Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Gjest twinmama

motivasjon kommer og går...

 

jeg har prøvd siden jul å gå ned.....saken er den at jeg til jul 05 vog 75 kg....gikk ned fra 82 til 75 på et GR kurs da...så iløpet av 06 snek hele 26kg seg på kroppen min...så du kan trygt si at jeg ikke kommer inn i de sommerklea jeg kjøpte meg ifjor...da var jeg vel rundt 80 tenker jeg...og som vivax sier...ikke bry deg om sommeren...tenk hvor fine vi blir til jul...jeg har ikke som sommermål å komme inn i de klærne jeg hadde ifjor...men å vokse ut av de klærne jeg til daglig bruker nå..så får jeg heller kjøpe meg noen få nye sommerklær som jeg kan vokse ut av....følelsen av at noe som har passet blir for stort er en helt utrolig følelse........stå på bick vi er alle i samme knipa....det er bare vi som kan dra oss ut av den....og det skal vi jammen gjøre...jeg skal ha meg en svart lekker kjole til jul..og komme inn i bunaden min til neste vår...dersom man kan gå opp 26 kg på ca 8mnd så kan man jammen få de av seg på den tiden og...

 

lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar
Hei' date='

vekten viste 88,2 i dag. Altså ned 1 kilo siden jeg sluttet på kurs 3 for to uker siden. Motivasjonen er ikke alltid helt på topp lengre. For tynne mennesker høres det nok helt villt ut, at en føler seg slank når en veier 88,2 kilo. Men etter å ha veid 119 kilo for et halvt år siden, så føles det nesten slik :) Og derfor er det liksom ikke alltid så nøye lengre. Men tydeligvis holder jeg meg noenlunde innenfor rammene likevel, siden jeg fortsatt går ned. Og BMI forteller meg jo at jeg langt fra er ferdig med å gå ned. Lurer på hvilket tall jeg ser når jeg føler meg ferdig, og bør tenke på å stabilisere. Vil tro det er på 70-tallet et sted. Det føles ikke fullt så fjernt å kunne se 7-tallet først lengre, som det gjorde for et halvt år siden :P Deilig.[/quote']

 

Hei :D

 

Bryter inn litt her jeg, fikk bare så lyst til å fortelle deg hvor flink jeg syns du har vært, du har jo tatt av over 30 kilo på 6 måneder, Hurra for deg, det er jo kjempe flott. Og veldig, veldig bra:)

 

Når du har holdt på så lenge som du har så er det jo normalt at en kan bli litt lei innimellom, og at motivasjonen kan stoppe opp litt, men du er sikkert så godt innarbeidet i vanene at du likevell holder deg innenfor det du skal spise osv, og likevel går ned, det er jo kjempe flott. ( dette ble litt rotete, men håper du skjønner hva jeg mener ).

 

Og jeg skjønner godt at du føler deg så slank når du er kommet dit du er i dag, for du er nå blitt slankere og det tar tid til å venne seg til å ikke være over 100 kg.

 

Men det er sikkert herlig å gå sommeren i møte med så mange kilo i minus som du har nå. Jeg fortsetter å heie på deg og følger med deg.

 

Lykke til videre

 

Selv har jeg begynt hoss annen kursleder nå, og håper det kan hjelpe meg litt når det gjelder motivasjonen. Skal på veiing i morgen og er veldig spent.

 

Holder fortsatt på med blogg skrivingen og syns det fortsatt er like kjekt.

 

Ha ei flott uke

 

Klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg falt av lasset litt i går dere... :P Dagen startet fint med frokost og greier' date=' men så gikk det i stå... glemte å spise mer.. Ikke spør meg hvorfor men det ble bare slik.. kl 1500 merket jeg at jeg var veldig sulten, og kom da på mangelen av mat, skulle jo hatt to måltider til før dette tidspunkt.. Kjøpte da en liten pizza med skinke som familien delte.. Og ikke nok med det... i går kveld hadde vi en kosekveld med ost og kjeks... den var planlagt og det var bare så godt... Har ikke hatt dette siden jeg startet med GR. Hadde masse frukt til også, tror jeg spiste to til tre sharon frukt (de var bare herlige til ost) La oss si det slik jeg spiste til jeg gikk i seng... og alle vet jo hvor det legger seg..

