Gå til innhold

Steg for steg


Gjest minimeinme

Anbefalte innlegg

Gjest minimeinme
så herlig :) you go girl! Har jo lest gjennom hele tråden og fått med meg alt :) fantastisk morro!!!

 

Herregud!!! Går det an å SPREKKE av lykke??? I så fall er jeg seriøst i faresonen!!! :) May the gods of dating be with me tomorrow!!! Klarer jeg å late som jeg er et normalt mennske i morra nå da??? Kanskje jeg bare smelter til en liten pytt når jeg ser ham! Iiiiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest rødsprett
Herregud!!! Går det an å SPREKKE av lykke??? I så fall er jeg seriøst i faresonen!!! :) May the gods of dating be with me tomorrow!!! Klarer jeg å late som jeg er et normalt mennske i morra nå da??? Kanskje jeg bare smelter til en liten pytt når jeg ser ham! Iiiiiik!

 

Dette klarer du på stående fot...mulig de virker som gele og du blir noe småkvalm, men det merker jo ikke han vettu. Han har nok sine sommerfugler å ta seg av :) Nå er din oppgave å tenke på hva du skal ha på deg og bare være "smasching"...og fortsette sveve på den lykkerusen som er litt sånn skrekkblandet fryd. Det tar på med mye lykke på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Hei! Lykke til med daten' date=' minime!!!! Vi må få alle detailene etterpå!! :-)[/quote']

 

Klabert!!! Hihihihi....bare det BLIR noen detaljer å fortelle om, nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Og nå har jeg vasket tre av dongeribuksene mine på 70 grader i maskinen i håp om at de skal krympe og passe til i morra. MÅ ha noe fint å gå med, og posete dongeribukser i to størrelser for store er ikke akkurat tingen. Ikke at jeg klager! Hehe, har bare ikke råd til å kjøpe nye klær akkurat nå, selv om det er fryktelig fristende...

 

I kveld skal jeg farge håret (spare penger, kun klipp hos frisøren)! Og lete gjennom hele skapet etter en (forhåpentligvis) fin topp som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg vasket tre av dongeribuksene mine på 70 grader i maskinen i håp om at de skal krympe og passe til i morra. MÅ ha noe fint å gå med' date=' og posete dongeribukser i to størrelser for store er ikke akkurat tingen. Ikke at jeg klager! Hehe, har bare ikke råd til å kjøpe nye klær akkurat nå, selv om det er fryktelig fristende...

 

I kveld skal jeg farge håret (spare penger, kun klipp hos frisøren)! Og lete gjennom hele skapet etter en (forhåpentligvis) fin topp som passer.[/quote']

 

 

Lykke til!!

Så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rødsprett
Åååååå - gå nå og legg deg' date=' din høne! Sukk, fortsatt altfor gira. Men NÅ MÅ JEG BARE LEGGE MEG OG SOVE.[/quote']

 

heheheheh...kjenner bare såååååå godt igjen den følelsen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Og vips - der spratt hodet opp fra puta igjen, kvart på sju om morran...er det mulig??

 

Opp på 74,0 igjen i dag av en eller annen mystisk grunn, spør meg ikke hvorfor. Spiste fiskeboller i hvit saus til middag i går, men lavkarboversjonen! Lagde sausen med "melk" laget av 1/3 fløte og 2/3 vann, og jevnet med johannesbrødkjernemel. Så tilsatte jeg litt fond (grønnsak-, hadde ikke fiskefond) for smak. Ble bra, bare at jeg hadde oppi bittelitt mye jbkm, så den ble litt tjukk. Selve fiskebollene har bare 7 g karbo pr 100 g, så de er ikke så ille. Spiste brokkoli til og hadde et lite salt (seltin!)strø på, men det var ikke mye. Så skjønner ikke helt at det skal være noen vektøkning på gang nå. Holder jeg på å få mensen igjen?? Om to dager nå skal jeg jo egentlig ha mensen, iflg. pillebrettet....men jeg fikk jo et par dager med mens for ikke lenge siden...skjønner ingenting av den syklusen min, jeg, den er helt på skakka for tida.

