Gå til innhold

Ned i vekt dagbok!!!


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Værmessig er dagen grå og det yrer, men jeg har vært ute på tur likevel!!

Jeg har gått i tunge bakker m/ godt lasta barnevogn! Og jeg er fornøyd med dagens økt! Nå må jeg bare ha gnagesårplaster til lilletåa for trimskoa mine drar av litt hud der selv om de er velbrukte (både føttene og skoa!! hehe!!)

Jeg vil se 69 blank på mandag så nå er det full skjerpings!! I dag har jeg fått på meg en genser som jeg for halvannen måned siden ikke fikk dratt nedover skuldrene! Og den satt pent også, det er så deilig og kunne ta seg en tur inni klesskapet og vite at det er en sjans for at det man velger passer!!

 

Dagens tall:

 

Trim: 2,9 poeng (581 kcal forbrent) :)

Kcal: aner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar
Gjest HelleDudena

Det er bare så utrolig deilig:-) Jeg har litt problemer med gensre siden jeg fullammer og er relativt fremtung ennå.

 

Du klarer 69 blank til mandag!! Du er såååååååå nærme målet nå. Masse trimstøv og viljestyrke sendes din vei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute og gått tur i ruskevær i dag også, ser ikke ut til at det møkkaværet har tenkt å gi seg.... Men det ble en bra tur i dag også kcal messig.

Guttungen er så grinete for han har ikke sovet mye i dag, i tillegg skal han lånes bort til svigermor i dag så da bør han sove litt før han skal dra!

 

Dagens tall

 

Trim: 3,0 poeng (591 kcal forbrent):)

Kcal: 1998 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel mer å regne som en halvukes rapport.... Siste halvdel av denne uke har vært GRUSOM! Ungene har vært (og er..) snørr forkjøla, ikke feber heldigvis, men utrolig klengete begge to så min berømte "vaske til advent" og "trimme masse" forsetter gikk rett dit alt kroppsavfallet går..... Vekta mi i morra blir da spennende for jeg har ikke fått tellet noe som helst de siste dagene, bortsett fra i dag da! Ungene har ligget i senga vår fra midt på natten de siste dagene og vi voksne har våknet med stive og ømme muskler som i løpet av natten etter all sannsynlighet har antatt de merkligste stillinger.... kjennes ihvertfall slik ut!

 

Dagens tall:

Trim: 2,0 poeng (401 kcal forbrent)

Kcal: 1928

 

 

Totalt trimpoeng denne uka: 10,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått oppdatert noen ting siden mandag, har ikke hatt trimpoeng idet hele tatt, har for mye å gjøre før advent.... Ikke at det har vært noe savn heller for her har det vært speilblankt... Nå holder jeg på å sy julegardiner som skal opp på lørdag/søndag... Da skal hele huset være ferdig, jeg er sliten allerede nå. Jeg bor også i et oppussings objekt så, 4 mennesker på en etasje som IKKE er stor i på vent av at soverommene i andre etasje skal bli ferdig er en ren tålmodighets test. Jeg begynner å bli alvorlig lei for vi bor i en etasje som bare er rot, er ikke plass til noe, jeg begynner å få lyst til å grine for jeg har ingen steder å gjøre av ting og dette har vi levd i 10mnd snart... Et lite hjertesukk fra meg bare......

 

Dagens tall:

 

Kcal: 1839

Trim: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang redigering av mine mål, men slik går det når jeg ikke er flink nok!

 

Lørdag 08.12 : 69,0

Lørdag 15.12 : 68,3

Lørdag 22.12 : 67,6

Lørdag 29.12 : 66,9

Lørdag 05.01 : 66,2

Lørdag 12.01 : 65,5

Lørdag 19.01 : 65,0

 

Nå må jeg bare bite tennene sammen ellers får jeg ikke på meg finklærne til jul og jeg blånekter å gå og kjøpe nytt, har jo helt nye klær som jeg ikke har brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en dag som jeg var flink med maten og ikke spiste mer enn det jeg skulle, men det ble ikke noe trim og det blir det nok ikke resten av uka heller, har rett og slett ikke tid i all oppussing og julemas.

 

Kcal: 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Er i litt samme situasjon selv, men nå er vi heldigvis ferdige med å pusse opp utleieleiligheten. Så da er det bare nede hos oss selv. rydder man et sted virker det som rotet gjenfødes og klones et annet sted. Klesvask er et annet kapitel.....

 

Og jeg er ikke den fødte husmor dessverre....

Lykke til resten av uka, sjøl skal jeg på vekta i morgen tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke blitt noe trim i dag heller, bortsett fra litt butikkflying, lilletass skulle ha litt småting. Ellers har dagen vært heller treig, rydda i kjelleren har jeg gjort, det var ikke noe jeg hadde mye lyst til, men det måtte gjøres det og...