 

Enden på dette er at jeg har så lyst på noe også i dag, har litt sånn utskeilselyster for tiden.. :) I kveld blir det grilling hvis været holder, indrefilet av svin, samt noen skikkelig gode pølser (har kjøpt 6 stykker, så det skal holde til alle sammen). I tillegg blir det jo en skikkelig god salat.

 

Ble litt matprat her nå, beklager det, men måtte bare skrive av meg litt...

 

Vel i alle fall ønsker jeg dere alle en god pinse.... :D[/quote']

 

Hei :)

 

Bryter litt inn her jeg nå for å ønske deg lykke til videre, har fulgt med deg en stund her inne og syns det er veldig gøy å lese det du skriver. lykke til med kursstart i uke 32 og så håper jeg at du klarer å gå ned det du har satt deg som mål til da.

 

Skal du gå internett kurs eller lokalt?

 

Ha ei flott uke

 

H. slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motivasjon kommer og går...

 

jeg har prøvd siden jul å gå ned.....saken er den at jeg til jul 05 vog 75 kg....gikk ned fra 82 til 75 på et GR kurs da...så iløpet av 06 snek hele 26kg seg på kroppen min...så du kan trygt si at jeg ikke kommer inn i de sommerklea jeg kjøpte meg ifjor...da var jeg vel rundt 80 tenker jeg...og som vivax sier...ikke bry deg om sommeren...tenk hvor fine vi blir til jul...jeg har ikke som sommermål å komme inn i de klærne jeg hadde ifjor...men å vokse ut av de klærne jeg til daglig bruker nå..så får jeg heller kjøpe meg noen få nye sommerklær som jeg kan vokse ut av....følelsen av at noe som har passet blir for stort er en helt utrolig følelse........stå på bick vi er alle i samme knipa....det er bare vi som kan dra oss ut av den....og det skal vi jammen gjøre...jeg skal ha meg en svart lekker kjole til jul..og komme inn i bunaden min til neste vår...dersom man kan gå opp 26 kg på ca 8mnd så kan man jammen få de av seg på den tiden og...

 

lykke til jenter

 

Hei :)

 

Vill ønske deg lykke til videre, dette klarer du.

 

Ha ei flott uke

 

klem fra slankeblogger evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Bryter litt inn her jeg nå for å ønske deg lykke til videre' date=' har fulgt med deg en stund her inne og syns det er veldig gøy å lese det du skriver. lykke til med kursstart i uke 32 og så håper jeg at du klarer å gå ned det du har satt deg som mål til da.

 

Skal du gå internett kurs eller lokalt?

 

Ha ei flott uke

 

H. slankeblogger Evelyn[/quote']

 

 

Takk for det du... Du bor jo på Eide så du vet vel at været ikke ble det beste på lørdag... så niks grilling.. Det haglet jo... :)

 

Jeg tar internettkurs... enklest for meg det.. :) Og synes det er suverent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe koselig når man føler seg slik' date=' men mitt råd er ikke stress med å komme opp i 1600 kcal, la det gå av seg selv... Hadde også problemer med å spise nok til å begynne med, men nå går det av seg selv.. Ligger mellom 1600-1900 pr dag. Tenkt på alt du skal endre, dette skjer ikke over natten, men tar tid.. Når for mange endringer skjer på en gang blir det enda vanskeligere.. . Men all ære til deg fordi du slutter å snuse, det er en vane som ikke er så sunn (eller pen å se på)

 

Se heller på alt du har oppnådd på denne korte tiden.. :) Se hvor mange av dine holdninger som har endret seg. Hvis du hadde sluttet med snus uten å GR hva hadde du spist da? Når du er så sulten som du sier vil jeg anbefale noe med masse fiber, det er noe som metter godt og holder en stund.. Hva med en God Dag fra Axa.. prøv Gull-varianten med en yoghurt til( 4ss til en yoghurt er akkurat passe). Jeg bruker yoplait dobbel 0, den er kjemegod med ganske få kalorier..

 

Og ikke tenkt for masse på årets badesesong.. jeg tenker på den kroppsnære kjolen jeg skal ha til julebordet i år... Det gleder jeg meg masse til.. :)

 

Så gi ikke opp... men kjemp videre.. det blir lettere etter hvert, selv om det også da er tunge stunder.. Jeg er i en: må ha, bare må ha det - periode akkurat nå.. :)[/quote']

 

Tusen takk for oppmuntring!

