Gå til innhold

Ned i vekt dagbok!!!


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gjest Tistelen

Dagen resultater (tirsdag):

 

 

Trimpoeng: 2,6 (510 kcal forbrent:D )

 

Matinntak: 2042 kcal - ble litt over i dag, men ettersom jeg lå et stykke under i går tar jeg det ikke så tungt

 

 

 

Jeg har trillet tur i dag og lilletass har sovet! Nyyyyydelig vær i dag, blå himmel og sol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tistelen

Ut på tur aldri sur:D Jeg har vært ute på tur i dag og til tross for overskyet og småkjølig vær var det deilig, gikk en rute jeg ikke har gått før og guttetassen sov i vogna hele veien, jeg er så heldig, begge mine barn sover veldig godt i vogn:D

Jeg skal ut på tur i morgen og, men vet ikke helt når! Må klare 20 trimpoeng som jeg har bestemt meg for denne uka!!

Og ikke minst så skal jeg veie under 71kg på mandag!!! Gleder meg faktisk til å gå på vekta!

 

Trimpoeng i dag: 3,3 (655kcal forbrent)

Matinntak i dag :2188.....kremt dette ble altfor mye, men klarte ikke å la gotteposen være i fred i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på tur aldri sur:D Jeg har vært ute på tur i dag og til tross for overskyet og småkjølig vær var det deilig' date=' gikk en rute jeg ikke har gått før og guttetassen sov i vogna hele veien, jeg er så heldig, begge mine barn sover veldig godt i vogn:D

Jeg skal ut på tur i morgen og, men vet ikke helt når! Må klare 20 trimpoeng som jeg har bestemt meg for denne uka!!

Og ikke minst så skal jeg veie under 71kg på mandag!!! Gleder meg faktisk til å gå på vekta!

 

Trimpoeng i dag: 3,3 (655kcal forbrent)

Matinntak i dag :2188.....kremt dette ble altfor mye, men klarte ikke å la gotteposen være i fred i kveld....[/quote']

 

Hei :)

 

Så flink du er til å trimme, så herlig at ungene sover i vogn for da har du nå muligheten til å trimme med en av de i vogn.

 

Jeg syns du er kjempe flink står på og gir deg ikke, lykke til med ditt mål om å nå 20 trimpoeng og komme under 71 kg, skal bli spennede å høre hvordan det går med deg. Håper det ble trim tur på deg i dag også.

 

Selv har jeg vært ute å gått tur litt tidligere i kveld, skal ut en tur te senere i kveld, har fått litt gå dilla fortiden, men merker at kondisen begynner å bli bedre så da er jeg fornøyd og når attpåtil cm begynnner å forsvinne så er det nå kjempe fint.

 

Ha en fortsatt fin dag og uke og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei! Gårsdagens resultater ble:

 

Trimpoeng: 4,2 (848 kcal forbrent)

Matinntak : 2129

 

Økte litt på matinntaket i går pga lang trimtur og sen kveld, lilletass får tenner og sovnet sent... Regner med at den eksta maten ble fort forbrent for jeg gikk rundt med lilletass på armen hele kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei.... Denne uka har gått på tverke matmessig og jeg har fortsatt mensen pga p-stav, så vekta står helt blikk stille som for 2 uker siden, 71,8kg... Men jeg er ganske sikker på at jeg har gått ned og at kroppen holder på vann, for klærne mine sitter mye penere enn de har gjort før!

Så jeg krysser fingrene for neste mandag:-)

 

Jeg fikk 15,2 trimpoeng i uka som var og det er jeg ganske fornøyd med, selv om jeg helst ville hatt 20! Men fra i dag er det en ny uke så jeg trår til denne uka og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei! Til alle dere mødre der ute, har dere det slik som meg, at dere har vanskelig for å slippe taket i barna, altså "låne" dem bort innimellom? Med jentungen går det greit for ho er snart 2 1/2 år så ho kan snakke og greier stort sett å formidle hva ho vil! Men lilletass på 8 mnd, han har jeg sterke problemer med å låne bort til besteforeldre, jeg vet at de tar godt vare på han, men jeg føler at jeg mister kontrollen..... Jeg og sambo krangla i går om dette, for søstra hans er på besøk hos foreldrene deres(ho bor et annet sted), og han vil ho skal låne lilletass litt i dag. Men så er det denne umulige mora da -altså meg- som ikke er helt fortrolig med tanken. For lilletass har begynt å reagere på mennesker han ikke ser så ofte, han kjenner jo ikke dem igjen, men det skjønner ikke sambo.... Jaja, ho skal få prøve, jeg måtte gi meg.... men jeg er ikke glad for det.... Kan hende han ikke hyler, men..... Jeg tror alternativet er at jeg kan være der oppe for da får jeg snakket litt med henne også.... Ho har ikke barn selv så derfor er jeg også litt nervøs pga at ho ikke har erfaring.....