Og selvfølgelig så driver jeg og får mensen, er det ikke typisk! Når jeg endelig har virkelig skjerpet meg, da skal jeg få vannansamlinger og annen dritt! Ikke spesielt motiverende å gå på vekta til lørdag da... Men jeg lever i håpet om at det ikke blir så mye vannansamlinger sånn så at jeg går litt ned ihvertfall!

 

Dagens tall:

 

Kcal: 2027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått NED til tross for mensen og vann i kroppen, 500g ned!!!!

Jeg er sååå fornøyd, trodde at jeg skulle gå opp, men heldigvis ble det ikke slik!

Nå har jeg 600g igjen til der jeg startet graviditeten med største ungen min! Kanskje til neste lørdag om jeg er flink med mat og trim! Denne uka har jeg ikke hatt et eneste trimpoeng, men oppussing og jule rydding så det har vel gitt litt det også!

 

Vekt: 69,2 ;) (4,2kg igjen til målet mitt!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette er jo kjempefint. Hos meg står det litt stille for tiden og det er frustrerende. I hvert fall når jeg teller kalorier, veier mat og føler meg ganske flink. Det eneste jeg ikke er så flink til er treningen. Men, men, må vel bare være tålmodig, så går det nedover. Hadde bare håpet å passe litt fler av klærne mine nå, men kroppen vil liksom ikke passe inn i de gamle klærne mine ennå. Har litt mer rundt magen, men det er vel ikke så rart babyen er jo ikke mer en 5, 5 uker, så tålmod, tålmod...! Lykke til videre til deg i hvert fall :-) Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har vært grusom.... guttungen får tenner og er våken mye av nettene, og tirsdag og onsdag trøstespiste jeg gotterier selv om jeg egentlig ikke hadde lyst på, sikkert en form for reaksjon... i går spiste jeg derimot alt for lite og sånn kjens denne dagen ut i formen også, orker ikke å true i meg mat når jeg ikke vil ha. Det hjelper sikkert i løpet av morgendagen om jeg får sove litt mer til natten. For mange våkenetter etter hverandre = minus matlyst for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en liten oppmuntringsklem...... slik nå er den sendt:)

 

Prøv å få deg litt søvn så skal du se at etter hvert så kommer det meste i rute igjen, ikke enkelt når man har små barn i huset.

 

Så flink du er, går nå ned jevnt og trutt jo , kjempe bra :D:)

 

Ha ei flott helg og en fortsatt flott fredag

 

Klem fa evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 300g på en uke jeg ikke har vært spesielt flink! Jeg er strålende fornøyd med det resultatet forholdene tatt i betraktning, ingen trim, bortsett fra julevasking!! Og altfor mye mat, tror opptrappet amming har reddet meg denne uka også! Hehe fikk på meg en knebukse i dag som har vært for trang fram til nå, i dag passet den og det med strømpebukse på innsiden!!:D

 

Vekt i dag: 68,9 (3,9 kg igjen til målet!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! I dag har jeg jammen vært flink! For det første har jeg for første gang på flere uker vært ute og gått tur! Dette resulterte i 1,9 trimpoeng og masse mersmak! Så om ikke været er for ille skal jeg ut en tur imorgen også.

Maten er et annet kapittel, jeg som har slitt med å holde meg der jeg skal være og ikke spise mer, sliter nå med å komme meg opp dit jeg skal, men dette er sikkert et forbigående element!

Jeg skal ihvertfall greie ukas mål som er 68,2 og helst litt mer enn det og!

 

Dagens tall:

 

Kcal: 1765

Trim: 1,9 poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dagen i dag har ikke vært av de beste, guttungen får tenner og er forkjøla og krever ganske mye av mamman sin, stakkars liten, masse ubehag når han er våken, men sover heldigvis bra! Jeg er ganske sliten og har ikke spist så mye som jeg skal ha i meg... Men pytt pytt, da peker kanskje vekta litt ekstra ned på lørdag og det hadde ikke vært feil! Egentlig burde jeg nok ha vært oppe i 2000 kcal pga amminga har tatt seg opp, han vil alltid ha mye mer når han får tenner / er syk! Men det retter seg nok igjen!

 

Kcal: 1845 (bedre enn i går!!)

Trim: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Ikke tenner her, men snørret baby og ei storesøster som tøyer strikken laaaaaaaaangt. Her er det i tillegg for kaldt til å trille tur...

 

Skriver ikke om dagen jeg, men regner med at jeg ligger omtrent der jeg skal.

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har gått ned 400g, men ikke nådd målet for uka, dette er ikke bare mat sin skyld men jeg har p-stav mens på 14 dagen i dag så jepp her er det vann i kroppen! Det merker jeg veldig godt for å si det sånn, dagen før jeg fikk mensen fikk jeg på meg en bukse, den samme buksa får jeg ikke på meg nå som jeg veier MINDRE, garantert vann!

Uansett har jeg nå nådd den vekta jeg hadde når jeg var 6 uker på vei med nr 1!

Og det syns jeg er bra selv:-) (vil bare ned litt til så alle buksene mine passer)

 

 

Vekt i dag: 68,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...