 

Etter en sprekk på to kinderegg og et par sure dager legger jeg snussluttingen på hylla en liten stund, er ikke helt klar rett og slett. I verste fall ender det med at jeg ikke klarer å følge opp kurset og det er viktigst akkurat nå.

 

Skal prøve å fokusere på delmålene mine (fem kg om gangen) og se om ikke motivasjonen bedrer seg. Kjøpte ny digital badevekt denne uka og dermed har det blitt mye "snikveiing" og det var ingen motivasjon... Tror ikke jeg går noe ned til i morgen (veiedag) heller opp. Æsj, men sånn er det vel. Jeg har i alle fall ikke gått opp alt jeg gikk ned første uka og som du sier er det mange endringer som skal på plass.

 

Ett spørsmål: Klarer alle å fylle melkerasjonen sin? Jeg sliter her, men leste en gang at kvinner som får i seg melkefett (altså ikke skummet eller magre produkter men lettmelk, helmelk, hel ost etc.) har lettere for å ta av seg bl.a. Jeg prøver å få i meg de rasjonene men sliter. Har ikke drukket melk siden ungdomsskolen! Er jeg den eneste? Får i meg minimum en rasjon dagen så det er jo en forbedring på hundre prosent...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motivasjon kommer og går...

 

jeg har prøvd siden jul å gå ned.....saken er den at jeg til jul 05 vog 75 kg....gikk ned fra 82 til 75 på et GR kurs da...så iløpet av 06 snek hele 26kg seg på kroppen min...så du kan trygt si at jeg ikke kommer inn i de sommerklea jeg kjøpte meg ifjor...da var jeg vel rundt 80 tenker jeg...og som vivax sier...ikke bry deg om sommeren...tenk hvor fine vi blir til jul...jeg har ikke som sommermål å komme inn i de klærne jeg hadde ifjor...men å vokse ut av de klærne jeg til daglig bruker nå..så får jeg heller kjøpe meg noen få nye sommerklær som jeg kan vokse ut av....følelsen av at noe som har passet blir for stort er en helt utrolig følelse........stå på bick vi er alle i samme knipa....det er bare vi som kan dra oss ut av den....og det skal vi jammen gjøre...jeg skal ha meg en svart lekker kjole til jul..og komme inn i bunaden min til neste vår...dersom man kan gå opp 26 kg på ca 8mnd så kan man jammen få de av seg på den tiden og...

 

lykke til jenter

 

Takk, det er godt å høre at det faktisk er mulig å ta av seg (det med at man legger på seg er jeg jo smertelig klar over...). Synes du er tøff som tar opp kampen på nytt!

 

Jeg skal bli slankingens Byggmester Bob! "Kan vi klare det?" - "Klart vi kan!".

 

(Men jeg må innrømme at jeg gleder meg sykt til noen finner opp en dings som kan snakke med kroppen min og fortelle den at vi lever i 2007 og at den ikke trenger å være redd for en sultkatastrofe...:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere skjønner av tittelen her så er ikke dette noen gledens dag :) Gikk på vekten i dag og den viste +1,6 kilo... og det var ekstremt trist for min del.. Regnet med at jeg ikke kom til å ta av noe, kanskje litt opp, men ikke 1,6 kilo..

 

Men det gledelige er at jeg hadde tatt av 1 cm i midjen, så sånn sett gir det liksom ikke helt mening..

 

Mulig jeg tar en ekstra veiing i morgen tidlig, vet jeg ikke bør, men har bare behov for det...

 

Så litt svar til Bick.. melk, vel jeg klarer ikke alt. Skrev en del om det lenger oppe i tråden her mener jeg, eller i alle fall en eller annen plass. Mitt beste forslag, lag smootie med yoghurt... :)

 

Vel nå skal jeg ta meg en ibux og satse på at jeg klarer å bevege meg resten av dagen, holder på å få en skikkelig utglidning i ryggen, og det er absolutt ikke kjekt.. Får gå en lang lang tur i dag, det bruker å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandia

Hadde som sedvanlig min veiedag i dag, ned 0.5 kg. Det er jeg godt fornøyd med, for det ble mange utskeielser denne uka også. Men jeg var flink til å gå tur, det ble 19.7 trimpoeng denne uka. I dag begynner også nettkurset jeg har meldt meg på, maxikurs 2, og nå venter jeg spent på tilbakemelding fra kursleder.