 

Åh, gleder meg sykt mye til i kveld! Men har litt angst også...selv om jeg er helt sikker på at det går bra. Han er så herlig å være rundt at det kan omtrent ikke gå galt...nå skal jeg gå og ordne meg før sønn våkner! Han må tilbake til sin far fordi mamma skal på date, stakkars....nei, ikke bare derfor. Det ble litt omkalfatring fordi han og hans andre familie skal på sydentur om to uker, så vi bytter uker. Anyways - ut på kjøkkenet og lage frokost! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Ahhhh...en hel kveld i deilige McDreamy's selskap - blir det noe bedre enn det???? Først kino (Engler og demoner), deretter på en pub, satt og skravla i tre timer. Jeg to glass rødvin, han bare brus, siden han kjørte (og kanskje fordi han er litt mer seriøs enn meg på jobb???). Skravla om alt mellom himmel og jord, har på følelsen av at det gikk bra, men samtidig litt nerver og kanskje litt overkompensering for det?? Ble i hvert fall ingen hverken hånd-holding eller klining, men det skjønte jeg fra det øyeblikket vi hilste på hverandre på kinoen. Han tar den der "late som ingenting og i hvert fall ikke anerkjenne at du har sagt rett ut at du liker meg"-approachen. Litt tilbakelent, med andre ord. Ikke uinteressert-tilbakelent (tror jeg!?), bare kanskje ikke vant til dating og damer og hva man gjør når?? Om ikke sjenert, så i hvert fall litt...ja, dette kommer ikke til å skje på 1-2-3, tror jeg i hvert fall. Men jeg er ikke pessimist, altså! Tror fortsatt han liker meg ganske godt (kanskje ikke så mye som jeg liker ham da, i hvert fall ikke ennå :)). Men fikk noen positive signaler! F.eks. da vi snakket om filmer vi liker og jeg nevnte en eller annen jeg ikke har sett som jeg kunne tenke meg å se, som han umiddelbart bare "ja den har jeg..." (les: den kan vi se en dag). Og da vi dro, kjørte han meg hjem, og tok en ekstratur innom gata der han bor for å vise meg nøyaktig hvor huset hans ligger (les: i tilfelle du kommer på besøk en dag??) - det må da være et godt tegn?? Det hadde han vel ikke gjort dersom han ikke så for seg noe mer kontakt, håper jeg.

 

Jeg kunne skrevet side opp og side ned om alt vi snakket om, men det skal jeg ikke, for nå er det seint og jeg må legge meg (kan jo hende han sender meg mail i morra som jeg må svare på!!! hehehe)...HÅPER inderlig at han tar litt initiativ nå og inviterer meg ut på en ny date, så jeg slipper å føle meg som en innpåsliten stalker-dame...

 

Men HURRAAAAAAAAAAAA jeg har vært på date med McDreamy!!! :)

 

Og PS: Han droppa fotballkamp for å gå på date med meg i kveld, og han hadde visst omtrent aldri droppa en kamp før i sitt liv (og til tross for at det var ganske upopulært hos gutta)! Og jeg merka at han ikke egentlig hadde tenkt å fortelle meg det, for han ble litt flau da han sa det!! Juhuuu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest matvrak1

He, he... Jeg har sommerfugler i magen på dine vegne, jeg... Skjønner at det er lenge siden jeg har vært på date!!!!! Dette går rette vegen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Rett og slett bare herrrrlig lesning Mini :-)

 

Veldig spent på hva som skjer videre! Klart han liker deg, ellers hadde han vel ikke giddet å gå ut med deg!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Rett og slett bare herrrrlig lesning Mini :-)

 

Veldig spent på hva som skjer videre! Klart han liker deg' date=' ellers hadde han vel ikke giddet å gå ut med deg!

