Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Nei og nei, dette gikk på dunken gitt, opp 0.9 kg. Jeg var flink helt til lørdag, da gikk jeg på en sabla sprekk. Men nå er det bare å gå videre, ikke la seg stoppe av en flause. Men akk o ve, dette må jeg betale dyrt for...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar
Gjest twinmama

Ja idag er min siste veiedag på kurs..så nå må jeg justere til min egen vekt fra neste uke...men slik er det...så nå er jeg "alene" i sommer....to mnd uten kurs...men tror det skal gå bra......jeg gikk ned 0,8kg på de siste to ukene....bør vel ikke være helt fornøgd med det.....men jeg vet jo hva jeg har puttet i munnen, så jeg bør bare være glad...totalt på 7 uker har jeg gått ned 3,6kg...ikke mye...men det er riktig vei..og jeg tenker som så at jeg prøver å endre livsstilen min til noe jeg kan leve med, og da må jeg begynne med noe jeg faktisk kan klare....så nå er planen min 5kg på de neste to mnd...

 

er det forresten noen som blir med på å samle trimpoeng i sommer...nytt fokus....hva med minst 150 trimpoeng fram til 1 sept....det er faktisk bare noen turer + kanskje en to/tre timers fjelltur i uka.....jeg blir motivert av trimmen nå i alle fall........

 

stå på jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag er min siste veiedag på kurs..så nå må jeg justere til min egen vekt fra neste uke...men slik er det...så nå er jeg "alene" i sommer....to mnd uten kurs...men tror det skal gå bra......jeg gikk ned 0' date='8kg på de siste to ukene....bør vel ikke være helt fornøgd med det.....men jeg vet jo hva jeg har puttet i munnen, så jeg bør bare være glad...totalt på 7 uker har jeg gått ned 3,6kg...ikke mye...men det er riktig vei..og jeg tenker som så at jeg prøver å endre livsstilen min til noe jeg kan leve med, og da må jeg begynne med noe jeg faktisk kan klare....så nå er planen min 5kg på de neste to mnd...

 

er det forresten noen som blir med på å samle trimpoeng i sommer...nytt fokus....hva med minst 150 trimpoeng fram til 1 sept....det er faktisk bare noen turer + kanskje en to/tre timers fjelltur i uka.....jeg blir motivert av trimmen nå i alle fall........

 

stå på jenter[/quote']

 

150 trimpoeng?! Det hørtes gresselig mye ut... :D 1-2 timers fjelltur i uka tror jeg er utelukket fra denne kanten men jeg kommer til å være her i sommer så jeg kan jo heie på de som blir med.

 

Som du sier twinmamma så er det en omlegging av livet man skal leve med på lang sikt og da spiller det ikke så stor rolle om man bruker ett eller to år på å komme i mål. Men jeg skjønner at det tærer på motivasjonen... For min egen del har dette første kurset vært supert, håper å komme på -7 kg men da må jeg henge i de siste tre ukene... Begynner sannsynligvis rett på et nytt internettkurs.

 

Lykke til i sommer! Ikke glem å skrive litt her inne...Det kan bli vanskelig å holde motivasjonen oppe hvis alle tar ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. vel veidagen min i går ble avglemt, så den tok vi denne morgenen... Var litt spent, var sikker på oppgang, men heldigvis viste vekten ned 0,5 kilo... Herlig.. :) Så nå har jeg totalt 14,6 kilo ned... Det er herlig lesing det..

 

Hadde en helg med utskeielser utenfor alt, med både alkohol og mat. Men har jobbet hardt i uken som har vært så det er vel det som gir utelling tenker jeg.. :)

 

Så nå som jeg veier 91,4 kilo nærmer jeg meg 8_tallet.. .og det skal bli herlig... Da skal jeg unne meg selv en fin belønning... Men det kan være mange uker, eller noen få uker før jeg når det målet... Tiden er min beste venn i denne prosessen.... :D

 

Vel da får jeg vel for alvor starte dagen, må ut å slippe ut hønene... Det er bare så koselig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg utsett dette lenge nok. Imåra starter jeg opp kampen mot kiloene' date=' er det noen der ute som er like seriøse som meg og klar for at dette blir det siste året som overvektig.........10 mnd til jul......35 kg.....det er 3,5 kg i månaden....det burde gå..........sommer får være sommer........blir aldri fornøgd til sommeren.....men eg kan ikke gå meir opp nå........og heller ikke stå stille...jeg vil ned...og da trenger jeg noen som er med meg, det blir tøft, men alt er mulig.......