 

Jeg ser dere har problemer med å få i dere melkekvoten. Selv drikker jeg ikke melk, så jeg pleier å ta cottage cheese og ha strøsuketter og kanel på, det er kjempegodt! Det er så godt at jeg nesten går inn i en krise hver gang de har utsolgt på butikken! :) Dessuten spiser jeg dobbel 0 % ,den syns jeg er kjempegod! Så som dere skjønner, så har ikke jeg noe probemer med å få i meg nok melk. Bruker dessuten å lage meg havregrøt, da går det noe melk til den også.

 

Målet mitt for dette kurset er å komme ned på 85 kilo, dvs. ned 5.8 kg. Det skulle gå, jeg gikk ned 6.9 kg på det forrige kurset. Men så la jeg jo på meg 1.8 kg da kurset sluttet. :) Men det nytter jo ikke å gremme seg over det, alt skjer jo for en grunn. Men jeg skulle ønske GR kunne fokusere mer på det psykiske aspektet ved å slanke seg ,og ikke bare telling av kalorier, det syns jeg er en svakhet med opplegget: Hvorfor klarer så få å holde på de gode vanene?

 

Ønsker alle til lykke med neste uke! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt svar til Bick.. melk' date=' vel jeg klarer ikke alt. Skrev en del om det lenger oppe i tråden her mener jeg, eller i alle fall en eller annen plass. Mitt beste forslag, lag smootie med yoghurt... :)

 

Vel nå skal jeg ta meg en ibux og satse på at jeg klarer å bevege meg resten av dagen, holder på å få en skikkelig utglidning i ryggen, og det er absolutt ikke kjekt.. Får gå en lang lang tur i dag, det bruker å hjelpe.[/quote']

 

Dumt å gå opp! Men nå er det ny uke og nye muligheter og du gikk jo inn i livet så det lover godt. Det høres skikkelig vondt ut med utglidning i rygge, jeg håper det ordner seg!

 

Jeg er rett og slett ikke så glad i melkeprodukter (youghurt, smoothie etc.) men har funnet en youghurt jeg liker med blåbærsmak og klarer å drikke et glass melk dagen.

 

Uka som kommer blir bedre, jeg er faktisk mer motivert etter å ha gått opp litt enn jeg ble da jeg gikk ned...Helt bakvendt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde som sedvanlig min veiedag i dag' date=' ned 0.5 kg. Det er jeg godt fornøyd med, for det ble mange utskeielser denne uka også. Men jeg var flink til å gå tur, det ble 19.7 trimpoeng denne uka. I dag begynner også nettkurset jeg har meldt meg på, maxikurs 2, og nå venter jeg spent på tilbakemelding fra kursleder.

 

Jeg ser dere har problemer med å få i dere melkekvoten. Selv drikker jeg ikke melk, så jeg pleier å ta cottage cheese og ha strøsuketter og kanel på, det er kjempegodt! Det er så godt at jeg nesten går inn i en krise hver gang de har utsolgt på butikken! :) Dessuten spiser jeg dobbel 0 % ,den syns jeg er kjempegod! Så som dere skjønner, så har ikke jeg noe probemer med å få i meg nok melk. Bruker dessuten å lage meg havregrøt, da går det noe melk til den også.

 

Målet mitt for dette kurset er å komme ned på 85 kilo, dvs. ned 5.8 kg. Det skulle gå, jeg gikk ned 6.9 kg på det forrige kurset. Men så la jeg jo på meg 1.8 kg da kurset sluttet. :) Men det nytter jo ikke å gremme seg over det, alt skjer jo for en grunn. Men jeg skulle ønske GR kunne fokusere mer på det psykiske aspektet ved å slanke seg ,og ikke bare telling av kalorier, det syns jeg er en svakhet med opplegget: Hvorfor klarer så få å holde på de gode vanene?

 

Ønsker alle til lykke med neste uke! Stå på![/quote']

 

Grattis! Så flink du er! Deilig å gå ned, håper jeg klarer det neste uke.

 

Jeg skulle gjærne spist cottage cheese, det liker jeg, men jeg bor i utlandet og her har de ikke det. I det hele tatt har de få lettprodukter av melk så jeg drikker lettmelk og spiser vanlig youghurt.

 

Nå er jo jeg helt fersk så jeg er ikke kvalifisert til å kritisere opplegget enda :) Er det så få som klarer å holde seg etter endt kurs? Hm, det er jo store endringer i livet og det er vel ikke gjort i en fei. Fin støtte å ha noen her inne, hvis jeg hadde hatt uendelig med penger hadde jeg nok investert i både personlig trener og "coach" men sånn er det nå en gang ikke.