 

Lykke til :-)[/quote']

 

Hei Ellie!!! Så koselig å "se" deg igjen!

 

Helt enig, den logikken er jeg med på ;-) Men Why O Why har han ikke sendt meg mail i hele dag?? Aaaargh...sitter han og spiller kostbar? Prøver han å følge datingreglene fra amerikanske filmer (ikke ta kontakt før det har gått tre dager)? Er han travel på jobb (uansett hvor travel man er rekker man å sende en liten mail på to linjer hvis man vil)?

 

Det jeg frykter aller mest er at det er et uttrykk for "he's just not that into you"! Men....får ikke det helt til å stemme, for som du sier - han BLE med på date, og den gikk bra, så ingen grunn til retrett nå, vel??

 

Og et annet dilemma: Jeg har ikke lyst å sende mail først nå ettersom det er jeg som har tatt alt initiativ så langt (nå er det hans tur!). Men ved ikke å sende mail signaliserer jeg kanskje at han ikke var så interessant som jeg har gitt uttrykk for så langt? Kanskje HAN blir usikker på om JEG er interessert og ikke helt vet hvordan han skal gå frem?? Åååå, jeg driver meg selv til vanvidd med dette. Dessuten: hvis jeg venter fire-fem dager og ikke har hørt noe og så sender ham mail, da blir det jo litt obvious at jeg sender ham mail i ren desperasjon...

 

Nei, satser på at han liker meg godt og at han bare prøver å "play it cool". Som min gode venninne E sa til meg: Du har jo gått rundt og hatt lyst på ham i et halvt år, du må gi ham litt tid til å "catch up"! Han har jo mye interesse å samle opp for å ta meg igjen, hehe...og det har hun jo helt rett i. E er et fornuftig vesen ;-)

 

Krysser i hvert fall fingrene for at jeg hører noe VELDIG snart, så ikke jeg kryper ut av mitt gode skinn før morgendagen er omme...

 

Note to self: Han BLE med deg ut til tross for omstendighetene, han avlyste fotball med gutta, han reagerte umiddelbart på mail nr to, han viste deg huset sitt, han sa han hadde hatt det kjempekoselig. Klart han liker deg. Puh. Sånn.

 

PS: Snuppelure, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

72,7 på vekta i dag, og det etter at jeg spiste to store (og tunge!) nakkekotteletter til middag i går...de siste kiloene ser ut til å ha skjønt sin besøkelsestid - ingen vits å stritte i mot, de skal av likevel! Dæven steike ta, nå er det ikke lenge igjen til jeg ser 6x-tallet!!! Utrolig, men sant :) På mandagsmålinga håper jeg å offisielt kunne erklære at delmål 2 er passert, endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Ok. Nå har det gått to arbeidsdager siden daten, fortsatt ikke en lyd. Magefølelsen min sier at han liker meg - det er ikke fordi han er uinteressert han ikke svarer. Enten er det tredagersregelen, eller så er han busy, eller så vet han ikke helt hva han skal skrive og hvordan han skal gå frem (jeg heller mot denne).

 

Så er spørsmålet: Skal JEG ta initiativet og sende ham mail først, eller skal jeg vente til han gjør det (hvis han gjør det). Og hvor lenge skal jeg evt. vente før jeg setter i gang??

 

Jeg har aldri datet på denne måten før, må begredelig nok si at de fleste jeg har vært bortpå har ankommet pr. alcohol express på byen, samt noen nett-bekjentskaper.

 

Jenter, jeg trenger gode råd. Og husk å ta med i beregningen at McDreamy er 38, ikke 22 eller noe. Hva gjør man???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rødsprett
Ok. Nå har det gått to arbeidsdager siden daten' date=' fortsatt ikke en lyd. Magefølelsen min sier at han liker meg - det er ikke fordi han er uinteressert han ikke svarer. Enten er det tredagersregelen, eller så er han busy, eller så vet han ikke helt hva han skal skrive og hvordan han skal gå frem (jeg heller mot denne).