 

heng dere på.......[/quote']

 

Hei Jenter

Jeg vil også følge på og veie meg med dere. Idag er min vekt 114,4kg. Vi høres på mandag. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang Vivax. 14,5 kg er ikke verst! Åh, jeg gleder meg til jeg kan skrive et sånt tall... *drøm, drøm*.

 

Hei Delisa, jeg har også veiedag på mandag. Lykke til!

 

Nå mååå jeg gjøre litt husarbeid, hvis jeg arbeider hardt blir det jo litt trim det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

Jeg vil også følge på og veie meg med dere. Idag er min vekt 114' date='4kg. Vi høres på mandag. Lykke til:-)[/quote']

 

 

Velkommen hit, alltid hyggelig med nye "fjes". Jeg begynte i januar, men fant denne tråden noe senere. Veide 101.1 og nå veier jeg 89.3 kg, så det nærmer seg 12 kilo. Blir moro å følge deg videre, jeg har også veiedag på mandag. Jeg går internettkurs og det kan jeg anbefale, virkelig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan går det med alle her inne? Har dere motivasjonen på topp nå som sommeren kommer for fullt ? Min er litt opp og ned, enkelte dager helt på topp, noen dager helt ahh skitt au det er jo sommer... Men jeg trøster meg med det at hadde det ikke vært for GR, hadde jeg ikke tenkt på det i det hele tatt, og matvaner og inntak hadde vært noe helt annet.. Så slik sett blir nok dette den sunneste sommeren jeg har hatt noen gang, selv om jeg tillater meg selv å skeie ut iblandt. :(

 

Hadde litt selskap før min mann reiste på tirsdag, og bakte brownies (det finnes bare ikke noe bedre å spise i hele verden), en stor langpanne med herlig herlig brownies... Og som den "dust" jeg er så spiste jeg opp alle restene på tirsdagskvelden, litt pga av at det er så godt, og litt pga at det var litt kjedelig at min mann reiste. Regnet ut kaloriene etterpå, vel det ble over 4000 kcal.. Men problemet er at jeg ikke angrer, det var bare så godt... :) Vel det blir lenge til neste gang..

 

Så pga av dette skal det bli skikklig spennende å se vekten på mandag, viser vel en fin oppgang tenker jeg... Vel den dag den sorg.

 

Nå skal jeg ned å se til tuppene mine, hønehold kan virkelig anbefales.. .så herlig avslappende dyrehold da dere ... å så koselig å se på... De fire foreldreløse (firerbanden) oppfører seg som om jeg er moren deres.. så koselig at.. :)

 

Vel med dette ønsker jeg dere alle en kjempegod helg, og kos dere masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt for vi har besøk av en hel familie i over en uke. Det blir trangt men koselig. Problemet er at jeg ikke orker å fortelle at jeg slanker meg; gjøre noe stort nummer av det liksom, og ikke rekker jeg å skrive ned det jeg spiser heller.

 

Så jeg har bestemt meg for at dette er min sommerferie, at det ikke er noen katastrofe. Jeg passer på hva jeg spiser og prøver å ikke spise mer eller mindre enn vanlig. Men litt ekstra snop blir det jo og det er vanskelig å beregne porsjonene uten vekt.

 

Vi får se på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tur i kveld for å feire sankthans og er så redd for å sprekke, når alle kommer med sine godsaker. Jeg har bestemt meg for at jeg må ha med noe jeg og, ellers blir jeg bare å smake på deres godteri. Jeg skal ha med meg to magre grillpølser og lompe, og en sjokolade. Er det noen der ute som også skal på tur, har dere noen gode råd til meg?