 

Lykke til med uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg klarte ikke å dy meg.. gikk på vekta i morges også.. Første gang jeg har gjort dette siden jeg startet med GR, men akkurat i dag er jeg veldig glad jeg gikk på.. I forhold til det jeg viste på vekta i går hatte jeg mistet 0,6 kilo... Det var herlig å se.. så da ble det liksom vare 1 kilo opp forrige uke.. :)

 

Men nå skal jeg ikke snikkikke mer, vet at det ikke er bra.

 

Og lykke til med melken Bick, men jeg fikk råd om å bytte ut den rasjone med frukt eller ekstra brøkrasjon hvis jeg ikke klarte alt.. Og det er jo en god ide.. i alle fall kanskje 1-3 ekstra frukt... :)

 

Videre gratulerer Sandia, virkelig bra..

 

I går fikk jeg bestilt meg høner, så om 14 dager vil det vare 2 høner og 1 hane av typen sussex her på gården, i tillegg til noen kyllinger som den ene høner holder på å ruge frem.. .:) Det gleder jeg meg til. Mannen er i full gang med å bygge hønegarde..

 

Vel det var alt denne morgenen.. .vi "snakkes" snart igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Jeg ser at alle går inn i cm, der sliter jeg...har begynt på min 5 uke nå...og jeg går ikke inn i cm...og jeg trimmer mye..har over 70 trimpoeng på disse ukene....dette provoserer meg.....er d noe dere gjør som ikke jeg gjør...jeg går og går...masse i bakker så jeg får brukt muskler....men cm sitter fast...og da spesielt på magen...hva skal jeg gjøre for å få fart på dette........er det noen som har noen gode råd......

 

frustrerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandia

Jeg har heller ikke gått så mye inn i cm, et par hver uke maks. Så det er bare å smøre seg med tolmodighet! Med så mange trimpoeng må det jo vises til slutt, så stå på videre, ikke gi deg og du vil se resultater etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Jeg har hatt veiedag idag....og her er resultatet mitt:

 

Vekt 30.04: 100,7kg

Vekt 07.05: 99,5kg

Vekt 14.05: 98,7kg

Vekt 21.05: 98,6kg

Vekt 30.05: 97,6kg

Nedgang denne uka: 1,0kg

Nedgang totalt: 3,1kg

Cmdenne uka: 0 cm

Cm: inn 7,3 cm totalt

 

Bør jo være fornøgd med 1kg, men jeg vet jeg kan gjøre det bedre...så nå er det bare 5 dager til neste veiing, mandag...så jeg vil skjerpe meg...vil ha 1 kg da også...så da må jeg være flink i helga.......

 

stå på jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Hei jenter:)

 

Jeg hiver meg med - starter internettkurs om ca to uker men har begynt så smått med dagsrapporteringen likevel jeg.

 

Jeg oppdaget (kanskje de fleste har det slik, hva vet jeg?) at når jeg kuttet ut potetgull (som er min STOOOORE last) så har jeg faktisk kraftig problemer med å komme opp på anbefalt antall kalorier per dag, ender som regel opp på ca 1400 av 1900. Noen som har noen forslag? :)

 

Jeg har trent og slanket litt på egen hånd, begynte egentlig på 94,5 kg for noe over en måned siden, men starter altså på GR på 90,4 kilo i dag, (regner med å ha rapporteringsdag på mandager men veier meg hver dag), og skal i første omgang ned til ca 65, men hadde nok ikke hatt vondt av å ende på noe lavere, ca 60. Skal gifte meg i juni 2008, og har et ydmykt lite ønske om å ha en brudekjole i størrelse 40, kanskje til og med 38:)

 

Altså:

 

90,4 kg

91,3 cm

 

mål: 65 kg før 14. juni 2008:D

 

EDIT: Sånn for ordens skyld - målet er å gå ned det aller meste før jul, og så holde vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og velkommen skal du være... :)

 

Du har jo allerede vært ganske flink på egenhånd så dette skal nok gå bra skal du se.. :)

 

