Gå til innhold

Overvektig


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Ingen dans i dag. Jeg har spist det jeg har kommet over og hatt hodepine. MEN jeg har hatt en bra dag rent jobbmessig og det er digg. Det hjalp med utblåsningen i går og blanke ark i dag.

 

Hvordan har dere hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Føler meg såååå alene her inne. Hvor ER alle sammen hen?

 

Jeg har gått til jobb i dag og skal nå hente lillegutt på akebrett og gå hjem igjen. Kose oss skal vi.

 

Ha en god helg alle sammen!

 

Klam klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla
Føler meg såååå alene her inne. Hvor ER alle sammen hen?

 

 

Ville bare si hei, veldig fin tråd, koselig å lese den... Du er jo ikke alene her selv om de andre på tråden er litt travle om dagen ;)

Og når de kommer tilbake er det jo hyggelig at de har vært savna!

 

Stå på, det er inspirerende å lese innlegga dine. Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Tusen takk. Og egentlig vet jeg jo de er her, må bare tillate seg litt selvmedlidenhet innimellom ;) Og ja, jeg savner alle de flotte damene når jeg ikke er på nett. De gir meg noe å tenke på og inspirasjon til å leve et godt liv. Ikke alltid jeg er like inspirert, men det er gjerne da det er mest verdt å ta turen innom :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for at vi skal stikke av. Nei, her er det så koselig skal eg seie deg, blir nok her lenge. ;)

 

Her går det mot slutten av vinterferien, snøen forsvann likefort som den kom. Her prisar vi våren for tida. Eg har gått turer kvar einaste dag i veka unnateke idag. Idag har eg vore med og hjelpt litt til med å rydde vekk kvist. Ungane har dratt den i dungar.

 

God helg Frøken Frue(eg stikk innom sjølvom det ikkje er allltid eg legg att visittkort:)

 

Kos deg med vetleguten, ta ein aketur for meg og de. d035.gif

 

Klem

 

fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Utrolig deilig helg. And the cat's out of the bag... Har fortalt foreldra våre, så nå er det ingen hemmelighet lengre... Jeg har bare kost meg med familien min i helga iog det har vært utrolig deilig. Var ute i tre timer i går og sparket til og fra bilbioteket der vi lånte bøker til lillegutt. Han storkoste seg. Jeg må bare si det, den gutten er god. JEg sier "Glad i dæ Imreguttt" og han svarer "Jeg er glad i deg jeg også Mamma" på skikkelig bokmål. Han er bare skjønn. Og veldig glad i mammaen sin og pappaen sin. Deler ut nusser og koser og sier han savner oss.

 

Jeg er lettrørt i dag. Har hulket meg gjennom Himmelblå nå og skal til å legge meg. Har drikket en brønn med vann i dag og løper på toa hele tiden. HAr spist det jeg har hatt lyst på og ikke vært særlig uvel. Bare trøtt, trøtt og atter trøtt...

 

Ha en deilig natt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er innom en liten tur etter jobb (slutta kl. 0100)

 

Håper alle her inne har det bra.

 

"Snakkes" senere for nå må jeg finne senga. Skal på jobb igjen i morgen

 

Ha en fin uke alle sammen!

 

Klem Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Lillegutt har holdt meg våken i hele natt. Han har skreket til innimellom, så enten har han vondt eller så har han drømt. Jeg føler meg uthvilt likevel, men utsetter arbeidsstart en time i dag slik at han får sove ut. Stakkar nurket.

 

Heia Reid, kos å høre fra deg!

 

I dag ska ljeg om ikke anet gå hjem fra jobb, kanskje ta en spinningøkt, men vi får se.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest minimeinme

Savner denne tråden, jeg! Frøken frue er gravid, og har vel andre ting enn vektnedgang på hjernen, tenker jeg :D

 

Håper du kommer innom igjen snart, frøken!

 

Alt vel med magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei og hallo alle sammen!

 

Takk for omtanke og at noen holder liv i tråden. Kjente jeg ble litt ensom og rastløs her inne og var hele tida inne og tittet hvordan det gikk med alle sammen, så jeg har vært "strateg" og lagt igjen PCen på jobb hver dag og dermed brukt mindre tid foran PCen. Lurt? Vel, jeg har savnet dere! MASSE! Men det har jo vært godt å kjenne på.

 

Magen vokser den, men ikke vekta :D Det kan vi like ikke sant? Mangler fortsatt matlyst og spiser altfor mye gørr, men jeg er i det minste i aktivitet. Og har fått mer å gjøre på jobben, noe jeg ikke er begeistret for, samtidig som jeg kjenner på at jeg ihvertfall stiller opp. HAr sagt jeg kan gjør de ekstra arbeidsoppgavene så lenge jeg makter, selv om jeg egentlig helst skulle trappet litt ned... ER fortsatt veldig trøtt, og selv om jeg er takknemlig for at jeg har berget for kvalmen, så er det ingen lek å jobbe med mennesker og føle seg trøtt. Får litt kortere lunte av sånt, og det tror jeg lillegutt merker. Har driver og tøyer grensene, og jeg er ikke mitt vanlige pedagogiske selv...