 

Denne uka hittil har gått veldig bra. Forrige uke lå jeg på 91 kg , nå er jeg nede i 89.0. Så jeg er så redd at denne kvelden skal ødelegge for det gode resultatet! Må vel bare finne meg i at jeg ikke kan spise særlig mye godis lenger, jeg som elsker sjokolade!

 

God tur til alle sammen! Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tur i kveld for å feire sankthans og er så redd for å sprekke' date=' når alle kommer med sine godsaker. Jeg har bestemt meg for at jeg må ha med noe jeg og, ellers blir jeg bare å smake på deres godteri. Jeg skal ha med meg to magre grillpølser og lompe, og en sjokolade. Er det noen der ute som også skal på tur, har dere noen gode råd til meg?

 

Denne uka hittil har gått veldig bra. Forrige uke lå jeg på 91 kg , nå er jeg nede i 89.0. Så jeg er så redd at denne kvelden skal ødelegge for det gode resultatet! Må vel bare finne meg i at jeg ikke kan spise særlig mye godis lenger, jeg som elsker sjokolade!

 

God tur til alle sammen! Ha en fin kveld.[/quote']

 

Som du ser ovenfor har jeg problemer hele denne uka!!! Iiiik! Det går nok bra i kveld skal du se. Tenk hardt på de 89 kg... :)

 

Ha en fin St. Hans du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... vel da er årets "store grillkveld" her.. :) Så gjenstår det bare se om været holder så man får grillet... :)

 

Vel jeg sparer ikke i dag for å si det sånn, men har kjøpt meg to pølser som jeg liker veldig godt og skal spise disse sammen med grovt brød. I tillegg skal jeg ha mais og rå løk på... og selvfølgelig ketchup og sennep (de uten sukker). Til og med hønene mine har fått grillpølse i dag, og kyllingene simpelthen elsket det.. :(

Så har jeg og gutten min kjøpt oss smågodt som vi skal ha med på stranda, ble selvfølgelig for mye, men vi får vel spandere litt..

 

Men hele denne uken har egentlig gått litt feil for meg, har hatt en enorm trang til noe søtt, salt og godt hele tiden.. Og alt for dårlig til å følge måltidene, glemmer tiden liksom..Så det er ikke blitt mer enn 4 måltider i gjenomsnitt denne uken, og det er for dårlig. Vet da at det vil vises med en gang på vekten min... Alt dette viser vel at det tar tid å endre en livsstil... men i morgen er det full skjerpings igjen... og i kveld skal jeg nyte sommerkvelden, gutten min og bålet vi akkurat er ferdig å lage...

 

HA EN KJEMPEFIN ST.HANS ALLE SAMMEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt for vi har besøk av en hel familie i over en uke. Det blir trangt men koselig. Problemet er at jeg ikke orker å fortelle at jeg slanker meg; gjøre noe stort nummer av det liksom' date=' og ikke rekker jeg å skrive ned det jeg spiser heller.

 

Så jeg har bestemt meg for at dette er min sommerferie, at det ikke er noen katastrofe. Jeg passer på hva jeg spiser og prøver å ikke spise mer eller mindre enn vanlig. Men litt ekstra snop blir det jo og det er vanskelig å beregne porsjonene uten vekt.

 

Vi får se på mandag...[/quote']

 

Hei Bick..

 

Helt rett dette er ingen katastrofe... Det var ikke en uke med utskeielser som gav oss de ekstra kiloene ( i så fall måtte det ha vært litt av en uke.. :) ) Synes du er kjempeflink jeg.. tenk hvor mye mer du hadde spist av alt hadde det ikke vært for GR, tenk på hvilken prestasjon det egentlig er for deg å stoppe når du egentlig ikke vil, legge igjen det snopen du bare egentlig tror du må ha.. Det er det du skal være stolt over.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tur i kveld for å feire sankthans og er så redd for å sprekke' date=' når alle kommer med sine godsaker. Jeg har bestemt meg for at jeg må ha med noe jeg og, ellers blir jeg bare å smake på deres godteri. Jeg skal ha med meg to magre grillpølser og lompe, og en sjokolade. Er det noen der ute som også skal på tur, har dere noen gode råd til meg?