Ordner seg vel, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Gårsdagen ble en utskeielse, men jeg hadde ikke spist mye før på dagen fordi jeg visste at det ble både pizza og kake senere på dagen! Alt i alt tror jeg det ikke ble så galt. Ellers så håper jeg at jeg får til en gåtur i dag, hadde tenkt å gå til butikken sammen med lilletass, men vi får se hva det blir til, har et hus som trenger en hånd også!

Jepp! Rapportere inn senere hvordan det ble!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 10.10.07

 

Trimpoeng: 1,8 (355 kcal forbrent)

Matinntak : 2013

 

Ble litt over, men har ammet mer enn jeg pleier de siste dagene så regner med at det forsvinner ut i melka:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kroppen fortsatt i ulage og jeg tror jeg har gått opp, har ikke veid meg men det kjennes sånn ut på kroppen! Jeg skal prøve å holde meg under 2000 kcal en uke så får vi se hvordan det går! Har spist litt ujevnt og for mye, men nå er det tilbake på rett linje igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye mål:

 

Mandag 22 okt : 71,0

Mandag 29 okt : 70,4

 

Mandag 05 nov : 69,8

Mandag 12 nov : 69,2

Mandag 19 nov : 68,6

Mandag 26 nov : 68,0

 

Mandag 03 des : 67,4

Mandag 10 des : 66,8

Mandag 17 des : 66,2

Mandag 24 des : 65,6

Mandag 31 des : 65,0

 

 

Jeg vil altså veie 65 blank på nyttårsaften om jeg greier å gå ned 600g hver uke fram til det! Nå må jeg bite tennene sammen, for jeg skal prøve brudekjolen min i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 15 okt:

Trim: 2,0 trimpoeng (409 kcal forbrent)

Kcal: 1987

 

 

Tirsdag: 16 okt:

Trim: 2,9 poeng (581 kcal forbrent)

Kcal: 2089

 

 

Onsdag 17 okt:

Trim: 1,9 poeng (385 kcal forbrent)

Kcal: 1921

 

 

Torsdag 18 okt:

Trim: 1,6 poeng (316 kcal)

Kcal: 1956

 

 

Fredag 19 okt:

Trim: 0

Kcal: 1987

 

 

Lørdag 20 okt:

Trim:0

Kcal:spist det jeg ville uten å telle!

 

 

Søndag 21 okt:

Trim: 0

Kcal: 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver guttungen får tenner, faktisk tann nr 2 og han har vært sutrete hele dagen. Gruer meg til natten, om det blir noe som helst likt forrige tann kommer han til å sove i senga mi i flere netter, og jeg blir en "krøpling".

 

Har gått tur for å få han til å sove, men han sov ikke mye..... Men det ble trimpoeng på meg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo fantastisk flink til å få beveget deg! Jeg gleder meg også til å komme ut på tur med vogn snart nå :-) Ellers kjenner jeg godt til hvor vanskelig det er å styre maten.... i går satt vi her hjemme og spiste en hel pose med småsjokolader - noe som resulterte i over 1000 kalorier ekstra! Men, men. Jeg har heldigvis ikke gått opp så mye mer enn selve vekten til barnet etter at jeg begynnte her. Satser på å ikke gå mye over 80 kilo ved fødsel, og da er målet å være under 70 til jul. Lykke til med din vei til 65 til nyttårsaften! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo fantastisk flink til å få beveget deg! Jeg gleder meg også til å komme ut på tur med vogn snart nå :-) Ellers kjenner jeg godt til hvor vanskelig det er å styre maten.... i går satt vi her hjemme og spiste en hel pose med småsjokolader - noe som resulterte i over 1000 kalorier ekstra! Men' date=' men. Jeg har heldigvis ikke gått opp så mye mer enn selve vekten til barnet etter at jeg begynnte her. Satser på å ikke gå mye over 80 kilo ved fødsel, og da er målet å være under 70 til jul. Lykke til med din vei til 65 til nyttårsaften! :-)[/quote']

 

 

Heihei! Har store motivasjonfaktorer nar det gjelder vekta nå, bryllup i juni er den største, MEN det er 10 år siden jeg var russ og 29 desember i år skal det være treff for oss. Også en motivasjonsfaktor! Hehe!

Veide 67 når jeg ble gravid med eldste og 75 når jeg ble gravid med minste, og 65 veide jeg sist når jeg var 16 år så jeg biter tennene sammen og kjemper!

