Gå til innhold

Ned i vekt dagbok!!!


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Her er det ikke mye telling av kcal for tida, i dag var det meninga å telle, men så streika den ene matvekta og den andre måtte jeg lete etter... kan ikke akkurat vente med å spise heller.... Vel jeg fant den andre vekta og dermed er jeg i gang fra i morgen.... Jeg har også veiedag i morgen og det er noe jeg gruer meg til! Har spist litt mye denne uka, ikke gotterier men mye mat....

Vel spist er spist og jeg krysser fingrene for at jeg veier under 71 kg i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar
Gjest HelleDudena

Skal se at vekta er snill i morgen vet du!!

 

Skulle gjerne ha vært nede i den vekta du er nå jeg da, hvis det er noen trøst;)

 

Roter fælt om dagen med maten, men nå kommer snart den store ta meg selv i nakken måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! vekta viste 71,0 i dag, det betyr 300g ned fra forrige uke, jeg er ikke fornøyd, men ned er bedre enn opp. Jeg har spist for mye i uka som var så jeg kan bare skylde meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Her skal det skjerpings på! En liten motivasjon er at gubben også nå syns det er greit å bli slanket litt, han bør ned ca 10 kg, han har alltid hatt anlegg for å bli rund rundt magen, men det skal bort før bryllupet vårt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultater:

 

Mandag 29 okt

Kcal: 1974

Trim: 0

Vekt: 71,0

 

 

Tirsdag 30 okt

Kcal:1904

Trim: 1,6 poeng (321 kcal forbrent)

 

 

Onsdag 31 okt

Kcal: 1999

Trim: 2,1 (414 kcal forbrent)

 

 

Torsdag 01 nov

Kcal: 1985

Trim: 0

 

 

Fredag 02 nov

Kcal: aner ikke

Trim:1,7 poeng (270 kcal forbrent)

 

 

Lørdag 03 okt

Kcal: 2134

Trim: 1,9 poeng (382 kcal forbrent)

 

 

Søndag 04 okt

Kcal:2259

Trim:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Her går det unna for tida, guttungen har vært snørr forkjøla, og surkler fortsatt litt, jentungen er merklig nok fortsatt frisk- bank i bordet! Sambo derimot har prestert å vrikke foten noe så sinnsykt at han har revet av et leddbånd... Ikke brukket noe heldigvis, han var på røntgen i dag. Men det virker som om det er vondt nok uten brudd!!! Han er sykmeldt denne uka ihvertfall!!

Og da begynner det å spøke for jula, her skal hele familien samles på julaften nemlig, og andre etasjen er halvferdig oppussa... Jeg gruer meg!

 

Uansett vekta er på vei nedover og dette kan spøke for brudekjolen min, men jeg har søkt opp en annen også så vi får se.

Jeg har valgt en sincerity kjole, men kan hende det blir Bonny istedenfor, fordi at den jeg egentlig vil ha er strl 40 og den er vanskelig å sy inn.... Veldig mye spiler i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I morgen er det veiedag og jeg gruer meg og gleder meg, vet ikke om jeg har gått ned, men mener bestemt at jeg ikke har gått opp! Det ser ikke sånn ut og føles ikke slik! Men får se hva vekta sier i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Vekta viste 70,5!! Det betyr ned 500g på en uke! Veldig fornøyd med tanke på at jeg ikke har holdt meg på riktig side av 2000 kcal 3 av dagene!

Jeg har ikke trimmet mye heller, bare blitt 7 trimpoeng denne uka! Men det har jeg planer om å ta igjen denne uka!!

Lilletass og jeg skal ut og gå tur etterpå, vi skal til byen og kjøpe strømpebukser for nå passer fler og fler av skjørtene mine og det er litt kaldt å gå uten strømpbukser ute nå.....grøss.....

 

(Jeg har som sagt satt gubben på slankern også, med godkjennelse fra han selvfølgelig og han har gått ned 1,4kg første uka og han er kjempefornøyd!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Gubben her i huset går ned i vekt når jeg gjør det han pga da spiser vi ordentlig middag. Vi har et veddemål om vekt på lille juleaften, den som taper, dvs ikke når vektmålet sitt får en grusom straff...... Jeg veide forrige onsdag 2,5 kg mindre enn mitt mål. Gubben halv kiloen mer enn sitt;)

 

Skjørt er geniale plagg! Lenge leve skjørt og støvletter! Mye lettere å finne fine skjørt som passer enn bukser synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05 nov

Trim: 3,4 poeng (685 kcal forbrent)

Kcal: 2245

Vekt: 70,5

 

 

Tirsdag 06 nov

Trim: 1,2 poeng (242 kcal forbrent)

Kcal: 2538 :)

 

 

Onsdag 07 nov

Trim: 2,4 poeng (482 kcal forbrent)

Kcal: 2011

 

 

Torsdag 08 nov

Trim: 1,3 (264 kcal forbrent)

Kcal: 2079

 

 

Fredag 09 nov

Trim: 2,2 (445 kcal forbrent)

Kcal: aner ikke, kosedag!