 

Denne uka hittil har gått veldig bra. Forrige uke lå jeg på 91 kg , nå er jeg nede i 89.0. Så jeg er så redd at denne kvelden skal ødelegge for det gode resultatet! Må vel bare finne meg i at jeg ikke kan spise særlig mye godis lenger, jeg som elsker sjokolade!

 

God tur til alle sammen! Ha en fin kveld.[/quote']

 

 

Hei Sandia...

 

Spis pølsene dine med god samvittighet, kos deg med sjokoladen og nyt livet og kvelden.. Det fortjener du.. :) Tenkt på alle kalorier du sparer i forhold til det du hadde spist i kveld uten GR, og feir deg selv og sommerkvelden.. Bare det du gjør med å endre din egen livsstil er en kjempeprestasjon som fortjener en egen helligdag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colliegirl

Så flinke dere alle sammen er. Jeg lurte på om jeg kunne slå meg sammen med dere. Jeg har gått på GR kurs siden september ifjor. Startvekten min var 118,4 og jeg er nå nede på 99,8. Det har ikke gått fort, men jeg har jo brukt tid på å legge på meg også. Jeg har slitt veldig med motivasjonen på de to siste kursene og på de to har jeg kun gått ned 4,2 kg. Jeg har igjen en veiing før ferien, på tirsdag, og da skal jeg klare med alene i to mndr. Kursleder skal snakke litt om sommerferien til tirsdag, så da får jeg håpe hun har noen "knep" jeg kan bruke i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bick..

 

Helt rett dette er ingen katastrofe... Det var ikke en uke med utskeielser som gav oss de ekstra kiloene ( i så fall måtte det ha vært litt av en uke.. :) ) Synes du er kjempeflink jeg.. tenk hvor mye mer du hadde spist av alt hadde det ikke vært for GR' date=' tenk på hvilken prestasjon det egentlig er for deg å stoppe når du egentlig ikke vil, legge igjen det snopen du bare egentlig tror du må ha.. Det er det du skal være stolt over.. :)[/quote']

 

Takk! Jeg får holde fokus og så få meg selv på rett kjøl igjen når ting normaliserer seg. Men jeg er nervøs for i morgen, ja.

 

Hjelper å få litt trøst her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som sagt veldig spent på hvordan det skulle gå på tur i går. Men det gikk bra, klarte å holde meg til min egen mat og holde meg unna andres godteri. Jeg hadde innbrudd i leiligheten min i går og nå er jeg uten data, måtte dra til min søster for å låne hennes. Veide meg i dag, 88.5 kg, ned 2.6 denne uka, veldig fornøyd! Nå går jeg på en ny uke med nytt mot. Må vel skaffe meg en ny data denne uka, så vi høres da.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg sitter her og leser denne tråden her og får så veldig mye inspirasjon til å gå ned i vekt! Jeg begynte på kurs nå i Mai med en startvekt av 103,8! Uff, jeg er 171 cm høy. I denne kurs har jeg gått 4,5 kilo så langt. Vi har siste møte på torsdag.

 

Jeg synes at de to måneder uten oppfølging er litt skummelt så jeg vil gjerne slå meg på sammens med dere hvis det er greit. Jeg skal på ferie snart og blir borte for nesten tre uker. Skal kose meg da men med mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har sitti og lest gjennom denne tråden og jeg fikk lyst å melde meg på jeg også. Har hittil drevet med ketolysekuren som er en kur med lite karbohydrater. I den siste tiden er det blitt sagt at det er en helsefarlig diett og den kan fremkalle tarmkreft. Da fikk ikke jeg noen særlig lyst for å forsette.

Jeg veier i dag 99,6kg. Har på sikt en drømmevekt på 68, men det virker helt uoppnåelig akkurat nå. Har prøvd i så mange år. Er nå 46 år, og har mer eller mindre slanket meg siden jeg var 20. Jeg tror aldri det har gått noen dager uten at jeg har tenkt slanking. Men jeg prøver igjen.