 

I tillegg har vi klart å pådra oss diare. Herlig. SKulle egentlig på World Cup i skiskyting her i går med skolen, men når du må på do hvert femte minutt og all mat seiler rett gjennom, så tar du ikke på deg bobleklær og stiller deg på en fullpakket tribune med nærmeste toalett bak en 20 meters kø... Lillegutt har fått stygg hoste og har litt feber i tillegg, så jeg har vært hjemme to dager nå. Har vasket ned stua og vinduer (innimellom all dorenningen) og hengt opp sommergardinene. Det føles godt. FIkk forskudd på bursdagsgave i dag av mine foreldre, symaskin! Så jeg skal sy en løper etterpå. DVS jeg skal prøve...

 

Nå skal jeg på do igjen, så vi tastes!

 

Klem fra fru-fyk-på-do§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å sjå deg att, har vore litt bekymra for deg. Så eg blei ekstra glad når eg såg at du hadde vore innom.

Så flott at det går bra med deg, sjuka di går nok over. Syns det var lett å dra på seg slike sjuker når eg sjølv gjekk gravid.

 

Ha ei fin helg og kos deg med gutane dine.

 

Klem

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

I dag har jeg fått tre timer på senga med bok, frokost og privatliv mens mannen min tok lillegutt og husarbeid. Da er livet herlig. Formen føles bra og magen er mer stabil enn tidligere i uken. Skal en liten runde ut nå, men satser på at magen holder seg god fra nå av. Lillegutt hoster stygt enda, men er i storslag ellers. Bare småbarn som er syke og stappfull av energi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Ditto Ellie.

 

Hjemme med lillegutt i dag også. Feber enda, men lavere enn før. I morgen SKAL jeg på jobb. Jeg går på veggen snart. HAr vært og hentet rettebunke, så jeg håper å få gjort litt i dag mens jeg er hjemme, men kjenner jeg lillegutt godt, så blir det lite tid til det. Han er i storslag, i ca ti minutter og så er han nede for telling i en halvtime. OG sånn går det gjennom hele dagen.

 

Ha en fin dag. JEg er her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Tilbake på jobb og føler meg som en zombie. Lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet med lillegutts treårsdag som kommer på lørdag. Av ren høflighet og en forventning om at ikke alle kunne få det til inviterte vi hjem hele barnehagen (9 barn) til bursdagen, for det har også de andre barna gjort (første gang vi arrangerer barnebursdag, så mangler noe erfaring kan man trygt melde.) I tillegg har vi invitert noen av våre venner med jevnaldrende barn. Det ser ut til at alle kommer og det blir altså 14 barn i alderen 1-4 år. Hyyyyyyyl! De skal bare være hos oss i to timer, og det er jo mange voksne hos oss til å hjelpe til og passe på, men jeg kjenne jeg blir svett. Et typisk frøken frueprosjekt... Vet at det kommer til å gå bra, men jeg trenger hjelp far dere med å finne noen aktiviteter som kan passe for så mange i så spredd alder i et såpass lite hus som vi har...

 

SVett hilsen fra barnebursdagsjomfru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Overlevde bursdagen og spiste bare litt kake. Matlysten er noe bedre nå, og håper det ordner seg med den fremover. ER knallsulten, men spiser ikke fordi det byr meg i mot. Jeg vet det går over, men jeg synes ikke det er gøy når det står på. Er sjeleglad for å slippe unna kvalme da, det er ille det.

 

Skal ha familieselskap i dag. 23 pers og plenty kake. Besteforeldrene mine kommer på middag først, og siden alt er klart, så kan jeg bare nyte og kose meg reten av dagen :)

 

Håper alt er pbra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Har tatt av til sammen 3 kilo siden jeg ble gravid. Det er fint synes jeg.

 

I går gikk jeg over 15000 skritt og var i aktivitet i tre timer!! OVerskuddet er på vei tilbake og kaaaanskje kommer matlysten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at du begynner å bli i bedre form. Fin start på svangerskapet forresten; å gå ned 3 kg. Hjelper jo litt på det som nødvendigvis må må komme på etterhvert.

 

Jeg gikk opp 8 kg i mitt siste svangerskap og det var jeg veldig glad for. De tre andre endte et sted mellom 15 og 20 kg opp. Fikk svangerskapsdiabetes og måtte passe ekstra på, og det gjorde også sitt til at vekta ikke gikk opp mer.

 

Lillejenta mi er forresten 3 år i dag:-) Utrolig hvor fort det har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Gratulerer med lillejenta i går Elise.

 

Jeg har bursdag i dag jeg. Og jeg må si at den ikke akkurat startet slik jeg hadde ønsket meg... Lillegutt var hjemme i går med feber og slapp. Feberen steg til over 40 i natt og han har ligget og kastet på seg og holdt meg våken hele natta. I tillegg er arbeidsdagen i dag årets lengste. Er ferdig kl elleve i kveld (var på jobb kl 0730 i morges) og har et par timer fri mellom fire og seks.

 

Fikk I-pod av mannen min i gave. Akkurat det jeg ønsket meg. MEN jeg var jo halvblind i søvne da jeg åpnet gaven i morges, så jeg kom borti en språk-knapp og voila, så var den innstilt på tsjekkisk... Har heldigvis en språkkyndig kollega som fikste den biffen just nu.

 

Det blir ingen bursdagsfølelse i dag, det er helt sikkert, med foreldremøte i kveld og tentamen nå og så veiledning. Men i morgen er det ferie, og den kommer godt med...

 

Ha en fin dag alle sammen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...