Når det gjelder å komme opp i kalorier kommer dette av seg selv etter en liten stund. Når du blir flinkere å se hva du putter i munnen, og at dette skal dekke de næringsbehov du har.. Og går det for trått så legg inn en ekstra frukt eller lignende.. Banan for eksempel er en frukt med ca 90 kcal, men ekspertene sier at man faktisk bruker mer kcal på å fordøye den enn det den inneholder.. :) Vel det sier de alle fall nå.. og som vi vet kan jo det endre seg, men i dag er det i alle fall gode nyheter.. :)

 

I alle fall lykke til og gleder meg til å høre mer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg veiedag igjen! Jeg gruer meg, har ikke snikveid og er litt i det blå om hva vekta kommer til å si. Tror jeg får mensen snart så i verste fall er det oppgang denne uka også. Det blir tøft, særlig siden gubben har gått ned fire kg uten egentlig å være med en gang! Grrr, det er sikkelig urettferdig :).

 

Jeg har begynt å bytte ut melkerasjonene med vin enkelte kvelder, det er kanskje ikke så lurt men veldig godt. Og nå har jeg klart å karre meg opp på 1500 kcal dagen omtrent, i går ble det sågar opp mot 1700 fordi vi spiste indisk take away til middag.

 

Det har nesten ikke blitt trim på meg denne uka, ikke så bra. Så jeg er veldig spent på i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Jeg og har veiedag imorgen.....både gruer og gleder meg..har vært så utrolig flink til å trimme...men jeg sliter med søtsaker...og i helga ble det til og med noen glass vin...men som sagt jeg trimmer....hele 36,7 trimpoeng på en uke....det følest helt fantastisk.....stoler på pulsklokka mi.........kommer tilbake med resultat imorgen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da var det den vekten igjen da... Gikk ned 1,1 kilo, men hadde jo en stor oppgang forrige uke, så fikk av nesten alt det... Mmmmm, men jeg får jobbe videre.. Har jo som mål å komme ned i 87 til uke 32... Har lyst å kose meg litt ekstra på ferie i uke 31, så skulle helst hatt noe å gått på... :) I dag 92,8 så det skal vel ikke være så helt urealistisk... Har jo nesten to måneder på meg...

 

Jeg tar dette sakte men sikkert :)

 

Vel nå skal jeg på jobb så vi snakkes alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da var det den vekten igjen da... Gikk ned 1' date='1 kilo, men hadde jo en stor oppgang forrige uke, så fikk av nesten alt det... Mmmmm, men jeg får jobbe videre.. Har jo som mål å komme ned i 87 til uke 32... Har lyst å kose meg litt ekstra på ferie i uke 31, så skulle helst hatt noe å gått på... :) I dag 92,8 så det skal vel ikke være så helt urealistisk... Har jo nesten to måneder på meg...

 

Jeg tar dette sakte men sikkert :)

 

Vel nå skal jeg på jobb så vi snakkes alle sammen..[/quote']

 

Det er jo flott Vivax! Jeg skal veie meg men jeg tørr nesen ikke... hehe, skal vente til jeg har huset for meg selv.

 

Gratulerer med nedgang i hvert fall! 87 neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste ned 1,1 kg, altså ned det jeg gikk opp forrige gang og litt til. Er veldig fornøyd med det iom at det ikke har blitt noe særlig trimming på meg denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandia

Jeg har akkuat sendt ukerapport og veid meg, ned 0.4 kg. Denne uka har jeg bare overspist, så det er jo rart jeg har gått ned i det hele tatt! I cm stod jeg i ro. Har ikke trent siden onsdag pga vond ankel, men i dag skal jeg forsøke å sykle litt. Jeg er så fortvilet over meg selv, men nå er jeg så sint, så jeg tror denne uka blir bedre! Skal kutte ut lightbrusen og begynne å drikke vann, spise masse grønnsaker igjen. Nå skal fettet bort, og jeg skal ned på 80-tallet! (Nå veier jeg 90.4 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Idag var det veiedag...og her er mine resultat....

 

 

Vekt 30.04: 100,7kg

Vekt 07.05: 99,5kg

Vekt 14.05: 98,7kg

Vekt 21.05: 98,6kg

Vekt 30.05: 97,6kg

Vekt 04.06: 97,9kg

Nedgang denne uka: +0,3kg

Nedgang totalt: 2,9kg

Cmdenne uka: 1,5 cm

Cm: inn 8,3 cm totalt

 

 

 

synst dette her går utrolig treigt jeg da.....men jeg må bare holde ut...stå på jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...