Har vel stått stille på vekta de siste 3-4 ukene, men smugveide meg i dag og nå er det på vei ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå har vekta stått stille siden 17/9, på 71,8kg, men i dag har jeg tatt en liten smugveiing og den viste 71,3. Det betyr foreløpig 0,5 kg ned denne uka, jeg krysser fingrene for at det blir mer:D

Jeg har blitt veldig mye mer konsentrert på veiing av mat, veldig lite mat jeg ikke veier!! Dette har da gitt resultater denne uka, FORELØPIG, men har ikke veiedag før mandag så får se hva vekta sier da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå krysser jeg fingrene for at jeg når målet på 71,0 i morgen! Det hadde vært en kjempeflott start på en lang uke, sambo skal ha lange dager og da faller veldig mye på meg, men pytt pytt.

Kommer innom i morgen med vekt rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport:

 

Mandag 22.10:

Vekt: 71,3

Trim: 2,1 poeng (411 kcal forbrent)

Kcal: 1953

 

 

Tirsdag 23.10:

Trim: 2,8 poeng (555 kcal forbrent)

Kcal:aner ikke

 

 

Onsdag 24.10:

Trim: 1,7 poeng (333 kcal forbrent)

Kcal: aner ikke

 

 

Torsdag 25.10:

Trim:0

Kcal: 1944

 

 

Fredag 26.10:

Trim:

Kcal:

 

 

Lørdag 27.10:

Trim:

Kcal:

 

 

Søndag 28.10:

Trim:

Kcal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 71,3, det betyr ned 500g denne uka, trodde jeg skulle ha gått ned mer, og det ville jeg antageligvis ha gjort også om ikke jeg hadde fått p-stav mensen igjen. Hadde et opphold på 4 dager denne gangen..... Bare det ikke blir 14 dager med mensen igjen.... Ned er ned, men skulle gjerne ha gått ned enda mer denne uka! Vel jeg får komme sterkere tilbake neste uke!!

Har gått ned 2 cm rundt magen også! Nå måler jeg 83 cm! Det er positivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.... Snakk om å gå berserk i matveien, spiste for mye boller og kjeks i gå, dette er det jo en grunn til! Jeg har laktoseintoleranse, men det er ikke alt jeg reagerer på, men at jeg skulle få en reaksjon på fiskegrateng hadde jeg aldri trodd, det har jeg aldri gjort før.... Grunnen til boller og kjeks var at jeg får en enorm søthunger etter at kroppen er "tom".... Blir så sliten.... så i utgangspunktet har jeg spist altfor mye i går, men kroppen har ikke greid å nyttiggjøre seg av middagen i det hele tatt når den "flyr" rett igjennom kroppen... så jeg tror ikke det ble så altfor ille likevel....

 

Og som om ikke dette er nok så kom lilletassens tann nr 2 fram i natt... Han har da sovet lite, jeg har sovet enda mindre, føler meg som en blodhund med rødsprengte øyne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.... Her kommer en liten hilsen fra en temmelig forkjøla mor..... Trykk i hodet og trykk i nesa og "piggtråd" i halsen....Dette kom jo som bestilt - IKKE! Jeg har masse jeg må gjøre og det eneste jeg orker er å sitte stille, håper det retter seg utover dagen, men har ikke store forhåpninger..... ugg.... Skal prøve å stryke litt klær, får se hvordan det går... Eneste positive er at jeg ikke har lyst på mat og det kanskje veier opp for de 2 siste dagene. Aner ikke hvor mye jeg spiste i går for de serverte mat i barnehagen til snuppa, var FN dag i går så da var det litt opplegg på ettermiddagen.

Vel skriver utover kvelden igjen, en ting er sikkert, tror ikke det blir trimma i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Kjipt å være forkjølet!!

 

Begge jentene mine har småhanglet siden lørdag, men ikke feber. Bare snørr, hoste og slitne. Bank i bordet så holder jeg meg frisk ennå.

 

Kroppen har sikkert godt av en hviledag fra all trimmen også. Sett deg ned og slapp av. Det som skal gjøres er der i morgen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg LEI! For det første er jeg snørr forkjøla, har hodepine og er utilpass, pluss at jentungen er hjemme fra barnehagen (fridag i dag), i tillegg er guttungen grinete og trøtt... Jentungen har sitt vanlige aktivitetsnivå, HØYT OG LAVT OVERALT.... Veldig vanlig for ei jente på 2 1/2 år, bare synd at dette passer veldig dårlig sammen med formen til mamma...

Det blir ikke noen tur i dag heller, kanskje i morra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. Det er ikke festlig å være syk, og i hvert fall ikke når man ikke kan legge seg ned og bare bli pleid litt selv. Håper du får litt hjelp og avlastning i helgen, slik at du kan bli frisk.

Jeg venter fremdeles og begynner også å føle meg dårlig :-( får ikke sove og er drittrøtt!! Vil føde nå, slik at jeg ikke er helt utslitt allerede før fødselen setter i gang. Satser serkt på helgen, er jo skikkelig fullmåne også nå ;-)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...