Det er nå gått ganske lang tid siden jeg gikk på GR. Kansje dere kan bidra med noen tips til meg. Håper det er greit at jeg slenger meg med her.

Hvor mange måltider spiser man daglig? Hva består de måltidene av?

Har ikke satt meg delmål enda. Skal bli artig å prøve igjen

 

Hilsen Kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da har jeg vært på vekten, og den viste en oppgang som ventet.. Men to store hvitløkspølser på st.hans, brownies tidligere i uken og litt for mye smågodt på lørdag.... Vel det ble opp 400 gram, hadde fryktet mer. Men det var litt glede også.. har gått inn 1 cm til i midjen, og det var herlig for der har det stått stille en del uker nå.. .:) Så nå totalt ned 14,2 kg og inn 26 cm i midjen... :( Så egentlig er jeg litt glad over dagens resultat, selv om jeg gikk opp..

 

Mitt neste mål nå er under 91 kg (er i dag 91,8) i løpet av de neste to uker... Så ingen utskeielser nå Linda...:)

 

Men målet for denne uken er å få kontroll på måltidene igjen.. .Skal skrive dagsrapporter denne uken tenker jeg... det er det litt lenge siden jeg har gjort nå. Får meg sikkert en liten oppvekker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere alle sammen er. Jeg lurte på om jeg kunne slå meg sammen med dere. Jeg har gått på GR kurs siden september ifjor. Startvekten min var 118' date='4 og jeg er nå nede på 99,8. Det har ikke gått fort, men jeg har jo brukt tid på å legge på meg også. Jeg har slitt veldig med motivasjonen på de to siste kursene og på de to har jeg kun gått ned 4,2 kg. Jeg har igjen en veiing før ferien, på tirsdag, og da skal jeg klare med alene i to mndr. Kursleder skal snakke litt om sommerferien til tirsdag, så da får jeg håpe hun har noen "knep" jeg kan bruke i sommer.[/quote']

 

 

Velkommen skal du være... Og du har jo allerede vært kjempeflink.. det er jo ikke det at vi skal ned i vekt på et blunk (selv om det hadde vært helt topp :) ), men vi skal endre livsstil slik at vi blir der vi vil være... Da tar det som regel litt tid.. som du selv sier kiloene kom ikke på over natten. Jeg har hatt "kursfri" siden begynnelsen av mai, startet nytt kurs i uke 32... Bruker disse sidene for å holde motivasjoen og lysten til å fortsette oppe.. I alle fall lykke til og gleder meg til å høre mer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Jeg hadde innbrudd i leiligheten min i går og nå er jeg uten data' date=' måtte dra til min søster for å låne hennes. Veide meg i dag, 88.5 kg, ned 2.6 denne uka, veldig fornøyd! Nå går jeg på en ny uke med nytt mot. Må vel skaffe meg en ny data denne uka, så vi høres da.

[/quote']

 

 

Oi... beklager med innbrudd Sandia, det må være kjedelige greier... Håper at alt ordner seg og at de tar drittsekkene som tok seg inn til deg. :)

Og gratulerer med at du gjenomførte planene din på st.hans.. :( Bra jobbet. Og ikke minst gratulerer med kjempebra nedgang... høres helt herlig ut... 2,6 kilo har ikke skjedd med meg enda en slik nedgang på en uke.. Vel kanskje hvis jeg var litt flinkere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg sitter her og leser denne tråden her og får så veldig mye inspirasjon til å gå ned i vekt! Jeg begynte på kurs nå i Mai med en startvekt av 103' date='8! Uff, jeg er 171 cm høy. I denne kurs har jeg gått 4,5 kilo så langt. Vi har siste møte på torsdag.

