert kan jeg si.

 

Men nå skal jeg på kafe of drikke cola og spise sjokoladekake og bare kose meg :P HA en fin dag!

 

 

Kanskje ein biltur på ein litt humpete vei er tingen :P

 

 

Lykke til med det som er nært foreståande vertfall.

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Kanskje ein biltur på ein litt humpete vei er tingen :P

 

 

Lykke til med det som er nært foreståande vertfall.

 

Klem Fjellgeita

 

Er du her?? Så koselig!!! Ja det ble en fin tur og jeg fikk da slått ihjel litt tid... Og brukt litt penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, venter fortsatt???? Lange dager det der... Ikke at jeg har noen erfaring selv, men har møtt en del overtidsgravide i forbindelse med studiene...

 

Blir godt å få det overstått! Og godt å få livet på rett spor igjen :-)

 

Krysser fingre for verdens letteste fødsel for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Uff da' date=' venter fortsatt???? Lange dager det der... Ikke at jeg har noen erfaring selv, men har møtt en del overtidsgravide i forbindelse med studiene...

 

Blir godt å få det overstått! Og godt å få livet på rett spor igjen :-)

 

Krysser fingre for verdens letteste fødsel for deg :-)[/quote']

 

Tuuuusen takk! Håper jeg ikke har mulighet til å skrive inn i morgen fordi jeg er på sykehuset :P OG uansett om det skjer i dag eller om et par dager er vi et skritt nærmere lillegutts :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...