 

Så er spørsmålet: Skal JEG ta initiativet og sende ham mail først, eller skal jeg vente til han gjør det (hvis han gjør det). Og hvor lenge skal jeg evt. vente før jeg setter i gang??

 

Jeg har aldri datet på denne måten før, må begredelig nok si at de fleste jeg har vært bortpå har ankommet pr. alcohol express på byen, samt noen nett-bekjentskaper.

 

Jenter, jeg trenger gode råd. Og husk å ta med i beregningen at McDreamy er 38, ikke 22 eller noe. Hva gjør man???[/quote']

 

Jeg hadde tatt kontakt igjen...hva har du å tape?? Har vært der selv, og har alltid tenkt med meg selv at det verste som kan skje er at han sier nei og jeg må gå videre. Det er pga min pågåenhet at jeg sitter med det jeg mener er verdens beste samboer :) Men jeg er veldig utålmodig av natur...har en veninne som aldri hadde gjort som meg...men så er hun single også da :) Min mening er at det å ta kontakt er en vinn-vinn situasjon; enten så blir han med på noe mer eller så får du et avslag...i så fall så slipper du å sitte å gruble.

 

Go for him, girl :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Jeg hadde tatt kontakt igjen...hva har du å tape?? Har vært der selv' date=' og har alltid tenkt med meg selv at det verste som kan skje er at han sier nei og jeg må gå videre. Det er pga min pågåenhet at jeg sitter med det jeg mener er verdens beste samboer :) Men jeg er veldig utålmodig av natur...har en veninne som aldri hadde gjort som meg...men så er hun single også da :) Min mening er at det å ta kontakt er en vinn-vinn situasjon; enten så blir han med på noe mer eller så får du et avslag...i så fall så slipper du å sitte å gruble.

 

Go for him, girl :cool:[/quote']

 

Javel, du vant avstemmingen, så nå har jeg sendt ham ny mail....sukk. Igjen, atter en gang, sitter jeg her og venter på svar fra ham! Begynner å bli LITT lei av det der nå. Men håper han svarer ja.....please please please universet, bare la meg få denne ENE tingen, så skal jeg ALDRI spørre om noe mer! (*jugekors*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrullemor

Er første melding jeg skriver inne på her (til deg), men nå så jeg at vi var her samtidig. Er ille spennende denne datingen din og morsomt å lese tråden din. Skal også ned 10-20 kg, men det går tregt gitt.

 

Lykke til med Mc Dreamy og jeg hadde også sendt ham en mail. Er også av den utålmodig typen., se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Er første melding jeg skriver inne på her (til deg)' date=' men nå så jeg at vi var her samtidig. Er ille spennende denne datingen din og morsomt å lese tråden din. Skal også ned 10-20 kg, men det går tregt gitt.

 

Lykke til med Mc Dreamy og jeg hadde også sendt ham en mail. Er også av den utålmodig typen., se.[/quote']

 

Hei! Så koselig med en melding, og spesielt hyggelig at du ville valgt det samme som jeg allerede har gjort, hehehe. Ingen vei tilbake nå, finnes dessverre (heldigvis??) ingen angre-knapp på epost...

 

Og ja, jeg sitter og henger ved skjermen til stadighet. Mesteparten av mitt sosiale kontaktnettverk kan nås via pcen, så det blir mye rådspørring rundt situasjonen med McDreamy, det skal innrømmes! Det er det eneste som står i hodet på meg om dagen! Åh, må bare få ham, så kan det kanskje bli plass til litt andre ting i hodet igjen :)

 

Og ja, vektnedgang fordrer tålmodighet - og planlegging! Heldigvis begynner jeg å se lyset i den lange tunellen, bare fem kilo igjen nå! Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rødsprett

:) synes du er skikkelig tøff, jeg...jeg hadde gjort akkurat det sammen (men det har jeg jo allerede skrevet)

 

Krysser fringrene, og har han noe mellom ørene så får du svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...