 

Jeg synes at de to måneder uten oppfølging er litt skummelt så jeg vil gjerne slå meg på sammens med dere hvis det er greit. Jeg skal på ferie snart og blir borte for nesten tre uker. Skal kose meg da men med mote.[/quote']

 

Velkommen til oss skal du være... Jeg er også 171 høy og startet med 106 kilo den 4 januar i år. Så jeg tar det sakte men sikkert, fokuserer på at jeg skal endre livsstil, ikke bare gå ned i vekt. For enda tenker jeg slik at bare jeg blir ferdig så skal jeg spise det og det og det og det og....... :) Vel det viser vel bare at jeg langt fra er ferdig enda.. :)

 

Og to måndeder skal nok gå greit, bruk dette forumet og linken her til å holde deg litt på tå hev, så skal det nok gå. Rappoter all dine veieresultat inn her, det gjør at du føler at noen passe litt på deg. Dermed blir det litt lettere å holde fokus.

 

Lykke til, og gleder meg til å høre mer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har sitti og lest gjennom denne tråden og jeg fikk lyst å melde meg på jeg også. Har hittil drevet med ketolysekuren som er en kur med lite karbohydrater. I den siste tiden er det blitt sagt at det er en helsefarlig diett og den kan fremkalle tarmkreft. Da fikk ikke jeg noen særlig lyst for å forsette.

Jeg veier i dag 99' date='6kg. Har på sikt en drømmevekt på 68, men det virker helt uoppnåelig akkurat nå. Har prøvd i så mange år. Er nå 46 år, og har mer eller mindre slanket meg siden jeg var 20. Jeg tror aldri det har gått noen dager uten at jeg har tenkt slanking. Men jeg prøver igjen.

Det er nå gått ganske lang tid siden jeg gikk på GR. Kansje dere kan bidra med noen tips til meg. Håper det er greit at jeg slenger meg med her.

Hvor mange måltider spiser man daglig? Hva består de måltidene av?

Har ikke satt meg delmål enda. Skal bli artig å prøve igjen

 

Hilsen Kikk[/quote']

 

 

Hei og velkommen til oss.. Jeg kjenner ikke til Ketolysekuren så kan ikke si noe om den, men kan si at GR virker.... :) I alle fall for meg, for jeg trengte virkelig en livsstilendring.

 

Jeg skal spise 5 måltider pr dag (det skal jo alle da), men forrige uke ble det bare 4, og det merker jeg med en gang..

Frokost: 2 skiver med pålegg

(tot 220 kcal) Eggerøre med masse godt i og en skive

Tre skiver, men bruker da fruktrasjon som pålegg

- og tomat, agurk, vårløk osv.. så masse jeg vil til..

Lunsj : To egg på en skive, med en halv mager pølse til. Masse grønt

(tot 330 kcal) Havre Quick and easy, den med eple og kanel er kjempegod

Yoghurt med God Dag Energi og Gull (fra Axa)

3 skiver med godt pålegg

Mellommåltid : En yoghurt

(tot 110 kcal) Masse frisk frukt

Lompe med pastrami

Knekkebrød med pålegg

Middag : Alt mellom himmel og jord, ca 600 kcal i gjennomsnitt

Kveldsmat: Omtrent det samme som frokost, men bruker ikke egg til kvelds

(tot 220 kcal) Pastrami og lompe synes jeg er god kveldssnack

 

 

I tillegg tre fruker og så masse grønnsaker jeg bare vil

Melkerasjon på på tot 200 kcal bruker jeg å lage iskaffe av, samt som yoghurt. Etter at jeg begynte med iskaffe er det ingen problemer med å få i hele den rasjoenen, snarere tvert imot.. :)

 

Håper du fikk litt hjelp her... Og lykke til og gleder meg til å høre mer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: gratulerer med cm Vivax, deilig når det løsner litt.

 

Velkommen Tex og Kikk!

 

Sandia: Gratulerer med stor nedgang! Og stakkars deg som har hatt innbrudd!! Håper du får tilbake mest mulig av det som ble stjålet.

 

I dag viste vekten at jeg har gått ned 0,7 kg denne uka, tilsammen har jeg gått ned 5,5 kg på seks uker. Det er jeg rimelig fornøyd med. Denne uka har vi besøk og det blir mye nei-mat, hurtigmat, stress osv. Men jeg skal prøve å holde fokus sånn at jeg i alle fall ikke går opp!

 

Mitt første delmål var fem kg ned og i dag er jeg altså der!!!! Jippi!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...