 

 

Lørdag 10 nov

Trim: 3,3 poeng (650 kcal forbrent)

Kcal: 2711:(

 

 

Søndag 11 nov

Trim: 1,5 poeng (290 kcal forbrent)

Kcal: 2119

 

 

Totalt trimpoeng denne uka: 15,3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, disse to dagene har jeg overspist, elendige greier, 100g sjokolade dyttet jeg innpå i dag..... AT DET GÅR ANN!!!!!! Her driver jeg og slanker meg og så dytter jeg innpå sjokolade... Men mitt valg, ingen tvang meg til å spise! Ny dag i morgen med MYE trim, den sjokoladen skal VEKK igjen.... Joggetur med barnevogn er planen i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål framover:

 

Mandag 12 nov : 69,9

Mandag 19 nov : 69,3

Mandag 26 nov : 68,7

 

Mandag 03 des : 68,1

Mandag 10 des : 67,5

Mandag 17 des : 66,9

Mandag 24 des : 66,3

Mandag 31 des : 65,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå er jeg nettopp ferdig med en trimøkt, dvd m/ Kari Jackeson. Hadde bestemt meg for at denne uka skulle jeg ha minimum 12 trimpoeng og jeg har 10,5 nå, i morgen skal jeg og guttungen ut på gå/joggetur og da kommer det nok på et par til, det samme på søndag!!

Nå er det straks natten her:-) Ut og trimme tidlig i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 700g!!!!! Nå veier jeg 69,8 og endelig ser jeg sekstitallet!!!!!

Jeg har hatt en uke med mye ekstra mat, men jeg har trimmet ekstra også så da har det likevel gått greit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 12 nov:

Trim: 3,2 poeng (643 kcal forbrent)

Kcal: 2271

Vekt: 69,8 ;)

 

 

Tirsdag 13 nov:

Trim: 2,7 poeng (531 kcal forbrent)

Kcal: 2183

 

 

Onsdag 14 nov:

Trim:

Kcal:

 

 

Torsdag 15 nov:

Trim:

Kcal:

 

 

Fredag 16 nov:

Trim:

Kcal:

 

 

Lørdag 17 nov:

Trim:

Kcal:

 

 

Søndag 18 nov:

Trim:

Kcal:

 

 

Totalt trimpoeng denne uka:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena
I dag var veiedagen her og vekta viste OPP 100g :mad: ' date=' så jeg er sånn passe sur på meg selv, for jeg har spist for mye og trimmet for lite! Men det skal jeg ta igjen denne uka![/quote']

 

100 gram opp er ingenting!! Disse usle gramene pluss mange flere er borte til neste mandag!

 

Vet fra tidligere slankeperioder at de siste 2-3 kg er de aller seigeste å få av. Men nå skal de bli de letteste, skal de ikke??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var veiedagen her og vekta viste OPP 100g :mad: ' date=' så jeg er sånn passe sur på meg selv, for jeg har spist for mye og trimmet for lite! Men det skal jeg ta igjen denne uka![/quote']

 

 

Hei :)

 

Glem disse 100 grammene, det er nå nesten det samme som å stå i ro, neste uke så er du kommet deg ned dette og litt til det er jeg sikker på.

 

Stå på nå,tenk på alt du har oppnådd til nå:(

 

Ha ei flott uke og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått den "grusomme" beskjeden fra vekta (100g opp) så har jeg grepet dagen, med begge hender og halet og dratt! Ut på tur aldri sur!!

Jeg og tassen tok oss en liten tur til byen og ned er det en nydelig nedoverbakke, hjemover er den samme bakken byens nest verste å gå! Men da får kroppen jobbet hardt og pulsklokken teller kcal så "fettet står"!!

 

I dag kommer min mor og skal se etter barna en time for jeg skal til foreldresamtale i barnehagen, alle foreldre må på møte i løpet av året for å høre hvordan "avkommet" oppfører seg. Har bare fått positive tilbakemeldinger på snuppa så langt, håper det fortsetter

 

Målet mitt er å holde meg innenfor 2100 kcal om dagen, det fungerte veldig bra den uka jeg gikk ned 700g og trodde jeg spiste for mye, men da hadde jeg også 15 trimpoeng så jeg satser på det denne uka også!

 

 

Vekt: 69,9 (opp 100g :mad: )

Trim: 2,6 poeng (520 kcal forbrent) :)

Kcal: 2093 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...